Μιας και το συζητήσαμε λίγο με τον Giannis στην Γενική Συζήτηση του C4 (βλέπε
http://www.greekcitroenclub.gr/forum/vi ... start=2040) είπα να προσθέσω μερικά στοιχεία και εικόνες για όσους ενδιαφέρονται. Ως μέτρο αναφοράς μπορείτε να δείτε τις εικόνες από το RT3, την υπάρχουσα έκδοση navigator που προσφέρει η PSA, όπως ανέβηκαν στο φόρουμ:
http://www.greekcitroenclub.gr/forum/vi ... &start=195
Το RT4 (ή RT3ev[olved]) ακολουθεί την ίδια νοοτροπία κατασκευής με το προκάτοχό του. Η κύρια μονάδα κατασκευάζεται από την Magnetti Marelli και ακολουθεί σπονδυλωτή αρχιτεκτονική, με τις επιμέρους λειτουργίες του συστήματος να λειτουργούν σε επίπεδο πρόσθετων καρτών.
Εμφανισιακά, παρουσιάζεται ποιοτικότερο από το RT3 με λεπτομέρειες νικελίου στα κουμπιά και τετράγωνη κατασκευή τους. Βασική διαφορά η παρουσία σκληρού δίσκου, ο οποίος "κουμπώνει" στο πάνω μέρος της κεντρικής μονάδας.
Ο σκληρός δίσκος αποτελεί κατασκευή ειδικά για αυτοκίνητο της Hitachi, με ονομαστική χωρητικότητα 30γίγα. Είναι ενδιαφέρον ότι με τη βοήθεια ενός μετατροπέα μπορεί να συνδεθεί στον οικιακό υπολογιστή μας και να φορτωθεί μουσική ή νέους χάρτες. Βασική παράληψη της M.M. η αδυναμία αναπαραγωγής ταινιών από την κεντρική μονάδα
Διαφορετικές είναι και οι συνδέσεις της κεραίας, αλλά και η οπτική ίνα που συνδέει την οθόνη
Η ίδια η οθόνη είναι νέα επώνυμη επιλογή, κατασκευής Siemens VDO, σε αντίθεση με την OEM Phillips που χρησιμοποιεί το RT3
Η διαφορά μεταξύ των δύο φαίνεται εδώ
Το σύνολο παρουσιάζεται θελκτικότερο οπτικά σε σχέση με τον προκάτοχό του, με νέες λειτουργίες και μεγαλύτερες δυνατότητες.
Το μενού επανασχεδιάστηκε φιλικότερο προς τον οδηγό και πιο ευκρινές.
Μια νέα λειτουργία είναι το Jukebox, η δυνατότητα αντιγραφής mp3 από cd στον σκληρό δίσκο. Ο δίσκος μπορεί να αποθηκεύσει σε ειδικό partition έως 180 ώρες μουσικής.
Το gps απέκτησε μεγαλύτερη υπολογιστική ισχύ, εκμεταλλεύεται δε την προαποθήκευση των χαρτών 30 ευρωπαϊκών χωρών στον σκληρό δίσκο. Επιπλέονέχει πλέον την δυνατότητα 3D απεικόνισης των χαρτών.
To RT4 προσφέρεται ως επιλογή εξοπλισμού για την ώρα στο C4 Picasso, C5 Phase II και C6, στην τιμή των 2400 ευρώ κατά την παραγγελία, 4000 εάν τοποθετηθεί μετά την αγορά. Η after market τοποθέτησή του είναι εφικτή και στο C4 όπως μπορείτε να δείτε εδώ
http://www.planete-citroen.com/forum/sh ... hp?t=71582 όπου και η πηγή των περισσότερων φωτογραφιών αυτού του μηνύματος.