Προσοχη mega post ,νονοεντυπωσεις...
Πηγα κι εγω παιδια σημερα μια βολτα αφου δε γινοταν να το συνδυασω με φιλο που ψαχνει seg.C αλλη μερα.. Θα τα γραψω σε 2 δοσεις γιατι εχω πολλα να πω για τα παντα.
Μου εκανε εντυπωση οτι εφεραν σχεδον ολοι τις καλες εκδοσεις σε μια προσπαθεια να ελκυσουν το κοινο.. Ιδιως η peugeot!
Ξεκιναμε απο το εξης.. Δε μπηκα και πολυ στον κοπο να χαζεψω τα volkswagen.. πειτε το αποστροφη ,πειτε το προκαταληψη για την αξιοπιστια τους πλεον.. γενικα δε θα τους εδινα τα λεφτα μου με τιποτα.. ειναι σα να εχεις 3-4 περιπτερα στη γειτονια και να μη πατας ποτε στο πιο μ@λ@κ@ περιπτερα
μ εκνευρισε μεχρι και ο κομπασμος των τετραγωνικων που επιασαν.... Το scirocco το καραγουσταρα απο τη πρωτη γενια παντως! Στα γρηγορα επισης τα audi γιατι επρεπε να φυγω για να προλαβουμε να κανουμε 2 τεστ ντραιβ! Εκατσα και τραβηξα και φωτογραφιες στο R8
Για αλλη μια φορα επιβεβαιωθηκα στο ποσο "ατιμιο" ειναι ενα jeep.. το renegade για εμενα εκτος απο σιχαμα εξωτερικα δε τιμα τα παντελονια στο εσωτερικο. Εκτος απ το οτι φωναζει fiat πολυ απλα δεν...Το αλλο το μεγαλο...ωραιο, ωστοσο πεφτει πανω στο εξαιρετικο XC90
Περιεργαστηκαμε καμποση ωρα και ενα v40 απο το οποιο ειχα παραστασεις το καλοκαιρι απο ενα cross.. Μ αρεσει αλλα προτιμω το s60..
Εκει που φτιαχτηκα με ολη τη γκαμα ειναι με τα peugeot.. Λιγο που φεραν καλες εκδοσεις ,λιγο τα πανεμορφα εσωτερικα δεν ηθελα και πολυ.. Πολυ ωρα εκατσα στα 208..τσιμπημενα στις καλες εκδοσεις οπως και τα gt line.. Μ αρεσε παρα πολυ το συγκεκριμενο 508
και το "γρηγορο" 308.. το 308 για εμενα εχει εξαιρετικο-αγχολυτικο εσωτερικο!
Επισης μ αρεσε παρα πολυ το 500Χ.. Μυωδες οσο πρεπει,διαστασεις οσες πρεπει, καλο εσωτερικο (ξεπερναω τα δερματα κτλπ στα επι της ουσιας..) Ακριβο ομως. Επισης μ αρεσε και το tipo! Αχανεστατο πορτμπαγκαζ, καλο εσωτερικο μ εξαιρεση τον πινακα οργανων, ομορφο κλασσικο σενταν τριων ογκων..Δε βλεπω το λογο να πας σε rapid-c-elysse-301 μετα απ αυτο.. αν βεβαια βαλουν και εναν καλο ντιζελ γιατι το μοτερ του εκθεσιακου κλαυτα..
Ωραιο και το levorg
αλλα φωναζει σχεδιαστικα legacy μεσα και γενικα ιαπωνια περασμενων ετων...
Η μεγαλυτερη απογοητευση για εμενα ,οπως και περυσι, σε οτι αφορα τα εσωτερικα ειναι η renault.. εχουν ενα κολλημα με κακου φινιρισματος ορισμενες φορες πλαστικα και το κυριο προβλημα ειναι η αποχρωση.. δεν ειναι μαυρο και δεν ειναι γκρι..ειναι κατι αναμεσα και μοιαζει φτηνιαρικο. Επισης παραδοσιακα αντιπαθω τις γυαλιστερες μαυρες επιφανειες οπως το "ταμπλετ" του clio.. Δεν αλλαξα αποψη για το clio σε σχεση με περυσι..πολυ ομορφο εξωτερικα με εσωτερικο κατωτερο αυτου που θα ηθελα. Το (καλι))kadjar αδιαφορο που φανηκε. Επισης το twingo μαλλον ειναι πιο ενδιαφερων οδηγικα απο τα c1-108 αλλα εχει και αυτο ασχημο εσωτερικο σε σχεση με τα διδυμακια που σου φτιαχνουν το κεφι! Επισης μου φανηκαν και λιγο πιο ευρυχωρα τα διδυμα για τους μπροστα!
Πολυς κοσμος στο περιπτερο της DS. Ερωτευσιμα αμαξια ολα τους. Προτιμω την DS4 χωρις τις προσθηκες τις αισθητικες του cross αλλα κλασσικα θα μπορουσα να μεινω με τις ωρες μεσα στη DS5
Στην alfa romeo "χαζεψα" με την 4c
που δεν ειχα παει απο την εκθεση στη Κηφισιας να τη δω απο κοντα
Τα mito τα ξερω δεν ασχοληθηκα..Στη G μιας και θα την κρατησουν κλασσικα για χρονια στη παραγωγη πρεπει να γινει μια αναβαθμιση σε επιμερους πλαστικα της καμπινας ,ιδιως doorcards και πανω μερος καντραν.
Πολυ ωρα εμεινα στη ford που για εμενα εχει απο τις πιο ολοκληρωμενες γκαμες και σωστη τιμολογιακη πολιτικη. Το focus για εμενα ισως ειναι η επιλογη της κατηγοριας. Μ αρεσε απο τοτε που το κατηγορουσαν για την αισθητικη του ,πριν το fl.. Επισης και το fiesta μ αρεσει πολυ..πολλα κουμπια βεβαια, που θυμαμαι το χα σχολιασει και περυσι και γενικα απο την πρωτη στιγμη.. μ αρεσει ομως που η σχεδιαση του ταμπλω σε κανει να εχεις την αισθηση χωρου εμπρος.. και εξωτερικα μ αρεσει.. μου εκανε επισης εντυπωση οτι το εσωτερικο απο το μικρο τζιπακι που μολις παρουσιασε (συγγνωμη μου διαφευγει το ονομα) )εχει το ιδιο ταμπλω με το fiesta αλλα το πανω πλαστικο ειναι χειροτερης ποιοτητας! Αδιαφορο μου φανηκε.. το mondeo υπεροχο και ας ηταν το vigniale που ειναι top.. μ αρεσει πολυ σαν αυτοκινητο και σε ταπεινες εκδοσεις.. πισω που καθισα ,κλειδωθηκα και μεσα... Χαζεμα τις mustang και πετυχα και στιγμη που βαλαν μπρος και μαρσαραν το RS
ΚΛΟΠΗ στα 30 χιλιαρικα ,για οποιον αντεχει 2λιτρο, το focus ST ,με το κοστουμι, το εσωτερικο αυτο και τον 2λιτρο ντιζελ με τα 184 αλογα!
Nissan.. Αν εξαιρεσουμε την πολυ καλη εξωτερικη σχεδιαση δε μπορω να καταλαβω γιατι το QQ ειναι τοσο ακριβο και μαλιστα best seller.. δε λεει τιποτα μεσα, απλα θεωρω οτι δεν εχει σοβαρο ανταγωνισμο ως κυριο πλεονεκτημα..αφου vitara,asx και sx4-cross τα θεωρω κατωτερα..ιδιως τα 2 πρωτα..μαλιστα το vitara μου φανηκε απαραδεκτο εντος. Οπως και το χειροτερο εσωτερικο στην κατηγορια του θεωρω οτι εχει το pulsar για να μη ξεφευγουμε απο τη nissan.. αχρωμο,αγευστο, ανευμπνευστο,μουντο, κακο σχεδιαστικα.. Καλα για το juke θα μπορουσα να εξαντλησω στο υβρεολογιο μου για το εσωτερικο..
το nismo κατι λεει..
Και μιας και αναφερθηκα στη suzuki, στο baleno ετσι οπως το δα απ εξω δε μπηκα στο κοπο ουτε να κατσω...
Απιστευτο οτι βγαζουν ακομα το jimny,δε το ξερα!
Αξιολογοτατη και τιμια προταση μου φανηκε το tivoli! Ξεχασα να παω στη Dacia επισης.
Περασμα απο τη Mini..ωραιο εργαλειο το S, απαραδεκτο αισθητικα το πισω μερος του countryman.. κυριολεκτικα νεκροφορα και το ανοιγμα της πορτας.. Διπλα στη BMW τσιγκουνευτηκαν τα παντα σε σχεση με περυσι που ειχαν μεχρι και I8 και μοιραζαν μικρες μινιατουρες της..! απο την ανυπαρξια διαφημιστικων μεχρι την πληθωρα μοντελων.. Το mpv της δε σωζεται ουτε με laguna blue ουτε με m pack... Καταπληκτικη η 4αρα grand coupe...
Τα mitsubishi απ εξω τα ειδα μονο και περασμα στα honda διπλα.. Μ αρεσε το Hrv.. high light το short-shift λεβιεδακι του! Και το civic καλο, ιδιως το "ταπερ".. Αδιανοητα ακριβο παντως, κατι παιζει με εισαγωγικη + φορο πολυτελειας.. 25 και βαλε χιλιαρικα διαφορα απο το focus RS...
Βραβειο πιο κακοσχεδιασμενου εσωτερικου το leon.. οχι ποιοτικα,σχεδιαστικα! Αν ιδιως καθεσαι στον συνοδηγο νομιζεις οτι εισαι αποκομμενος απο το ταξιδι,το αμαξι, ολα. Σε "πλακωνει" επισης λογω υψους και μεγεθους αεραγωγων.. το ibiza γνωστο,δε πολυασχοληθηκα.
Τελος citroen. Τον Κακτο τον καραγουσταρω.. Εχει και εξαιρετικη θεση οδηγησης για οσους το παρατηρησαν!! πολεμικη αν την ψαξεις λιγο! Για τα διδυμακια τα ειπαμε! Ακρως επιτυχημενο το fl της c4 και η πιο τιμια προταση στην κατηγορια! Πορτμπαγκαζ φοβερο και μου κανει εντυπωση ποσο καλα κραταει ποιοτικα και σε σχεση με τον ανταγωνισμο η καμπινα της. Αμαξι σχεδιασμενο απο μεσα προς τα εξω. Οσο περνανε τα χρονια το εκτιμω και παραπανω. Δυστυχως αρκεστηκα συνοδηγος του φιλου στο test drive μιας 1.2 130..αλλα το μοτερ σα συνοδηγος μου φανηκε κατι παραπανω απο προθυμο!
Δε νομιζω να ξεχναω κατι. Κλασσικα πηρα οσο περισσοτερο διαφημιστικο μπορουσα
και θα θελα να εχω δει το νεο astra αλλα opel καπουτ στην εκθεση. Επισης το i20 αλλα επισης hyundai no και το talisman που η renault δεν εφερε!!
Λειπει επισης γενικως απο την Ελλαδα η πολυ ενδιαφερουσα γκαμα της mazda αν και το δικτυο ειναι σχεδον ετοιμο απ οτι ξερω εκ των εσω.. μαλιστα αν δεν ηταν τα capital controls θα την ειχαμε δει ηδη παλι στην Ελλαδα.