Σελίδα 1 από 1

προβλημα με διχτι βενζινης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Ιαν 2008, 09:31
από SR20DE
καταρχας το τουτου ειναι του 97.
οταν το γεμιζω ειναι ολα καλα αλλα οταν κατεβενει και εχω καταναλωσει μονο το 1/3 πεφτει ο διχτης στο 0 και αναβει λαμπακι.
Μεσα εχει βενζινη και διχνει αδειο.

Re: προβλημα με διχτι βενζινης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Ιαν 2008, 16:03
από Goldfish
SR20DE έγραψε:
καταρχας το τουτου ειναι του 97.
οταν το γεμιζω ειναι ολα καλα αλλα οταν κατεβενει και εχω καταναλωσει μονο το 1/3 πεφτει ο διχτης στο 0 και αναβει λαμπακι.
Μεσα εχει βενζινη και διχνει αδειο.


Κλασσικό πρόβλημα στα ξάντια το φλοτέρ. Και το δικό μου το έχει και μου είχαν πει ότι δεν αξίζει να το φτιάξω.
Μηδένιζε το χιλιομετρητή και κάθε 400κμ γέμιζέ το.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Ιαν 2008, 13:44
από scientist
Έπαθα μια μεγάλη ήττα με τον δείκτη του φλοτέρ.
Είχα πάει τον Νοέμβριο ταξίδι στις Σέρρες.
Έχω γεμίσει από Αθήνα, πήγαινα σχετικά νορμάλ (μέχρι 160 και συνήθως 130-140) φτάνω Σέρρες και το ντεπόζιτο έδειχνε σχεδόν μισό ρεζερβουάρ.
Σκέφτομαι ΟΚ θα το σβήσω που θα το σβήσω αύριο θα δείξει κανονικά την στάθμη.
Πράγματι την άλλη έδειξε λίγο πιο κάτω άλλα πάνω από το 1/4. Ησυχάζω ότι δεν έκαψα πολύ βενζίνη.
Μην τα πολυλογό έκανα κάποιες διαδρομές εκεί και ο χιλιομετρητής δείχνει 840 χλμ από το γέμισμα και έχω μείνει βλάκας αφού λαμπάκι δεν είχε ανάψει και ταυτόχρονα δεν πλησίαζε ούτε καθ' υποψια για να ανάψει.
Ξαφνικά και ενώ κινούμε νοιώθω ότι το γκάζι δεν έχει την απόκριση που πρέπει και αμέσως πάει το μυαλό μου στην βενζίνη κοιτάω γύρω μου και βλέπω ένα βενζινάδικο 500-600 παρακάτω βάζω 3η κάνω δεξιά και αφήνω το γκάζι για μέγιστη οικονομία. Μπαίνω στο βενζινάδικο και λέω γέμισε το.

Ε! πήρε 68 λίτρα (κάλά όλα τα βενζινάδικα κλέβουν το εργοστάσιο λέει 65 λίτρα ρεζερβουάρ και μου έχουν βάλει μέχρι και 75 λίτρα βενζίνη σε γέμισμα). Από τότε ό δείκτης λειτουργεί μια χάρα και πάλι.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Ιαν 2008, 19:43
από Xantia Serres
Κ εγώ έχω ένα Xantia II και έχω το ίδιο ακριβώς πρόβλημα. Απλά δείχνει ότι νά'ναι. Έχω κάνει όμως μία ερώτηση σε κάποιον που έιχε ένα Opel Vectra και μου είπε ότι και εκείνο κάνει κάπου κάπου τις βλακείες του. Δική μου άποψη είναι πως όλλα τα καινούργια λίγο ή πολύ λόγο το ότι το φλοτέρ και ο δείκτεις δουλεύουν με 100% ηλεκτρονικό τρόπο έχουν τα ίδια αποτελέσματα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Ιαν 2008, 00:15
από crazywolf
Το κανει και η γιαγια κατι παρομοιο...
Μεχρι το 1/4 πεφτει πολυ γρηγορα, και μετα το 1/4 κρατα μια αιωνιοτητα... hmmm

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2008, 17:15
από Goldfish
Εδώ η σούπερ λύση.
Το είδα που το έκανε ένας σήμερα στο συνεργείο που πήγα για σέρβις το C5.

1. Ανοίγετε το πίσω κάθισμα
2. Βγάζετε ελαφρά την μοκέτα
3. Ανοίγετε ένα στρογγυλό πλαστικό
4. Από κάτω έχει τις επαφές του φλοτέρ. Με κλειστό το διακόπτη, τραβήξτε τα φισάκια και καθαρίστε τα / φυσήξτε τα. Ξανατοποθετήστε τα και ανοίχτε το διακόπτη. Αν δεν έχει γίνει τίποτα, με τον κώλο ενός κατσαβιδιού, χτυπάτε το ελαφρά να δείτε αν θα ξεκουνηθεί το φλοτέρ.

Αύριο θα το δοκιμάσω και στη δικιά μου!