Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 13:16 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Citroen C5 III Πώς βγαίνει το καντράν ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Απρ 2015, 22:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2015, 15:10
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Thessaloniki
Citroen C5 III
Καντράν..... δεξής αεραγωγός..... ροδελάκι γυρνάει στό εύρος που γυρνούσε (οχι παραπάνω όχι λιγότερο) αλλά οι περσίδες είναι ακίνητες. Βέβαια από το γύρισμα τής ροδέλας γίνεται φανερό οτι η ευκολία (χωρίς καμία δύναμη) με τήν οποία γυρνάει οδηγεί στο συμπέρασμα οτι Ροδέλα / περσίδα αποσυνδέθηκαν μεταξύ τους..
Έχω δεί ένα καντράν χύμα και διαπίστωσα οτι το πρόβλημα είναι απλό..... Η μόνη δυσκολία είναι οτι πρέπει να δώ το πίσω μέρος του καντράν.
Μήπως κάποιος από εδώ γνωρίζει κάτι για τήν πρόσβαση σ' αυτό το σημείο?
[album]
[/album]


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C5 III Πώς βγαίνει το καντράν ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Απρ 2015, 23:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
γιατι θες να το βγαλεις Χρηστο?

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C5 III Πώς βγαίνει το καντράν ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Απρ 2015, 07:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2015, 15:10
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Thessaloniki
xantiamanolis έγραψε:
γιατι θες να το βγαλεις Χρηστο?

Ο Δεξής Αεραγωγός που βρίσκεται ενσωματωμένος στήν ενότητα του καντράν εχει πρόβλημα.
Συγκεκριμένα το ροδελάκι που ελέγχει τήν αντίστοιχη περσίδα έχει αποσυνδεθεί οπότε οτι και να κάνεις η περσίδα αρνείται να κινηθεί.
Εχω στό μεταξύ δεί βγαλμένο καντράν και διαπίστωσα οτι η σύνδεση Ροδάκι ελέγχου και περσίδας γίνεται με ένα κουμπωτό μοχλουδάκι που στήν περίπτωσή μου φαντάζομαι ότι έχει ξεκουμπώσει οπότε δέν ενώνονται τα δυό τους.
Θέλω να ξέρω λοιπόν πώς μπορώ να έχω πρόσβαση στό πίσω μέρος τού Καντράν. Να τό βγάλω θα μου πείτε.... και φυσιολογικά έτσι γίνεται σε όλες τίς περιπτώσεις. Βλέπω όμως στό C5 III οτι ένα μεγάλο κομμάτι πάνω από το καντράν μοιάζει να είναι αποσπώμενο και ρωτάω επίσης μήπως βγαίνει ανεξάρτητο μόνο του. Αν αυτο συμβαίνει τότε με το που θα βγεί θα μπορώ να δώ το πίσω μέρος τού Καντράν και να ξανακουμπώσω το εν λόγω μοχλουδάκι.
Οποιος ξέρει κάτι επί του θέματος .... Πρόσβαση στό Καντράν τού C5III..... μπορεί να φανεί χρήσιμος
Ας μού πεί και κάποιος πώς ανεβάζω φωτογραφία εδώ


Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω Πράκτορας στις Τετ 19 Αύγ 2015, 09:02.
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C5 III Πώς βγαίνει το καντράν ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Αύγ 2015, 07:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2015, 15:10
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Thessaloniki
Yasojaki έγραψε:
It's very interesting.

Ναι ναι πολυ ενδιαφερον...... μετα το μεταναστευτικο και την θεραπεια του Καρκινου ειναι οτι πιο ενδιαφερον.
Τελικα ομως απαντηση δεν βλεπω...... και κατι που στο μεταξυ διαπιστωσα..... Εκεινο το κοματι του ταμπλο που υπεθεσα οτι θα μπορουσε να ειναι αποσπωμενο αρα η προσβαση στο ταμπλο ευκολη δυστυχως δεν ειναι. οποτε ο μονος τροπος για προσβαση ειναι να βγει το καντραν εξω...... προτιμω υστερα απο αυτο να ειναι οι περσιδες ανοιχτες μονιμα.... μεχρι να παρουσιαστει κανενα μεγαλο προβλημα που θα με αναγκασει να βγαλω καντραν.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C5 III Πώς βγαίνει το καντράν ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Αύγ 2015, 23:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
χρηστο το μοντελο είναι πολύ νέο για να παρουσιαστεί η αναγκη να βγαλει καντραν καποιος.....αστο αν δεν σε πειραζει και το κοιτας αργοτερα...

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C5 III Πώς βγαίνει το καντράν ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Αύγ 2015, 09:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2015, 15:10
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Thessaloniki
Μανολη.... Ναι αυτο θα κανω. Απλως με ενοχλουν τα ψεγαδια και γι αυτο βαλθηκα να μαθω κατι παραπανω. Με ενοχλουν τα ψεγαδια σε ενα αψεγαδιαστο περιβαλον. Οταν η ισορροπια χαθει και τα ψεγαδια γινουν πολλα δεν με ενοχλει τοσο.
Βαλθηκα να κανω το Ξανθια δευτερο προορισμο μου (πρωτος παραμενει το Σπιτι μου) οποτε προσφατα εβαλα και ενα Αξιοπρεπες Ηχοσυστημα οποτε μπορω να δηλωσω οτι παω στο αυτοκινητο να ακουσω μουσικη. Αλλαξα και εχθες ψυγειο γιατι ανεβαζε θερμοκρασια και ευτυχως δεν ηταν τιποτε φλαντζα η τιποτε αντλια. Κοστος 7Ο ευρω και το αλλαξα μονος μου. Επιτελους ο δεικτης παραμενει μεταξυ 80 και 90 ουφ Ευτυχως. Τωρα ενα βαψιμο θελει και τελος (για την ωρα)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C5 III Πώς βγαίνει το καντράν ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Αύγ 2015, 09:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
πως εβγαλες το πορισμα για ψυγειο? ηταν βουλωμενο?πως το καταλαβες?
χειριστήρια στο τιμονι συνδεσες χρηστο?

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C5 III Πώς βγαίνει το καντράν ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Αύγ 2015, 08:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2015, 15:10
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Thessaloniki
Μανόλη το θέμα με το ψυγείο είναι μία ιστορία που κραταει πάνω από 2 χρόνια..... Απλώς οι σχετικές ενδείξεις ταυτίστηκαν με τήν αλλαγή σε αέριο οποτε ψάχναμε και υποθέταμε λάθος πράγματα. Προηγήθηκε και αλλαγή φλάντζας κεφαλής λίγο πρίν γιατί το Αέριο είχε προκαλέσει πρόβλημα δίνοντας χαριστική βολή σε μία ήδη ετοιμόρροπη Φλαντζα. Το κακό είναι ότι όντως ένας χαλασμένος πνεύμονας του αερίου παρουσιάζει παρόμοια προβλήματα με ανέβασμα θερμοκρασίας και φούσκωμα του κυκλώματος ψύξης οπότε μας μπέρδεψε για τα καλά.
Πάντως το ουσιαστικό πρόβλημα του ψυγείου ήταν οτι Βήμα βήμα η θερμοκρασία του αυτοκινήτου μονιμοποιούνταν σε θερμοκρασίες πάνω από τούς φυσιολογικούς τών 85 βαθμών. Ιδιαίτερα οταν είχαμε υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος. Πήγαμε λοιπόν σε εποχή που ο δείκτης τήν περισσότερη ώρα ήταν στούς 90..... μετά στούς 95... Πέρσι το καλοκαίρι έφτανε και τούς 100 πότε πότε στά ζόρια.... (τόν χειμώνα τα πράγματα ήταν πιό φυσιολογικά οπότε και αδράνησα) ..... οπότε φέτος φτάναμε και τούς 110 κοντά στά δύσκολα (ανηφόρα / μποτιλιάρισμα) χωρίς όμως να κατεβαίνει κάτω από τούς 98 με τίποτε.... Ούτε στίς κατηφόρες. Φοβήθηκα γιά φλάντζα γιατί το φαινόμενο συνδυάστηκε και με φούσκωμα τών νερών (προφανώς όμως μόνο λόγω υψηλών θερμοκρασιών και όχι προβλήματος τής φλάντζας κεφαλής). Πρώτη επιλογή στό ψάξιμο του προβλήματος ήταν να πλύνω με πίεση νερού τίς κυψέλες του ψυγείο με κατεύθυνση του νερού απο τήν μηχανή πρός τα έξω...... Είδα αρκετή λάσπη να φεύγει και μετά είδα το πρόβλημα να έχει βελτιωθεί αρκετά αλλά όχι πλήρως (πέσαμε 5 βαθμούς περίπου). Και επειδή το ψύγείο είχε και μία μικρή διαρροή το αλλαξα και το πρόβλημα εξαφανίστηκε. Τώρα δουλεύει μιά χαρά και μετά από 600+ χιλ δοκιμών τα πράγματα είναι φυσιολογικά. Κάποιες δε υποψίες για διαρροές στό ψυγείο τού καλοριφέρ που με ανάγκασαν να είμαι έτοιμος να δρομολογήσω τήν αλλαγή του ελπίζω να μήν υφίστανται πιά. Ισως ήταν προβλήματα που ενέσκυπταν λόγω τής πολύ μεγάλης πίεσης που προέκυπτε στό κύκλωμα τού Νερού. Θα δούμε !!!
Το ψυγείο το άλλαξα μονος μου και ήταν πολύ εύκολο και απλό. Σε 20 λεπτά (χαλαρά) είχα τελειώσει. Τήν επόμενη φορά ο χρόνος θα είναι 10 λεπτά αφού τώρα ξέρω τι εργαλεία θα χρειαστώ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C5 III Πώς βγαίνει το καντράν ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Αύγ 2015, 10:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Tzartos Christos έγραψε:
Βαλθηκα να κανω το Ξανθια δευτερο προορισμο μου (πρωτος παραμενει το Σπιτι μου) οποτε προσφατα εβαλα και ενα Αξιοπρεπες Ηχοσυστημα οποτε μπορω να δηλωσω οτι παω στο αυτοκινητο να ακουσω μουσικη.


Γιατί το ηχοσύστημα δεν μπήκε στη C5; Και καλύτερη ακουστική έχει και κλάσεις ανώτερη ηχομόνωση. Εδώ και το εργοστασιακό είναι μιά χαρά, φαντάσου κάτι της προκοπής...

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C5 III Πώς βγαίνει το καντράν ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Αύγ 2015, 21:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
Tzartos Christos έγραψε:
Μανόλη το θέμα με το ψυγείο είναι μία ιστορία που κραταει πάνω από 2 χρόνια..... Απλώς οι σχετικές ενδείξεις ταυτίστηκαν με τήν αλλαγή σε αέριο οποτε ψάχναμε και υποθέταμε λάθος πράγματα. Προηγήθηκε και αλλαγή φλάντζας κεφαλής λίγο πρίν γιατί το Αέριο είχε προκαλέσει πρόβλημα δίνοντας χαριστική βολή σε μία ήδη ετοιμόρροπη Φλαντζα. Το κακό είναι ότι όντως ένας χαλασμένος πνεύμονας του αερίου παρουσιάζει παρόμοια προβλήματα με ανέβασμα θερμοκρασίας και φούσκωμα του κυκλώματος ψύξης οπότε μας μπέρδεψε για τα καλά.
Πάντως το ουσιαστικό πρόβλημα του ψυγείου ήταν οτι Βήμα βήμα η θερμοκρασία του αυτοκινήτου μονιμοποιούνταν σε θερμοκρασίες πάνω από τούς φυσιολογικούς τών 85 βαθμών. Ιδιαίτερα οταν είχαμε υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος. Πήγαμε λοιπόν σε εποχή που ο δείκτης τήν περισσότερη ώρα ήταν στούς 90..... μετά στούς 95... Πέρσι το καλοκαίρι έφτανε και τούς 100 πότε πότε στά ζόρια.... (τόν χειμώνα τα πράγματα ήταν πιό φυσιολογικά οπότε και αδράνησα) ..... οπότε φέτος φτάναμε και τούς 110 κοντά στά δύσκολα (ανηφόρα / μποτιλιάρισμα) χωρίς όμως να κατεβαίνει κάτω από τούς 98 με τίποτε.... Ούτε στίς κατηφόρες. Φοβήθηκα γιά φλάντζα γιατί το φαινόμενο συνδυάστηκε και με φούσκωμα τών νερών (προφανώς όμως μόνο λόγω υψηλών θερμοκρασιών και όχι προβλήματος τής φλάντζας κεφαλής). Πρώτη επιλογή στό ψάξιμο του προβλήματος ήταν να πλύνω με πίεση νερού τίς κυψέλες του ψυγείο με κατεύθυνση του νερού απο τήν μηχανή πρός τα έξω...... Είδα αρκετή λάσπη να φεύγει και μετά είδα το πρόβλημα να έχει βελτιωθεί αρκετά αλλά όχι πλήρως (πέσαμε 5 βαθμούς περίπου). Και επειδή το ψύγείο είχε και μία μικρή διαρροή το αλλαξα και το πρόβλημα εξαφανίστηκε. Τώρα δουλεύει μιά χαρά και μετά από 600+ χιλ δοκιμών τα πράγματα είναι φυσιολογικά. Κάποιες δε υποψίες για διαρροές στό ψυγείο τού καλοριφέρ που με ανάγκασαν να είμαι έτοιμος να δρομολογήσω τήν αλλαγή του ελπίζω να μήν υφίστανται πιά. Ισως ήταν προβλήματα που ενέσκυπταν λόγω τής πολύ μεγάλης πίεσης που προέκυπτε στό κύκλωμα τού Νερού. Θα δούμε !!!
Το ψυγείο το άλλαξα μονος μου και ήταν πολύ εύκολο και απλό. Σε 20 λεπτά (χαλαρά) είχα τελειώσει. Τήν επόμενη φορά ο χρόνος θα είναι 10 λεπτά αφού τώρα ξέρω τι εργαλεία θα χρειαστώ.

δεν νομιζω ότι το αεριο εχει να κανει με την φλαντζα.....απλα ηταν διαλυμενη η φλαντζα και οσο διαλυετε τοσο πιο γρηγορα χαλαει.....θα πεις του εγκαταστατη σου να σου βαλει μια παραμετρο στο πρόγραμμα του αεριου να σου γυρναει σε βενζινα οτνα η θερμοκρασια αεριου πεσει στους 15 βαθμούς.....
αν εχει πρόβλημα ο πνευμονας δηλαδή χαλασει η μεμβρανη πιθανολογω χωρις να ξερω ότι ισως θα σου περασει νερα στην εισαγωγή δεν το ξερω όμως...το ότι καθαρισες το ψυγειο καλο είναι εστω και αν μετα το αλλαξες....παιζει ρολο και το γεγονος ότι το κύκλωμα του νερου θελει ένα καλο καθαρισμα αλλα εκει θα πρεπει να το κανεις εφόσον εχεις αλλαξει το ψυγειο καμπινας για να μην εχεις καμια διαρρουλα.....
παντως εχω ετοιμασει ένα by pass σε για Φ16 σωληνα οποτε αν δω τιποτα τετοια συμπτώματα
θα βγαλω τον πνευμονα εκτος κυκλώματος και θα είμαι οκ όπως επισης εχω ετοιμασει και by pass για το ψυγειο θερμανσης αν χρειαστεί....
στο πρόβλημα μπορει και να ειχες και ψιλοβουλομενο ψυγειο χωρις να το εχεις παρει χαμπαρι και για αυτό να εκαψες και φλαντζα.....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C5 III Πώς βγαίνει το καντράν ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Αύγ 2015, 07:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2015, 15:10
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Thessaloniki
kobulis έγραψε:
Tzartos Christos έγραψε:
Βαλθηκα να κανω το Ξανθια δευτερο προορισμο μου (πρωτος παραμενει το Σπιτι μου) οποτε προσφατα εβαλα και ενα Αξιοπρεπες Ηχοσυστημα οποτε μπορω να δηλωσω οτι παω στο αυτοκινητο να ακουσω μουσικη.


Γιατί το ηχοσύστημα δεν μπήκε στη C5; Και καλύτερη ακουστική έχει και κλάσεις ανώτερη ηχομόνωση. Εδώ και το εργοστασιακό είναι μιά χαρά, φαντάσου κάτι της προκοπής...


Οπως και εσύ διαπιστωσες το Σ5' έχει ήδη ένα αξιοπρεπές ηχοσυστημα και παράλληλα μια εργοστασιακή οπτική που δεν την αγγίζεις. Οπότε δεν αγγίζεις την κεντρική μονάδα παρά μόνο αν χαλάσει και σ αυτή την περίπτωση την αντικαθιστας με το ίδιο η αν υπάρχει με ένα καλύτερο μοντέλο εργοστασιακο. Ούτε μπαίνεις (εγώ τουλαχιστον) σε διαδικασία να ξηλωνω Ραδιόφωνα - πατάκια - ίσως και κονσόλες η δεν ξέρω τι άλλο για να περάσω καλώδια για τον ενισχυτη χωρια καλοδιο ρεύματος από την μπαταρία από την άλλη πλευρά της καμπίνας μέχρι το πορτ μπαγκαζ για να βελτιώσω κατά 10/20% ένα ήδη πολύ καλό ηχοσυστημα. Αν το Ξαντια είχε το ηχοσυστημα του Σ5 δεν θα το πείραζα.
Άσε που το ξαντια είναι το καθημερινό μου αυτοκίνητο οπότε το ζω περισσότερο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C5 III Πώς βγαίνει το καντράν ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Αύγ 2015, 08:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2015, 15:10
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Thessaloniki
δεν νομιζω ότι το αεριο εχει να κανει με την φλαντζα.....απλα ηταν διαλυμενη η φλαντζα και οσο διαλυετε τοσο πιο γρηγορα χαλαει.....θα πεις του εγκαταστατη σου να σου βαλει μια παραμετρο στο πρόγραμμα του αεριου να σου γυρναει σε βενζινα οτνα η θερμοκρασια αεριου πεσει στους 15 βαθμούς.....
αν εχει πρόβλημα ο πνευμονας δηλαδή χαλασει η μεμβρανη πιθανολογω χωρις να ξερω ότι ισως θα σου περασει νερα στην εισαγωγή δεν το ξερω όμως...το ότι καθαρισες το ψυγειο καλο είναι εστω και αν μετα το αλλαξες....παιζει ρολο και το γεγονος ότι το κύκλωμα του νερου θελει ένα καλο καθαρισμα αλλα εκει θα πρεπει να το κανεις εφόσον εχεις αλλαξει το ψυγειο καμπινας για να μην εχεις καμια διαρρουλα.....
παντως εχω ετοιμασει ένα by pass σε για Φ16 σωληνα οποτε αν δω τιποτα τετοια συμπτώματα
θα βγαλω τον πνευμονα εκτος κυκλώματος και θα είμαι οκ όπως επισης εχω ετοιμασει και by pass για το ψυγειο θερμανσης αν χρειαστεί....
στο πρόβλημα μπορει και να ειχες και ψιλοβουλομενο ψυγειο χωρις να το εχεις παρει χαμπαρι και για αυτό να εκαψες και φλαντζα.....[/quote]

Αυτό με την παραπαιουσα φλάντζα ισχύει...και ενδέχεται όπως λες να προκαλούσε ήδη προβλήματα..... Τελικά είμαι σίγουρος για αυτο. Το ότι εξεπνευσε εκείνη την συγκεκριμένη στιγμή το αποδίδω στο αέριο μόνο και μόνο γιατί έτσι μου είπαν οι μηχανικοί του αερίου . Ότι δηλαδή λόγω των υψηλοτερων θερμοκρασιών του αέριου επέρχεται πιο άμεσα η ολική καταστροφή της φλάντζας που ήταν έτσι κι αλλιώς στο παρά 5.
Αυτό με τους 15 βαθμούς θα το θέσω επί τάπητος την επόμενη φορά. Αυτό με τον πνεύμονα αφορούσε την διαρροή αερίων στα νερά. Ίσως όμως και να μην ισχύει.... Και μάλλον τελικά δεν ισχύει... Όλα πρέπει να ήταν παρενέργειες του ψυγείου.
Όταν μιλάς για καθαρισμό ψυγείου τι Εννοείς? να βάλω στο κύκλωμα κάποιο υγρό για να ξυλωσει σκουριές κτλ? Και μια ερωτησουλα ακόμη. Το εσωτερικό χειριστήριο ελέγχου θερμοκρασίας κλείνει την ροή του νερού στο ψυγείο του καλοριφέρ? Αναρωτιέμαι μόνο και μόνο γιατί το εν λόγω χειριστήριο δείχνει να έχει μια ηλεκτρονική λειτουργία και δεν έχει εκείνη την αίσθηση της Ντιζας που θα επενεργουσε σε μια βάνα που κλείνει την είσοδο των νερών στο ψυγείο καμπίνας.
Αυτό με τα μπαιπας ίσως ψαχτω να το κάνω και εγώ.
Όσο για το αν είχα ψιλοβουλωμενο ψυγείο..... Αυτό είναι σίγουρο τέλεια αφού ύστερα από την αλλαγή του δουλεύουν όλα ρολόι. Όταν το έβγαλα είδα ότι οι περσίδες του είχαν καθαρίσει τελείως από την προηγούμενη παρέμβαση μου με το πλύσιμο με νερό.... Οπότε εφόσον υφιστατο (περιορισμένο βεβαια) το πρόβλημα σημαίνει ότι είχα ένα ψυγείο με βουλωμένες περσίδες και βουλωμένες κυψελες. Τέλος καλό όλα καλά.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C5 III Πώς βγαίνει το καντράν ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Αύγ 2015, 15:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
δεν νομιζω να ισχυουν υψηλότερες θερμοκρασίες στον χωρο καυσης που να σου αρπαξει η φλαντζα...ένα καλορυθμισμενο αεριο δεν δημιουργει προβλήματα ναι εχεις μεγαλυτερη θερμοκρασια στο χωρο καυσης αλλα εχεις και πιο ξηρη καυση .....καλο παραφλου να εχεις και δεν εχεις κανενα άλλο πρόβλημα...θα ρωτησω αν χαλασει ο πνευμονας δηλαδη η μεμβρανη τι γινετε μετα νερα και αν το γυριζεις σε βενζινα λογικα δεν θα περναει νερα διοτι κοβεις την τροφοδοσια με ρευμα του πηνιου στον πνευμονα αρα δεν εχεις ροη αεριου προς τα μπεκ αρρα δεν θα εχεις και ροη νερου προς το χωρο καυσης .....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C5 III Πώς βγαίνει το καντράν ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Αύγ 2015, 22:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 26 Απρ 2009, 20:06
Δημοσιεύσεις: 13
xantiamanolis έγραψε:
δεν νομιζω να ισχυουν υψηλότερες θερμοκρασίες στον χωρο καυσης που να σου αρπαξει η φλαντζα...ένα καλορυθμισμενο αεριο δεν δημιουργει προβλήματα ναι εχεις μεγαλυτερη θερμοκρασια στο χωρο καυσης αλλα εχεις και πιο ξηρη καυση .....καλο παραφλου να εχεις και δεν εχεις κανενα άλλο πρόβλημα...θα ρωτησω αν χαλασει ο πνευμονας δηλαδη η μεμβρανη τι γινετε μετα νερα και αν το γυριζεις σε βενζινα λογικα δεν θα περναει νερα διοτι κοβεις την τροφοδοσια με ρευμα του πηνιου στον πνευμονα αρα δεν εχεις ροη αεριου προς τα μπεκ αρρα δεν θα εχεις και ροη νερου προς το χωρο καυσης .....

Τελικά ύστερα από έναν έλεγχο στό ψυγείο που έβγαλα (ανοιξα τα καπάκια του και είδα τίς κυψέλες) κατέληξα οτι γιά όλα αυτά που με ταλαιπώρησαν τα δύο ίσως και τρία τελευταία χρόνια ήταν το ψυγείο που ίσως να έγινε και η αιτία για αλλαγές φλάντζας (αφου υπερθερμαίνονταν ο κινητήρας περιστασιακά χωρίς ίσως να το αντιλαμβάνομαι). Οσο γιά τον πνεύμονα έτσι είναι..... οταν υπάρξει ρήγμα στήν μεμβράνη το αέριο λόγω μεγαλύτερης πιεσης εισχωρεί στά νερά και τα κάνει τούρμπο με κίνδυνο να πετάξει κολάρα .... καπάκια.... στόν αέρα. Οταν βέβαια κλείνεις με το κουμπάκι το άέριο όλα αυτά σταματάνε γιατί σταματάει η ροή αερίου στόν πνεύμονα.
Αναρτώ μερικές φωτογραφίες γιά να δείς τήνκατάσταση του ψυγείου..... Αφού δέν έκαψα κινητήρα πάλι καλά..... ευτυχώς παρακολουθούσα τήν θερμοκρασία συνέχεια τον τελευταίο καιρο. Συμπέρασμα. Στήν περίπτωση υπερθέρμανσης πρώτα από όλλα αλλαγή ψυγείου. Έτσι κι αλλιώς με 80 ευρώ το βρίσκεις.

Τελικά παρά τίς προσπάθειές μου δέν μπόρεσα να ανεβάσω φωτογραφίες.


Τελευταία επεξεργασία από Τζάρτος Χρήστος και Τετ 19 Αύγ 2015, 22:37, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 25 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΠΛΑΣΤΙΚΑ - CITROEN C4
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Pan_81
Απαντήσεις: 4
lexia for citroen-peugeot
Δ. Συζήτηση: Ομαδικές Αγορές
Συγγραφέας: zxpanos
Απαντήσεις: 123
Η Citroen στην 84η έκθεση Γενεύης
Δ. Συζήτηση: Δ.Τ. Citroen Hellas
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 0
Μηνιαιες ταξινομησεις Citroen στην Ελλαδα.
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: nonos
Απαντήσεις: 438
Citroen saxo mk ii ...15 χρόνια μετά! Ας το ξαναθυμηθούμε...
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Saxo
Συγγραφέας: diesoulas
Απαντήσεις: 53
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ