Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Τζάρτος Χρήστος
|
Θέμα δημοσίευσης: C5 2009 Αεραγωγός οδηγού Δημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Φεβ 2012, 17:19 |
|
Εγγραφή: Κυρ 26 Απρ 2009, 20:06 Δημοσιεύσεις: 13
|
Αντιμετωπίζω μία αστοχία τής περσίδας τού αεραγωγού που βρίσκεται δεξιά του Τιμονιού. Μοιάζει να αποσυνδέθηκε ο τροχός ελέγχου τής περσίδας.... και ενώ κάνει τήν διαδρομή του κανονικά ο τροχός τερματίζοντας στά προηγούμενα επίπεδα οι περσίδες μένουν ανοιχτές. Φυσικά η αίσθηση από τήν κίνηση τού τροχού είναι χαλαρή και δείχνει να έχει απεμπλακεί από τήν υποχρέωση και καθήκον του να παρασέρνει στήν κίνησή του και τίς περσίδες. Με λίγα λόγια έκανε τήν επανάστασή του. Τήν στιγμή τής απεμπλοκής δέν ακούστηκε κανένας ανησυχητικός ήχος που θα παρέπεμπε σε σπάσιμο η κάτι παρόμοιο. Αν κανείς γνωρίζει μπορεί να μού πεί.
|
|
|
|
|
Τζάρτος Χρήστος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 2009 Αεραγωγός οδηγού Δημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Φεβ 2012, 18:53 |
|
Εγγραφή: Κυρ 26 Απρ 2009, 20:06 Δημοσιεύσεις: 13
|
Οχι δέν εννοώ αυτόν τόν μηχανισμό που στήν περίπτωση τού καινούριοu C5 ελέγχεται Ηλεκτρικά/Ηλεκτρονικά από κουμπάκια. Εννοώ το μηχανικό ροδελάκι που βρίσκεται στό ταμπλό (όπως εκεί βρίσκεται και η περσίδα) που γυρνώντας το ανοίγει και κλείνει τήν περσίδα. Στήν περίπτωση τού C5 υπάρχουν δύο περσίδες που αφορούν τόν οδηγό και βρίσκονται πάνω στό Κατράν και δύο γιά συνοδηγό που βρίσκονται όπως είναι φυσικό πρός τα δεξιά ... εγώ αναφέρομαι στήν περσίδα που αφορά τον οδηγό και βρίσκεται στά δεξιά του καντράν. Γιά να δεί κανείς τόν εν ΄λόγω μηχανισμό θα πρέπει να βγάλει κομμάτι/πλαίσιο τού Καντράν.... Ρωτώ λοιπόν αν κάποιος είχε παρόμοιο πρόβλημα και αν γνωρίζει κανένας πώς βγαίνει αυτό το κομμάτι του καντράν ώστε να μπορεί κανείς να δεί τι συνέβει ? Ευχαριστώ γιά τό ενδιαφέρον..... αν γνωρίζεις λοιπόν κάνε τόν κόπο να μού πείς.
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 2009 Αεραγωγός οδηγού Δημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Φεβ 2012, 19:18 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Α, εννοεις την ροδελλα που το κλεινει. Αν ειναι σαν το Xantia/ΖΧ τοτε βγαινει προσεκτικα ολοκληρο μαζι με την ροδελα του αν δεν κανω λαθος, αν βαλεις ενα ισιο κατσαβιδι στα πλευρα του αριστερα και δεξια, για να το αφαιρεσεις. Ηταν σφηνωτο. Συνηθως μετα πιανει με ενα δοντι πανω σε ενα μικρο πλαστικο επιρακι που κουμπωνει για να μετακινει το κλαπετακι. Αν μπορεσεις να το ξανακουμπωσεις, τοτε θα ειναι ΟΚ. Μαλλον καπως πιεστηκε και βγηκε. Αλλιως αν εσπασε κατι, τοτε αν ειναι που καπως με πατεντα γινεται αν πιανει το χερι σου, αλλιως αν βρεις καπου μεταχειρισμενο ολο το πραγμα αυτο.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
Τζάρτος Χρήστος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 2009 Αεραγωγός οδηγού Δημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Φεβ 2012, 19:56 |
|
Εγγραφή: Κυρ 26 Απρ 2009, 20:06 Δημοσιεύσεις: 13
|
Ευχαριστώ γιά τήν πρόθεση να βοηθήσεις...... Οχι δέν μοιάζει σε τίποτε με τό Xantia.... είναι κάτι τελείως διαφορετικό.... πιάνουν τα χέρια μου αλλά πρέπει πρώτα να ξέρω τήν σειρά και τήν μέθοδο.... Αν δείς πώς είναι φτιαγμένο θα διαπιστώσεις οτι δέν σού δίνει κάποια προοπτική από που να αρχίσεις ? και είναι όλα τοσο συμπαγή που κάθε άτσαλη προσπάθεια θα προκαλέσει κάποιο τραύμα στα πλαστικά. Στό Ξάνθια (έχω ένα) είναι αλλιώς.... φαίνεται ότι είναι απλό... σ' αυτό το αυτοκίνητο όμως δέν λέει να το ψάξεις χωρίς να γνωρίζεις τόν τρόπο. ΄Τα αυτοκίνητα που παραθέτεις περάσανε από τα χέρια μου (εκτός τού ΒΧ). Το Ξάνθια το έχω ακόμη και όσο μπορώ θα έχω κάποιο ξάνθια στήν κατοχή μου. Αυτό το αυτοκίνητο είναι άπαιχτο.... από όλες σχεδόν τίς απόψεις. Έχω ένα 18άρι 16βάλβιδο σε πολύ καλή κατάσταση που πηγαίνει σαν παλαβό. Σίγουρα σε στροφιλίκι δένμπορεί να ακολουθήσει το καινούριο C5. Λοιπόν επανέρχομαι..... Το ερώτημα παραμένει.... και αν έχεις τρόπο να μάθεις μπορείς να το κάνεις και να μού πείς.
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 2009 Αεραγωγός οδηγού Δημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Φεβ 2012, 20:27 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16608 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
Τζάρτος Χρήστος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 2009 Αεραγωγός οδηγού Δημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Φεβ 2012, 20:37 |
|
Εγγραφή: Κυρ 26 Απρ 2009, 20:06 Δημοσιεύσεις: 13
|
Ναί η Φωτογραφίες αυτές είναι ακριβώς αυτό που εννοώ. Στήν πρώτη φωτογραφία (αριστερά πάνω) διακρίνεις το ροδελάκι και πανω δεξιά τήν περσίδα τήν οποία ελέγχει. Αλλά στήν δική μου περίπτωση το ροδελάκι γυρνάει αλλά η περσίδα αρνείται να ανοιγοκλείσει. Το δέ ροδελάκι εξακολουθεί να έχει τέρματα πρός τα επάνω και πρός τα κάτω..... δέν γυρνάει τρελλά δηλαδή. Αλλά φαίνεται οτι έχει χαθεί η επαφή του με τήν περσίδα οπότε και γυρνάει πιό εύκολα... στό κενό δηλαδή. Τώρα αυτό που δείχνει η φωτογραφία αφορά τήν απομάκρυνση τού πλαισίου γιά να κουμπώση εκείνη η βάση.... Στήν δική μου περίπτωση δηλαδή αυτό το πλαίσιο δέν πρέπει απλώς να απομακρυνθεί ένα/ενάμιση χιλιοστό...... πρέπει να βγεί τελείως γιά να δώ τί έγινε με τόν μηχανισμό από πίσω. Πάντως αυτό είναι το επίμαχο σημείο οπότε ευχαριστώ και πάλι γιά τήν προσπάθεια.
|
|
|
|
|
Τζάρτος Χρήστος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 2009 Αεραγωγός οδηγού Δημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Φεβ 2012, 20:43 |
|
Εγγραφή: Κυρ 26 Απρ 2009, 20:06 Δημοσιεύσεις: 13
|
χαχαχαχα......... Ναί..... μικρός είναι ο κόσμος. Αυτός είναι ο Θοδωρής .... είναι Γιός μου και είναι ο καιρός που πηγαινοερχότανε από Βέροια στήν Θεσσαλονίκη και τ' ανάποδο σχεδόν κάθε δεύτερη μέρα,... και τα παιδιά μαζί του υπηρετούσαν μαζί. Και γιά να σού λύσω τήν απορία..... Πρόκειται γιά κοντέρ που ήταν εκείνο τον καιρό χαλασμένο..... Το εν λόγω ξάνθια είναι ένα 1600άρι. Το δεύτερό μας Ξάνθια είναι ένα 18άρι όπως έγραψα και παραπάνω. Καί όπως βλέπω τα πράγματα θέλω να έχω ένα σε μόνιμη βάση.
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 2009 Αεραγωγός οδηγού Δημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Φεβ 2012, 20:52 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16608 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Να χαιρεσαι την οικογενεια και τις citroen σου.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
Τζάρτος Χρήστος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 2009 Αεραγωγός οδηγού Δημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Φεβ 2012, 21:01 |
|
Εγγραφή: Κυρ 26 Απρ 2009, 20:06 Δημοσιεύσεις: 13
|
Νά σαι καλά......... Ολα έχουν τίς προδιαγραφές γιά να χαίρομαι........ είναι όλα τους καλά μοντέλα...... δέν είναι δύστροπα... δέν παρουσιάζουν προβλήματα και θέλουν ελάχιστο Σέρβις. Καταναλώνουν κάτι παραπάνω αλλά τήν δουλειά τους τήν κάνουν οπότε και δέν έχω παράπονο. Είπα σε μία φάση να τα δίνω μόνο πράσινη τροφή... αλλά άρχισαν να παρουσιάζουν προβλήματα οπότε και γυρίσαμε στήν παραδοσιακή τροφοδοσία. Καλό απόγευμα.
|
|
|
|
|
kobulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 2009 Αεραγωγός οδηγού Δημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Φεβ 2012, 21:07 |
|
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28 Δημοσιεύσεις: 1485 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Και μία ακόμα χαζή ερώτηση:
Αν κατεβάσεις το ροδάκι τέρμα κάτω μέχρι να "κλείσει" , και μετά κατεβάσεις τις περσίδες, υπάρχει περίπτωση να κουμπώσουν; Αν γίνει αντίθετα; αν δλδ ανεβάσεις το ροδάκι για να "ανοίξουν" κ τις ανοίξεις τέρμα manualy, ακούς ήχο κουμπώματος;
_________________ Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!
|
|
|
|
|
Τζάρτος Χρήστος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 2009 Αεραγωγός οδηγού Δημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Φεβ 2012, 21:17 |
|
Εγγραφή: Κυρ 26 Απρ 2009, 20:06 Δημοσιεύσεις: 13
|
Γιά να είμαι ειλικρινής δέν το δοκίμασα.... και αυτό γιατί γιά να κλείσω τίς περσίδες Μάνουαλ πρέπει να χρησιμοποιείσω κάτι σε πενσούλα γιατί τα δάχτυλα δέν μπορούν να το κάνουν. Καί επειδή φοβάμαι μήπως και τραυματιστεί κάποιο φύλλο από τήν περσίδα δέν το δοκίμασα.... θα το δοκιμάσω όμως με ένα μυτοτσίμπιδο αφού βάλω πανάκι γιά να αποφύγω τραυματισμό... και θα δοκιμάσω. Αν και δέν πιστεύω ότι θα γινει κάτι γιατί όπως και να φανταστώ τον μηχανισμό κάτι τέτοιο δέν θα βοηθούσε αλλά και να βοηθούσε θα σήμαινε οτι υπάρχει μία αστοχία που θα παρουσιαστεί πάλι. Παρ όλα ταύτα ήταν μία εύστοχη παράμετρος τήν οποία θα ψάξω.... αν γίνει κάτι θα το γράψω
|
|
|
|
|
kobulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 2009 Αεραγωγός οδηγού Δημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Φεβ 2012, 14:01 |
|
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28 Δημοσιεύσεις: 1485 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Τζάρτος Χρήστος έγραψε: .... Καί επειδή φοβάμαι μήπως και τραυματιστεί κάποιο φύλλο από τήν περσίδα δέν το δοκίμασα.... Μην τη φοβάσαι την περσίδα όσον αφορά μηχανική αντοχή. Για γρατζουνιές δεν ξέρω, αλλά μηχανικά αντέχει πολύ. Συγκεκριμένα, η ποτηροθήκη που χρησιμοποιούσα για πάνω από ενάμιση χρόνο στηριζόταν σε μία περσίδα και τα έβγαζε πέρα με κάτι grande capuccino των 500+ γραμμαρίων.
_________________ Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!
|
|
|
|
|
dpierr
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 2009 Αεραγωγός οδηγού Δημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Φεβ 2012, 16:33 |
|
Εγγραφή: Δευτ 01 Αύγ 2011, 09:33 Δημοσιεύσεις: 198
|
Εαν είναι καινούργιο δεν έχει εγγύηση, γιατί δεν το πας στην αντιπροσωπεία να στο αλλάξουν η να στο φτιάξουν?
Ίσως είναι χαζή ερώτηση αλλά έπρεπε να την κάνω.
Σάκης
_________________ 2CV - SAXO 1,4 VTS - XSARA 1400 VTR[/color] Παρών αυτοκίνητο: Citroen C5 Exclusive 2000 cc - mod 2005
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|