Συγγραφέας |
Μήνυμα |
DGB
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Αύγ 2008, 12:54 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 20:25 Δημοσιεύσεις: 355 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Niphrentil έγραψε: DGB έγραψε: Και το μενού παραμετροποίησης του αυτοκινήτου και την λίστα βλαβών για όσους έχουν οθόνη τύπου C και την παραμετροποίηση ήχου. Ώπα, μισό γιατί μπερδεύτηκα τώρα... Από όσο ξέρω, αν αλλάξεις την RD4 πηγή με κάποια άλλη πηγή, χωρίς να πειράξεις την οθόνη C, το trip computer μπορεις να το χειριστείς απο τα controls στο τιμόνι (θεωρώ οτι όσα μοντέλα έχουν οθόνη C έχουν και ανάλογα controls στο τιμόνι). Επίσης, το παραπάνω σύστημα δεν είναι τίποτα άλλο από μια πηγή με εξωτερική οθόνη. Οπότε, αν μετακινηθεί η οθόνη C σε άλλο σημείο, σε συνδιασμό με τα χειριστήρια που υπάρχουν ήδη στο τιμόνι, γιατί να χαθεί το trip computer;;
Δεν έχουμε όλοι οθόνη C και χειριστήρια μενού στο τιμόνι ...
Όσο για μεταφορά της οθόνης C, ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν! Και κάπου στα How to υπάρχει και ο κατάλληλος οδηγός από τον αγιωργίτη!
Karlbarks Prokopas μπορεί σύντομα να υπάρχει ένα rt3 διαθέσιμο προς πώληση...
_________________ C4 Coupe 1.4 VTR Black + Αεροτομή/Jan 2006
|
|
|
|
|
DGB
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Αύγ 2008, 14:22 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 20:25 Δημοσιεύσεις: 355 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Ακριβώς αυτά εννοώ κι εγώ...
_________________ C4 Coupe 1.4 VTR Black + Αεροτομή/Jan 2006
|
|
|
|
|
Prokopas
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Αύγ 2008, 15:59 |
|
Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04 Δημοσιεύσεις: 3526 Τοποθεσία: GoodView Εικόνες: 33
|
Κώστα έχω ζητήσει περισσότερες πληροφορίες από την DSS για να ξεκαθαρίσει λίγο το τοπίο γιατί μετά το πρώτο σοκ όταν το είδα, κάπως έτσι σκεφτόμουν και εγώ.
_________________ "Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!
|
|
|
|
|
drebel
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Αύγ 2008, 18:03 |
|
|
Σε κάποιο από τα μενου είδα ένα "options" που μαλλον κάνει το configuration του συστήματος και του ήχου (dolby 5.1 και 4χ50 mosfet αναφερει, μπορει να ναι και μουφα).
Αρα μενουν τα διαγνωστικα βλαβων και το trip computer.
Αλήθεια , αναρωτήθηκε κανεις πως βλέπει την πίεση των ελαστικών που έχει ως επιλογή?
Το θέμα του slot διπλα στην οθόνη δε με απασχόλησε καθόλου μια και , αν τελικά το πάρω θα είναι μόνιμα με μια κάρτα SD και destinator (η IGO8 που είναι και δοκιμάσμένο ότι δουλεύει σύμφωνα με το φόρουμ της μαμάς εταιρίας.
Τίποτα δεν απαγορεύει τη μόνιμη κάλυψη του slot - με την κάρτα μέσα- από την aluminium πρόσοψη, όχι? Άλλωστε η κάτω μονάδα όπως βλέπω φέρει και δεύτερο slot για αναπαραγωγή αρχείων και mini usb.
|
|
|
|
|
s5zax
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Αύγ 2008, 20:21 |
|
Εγγραφή: Σάβ 23 Σεπ 2006, 16:05 Δημοσιεύσεις: 136 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Πολυ μου αρεσε! Περνεις και το πλαστικο που νομιζω εχει το 308 για να παει η οθονη στην πλαφονιερα και παμε ολοι ευχαριστημενοι...Το θεμα ειναι να μην ειναι φθηνοκατασκευη που θα τα φτησει γρηγορα και μιας και δεν βρηκα καπου Ελληνα αντιπροσωπο θα ειναι κατασταση παρε το αυγο και κουρευτο μετα....
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Αύγ 2008, 14:28 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4901 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
prokopas έγραψε: drebel υπάρχουν στο εμπόριο βαλβίδες που τοποθετούνται στα ελαστικά και απεικονίζουν σε οθόνη την πίεση του κάθε ελαστικού. Προφανώς, θα έχουν χρησιμοποιήσει ένα τέτοιο κιτ.
Αν μιλάς για τα καπάκια (και οχι βαλβίδες) αυτά έχουν 2 μεγάλα προβλήματα. Πρώτα απ'ολα τα κλέβουν γιατί φαίνεται οτι είναι διαφορετικά απο μακριά και δεύτερο οτι για να μετρήσουν την πίεση πιέζουν τον πήρο της βαλβίδας μόνιμα καταργώντας πρακτικά τη βαλβίδα και έτσι η διατήρηση της πίεσης του ελαστικού δεν εξαρτάται πλέον απο τη βαλβίδα αλλά μόνο απο το πόσο καλα βιδωμένο είναι το καπάκι γιατί μόνο αυτό σταματάει τον αέρα.
Προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου να εμπιστεύομαι τα λάστιχα μου σε ενα κινέζικο καπάκι που πολύ εύκολα μπορεί να χάσει αέρα και να μου δημιουργήσει πρόβλημα.
Υπάρχουν φυσικά και σωστά συστήματα μέτρησης της πίεσης που μπαίνουν μέσα στο λάστιχο και επικοινωνούν ασύρματα με κάποιο όργανο στην καμπίνα (όπως έχει πχ το Laguna). Αυτά βέβαια είναι πολύ ακριβότερα και πρέπει να βγει το λάστιχο για να τοποθετηθούν.
|
|
|
|
|
zx lover
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Αύγ 2008, 18:01 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20 Δημοσιεύσεις: 6098 Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
|
Ο ιδιοκτητης της πιστας καρτ Speed Park στον Ασπροπυργο οπου παμε τα μελη του GCC απο Αθηνα για να εκτονωνουμε την καφριλα μας ( ) μου εδειξε φυλλαδιο που εχει after market ακριβως αυτο...Δηλαδη ειναι κατι αισθητηρες που μπαινουν στη μεσα πλευρα της ζαντας ( αναγκαστικα ξεζανταρισμα και ξαναζανταρισμα δηλαδη...) και με bluetooth δινουν σημα σε μια οθονη που μπορεις να τοποθετησεις οπου θελεις μεσα στο αυτοκινητο και σου δειχνει την πιεση και τη θερμοκρασια του αερα σε καθε ελαστικο real time...Και η τιμη αυτου μου ειπε 280€ αλλα το βρισκεις και με 240-250€...
_________________ ex GS 1220 club ex ZX 1.4 Avantage ex ΖΧ 2.0 16v ex Xsara VTS 1.6 16v
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|