Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ΕΠΙΣΗΜΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Αύγ 2008, 12:38 |
|
Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02 Δημοσιεύσεις: 1625 Τοποθεσία: VOLOS
|
για παραδειγμα το c1 το folli follie ερχετε σεν style και η μετατροπη γινεται στην ελλαδα, δερματα ειδηκα βαψιματα κ.τ.λ.
_________________ C4 2.0 VTS 223ps
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΕΡΜΑΤΙΝΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ. Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Απρ 2016, 13:40 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1760 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
Επαναφέρω αυτό το θέμα στο προσκήνιο (Night of the Living Dead και έτσι ) για να ενημερώσω ιδιοκτήτες που θα ήθελαν να κάνουν κάτι τέτοιο. - Επιλογή μεταχειρισμένου: τη στιγμή που μιλάμε, υπάρχουν καθίσματα στο Car.gr με ηλεκτρικές ρυθμίσεις προς 500€ + ΦΠΑ + μεταφορικά. Χωρίς τις επενδύσεις θυρών, τις οποίες είχε αλλά προφανώς πούλησε. Μάλιστα πριν κανά δίμηνο όταν πρωτοεμφανίστηκε η εν λόγω αγγελία, ο ίδιος μου είχε πει 450€ τα καθίσματα + 100€ οι επενδύσεις, + ΦΠΑ και μεταφορικά. Φαίνεται από τότε οι τιμές ανέβηκαν.... - Επιλογή μερικής επένδυσης σαλονιού: ξεκινάει από 600-650€, χωρίς επενδύσεις θυρών και χωρίς πλήρη κάλυψη των καθισμάτων (δηλαδή σαν το μαμά ύφασμα-δέρμα). - Πλήρες σαλόνι: με επενδύσεις θυρών και full δέρμα, πάει στο 1000αρικο + ΦΠΑ. Και οι δύο παραπάνω τιμές είναι με κανονικό -και καλό- δέρμα (ούτε δερματίνη αλλά ούτε και αλκαντάρα), με επιλογή από κάποιες βασικές ραφές, και την εργασία για το βγάλε/βάλε. Σημειώνω ότι αυτές είναι σχετικά normal τιμές από το ίδιο -γνωστό- μαγαζί, αν πάμε σε πιο γνωστά ονόματα, τότε ανεβαίνουν ακόμα παραπάνω (περίπου στα 1300€ για αντίστοιχη δουλειά, όπως έχω μάθει). Μια ακόμα παράμετρος που πρέπει να σημειώσω εδώ είναι ότι η ύπαρξη ή μη δερμάτινου σαλονιού ελάχιστα επηρεάζει την τελική τιμή του οχήματος, αν και όποτε θελήσουμε να το πουλήσουμε. Οφείλω επίσης να σημειώσω ότι, κρίνοντας από π.χ. Ford, VAG, ακόμα και την πανάκριβη Audi, όπου το δερμάτινο σαλόνι χρεώνεται από 1000 ως 1500€, οι τιμές που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά είναι από λίγο έως πολύ τσιμπημένες, σε σημείο που να αναρωτιέμαι αν και τι αυτοκίνητα φτιάχνουν. Ως εκ τούτου, εγώ προσωπικά κατά 75-80% δεν θα προχωρήσω σε αγορά/τοποθέτηση δερμάτινου σαλονιού, και θα φυλάξω τα 500-600-1000€ για το επόμενο όχημά μου, το οποίο απλά θα προσπαθήσω να έχει δέρμα εξαρχής.
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
kobulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΕΡΜΑΤΙΝΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ. Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Απρ 2016, 14:08 |
|
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28 Δημοσιεύσεις: 1485 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
The Ace έγραψε: Μια ακόμα παράμετρος που πρέπει να σημειώσω εδώ είναι ότι η ύπαρξη ή μη δερμάτινου σαλονιού ελάχιστα επηρεάζει την τελική τιμή του οχήματος, αν και όποτε θελήσουμε να το πουλήσουμε.
Την επηρεάζει την τιμή φίλε Ace, αλλά ελάχιστα σε σχέση με το αρχικό κόστος. Αυτό που επηρεάζει πολύ, είναι ο χρόνος πώλησης του αυτοκινήτου. Σε γενικές γραμμές δλδ, ένα αυτοκίνητο με δέρματα και άλλα εξτραδάκια "φεύγει" πολύ γρηγορότερα από κάποιο άλλο βασικής έκδοσης. Η δε διαφορά στην τιμή δεν είναι τόσο μεγάλη που να δικαιολογεί την "επένδυση" σε πολυτέλειες. Απλά τα δέρματα, τα ζαντολάστιχα ή κάποιο καλό στεροφωνικό/Navi κάνουν απόσβεση κάθε φορά που ανοίγουμε την πόρτα και μπαίνουμε στο αυτοκίνητό μας, όσο καιρό το κρατήσουμε. έντιτ: και όσον αφορά τις κάπως χαμηλές τιμές για να παραγγείλεις δερμάτινο σαλόνι, αφορούν συνήθως μικρά ή μεσαία μοντέλα με δέρμα μέτριο στην καλύτερη περίπτωση. Πχ σε μία C-Class το δέρμα ήταν στα όρια του απαράδεκτου ενώ στην Ε-class η ποιότητα ανεβαίνει, όπως και η τιμή.
_________________ Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!
|
|
|
|
|
grekoulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΕΡΜΑΤΙΝΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ. Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Απρ 2016, 14:26 |
|
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53 Δημοσιεύσεις: 3765
|
The Ace έγραψε: Ως εκ τούτου, εγώ προσωπικά κατά 75-80% δεν θα προχωρήσω σε αγορά/τοποθέτηση δερμάτινου σαλονιού, και θα φυλάξω τα 500-600-1000€ για το επόμενο όχημά μου, το οποίο απλά θα προσπαθήσω να έχει δέρμα εξαρχής.
Ως η επιστήμη δέχεται "περί ορέξεως κολοκυθόπιτα" βεβαίως βεβαίως αλλά έχεις συμβιώσει με αυτοκίνητο με δερμάτινα.... Στην αρχή είναι πολύ ωραίο στο μάτι, μετά ιδρώνεις το καλοκαίρι, κρυώνεις τον χειμώνα όταν ξεκινάς, και άμα έχεις παιδιά στο κάνουν ένα χάλι μαύρο.... Με το πέρας του χρόνου αποκτάν αντιαισθητικές ζάρες κτλπ κτλπ....
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΕΡΜΑΤΙΝΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ. Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Απρ 2016, 14:30 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1760 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
Εγώ γράφω "ελάχιστα επηρεάζει την τιμή", εσύ γράφεις "την επηρεάζει, αλλά ελάχιστα". Μάλλον το ίδιο λέμε Έχεις εν μέρει δίκιο στο edit σου, οι τιμές που ανέφερα είναι για Focus, Golf, Leon, αλλά και του Α3 (που είναι και με διαφορά το πιο ακριβό). Δηλαδή δεν είναι για φθηνιάρικα ή/και μικρά αυτοκίνητα, αλλά ούτε και για SegmentD ή ακριβές λιμουζίνες/SUV. Οι τιμές είναι επίσης για το "τυπικό" δέρμα, όχι napa και αλκαντάρες και αντιλόπες. Ότι περίπου θα πάρεις και στον εξωτερικό ταπετσέρη*. Απλώς μου φαίνεται πολύ περίεργο όταν, η πολύ ακριβή Audi χρεώνει το full δερμάτινο 1490€ (με φόρο πολυτελείας κιόλας), και οι γνωστοί εξωτερικοί ταπετσέρηδες (όλοι ξέρουμε σε ποιους αναφέρομαι), το χρεώνουν 1250€-1500€. Αυτό κυρίως ήθελα να δείξω με τις αναφορές μου στις εργοστασιακές τιμές. Προφανώς και η Audi έχει ακόμα πιο ακριβές προτάσεις (napa, alcadara κλπ) που πάνε μέχρι και 2 φορές πιο ακριβά (~2500€), αλλά αυτό είναι επιλογή του αγοραστή αν θέλει να πληρώσει τέτοια υλικά. Όσο για την μεταπώληση, προφανώς έχεις δίκιο, και εγώ και όλοι μας τέτοια κοιτάμε για να επιλέξουμε το ένα ή το άλλο αυτοκίνητο. Απλώς καταλήγω στο συμπέρασμα ότι τελικά τα ~1000€ που ζητούν οι κατασκευαστές που προανέφερα για τα συγκεκριμένα μοντέλα δεν είναι και τόσο τραγικά λεφτά, τη στιγμή που όπως φαίνεται, σε οποιοδήποτε εξωτερικό ταπετσέρη και αν πας, μπορεί τελικά να πληρώσεις και περισσότερα.... * Προσοχή, δεν μιλάω για δερματίνες, όπως αυτές που βάζει η Mazda (παθών και μαθών από RX8 και CX7). Βέβαια μόνο με το CX7 είχα να αντιμετωπίσω συμβίωση παιδιών με δερμάτινα, δεν μπορώ να πω ότι έπαθαν κάτι το τρομερό (αντίθετα, τα υφασμάτινα είναι αυτά που απορροφούν πιο γρήγορα οτιδήποτε πέσει επάνω τους). Τα δέρματα του RX8 ήταν μετά από 6 χρόνια σαν καινούρια, ομοίως και του CX7, και σε κάθε περίπτωση σηκώνουν επιδιόρθωση/φροντίδα, και πάλι εν αντιθέσει με τα υφασμάτινα.
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
NickNT
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΕΡΜΑΤΙΝΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ. Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Απρ 2016, 14:56 |
|
Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13 Δημοσιεύσεις: 691
|
Ace, elaborate: "Παθών και μαθών" μεν από δερματίνη, αλλά του RX8 σαν καινούρια μετά από 6 χρόνια. Άρα;
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΕΡΜΑΤΙΝΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ. Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Απρ 2016, 14:58 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1760 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
Όσον αφορά την ποιότητά τους ως "καλό δέρμα" σε υφή και όψη, δηλαδή γι'αυτό που λέει και ο kobulis περί απτής ποιότητας. Όσον αφορά την ανθεκτικότητά τους όμως, σκυλιά.
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΕΡΜΑΤΙΝΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ. Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Απρ 2016, 15:01 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Ποτέ δεν κατάλαβα τη χρήση φουλ δέρματος στο σαλόνι οχήματος στη χώρα μας. Ανάβει και δε σβήνει ούτε με...πυροσβεστήρα Ιδανικό είναι τα πλαϊνά με δέρμα και η μέση του καθίσματος ύφασμα. Αλλά τότε μιλάμε για μισό-μισό δέρμα... Ωραία η αίσθηση κοινώς αλλά θα πρέπει να είναι και αεριζόμενο ώστε να μην ιδρώνεις το καλοκαίρι, θερμαινόμενο για να μην κρυώνεις το χειμώνα ενώ θέλει πολλή προσπάθεια και φροντίδα για να μη χάσει σε εμφάνιση και νεότητα. Όταν φορτώνεις παιδιά πάντως, είναι ότι καλύτερο καθώς καθαρίζει πιο εύκολα σε σχέση με το ύφασμα. Και αν εξαιρέσεις την πολυτέλεια, εδώ τελειώνουν και τα πλεονεκτήματα του δέρματος.
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
NickNT
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΕΡΜΑΤΙΝΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ. Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Απρ 2016, 15:02 |
|
Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13 Δημοσιεύσεις: 691
|
Α, θα περίμενα το αντίθετο - είχα την εντύπωση ότι η δερματίνη είναι καταδικασμένη να ξεφτίσει. Φαντάζομαι είναι θέμα επεξεργασίας - μπράβο στη Mazda.
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΕΡΜΑΤΙΝΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ. Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Απρ 2016, 15:14 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1760 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
Από μια μικρή έρευνα που έχω κάνει, υπάρχει ταπετσέρης που ράβει δερματίνη και δίνει 10ετή εγγύηση, ενώ τα μαγαζιά που ράβουν κανονικό δέρμα δίνουν 5ετή. Τα υπέρ και τα κατά και των δύο είναι γνωστά, με κόστος και αντοχή να είναι υπέρ του συνθετικού, και όψη και υφή να είναι υπέρ του πραγματικού. Α, επίσης το πραγματικό δέρμα μπορεί να συντηρηθεί για περισσότερο χρόνο (με αρκετό TLC ), παρόλο που το συνθετικό είναι πιο ανθεκτικό. Και όπως είπα πιο πριν και λέει και ο Πράκτορας, γενικώς το δέρμα είναι πιο child-proof από το ύφασμα, από νερό/χυμό/γάλα μέχρι εμετούς και όλες τις ευωδιαστές εκκενώσεις των παιδιών . Ναι μεν μπορεί να χαλάσει οπτικά από χαρακιές, άτσαλες κινήσεις των παιδιών κλπ, αλλά καθαρίζει πολύ πιο εύκολα, ενώ το ύφασμα μπορεί και να μην καθαρίσει ποτέ, αν ποτίσει γερά.
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
kobulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΕΡΜΑΤΙΝΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ. Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Απρ 2016, 17:03 |
|
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28 Δημοσιεύσεις: 1485 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
The Ace έγραψε: Έχεις δίκιο, άλλο διάβασα άλλο κατάλαβα λόγω κεκτημένης ταχύτητας. Παράθεση: Απλώς καταλήγω στο συμπέρασμα ότι τελικά τα ~1000€ που ζητούν οι κατασκευαστές που προανέφερα για τα συγκεκριμένα μοντέλα δεν είναι και τόσο τραγικά λεφτά, τη στιγμή που όπως φαίνεται, σε οποιοδήποτε εξωτερικό ταπετσέρη και αν πας, μπορεί τελικά να πληρώσεις και περισσότερα.... +1000! Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΕΡΜΑΤΙΝΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Απρ 2016, 08:42 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1760 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
Τελικά, επιβεβαιώνεται αυτό που ξέρουμε λίγο-πολύ όλοι μας: ότι οροφή, δέρματα και Xenon/LED είτε μπαίνουν από το εργοστάσιο, είτε μετά είναι πανάκριβα ή δεν μπαίνουν καν. Όλα τα υπόλοιπα, από μηχανικά μέχρι navi και άλλα extra creature comforts, μπαίνουν εύκολα ή δύσκολα, και με σχετικά λογικό κόστος.
Τεςπα, έγραψα την τρέχουσα εμπειρία μου, για να έχουμε όλοι μια εικόνα των τιμών για δερμάτινο σαλόνι σε C5 X7, έτσι ώστε να μπορεί να το διαβάσει και κάποιος άλλος ιδιοκτήτης που θα σκεφτεί να κάνει το ίδιο.
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|