Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 10:03 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 3 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Αφαίρεση Κονσόλας Χειρόφρενου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Μάιος 2009, 19:40 
Άβαταρ μέλους
Θα ηθελα να μου πει καποιος πως μπορω να βγαλω την κονσολα του χειροφρενου γιατι μου επεσε κατι απο την τρυπα και δεν μπορω να το βγαλω με τιποτα.Αν υπαρχουν φωτο θα με βοηθουσαν πολυ.Ευχαριστω προκαταβολικα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΩΣ ΒΓΑΙΝΕΙ Η ΚΟΝΣΟΛΑ ΤΟΥ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟΥ!!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Μάιος 2009, 21:18 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56
Δημοσιεύσεις: 1820
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Για τα VTRS ξεκινάς αφαιρώντας το υποβραχιόνιο. Η εσωτερική του θήκη είναι απλά κουμπωμένη. Την τραβάς προς τα πάνω, και μένει ουσιαστικά μόνο το περίβλημα. Μετά θα δεις 4 βίδες Torx στο κάτω μέρος. Τις αφαιρείς και το υποβραχιόνιο είναι πλέον ελεύθερο. Βγαίνει προς τα πάνω. Στη συνέχεια, η κονσολίτσα είναι κουμπωτή με 2-3 κλίπς. Ξεκινάς από το πίσω άκρο και την τραβάς προς τα πάνω, συνεχίζεις προς τα μπροστά. Για να βγεί τελείως θα χρειαστεί να "παίξεις" λίγο με την θέση του χειρόφρενου, κάποια στιγμή θα χρειαστεί να το ανεβάασεις/κατεβάσεις για να βγει το λεπτό άκρο της κονσολίσας που είναι προς τον οδηγό. Τα καλώδια του αναπτήρα και της πρίζας είναι κουμπωτά, αλλά πρόσεξε μην τα μπερδέψεις, πρέπει να τα βάλεις όπως ήταν (παρ'όλο που τα καλώδια ταιριάζουν και στις 2 παροχές).

Η συναρμολόγηση είναι η αντίστροφη διαδικασία.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΩΣ ΒΓΑΙΝΕΙ Η ΚΟΝΣΟΛΑ ΤΟΥ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟΥ!!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Μάιος 2009, 15:58 
Άβαταρ μέλους
gr_diver έγραψε:
Για τα VTRS ξεκινάς αφαιρώντας το υποβραχιόνιο. Η εσωτερική του θήκη είναι απλά κουμπωμένη. Την τραβάς προς τα πάνω, και μένει ουσιαστικά μόνο το περίβλημα. Μετά θα δεις 4 βίδες Torx στο κάτω μέρος. Τις αφαιρείς και το υποβραχιόνιο είναι πλέον ελεύθερο. Βγαίνει προς τα πάνω. Στη συνέχεια, η κονσολίτσα είναι κουμπωτή με 2-3 κλίπς. Ξεκινάς από το πίσω άκρο και την τραβάς προς τα πάνω, συνεχίζεις προς τα μπροστά. Για να βγεί τελείως θα χρειαστεί να "παίξεις" λίγο με την θέση του χειρόφρενου, κάποια στιγμή θα χρειαστεί να το ανεβάασεις/κατεβάσεις για να βγει το λεπτό άκρο της κονσολίσας που είναι προς τον οδηγό. Τα καλώδια του αναπτήρα και της πρίζας είναι κουμπωτά, αλλά πρόσεξε μην τα μπερδέψεις, πρέπει να τα βάλεις όπως ήταν (παρ'όλο που τα καλώδια ταιριάζουν και στις 2 παροχές).

Η συναρμολόγηση είναι η αντίστροφη διαδικασία.

Ευχαριστω πολυ φιλε μου να εισαι καλα.Θα το προσπαθησω και ελπιζω να τα καταφερω.Και παλι ευχαριστω


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 3 Δημοσιεύσεις ] 





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια