Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Tzartos Christos
|
Θέμα δημοσίευσης: Citroen C5 III Πώς βγαίνει το καντράν ??? Δημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Απρ 2015, 22:28 |
|
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2015, 15:10 Δημοσιεύσεις: 103 Τοποθεσία: Thessaloniki
|
Citroen C5 III Καντράν..... δεξής αεραγωγός..... ροδελάκι γυρνάει στό εύρος που γυρνούσε (οχι παραπάνω όχι λιγότερο) αλλά οι περσίδες είναι ακίνητες. Βέβαια από το γύρισμα τής ροδέλας γίνεται φανερό οτι η ευκολία (χωρίς καμία δύναμη) με τήν οποία γυρνάει οδηγεί στο συμπέρασμα οτι Ροδέλα / περσίδα αποσυνδέθηκαν μεταξύ τους.. Έχω δεί ένα καντράν χύμα και διαπίστωσα οτι το πρόβλημα είναι απλό..... Η μόνη δυσκολία είναι οτι πρέπει να δώ το πίσω μέρος του καντράν. Μήπως κάποιος από εδώ γνωρίζει κάτι για τήν πρόσβαση σ' αυτό το σημείο? [album] [/album]
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C5 III Πώς βγαίνει το καντράν ??? Δημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Απρ 2015, 23:11 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8104 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
γιατι θες να το βγαλεις Χρηστο?
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
Tzartos Christos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C5 III Πώς βγαίνει το καντράν ??? Δημοσιεύτηκε: Τρί 14 Απρ 2015, 07:25 |
|
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2015, 15:10 Δημοσιεύσεις: 103 Τοποθεσία: Thessaloniki
|
xantiamanolis έγραψε: γιατι θες να το βγαλεις Χρηστο? Ο Δεξής Αεραγωγός που βρίσκεται ενσωματωμένος στήν ενότητα του καντράν εχει πρόβλημα. Συγκεκριμένα το ροδελάκι που ελέγχει τήν αντίστοιχη περσίδα έχει αποσυνδεθεί οπότε οτι και να κάνεις η περσίδα αρνείται να κινηθεί. Εχω στό μεταξύ δεί βγαλμένο καντράν και διαπίστωσα οτι η σύνδεση Ροδάκι ελέγχου και περσίδας γίνεται με ένα κουμπωτό μοχλουδάκι που στήν περίπτωσή μου φαντάζομαι ότι έχει ξεκουμπώσει οπότε δέν ενώνονται τα δυό τους. Θέλω να ξέρω λοιπόν πώς μπορώ να έχω πρόσβαση στό πίσω μέρος τού Καντράν. Να τό βγάλω θα μου πείτε.... και φυσιολογικά έτσι γίνεται σε όλες τίς περιπτώσεις. Βλέπω όμως στό C5 III οτι ένα μεγάλο κομμάτι πάνω από το καντράν μοιάζει να είναι αποσπώμενο και ρωτάω επίσης μήπως βγαίνει ανεξάρτητο μόνο του. Αν αυτο συμβαίνει τότε με το που θα βγεί θα μπορώ να δώ το πίσω μέρος τού Καντράν και να ξανακουμπώσω το εν λόγω μοχλουδάκι. Οποιος ξέρει κάτι επί του θέματος .... Πρόσβαση στό Καντράν τού C5III..... μπορεί να φανεί χρήσιμος Ας μού πεί και κάποιος πώς ανεβάζω φωτογραφία εδώ
|
|
|
|
|
Αυτή η δημοσίευση διαγράφηκε
μέσω Πράκτορας στις Τετ 19 Αύγ 2015, 09:02.
|
|
|
Tzartos Christos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C5 III Πώς βγαίνει το καντράν ??? Δημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Αύγ 2015, 07:57 |
|
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2015, 15:10 Δημοσιεύσεις: 103 Τοποθεσία: Thessaloniki
|
Yasojaki έγραψε: It's very interesting. Ναι ναι πολυ ενδιαφερον...... μετα το μεταναστευτικο και την θεραπεια του Καρκινου ειναι οτι πιο ενδιαφερον. Τελικα ομως απαντηση δεν βλεπω...... και κατι που στο μεταξυ διαπιστωσα..... Εκεινο το κοματι του ταμπλο που υπεθεσα οτι θα μπορουσε να ειναι αποσπωμενο αρα η προσβαση στο ταμπλο ευκολη δυστυχως δεν ειναι. οποτε ο μονος τροπος για προσβαση ειναι να βγει το καντραν εξω...... προτιμω υστερα απο αυτο να ειναι οι περσιδες ανοιχτες μονιμα.... μεχρι να παρουσιαστει κανενα μεγαλο προβλημα που θα με αναγκασει να βγαλω καντραν.
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C5 III Πώς βγαίνει το καντράν ??? Δημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Αύγ 2015, 23:41 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8104 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
χρηστο το μοντελο είναι πολύ νέο για να παρουσιαστεί η αναγκη να βγαλει καντραν καποιος.....αστο αν δεν σε πειραζει και το κοιτας αργοτερα...
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
Tzartos Christos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C5 III Πώς βγαίνει το καντράν ??? Δημοσιεύτηκε: Παρ 14 Αύγ 2015, 09:12 |
|
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2015, 15:10 Δημοσιεύσεις: 103 Τοποθεσία: Thessaloniki
|
Μανολη.... Ναι αυτο θα κανω. Απλως με ενοχλουν τα ψεγαδια και γι αυτο βαλθηκα να μαθω κατι παραπανω. Με ενοχλουν τα ψεγαδια σε ενα αψεγαδιαστο περιβαλον. Οταν η ισορροπια χαθει και τα ψεγαδια γινουν πολλα δεν με ενοχλει τοσο. Βαλθηκα να κανω το Ξανθια δευτερο προορισμο μου (πρωτος παραμενει το Σπιτι μου) οποτε προσφατα εβαλα και ενα Αξιοπρεπες Ηχοσυστημα οποτε μπορω να δηλωσω οτι παω στο αυτοκινητο να ακουσω μουσικη. Αλλαξα και εχθες ψυγειο γιατι ανεβαζε θερμοκρασια και ευτυχως δεν ηταν τιποτε φλαντζα η τιποτε αντλια. Κοστος 7Ο ευρω και το αλλαξα μονος μου. Επιτελους ο δεικτης παραμενει μεταξυ 80 και 90 ουφ Ευτυχως. Τωρα ενα βαψιμο θελει και τελος (για την ωρα)
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C5 III Πώς βγαίνει το καντράν ??? Δημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Αύγ 2015, 09:38 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8104 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
πως εβγαλες το πορισμα για ψυγειο? ηταν βουλωμενο?πως το καταλαβες? χειριστήρια στο τιμονι συνδεσες χρηστο?
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
Tzartos Christos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C5 III Πώς βγαίνει το καντράν ??? Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Αύγ 2015, 08:35 |
|
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2015, 15:10 Δημοσιεύσεις: 103 Τοποθεσία: Thessaloniki
|
Μανόλη το θέμα με το ψυγείο είναι μία ιστορία που κραταει πάνω από 2 χρόνια..... Απλώς οι σχετικές ενδείξεις ταυτίστηκαν με τήν αλλαγή σε αέριο οποτε ψάχναμε και υποθέταμε λάθος πράγματα. Προηγήθηκε και αλλαγή φλάντζας κεφαλής λίγο πρίν γιατί το Αέριο είχε προκαλέσει πρόβλημα δίνοντας χαριστική βολή σε μία ήδη ετοιμόρροπη Φλαντζα. Το κακό είναι ότι όντως ένας χαλασμένος πνεύμονας του αερίου παρουσιάζει παρόμοια προβλήματα με ανέβασμα θερμοκρασίας και φούσκωμα του κυκλώματος ψύξης οπότε μας μπέρδεψε για τα καλά. Πάντως το ουσιαστικό πρόβλημα του ψυγείου ήταν οτι Βήμα βήμα η θερμοκρασία του αυτοκινήτου μονιμοποιούνταν σε θερμοκρασίες πάνω από τούς φυσιολογικούς τών 85 βαθμών. Ιδιαίτερα οταν είχαμε υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος. Πήγαμε λοιπόν σε εποχή που ο δείκτης τήν περισσότερη ώρα ήταν στούς 90..... μετά στούς 95... Πέρσι το καλοκαίρι έφτανε και τούς 100 πότε πότε στά ζόρια.... (τόν χειμώνα τα πράγματα ήταν πιό φυσιολογικά οπότε και αδράνησα) ..... οπότε φέτος φτάναμε και τούς 110 κοντά στά δύσκολα (ανηφόρα / μποτιλιάρισμα) χωρίς όμως να κατεβαίνει κάτω από τούς 98 με τίποτε.... Ούτε στίς κατηφόρες. Φοβήθηκα γιά φλάντζα γιατί το φαινόμενο συνδυάστηκε και με φούσκωμα τών νερών (προφανώς όμως μόνο λόγω υψηλών θερμοκρασιών και όχι προβλήματος τής φλάντζας κεφαλής). Πρώτη επιλογή στό ψάξιμο του προβλήματος ήταν να πλύνω με πίεση νερού τίς κυψέλες του ψυγείο με κατεύθυνση του νερού απο τήν μηχανή πρός τα έξω...... Είδα αρκετή λάσπη να φεύγει και μετά είδα το πρόβλημα να έχει βελτιωθεί αρκετά αλλά όχι πλήρως (πέσαμε 5 βαθμούς περίπου). Και επειδή το ψύγείο είχε και μία μικρή διαρροή το αλλαξα και το πρόβλημα εξαφανίστηκε. Τώρα δουλεύει μιά χαρά και μετά από 600+ χιλ δοκιμών τα πράγματα είναι φυσιολογικά. Κάποιες δε υποψίες για διαρροές στό ψυγείο τού καλοριφέρ που με ανάγκασαν να είμαι έτοιμος να δρομολογήσω τήν αλλαγή του ελπίζω να μήν υφίστανται πιά. Ισως ήταν προβλήματα που ενέσκυπταν λόγω τής πολύ μεγάλης πίεσης που προέκυπτε στό κύκλωμα τού Νερού. Θα δούμε !!! Το ψυγείο το άλλαξα μονος μου και ήταν πολύ εύκολο και απλό. Σε 20 λεπτά (χαλαρά) είχα τελειώσει. Τήν επόμενη φορά ο χρόνος θα είναι 10 λεπτά αφού τώρα ξέρω τι εργαλεία θα χρειαστώ.
|
|
|
|
|
kobulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C5 III Πώς βγαίνει το καντράν ??? Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Αύγ 2015, 10:48 |
|
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28 Δημοσιεύσεις: 1485 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Tzartos Christos έγραψε: Βαλθηκα να κανω το Ξανθια δευτερο προορισμο μου (πρωτος παραμενει το Σπιτι μου) οποτε προσφατα εβαλα και ενα Αξιοπρεπες Ηχοσυστημα οποτε μπορω να δηλωσω οτι παω στο αυτοκινητο να ακουσω μουσικη. Γιατί το ηχοσύστημα δεν μπήκε στη C5; Και καλύτερη ακουστική έχει και κλάσεις ανώτερη ηχομόνωση. Εδώ και το εργοστασιακό είναι μιά χαρά, φαντάσου κάτι της προκοπής...
_________________ Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C5 III Πώς βγαίνει το καντράν ??? Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Αύγ 2015, 21:18 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8104 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
Tzartos Christos έγραψε: Μανόλη το θέμα με το ψυγείο είναι μία ιστορία που κραταει πάνω από 2 χρόνια..... Απλώς οι σχετικές ενδείξεις ταυτίστηκαν με τήν αλλαγή σε αέριο οποτε ψάχναμε και υποθέταμε λάθος πράγματα. Προηγήθηκε και αλλαγή φλάντζας κεφαλής λίγο πρίν γιατί το Αέριο είχε προκαλέσει πρόβλημα δίνοντας χαριστική βολή σε μία ήδη ετοιμόρροπη Φλαντζα. Το κακό είναι ότι όντως ένας χαλασμένος πνεύμονας του αερίου παρουσιάζει παρόμοια προβλήματα με ανέβασμα θερμοκρασίας και φούσκωμα του κυκλώματος ψύξης οπότε μας μπέρδεψε για τα καλά. Πάντως το ουσιαστικό πρόβλημα του ψυγείου ήταν οτι Βήμα βήμα η θερμοκρασία του αυτοκινήτου μονιμοποιούνταν σε θερμοκρασίες πάνω από τούς φυσιολογικούς τών 85 βαθμών. Ιδιαίτερα οταν είχαμε υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος. Πήγαμε λοιπόν σε εποχή που ο δείκτης τήν περισσότερη ώρα ήταν στούς 90..... μετά στούς 95... Πέρσι το καλοκαίρι έφτανε και τούς 100 πότε πότε στά ζόρια.... (τόν χειμώνα τα πράγματα ήταν πιό φυσιολογικά οπότε και αδράνησα) ..... οπότε φέτος φτάναμε και τούς 110 κοντά στά δύσκολα (ανηφόρα / μποτιλιάρισμα) χωρίς όμως να κατεβαίνει κάτω από τούς 98 με τίποτε.... Ούτε στίς κατηφόρες. Φοβήθηκα γιά φλάντζα γιατί το φαινόμενο συνδυάστηκε και με φούσκωμα τών νερών (προφανώς όμως μόνο λόγω υψηλών θερμοκρασιών και όχι προβλήματος τής φλάντζας κεφαλής). Πρώτη επιλογή στό ψάξιμο του προβλήματος ήταν να πλύνω με πίεση νερού τίς κυψέλες του ψυγείο με κατεύθυνση του νερού απο τήν μηχανή πρός τα έξω...... Είδα αρκετή λάσπη να φεύγει και μετά είδα το πρόβλημα να έχει βελτιωθεί αρκετά αλλά όχι πλήρως (πέσαμε 5 βαθμούς περίπου). Και επειδή το ψύγείο είχε και μία μικρή διαρροή το αλλαξα και το πρόβλημα εξαφανίστηκε. Τώρα δουλεύει μιά χαρά και μετά από 600+ χιλ δοκιμών τα πράγματα είναι φυσιολογικά. Κάποιες δε υποψίες για διαρροές στό ψυγείο τού καλοριφέρ που με ανάγκασαν να είμαι έτοιμος να δρομολογήσω τήν αλλαγή του ελπίζω να μήν υφίστανται πιά. Ισως ήταν προβλήματα που ενέσκυπταν λόγω τής πολύ μεγάλης πίεσης που προέκυπτε στό κύκλωμα τού Νερού. Θα δούμε !!! Το ψυγείο το άλλαξα μονος μου και ήταν πολύ εύκολο και απλό. Σε 20 λεπτά (χαλαρά) είχα τελειώσει. Τήν επόμενη φορά ο χρόνος θα είναι 10 λεπτά αφού τώρα ξέρω τι εργαλεία θα χρειαστώ. δεν νομιζω ότι το αεριο εχει να κανει με την φλαντζα.....απλα ηταν διαλυμενη η φλαντζα και οσο διαλυετε τοσο πιο γρηγορα χαλαει.....θα πεις του εγκαταστατη σου να σου βαλει μια παραμετρο στο πρόγραμμα του αεριου να σου γυρναει σε βενζινα οτνα η θερμοκρασια αεριου πεσει στους 15 βαθμούς..... αν εχει πρόβλημα ο πνευμονας δηλαδή χαλασει η μεμβρανη πιθανολογω χωρις να ξερω ότι ισως θα σου περασει νερα στην εισαγωγή δεν το ξερω όμως...το ότι καθαρισες το ψυγειο καλο είναι εστω και αν μετα το αλλαξες....παιζει ρολο και το γεγονος ότι το κύκλωμα του νερου θελει ένα καλο καθαρισμα αλλα εκει θα πρεπει να το κανεις εφόσον εχεις αλλαξει το ψυγειο καμπινας για να μην εχεις καμια διαρρουλα..... παντως εχω ετοιμασει ένα by pass σε για Φ16 σωληνα οποτε αν δω τιποτα τετοια συμπτώματα θα βγαλω τον πνευμονα εκτος κυκλώματος και θα είμαι οκ όπως επισης εχω ετοιμασει και by pass για το ψυγειο θερμανσης αν χρειαστεί.... στο πρόβλημα μπορει και να ειχες και ψιλοβουλομενο ψυγειο χωρις να το εχεις παρει χαμπαρι και για αυτό να εκαψες και φλαντζα.....
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
Tzartos Christos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C5 III Πώς βγαίνει το καντράν ??? Δημοσιεύτηκε: Τετ 19 Αύγ 2015, 07:49 |
|
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2015, 15:10 Δημοσιεύσεις: 103 Τοποθεσία: Thessaloniki
|
kobulis έγραψε: Tzartos Christos έγραψε: Βαλθηκα να κανω το Ξανθια δευτερο προορισμο μου (πρωτος παραμενει το Σπιτι μου) οποτε προσφατα εβαλα και ενα Αξιοπρεπες Ηχοσυστημα οποτε μπορω να δηλωσω οτι παω στο αυτοκινητο να ακουσω μουσικη. Γιατί το ηχοσύστημα δεν μπήκε στη C5; Και καλύτερη ακουστική έχει και κλάσεις ανώτερη ηχομόνωση. Εδώ και το εργοστασιακό είναι μιά χαρά, φαντάσου κάτι της προκοπής... Οπως και εσύ διαπιστωσες το Σ5' έχει ήδη ένα αξιοπρεπές ηχοσυστημα και παράλληλα μια εργοστασιακή οπτική που δεν την αγγίζεις. Οπότε δεν αγγίζεις την κεντρική μονάδα παρά μόνο αν χαλάσει και σ αυτή την περίπτωση την αντικαθιστας με το ίδιο η αν υπάρχει με ένα καλύτερο μοντέλο εργοστασιακο. Ούτε μπαίνεις (εγώ τουλαχιστον) σε διαδικασία να ξηλωνω Ραδιόφωνα - πατάκια - ίσως και κονσόλες η δεν ξέρω τι άλλο για να περάσω καλώδια για τον ενισχυτη χωρια καλοδιο ρεύματος από την μπαταρία από την άλλη πλευρά της καμπίνας μέχρι το πορτ μπαγκαζ για να βελτιώσω κατά 10/20% ένα ήδη πολύ καλό ηχοσυστημα. Αν το Ξαντια είχε το ηχοσυστημα του Σ5 δεν θα το πείραζα. Άσε που το ξαντια είναι το καθημερινό μου αυτοκίνητο οπότε το ζω περισσότερο.
|
|
|
|
|
Tzartos Christos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C5 III Πώς βγαίνει το καντράν ??? Δημοσιεύτηκε: Τετ 19 Αύγ 2015, 08:18 |
|
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2015, 15:10 Δημοσιεύσεις: 103 Τοποθεσία: Thessaloniki
|
δεν νομιζω ότι το αεριο εχει να κανει με την φλαντζα.....απλα ηταν διαλυμενη η φλαντζα και οσο διαλυετε τοσο πιο γρηγορα χαλαει.....θα πεις του εγκαταστατη σου να σου βαλει μια παραμετρο στο πρόγραμμα του αεριου να σου γυρναει σε βενζινα οτνα η θερμοκρασια αεριου πεσει στους 15 βαθμούς..... αν εχει πρόβλημα ο πνευμονας δηλαδή χαλασει η μεμβρανη πιθανολογω χωρις να ξερω ότι ισως θα σου περασει νερα στην εισαγωγή δεν το ξερω όμως...το ότι καθαρισες το ψυγειο καλο είναι εστω και αν μετα το αλλαξες....παιζει ρολο και το γεγονος ότι το κύκλωμα του νερου θελει ένα καλο καθαρισμα αλλα εκει θα πρεπει να το κανεις εφόσον εχεις αλλαξει το ψυγειο καμπινας για να μην εχεις καμια διαρρουλα..... παντως εχω ετοιμασει ένα by pass σε για Φ16 σωληνα οποτε αν δω τιποτα τετοια συμπτώματα θα βγαλω τον πνευμονα εκτος κυκλώματος και θα είμαι οκ όπως επισης εχω ετοιμασει και by pass για το ψυγειο θερμανσης αν χρειαστεί.... στο πρόβλημα μπορει και να ειχες και ψιλοβουλομενο ψυγειο χωρις να το εχεις παρει χαμπαρι και για αυτό να εκαψες και φλαντζα.....[/quote]
Αυτό με την παραπαιουσα φλάντζα ισχύει...και ενδέχεται όπως λες να προκαλούσε ήδη προβλήματα..... Τελικά είμαι σίγουρος για αυτο. Το ότι εξεπνευσε εκείνη την συγκεκριμένη στιγμή το αποδίδω στο αέριο μόνο και μόνο γιατί έτσι μου είπαν οι μηχανικοί του αερίου . Ότι δηλαδή λόγω των υψηλοτερων θερμοκρασιών του αέριου επέρχεται πιο άμεσα η ολική καταστροφή της φλάντζας που ήταν έτσι κι αλλιώς στο παρά 5. Αυτό με τους 15 βαθμούς θα το θέσω επί τάπητος την επόμενη φορά. Αυτό με τον πνεύμονα αφορούσε την διαρροή αερίων στα νερά. Ίσως όμως και να μην ισχύει.... Και μάλλον τελικά δεν ισχύει... Όλα πρέπει να ήταν παρενέργειες του ψυγείου. Όταν μιλάς για καθαρισμό ψυγείου τι Εννοείς? να βάλω στο κύκλωμα κάποιο υγρό για να ξυλωσει σκουριές κτλ? Και μια ερωτησουλα ακόμη. Το εσωτερικό χειριστήριο ελέγχου θερμοκρασίας κλείνει την ροή του νερού στο ψυγείο του καλοριφέρ? Αναρωτιέμαι μόνο και μόνο γιατί το εν λόγω χειριστήριο δείχνει να έχει μια ηλεκτρονική λειτουργία και δεν έχει εκείνη την αίσθηση της Ντιζας που θα επενεργουσε σε μια βάνα που κλείνει την είσοδο των νερών στο ψυγείο καμπίνας. Αυτό με τα μπαιπας ίσως ψαχτω να το κάνω και εγώ. Όσο για το αν είχα ψιλοβουλωμενο ψυγείο..... Αυτό είναι σίγουρο τέλεια αφού ύστερα από την αλλαγή του δουλεύουν όλα ρολόι. Όταν το έβγαλα είδα ότι οι περσίδες του είχαν καθαρίσει τελείως από την προηγούμενη παρέμβαση μου με το πλύσιμο με νερό.... Οπότε εφόσον υφιστατο (περιορισμένο βεβαια) το πρόβλημα σημαίνει ότι είχα ένα ψυγείο με βουλωμένες περσίδες και βουλωμένες κυψελες. Τέλος καλό όλα καλά.
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C5 III Πώς βγαίνει το καντράν ??? Δημοσιεύτηκε: Τετ 19 Αύγ 2015, 15:51 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8104 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
δεν νομιζω να ισχυουν υψηλότερες θερμοκρασίες στον χωρο καυσης που να σου αρπαξει η φλαντζα...ένα καλορυθμισμενο αεριο δεν δημιουργει προβλήματα ναι εχεις μεγαλυτερη θερμοκρασια στο χωρο καυσης αλλα εχεις και πιο ξηρη καυση .....καλο παραφλου να εχεις και δεν εχεις κανενα άλλο πρόβλημα...θα ρωτησω αν χαλασει ο πνευμονας δηλαδη η μεμβρανη τι γινετε μετα νερα και αν το γυριζεις σε βενζινα λογικα δεν θα περναει νερα διοτι κοβεις την τροφοδοσια με ρευμα του πηνιου στον πνευμονα αρα δεν εχεις ροη αεριου προς τα μπεκ αρρα δεν θα εχεις και ροη νερου προς το χωρο καυσης .....
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
Τζάρτος Χρήστος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C5 III Πώς βγαίνει το καντράν ??? Δημοσιεύτηκε: Τετ 19 Αύγ 2015, 22:11 |
|
Εγγραφή: Κυρ 26 Απρ 2009, 20:06 Δημοσιεύσεις: 13
|
xantiamanolis έγραψε: δεν νομιζω να ισχυουν υψηλότερες θερμοκρασίες στον χωρο καυσης που να σου αρπαξει η φλαντζα...ένα καλορυθμισμενο αεριο δεν δημιουργει προβλήματα ναι εχεις μεγαλυτερη θερμοκρασια στο χωρο καυσης αλλα εχεις και πιο ξηρη καυση .....καλο παραφλου να εχεις και δεν εχεις κανενα άλλο πρόβλημα...θα ρωτησω αν χαλασει ο πνευμονας δηλαδη η μεμβρανη τι γινετε μετα νερα και αν το γυριζεις σε βενζινα λογικα δεν θα περναει νερα διοτι κοβεις την τροφοδοσια με ρευμα του πηνιου στον πνευμονα αρα δεν εχεις ροη αεριου προς τα μπεκ αρρα δεν θα εχεις και ροη νερου προς το χωρο καυσης ..... Τελικά ύστερα από έναν έλεγχο στό ψυγείο που έβγαλα (ανοιξα τα καπάκια του και είδα τίς κυψέλες) κατέληξα οτι γιά όλα αυτά που με ταλαιπώρησαν τα δύο ίσως και τρία τελευταία χρόνια ήταν το ψυγείο που ίσως να έγινε και η αιτία για αλλαγές φλάντζας (αφου υπερθερμαίνονταν ο κινητήρας περιστασιακά χωρίς ίσως να το αντιλαμβάνομαι). Οσο γιά τον πνεύμονα έτσι είναι..... οταν υπάρξει ρήγμα στήν μεμβράνη το αέριο λόγω μεγαλύτερης πιεσης εισχωρεί στά νερά και τα κάνει τούρμπο με κίνδυνο να πετάξει κολάρα .... καπάκια.... στόν αέρα. Οταν βέβαια κλείνεις με το κουμπάκι το άέριο όλα αυτά σταματάνε γιατί σταματάει η ροή αερίου στόν πνεύμονα. Αναρτώ μερικές φωτογραφίες γιά να δείς τήνκατάσταση του ψυγείου..... Αφού δέν έκαψα κινητήρα πάλι καλά..... ευτυχώς παρακολουθούσα τήν θερμοκρασία συνέχεια τον τελευταίο καιρο. Συμπέρασμα. Στήν περίπτωση υπερθέρμανσης πρώτα από όλλα αλλαγή ψυγείου. Έτσι κι αλλιώς με 80 ευρώ το βρίσκεις. Τελικά παρά τίς προσπάθειές μου δέν μπόρεσα να ανεβάσω φωτογραφίες.
Τελευταία επεξεργασία από Τζάρτος Χρήστος και Τετ 19 Αύγ 2015, 22:37, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|