Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 14:52 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: citroen c5 vs c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μαρ 2016, 21:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 22 Ιαν 2012, 09:12
Δημοσιεύσεις: 74
καλησπερα... μηπως γνωριζει καποιος την διαφορα στα c5 1800 16v στην ιπποδυναμη 117 και 125.. εχει να κανει μονο με τους χαρτες εγκεφαλου η και καποια μηχανικα μεροι???


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen c5 vs c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μαρ 2016, 21:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
99%,μόνο απο την διαχείριση.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen c5 vs c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μαρ 2016, 21:14 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Εχει μεταβλητο χρονισμο η 127 !

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen c5 vs c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μαρ 2016, 21:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
nonos έγραψε:
Εχει μεταβλητο χρονισμο η 127 !

ετσι, ετσι.... :agree :clap :clap :clap :clap

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen c5 vs c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μαρ 2016, 21:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 22 Ιαν 2012, 09:12
Δημοσιεύσεις: 74
μονο το μκ2 δλδ ειναι με 127!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen c5 vs c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μαρ 2016, 21:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Αυτό δεν σημαίνει οτι δεν έχει άλλη διαχείριση.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen c5 vs c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μαρ 2016, 21:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 22 Ιαν 2012, 09:12
Δημοσιεύσεις: 74
λογικα αφου θα δουλευει αλλα μιγματα και φανταζομαι και πιο ψιλα θα κραταει δυναμη.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen c5 vs c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μαρ 2016, 21:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Να πω λοιπόν και κάτι περί vtec,που πάντα με άφηνε αδιάφορο.
Όσο αυξάνονται οι στροφές ενός κινητήρα τόσο η διάρκεια μεταξύ των χρόνων μικραίνει με αποτέλεσμα να μπαίνει όλο και λιγότερο φρέσκος αέρας στους θαλάμους καύσης και να ξεμένουν όλο και περισσότερα καυσαέρια.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen c5 vs c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μαρ 2016, 22:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 22 Ιαν 2012, 09:12
Δημοσιεύσεις: 74
τουλαχιστον για τα 1600 160 αλογα για μενα ειναι μονο ο ηχος ανεβαστικος κατα τα αλλα τ αμαξι ειναι ( εικονα-ηχος σταματα να γεμισω!!
)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen c5 vs c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μαρ 2016, 22:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
mitsoulas έγραψε:
μονο το μκ2 δλδ ειναι με 127!

Τα πρώτα πρώτα mk ii φορούσαν το μοτέρ με τα 117 που ειναι euro 3 ενω το νεοτερο euro 4

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen c5 vs c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μαρ 2016, 22:59 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Από τον Mαιο του 2005 μπήκε στην c5.

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen c5 vs c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Μαρ 2016, 00:33 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Tzakos έγραψε:
Να πω λοιπόν και κάτι περί vtec,που πάντα με άφηνε αδιάφορο.
Όσο αυξάνονται οι στροφές ενός κινητήρα τόσο η διάρκεια μεταξύ των χρόνων μικραίνει με αποτέλεσμα να μπαίνει όλο και λιγότερο φρέσκος αέρας στους θαλάμους καύσης και να ξεμένουν όλο και περισσότερα καυσαέρια.

Ε αφου κατανοεις το προβλημα γιατι σε αφηνει αδιαφορο το vtec? :hmm
160 ατμοσφαιρικα αλογα απο 1600 κυβικα αρχες το 1990 το λες και αθλο παντως.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen c5 vs c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Μαρ 2016, 10:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
mitsoulas έγραψε:
τουλαχιστον για τα 1600 160 αλογα για μενα ειναι μονο ο ηχος ανεβαστικος κατα τα αλλα τ αμαξι ειναι ( εικονα-ηχος σταματα να γεμισω!!
)


Όπως είπε και ο nonos, 1600κε 160 άτια, ή ακόμα και 185 μαμά, και από 1800κε 200 άτια, εν έτει 1991-1993, δεν υπήρχε σύγκριση με οτιδήποτε άλλο. Το ότι αυτοί που το πήραν (CRX ή Civic) δεν ήξεραν να το οδηγήσουν, και με καθαρά υποστροφικό αυτοκίνητο καβαλάγανε το VTEC πάνω στο apex και έφευγαν επί της εφαπτομένης, δεν φταίει το αυτοκίνητο....

Tzakos έγραψε:
Να πω λοιπόν και κάτι περί vtec,που πάντα με άφηνε αδιάφορο.
Όσο αυξάνονται οι στροφές ενός κινητήρα τόσο η διάρκεια μεταξύ των χρόνων μικραίνει με αποτέλεσμα να μπαίνει όλο και λιγότερο φρέσκος αέρας στους θαλάμους καύσης και να ξεμένουν όλο και περισσότερα καυσαέρια.


Για το SOHC έχεις -εν μέρει- δίκιο, αλλά προφανώς στο DOHC VTEC δεν παίζει αυτό που λες, καθώς αλλάζουν τα έκκεντρα μπρος-πίσω, και άρα άλλαζε και το overlap, με αποτέλεσμα την καλύτερη πλήρωση των θαλάμων υπό οποιεσδήποτε συνθήκες. Εξ'ου και τα +35 άλογα από το DOHC έχοντας ίδια τα περισσότερα κομμάτια του μοτέρ, μόνο και μόνο από καπάκι, εκκεντροφόρους και valvetrain.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen c5 vs c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Μαρ 2016, 19:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Χρήστο,είναι πολύ δυσκολοοδήγητα.
Ξέρεις οτι μου αρέσει το βουνό,όχι το 400άρι.
Εκεί λοιπόν,αυτά τα μοτέρ έχαναν για πλάκα.
Ο λόγος?Κάποια στιγμή θα κουραστείς και θα σου πέσει.
Αυτόματα,γίνεται 900σαράκι fiat.

The Ace,αναφέρεσαι σε συστήματα,συνεχούς μεταβαλλόμενης ρύθμισης,εγώ πάλι αναφέρομαι στα συστήματα του 90.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen c5 vs c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Μαρ 2016, 21:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 22 Ιαν 2012, 09:12
Δημοσιεύσεις: 74
ωραιοι κινητηρες εννοειται αλλα οπως λεει κ ο Τζακος για αναβαση δεν... αλλα συγκρητικα και με σαξοραλα στα 400 μετρα ειναι κλαμα η κατασταση ακομη και κιλα ανα ιππο να το δεις..


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 17 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Touch Screen,CAR DVD,GPS σε Citroen C4 1.6 hdi Attraction
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: johnny_bee
Απαντήσεις: 18
Citroen saxo vts μινιατούρα
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
offset σε citroen BX!
Δ. Συζήτηση: BX
Συγγραφέας: bxakias
Απαντήσεις: 17
Citroen 1.4 eHDi70 BMP STT αλλαγή λαδιών;
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
Citroën C1 eco με 5 χρόνια εγγύηση
Δ. Συζήτηση: Δ.Τ. Citroen Hellas
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια