Συγγραφέας |
Μήνυμα |
mitsoulas
|
Θέμα δημοσίευσης: citroen c5 vs c5 Δημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μαρ 2016, 21:05 |
|
Εγγραφή: Κυρ 22 Ιαν 2012, 09:12 Δημοσιεύσεις: 74
|
καλησπερα... μηπως γνωριζει καποιος την διαφορα στα c5 1800 16v στην ιπποδυναμη 117 και 125.. εχει να κανει μονο με τους χαρτες εγκεφαλου η και καποια μηχανικα μεροι???
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen c5 vs c5 Δημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μαρ 2016, 21:09 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
99%,μόνο απο την διαχείριση.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen c5 vs c5 Δημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μαρ 2016, 21:14 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16608 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Εχει μεταβλητο χρονισμο η 127 !
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
mitsoulas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen c5 vs c5 Δημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μαρ 2016, 21:41 |
|
Εγγραφή: Κυρ 22 Ιαν 2012, 09:12 Δημοσιεύσεις: 74
|
μονο το μκ2 δλδ ειναι με 127!
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen c5 vs c5 Δημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μαρ 2016, 21:44 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Αυτό δεν σημαίνει οτι δεν έχει άλλη διαχείριση.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
mitsoulas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen c5 vs c5 Δημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μαρ 2016, 21:50 |
|
Εγγραφή: Κυρ 22 Ιαν 2012, 09:12 Δημοσιεύσεις: 74
|
λογικα αφου θα δουλευει αλλα μιγματα και φανταζομαι και πιο ψιλα θα κραταει δυναμη.
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen c5 vs c5 Δημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μαρ 2016, 21:55 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Να πω λοιπόν και κάτι περί vtec,που πάντα με άφηνε αδιάφορο. Όσο αυξάνονται οι στροφές ενός κινητήρα τόσο η διάρκεια μεταξύ των χρόνων μικραίνει με αποτέλεσμα να μπαίνει όλο και λιγότερο φρέσκος αέρας στους θαλάμους καύσης και να ξεμένουν όλο και περισσότερα καυσαέρια.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
mitsoulas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen c5 vs c5 Δημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μαρ 2016, 22:06 |
|
Εγγραφή: Κυρ 22 Ιαν 2012, 09:12 Δημοσιεύσεις: 74
|
τουλαχιστον για τα 1600 160 αλογα για μενα ειναι μονο ο ηχος ανεβαστικος κατα τα αλλα τ αμαξι ειναι ( εικονα-ηχος σταματα να γεμισω!! )
|
|
|
|
|
grekoulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen c5 vs c5 Δημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μαρ 2016, 22:56 |
|
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53 Δημοσιεύσεις: 3765
|
mitsoulas έγραψε: μονο το μκ2 δλδ ειναι με 127! Τα πρώτα πρώτα mk ii φορούσαν το μοτέρ με τα 117 που ειναι euro 3 ενω το νεοτερο euro 4
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
|
|
|
|
|
NEKTARIOS C5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen c5 vs c5 Δημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μαρ 2016, 22:59 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47 Δημοσιεύσεις: 13647 Τοποθεσία: Πειραιας Εικόνες: 0
|
Από τον Mαιο του 2005 μπήκε στην c5.
_________________ C5 exclusive-C4 vtrs
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen c5 vs c5 Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Μαρ 2016, 00:33 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16608 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Tzakos έγραψε: Να πω λοιπόν και κάτι περί vtec,που πάντα με άφηνε αδιάφορο. Όσο αυξάνονται οι στροφές ενός κινητήρα τόσο η διάρκεια μεταξύ των χρόνων μικραίνει με αποτέλεσμα να μπαίνει όλο και λιγότερο φρέσκος αέρας στους θαλάμους καύσης και να ξεμένουν όλο και περισσότερα καυσαέρια. Ε αφου κατανοεις το προβλημα γιατι σε αφηνει αδιαφορο το vtec? 160 ατμοσφαιρικα αλογα απο 1600 κυβικα αρχες το 1990 το λες και αθλο παντως.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen c5 vs c5 Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Μαρ 2016, 10:00 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1760 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
mitsoulas έγραψε: τουλαχιστον για τα 1600 160 αλογα για μενα ειναι μονο ο ηχος ανεβαστικος κατα τα αλλα τ αμαξι ειναι ( εικονα-ηχος σταματα να γεμισω!! ) Όπως είπε και ο nonos, 1600κε 160 άτια, ή ακόμα και 185 μαμά, και από 1800κε 200 άτια, εν έτει 1991-1993, δεν υπήρχε σύγκριση με οτιδήποτε άλλο. Το ότι αυτοί που το πήραν (CRX ή Civic) δεν ήξεραν να το οδηγήσουν, και με καθαρά υποστροφικό αυτοκίνητο καβαλάγανε το VTEC πάνω στο apex και έφευγαν επί της εφαπτομένης, δεν φταίει το αυτοκίνητο.... Tzakos έγραψε: Να πω λοιπόν και κάτι περί vtec,που πάντα με άφηνε αδιάφορο. Όσο αυξάνονται οι στροφές ενός κινητήρα τόσο η διάρκεια μεταξύ των χρόνων μικραίνει με αποτέλεσμα να μπαίνει όλο και λιγότερο φρέσκος αέρας στους θαλάμους καύσης και να ξεμένουν όλο και περισσότερα καυσαέρια. Για το SOHC έχεις -εν μέρει- δίκιο, αλλά προφανώς στο DOHC VTEC δεν παίζει αυτό που λες, καθώς αλλάζουν τα έκκεντρα μπρος-πίσω, και άρα άλλαζε και το overlap, με αποτέλεσμα την καλύτερη πλήρωση των θαλάμων υπό οποιεσδήποτε συνθήκες. Εξ'ου και τα +35 άλογα από το DOHC έχοντας ίδια τα περισσότερα κομμάτια του μοτέρ, μόνο και μόνο από καπάκι, εκκεντροφόρους και valvetrain.
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen c5 vs c5 Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Μαρ 2016, 19:11 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Χρήστο,είναι πολύ δυσκολοοδήγητα. Ξέρεις οτι μου αρέσει το βουνό,όχι το 400άρι. Εκεί λοιπόν,αυτά τα μοτέρ έχαναν για πλάκα. Ο λόγος?Κάποια στιγμή θα κουραστείς και θα σου πέσει. Αυτόματα,γίνεται 900σαράκι fiat.
The Ace,αναφέρεσαι σε συστήματα,συνεχούς μεταβαλλόμενης ρύθμισης,εγώ πάλι αναφέρομαι στα συστήματα του 90.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
mitsoulas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen c5 vs c5 Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Μαρ 2016, 21:06 |
|
Εγγραφή: Κυρ 22 Ιαν 2012, 09:12 Δημοσιεύσεις: 74
|
ωραιοι κινητηρες εννοειται αλλα οπως λεει κ ο Τζακος για αναβαση δεν... αλλα συγκρητικα και με σαξοραλα στα 400 μετρα ειναι κλαμα η κατασταση ακομη και κιλα ανα ιππο να το δεις..
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|