Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Δερματινο τιμονι Δημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Δεκ 2013, 11:12 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Δεν είναι ακριβή και δίνει αποτελέσματα. Πιθανότατα όχι μόνιμα αλλά είναι η μόνη οικονομική λύση για εργοστασιακό αποτέλεσμα. Ειδάλλως, πας είτε για αλλαγή τιμονιού, ή για πλήρη αλλαγή δέρματος στο τιμόνι.
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
kanaliotis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Δερματινο τιμονι Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Ιουν 2014, 11:52 |
|
Εγγραφή: Τετ 04 Ιουν 2014, 20:16 Δημοσιεύσεις: 38 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Βλέποντας ότι το πρόβλημα με τη φθορά του δερμάτινου τιμονιού είναι αρκετά γενική , θα σας πω τί έχω κάνει εγώ. Την ιδέα την έκλεψα από τύπους με αυτοκίνητα πολυτελείας για τα εσωτερικά δερματα των αυτοκινήτων τους. Λοιπόν αφού καθαρίσουμε με ένα βρεγμένο-στιμένο πανί το τιμόνι, αλείφουμε προσεκτικά με κρέμα ενυδάτωσης- αναζωογώνησης δέρματος παπουτσιών (!) (την ουδέτερη κρέμα). Προσοχή ούτε χρώμα , ούτε εννοήτε τίποτα camel απ το super market. H αλοιφή- κρέμα αυτή, δεν γλυστράει αλλά έχει αίσθηση sticky μέχρι να απορροφηθεί απ το δέρμα. Το δέρμα θα απορροφήσει και θα τραφεί απ την κρέμα. Η διαδικασία απορρόφησης δεν θα σας πάρει πάνω από 1 ωρα, τουλάχιστον στο προιόν που χρησιμοποιώ εγώ.
Τώρα το δικό μου C5 III, που το πήρα από άλλον (στα 50000Km) η φθορά σε σημείο του τιμονιού είχε ήδη γίνει. Η βλάβη είναι ακριβώς αυτή που περιγράφουν τα μέλη παραπάνω.
Εφάρμοσα την κρέμα 2 φορές εδώ και 2 μήνες και σαφώς το τιμόνι βελτιώθηκε στην όψη, το δέρμα δεν είναι τόσο ξεραμένο, το χρώμα του είναι πλέον πίο έντονο, και οι ζάρες (δλδ η βλάβη που λέμε) δεν είναι τόσο τραχείς. Εννοείται δεν μπορεί να επανέλθει στην εργοστασιακή κατάσταση, αλλά δεν θέλω να δημιουργηθούν νέες φθορές και θέλω να βελτιωθεί η όψη της τωρινή βλάβης.
Ξανατονίζω , όταν απορροφηθεί ούτε κολλάει , ούτε γλιστράει. Αν το εφαρμόσεις το βράδυ, το πρωί θα είσαι σίγουρα εντάξη. Για αυτούς που ίσως έχουν αμφιβολία, θέλω να επισημάνω ότι τα δέρματα των παπουτσιών υφίστανται μεγάλη καταπόνηση και ένα επαγγελματικό προιόν αναζωογόνησης έχει ώς σκοπό τη θρέψη και την προστασία του δέρματος. Το ίδιο και το δερμάτινο τιμόνι . Είναι εκτεθιμένο στο ήλιο, αλλάζει η θερμοκρασία της καμπίνας γρήγορα, τρίβεται απ τα χέρια.
_________________ Citroën C5 iii
|
|
|
|
|
grekoulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Δερματινο τιμονι Δημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Ιουν 2014, 12:39 |
|
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53 Δημοσιεύσεις: 3762
|
θα μπορουσες να μας πεις την μαρκα της κρεμας και απο ποιο σουπερ μαρκετ την πηρες?
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
|
|
|
|
|
kanaliotis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Δερματινο τιμονι Δημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Ιουν 2014, 18:45 |
|
Εγγραφή: Τετ 04 Ιουν 2014, 20:16 Δημοσιεύσεις: 38 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Ναι βεβαίως. Εγώ χρησιμοποιησα την αλοιφή από τα καταστήματα franchise "Πι & Φι". (αυτό που επιδιωρθωνει κι ολας) Ξαναλέω, ούτε χρώμα, ούτε βερνίκι. Την ουδέτερη αλοιφή αναζωογόνησης.
_________________ Citroën C5 iii
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε kanaliotis για την δημοσίευση του/της: grekoulis
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Δερματινο τιμονι Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μάιος 2016, 10:16 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1759 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
Μιας και άρχισα ξανά τα δωράκια στη γαλλίδα, είπα να αναβαθμίσω το τιμόνι της στο περφορέ δερμάτινο με τα αλουμινένια inserts. Αντί όμως να το πάρω καινούριο, βρήκα στη μισή τιμή ένα από τρακαρισμένο, σε καινούρια κατάσταση, και θα της το φορέσω από Δευτέρα που θα παραλάβω...
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
linker
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Δερματινο τιμονι Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μάιος 2016, 12:13 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41 Δημοσιεύσεις: 17279 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 10
|
Με το καλοκαίρι μπροστά? Ψάξε για σαλόνι από Exclusive, ηλεκτρικό με μνήμες. Μαζί με αυτό δες και για κανέναν μονόκερο sent from Sebastien no.0299
_________________
Citroën Xantia II 1.8i 16V Citroën C2 by Loeb no.0299
"Life is too short to drive boring cars"
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Δερματινο τιμονι Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μάιος 2016, 12:16 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1759 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
Υπάρχει ένα τέτοιο εδώ και καιρό στο car.gr, αλλά ζητάει κάπως τσιμπημένα λεφτά ο πωλητής, γι'αυτό και δεν το έχω αποφασίσει. Χώρια που από ότι φαίνεται θέλει 3-4 επιδιορθωσούλες, άρα ακόμα περισσότερα χρήματα, τόσα που -σχεδόν- πλησιάζουμε την τιμή καινούριου δερμάτινου σαλονιού....
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
linker
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Δερματινο τιμονι Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μάιος 2016, 12:17 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41 Δημοσιεύσεις: 17279 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 10
|
Δε θα είναι όμως ηλεκτρικό! Πολυτέλειες ε; sent from Sebastien no.0299
_________________
Citroën Xantia II 1.8i 16V Citroën C2 by Loeb no.0299
"Life is too short to drive boring cars"
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Δερματινο τιμονι Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μάιος 2016, 12:20 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1759 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
Με τα ηλεκτρικά φαίνεται να υπάρχει θέμα, από ότι έχω δει στο αγγλικό και γαλλικό forum, μέχρι κάποια χρονική στιγμή φαίνεται ότι η καλωδίωση ήταν πάντα παρούσα στη C5, και απλά αρκούσε να συνδέσεις τα καθίσματα για να δουλεύουν όλα. *Φαίνεται* όμως ότι, από ένα σημείο και μετά (X7 f/l ? νωρίτερα ? αργότερα ?) ούτε η καλωδίωση υπάρχει ή αν υπάρχει έχει διαφορετικές φύσες, χώρια που για τις μνήμες θες δουλειά με το BSI (ή άλλο εγκεφαλάκι ?). Αν δηλαδή δεν ξηλώσω τα δικά μου για να δω αν υπάρχει καλωδίωση, και αν δεν μου επιβεβαιώσει κάποιος ότι μπαίνουν και δουλεύουν, μόνο με trial-n-error διαδικασία θα μάθουμε....
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
linker
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Δερματινο τιμονι Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μάιος 2016, 12:22 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41 Δημοσιεύσεις: 17279 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 10
|
Πάσο τότε sent from Sebastien no.0299
_________________
Citroën Xantia II 1.8i 16V Citroën C2 by Loeb no.0299
"Life is too short to drive boring cars"
|
|
|
|
|
Orestis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Δερματινο τιμονι Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μάιος 2016, 14:46 |
|
Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28 Δημοσιεύσεις: 1317
|
The Ace έγραψε: Μιας και άρχισα ξανά τα δωράκια στη γαλλίδα, είπα... Ας αυτές οι Γαλλίδες....εχουν ακριβά γούστα
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Δερματινο τιμονι Δημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Μάιος 2016, 06:16 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2218
|
Εγώ τα πήρα από την αρχή . Εδωσα 6000 παραπάνω από την πρεστιζ και τα πήρα όλα .
Τα ηλεκτρικά καθίσματα είναι εξαιρετικά . Εχουν κάτι που δεν είχε ούτε η μέρκ που είχα πριν . Η πλάτη ρυθμίζεται σε δύο κομμάτια . Ενα ενιαίο και ένα το επάνω κομμάτι ξεχωριστά . Δηλαδή για εμένα που είμαι πολύ ψηλός και πρέπει να κάνω την πλάτη πίσω , μπορώ το πάνω μισό κομμάτι να το φέρω πιο μπροστά και έτσι να στηρίζονται οι ωμοπλάτες μου και ο αυχένας καλύτερα . Ακόμα έχει μπρός , πίσω , πάνω , κάτω το κάθισμα , μπρός πίσω όλο το κάθισμα , μπρός πίσω το πάνω μέρος και μπρός , πίσω , πάνω , κάτω το στήριγμα μέσης , ενώ ρυθμίζονται και τα προσκέφαλα . Εχει δηλαδή συνολικά πάνω από 10 ρυθμίσεις . Ακόμα έχει 2 μνήμες που ρυθμίζουν και τον κλιματισμό και έχει και την επιλογή όταν κλείνεις την μηχανή και ανοίγεις την πόρτα του οδηγού , το κάθισμα να πηγαίνει εντελώς πίσω για να διευκολύνεται η είσοδος - έξοδος στο αμάξι .
Οι ρυθμίσεις γίνονται με 4 διαφορετικά κουμπιά .
Τα δέρματα είναι καλά , μόνο τα κάτω του οδηγού και συνοδηγού έχουν κάποιες μικροφθορές , ενώ οι πλάτες και τα πίσω καθίσματα είναι σαν καινούργια . Είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση από ότι έχω δεί άλλα και νεώτερης ηλικίας , μια και εγώ αυτές τις μέρες έκλεισα 7 χρόνια με το αμάξι και πλησιάζω τα 100.000 χλμ .
Δεν έχω μετανιώσει ούτε μια στιγμή που πλήρωσα αυτά τα λεφτά παραπάνω , μια και είναι πολύ μεγάλες οι διαφορές από την πρεστίζ .
Αν δεν είχα αυτή την έκδοση , ίσως το είχα δώσει το αμάξι , μόλις άρχισαν να πέφτουν τα χαράτσια στα δίλιτρα . Αλλά επειδή δεν θα μπορούσα να ξαναπάρω ένα αντίστοιχο αμάξι με λιγότερα κυβικά , η επιλογή να το κρατήσω ήταν μονόδρομος .
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|