Σελίδα 1 από 1 [ 15 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
tsikis007
|
Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγή αντιψυκτικού στο μικρό Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιούλ 2022, 19:26 |
|
Εγγραφή: Πέμ 11 Νοέμ 2021, 17:49 Δημοσιεύσεις: 36
|
Στο βιβλιαράκι του μικρού δεν γράφει πουθενά για αλλαγή αντιψυκτικού (χρώματος ροζ) παρά μόνο έλεγχος. Ροζ χρώμα είναι o ένας από τους δύο τύπους αντιψυκτικού που χρησιμοποίει η Toyota. Ο άλλος τύπος είναι κόκκινου χρώματος. Η πλήρης ονομασία του ροζ αντιψυκτικού είναι Toyota Super Long Life Coolant έτοιμο για χρήση. Έπρεπε να μάθω την διάρκεια ζωής του. Στο site parts.toyota.com βρήκα ότι είναι 100,000 miles (160.000 χλμ). Δεν υπήρχε περιθώριο, έπρεπε να αλλαχτεί άμεσα διότι το μικρό γραφεί 154.722χλμ. Στο net βρήκα το TSLLC στα €46,00 τιμή τραγικά γελοία για ένα αντιψυκτικό ΟΑΤ. Για αντιπροσωπεία Toyota ούτε λόγος. Άρχισα το ψάξιμο στο net για αντιψυκτικό G12 ροζ χρώματος έτοιμο για χρήση. Οι μάρκες Pemco, Mannol δεν μου γέμισαν το μάτι. Η Valeo για το Protectiv 50 δεν έχει συσκευασία του λίτρου. Πήγα στο μαγαζί που ψωνίζω ανταλλακτικά, μου πρότειναν το Mobitech Antifreeze EG12+ EVO -18c +106c Longlife 5 χρόνια. Πρώτη φορά το άκουγα. Είναι της εταιρίας ΝΤΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕΒΕ. Το προϊόν καλύπτει προδιαγραφές VW TL 774 D/F, MERCEDES BENZ MB 325.3, OPEL GM QL 130100, FORD ESE M97B49-A, WSS-M97B44-D, ESD M97 B49-A. Πήρα δείγμα του αντιψυκτικού και με την άδεια της συζύγου το έβαλα στον ψυγειοκαταψύκτη (δεν είναι no frost) σε θερμοκρασία -18 την 18/7/2022 και ώρα 19:00. Το αντιψυκτικό συμπλήρωσε 25 ώρες στους -18. Διατηρεί κανονικά την κινητικότητα χωρίς καμία αλλαγή. Η διαδικασία αντικατάστασης του αντιψυκτικού είναι απλή. Αφαίρεση του κάτω κολάρου του ψυγείου, αφαίρεση του σωλήνα δοχείου διαστολής. Αφού αδειάσουν τα επανατοποθετούμαι. Στον καθρέπτη του κινητήρα και κάτω από την αντλία ‘’νερού’’ υπάρχει μία 14αρα τάπα. Την λύνουμε για να αδειάσει ο κορμός του κινητήρα. Προσοχή πρέπει οπωσδήποτε να αλλαχτεί η χάλκινη ροδέλα της τάπας. Επειδή δεν εμπιστεύομαι τις ροδέλες σύνθλιψης (crush washer) χρησιμοποίησα χάλκινη συμπαγή. Αφού βάλουμε στην θέση τους ότι βγάλαμε γεμίζουμε το βοηθητικό δοχείο έως το ΜΑΧ. Μετά αρχίζουμε να γεμίζουμε το ψυγείο πιέζοντας το κάτω κολάρο. Όταν δεν παίρνει άλλο βάζουμε μπροστά τον κινητήρα, το καλοριφέρ στο τέρμα ζεστό, την ταχύτητα του ανεμιστήρα στο 2. Πηγαίνουμε πάνω από το ψυγείο και παρακολουθούμε ΣΥΝΕΧΩΣ την στάθμη και συμπληρώνουμε. Βλέπουμε να βγαίνει ο παγιδευμένος αέρας. Για να ολοκληρωθεί η εξαέρωση πρέπει να πάρει μπροστά το βεντιλατέρ. Συμβουλή. Μία παλία μαστοράτζα μου είχε ότι όταν αλλάζω αντιψυκτικό να βάζω την τάπα του ψυγείου σε ένα δοχείο με απιονισμένο νερό για να μην ξεραθούν τα λαστιχάκια της. Με την ευκαιρία που μου δόθηκε άλλαξα και των εξωτερικό ιμάντα. Δεν είχε σημάδια φθοράς ούτε κοψίματα. Ήταν όμως πολύ ξερός. Αντιψυκτικό 4L €8,00 Αντιψυκτικό 1Lx2 €7,00 Continental 6PK1210 €15,00
|
|
|
|
|
tsikis007
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή αντιψυκτικού στο μικρό Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιούλ 2022, 21:11 |
|
Εγγραφή: Πέμ 11 Νοέμ 2021, 17:49 Δημοσιεύσεις: 36
|
grekoulis έγραψε: Ξέρω οτι το συγκεκριμένο είναι ευαίσθητο στην αντλία νερού και μου κάνει εντύπωση οτι έχει αντέξει τόσο πολύ. Γιατι είναι δυνατον να αλλαχθηκε αντλια χωρίς καινούργιο παραφλού? To πρόβλημα στην αντλία ψυκτικού υγρού παρουσιάστηκε από την αρχή κυκλοφορίας του κινητήρα 1KR-FE;
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή αντιψυκτικού στο μικρό Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιούλ 2022, 22:33 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Το αντιψυκτικό έχει και πάρα πολύ χαμηλό σημείο βρασμού και πολύ υψηλή θερμοκρασία αντιπαγωτικής προστασίας. Λογικό είναι, το ένα φέρνει το άλλο! Θα έβαζα κάτι πιο επώνυμο, ειδικά σε μικρό αμάξι που κινείται κυρίως μέσα στην πόλη και δουλεύει ρελαντί πάρα πολύ. Όπως επίσης θεωρώ, ότι θα έπρεπε στις 150Κ+ να έχει αλλαχθεί τουλάχιστον ακόμα μία φορά το αντιψυκτικό.
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
nontaskatsaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή αντιψυκτικού στο μικρό Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιούλ 2022, 23:11 |
|
Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09 Δημοσιεύσεις: 647
|
Ελαφρώς άσχετο, αλλά δε θα εμπιστευόμουν τον συγκεκριμένο ιμάντα ιδιαίτερα.
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή αντιψυκτικού στο μικρό Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιούλ 2022, 08:01 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Νώντα και γω Continental φοράω και η αλήθεια είναι ότι "έχει βγει παλικάρι", με οτιδήποτε άλλο έχω βάλει, ειδικά στο Picasso που έτρωγε τους ιμάντες δίχως άλλο. Ειδικά κάτι Dayco, Gates και κτλ., βαστούσαν μόνο για 20Κ. Ο Continental μου είχε βγάλει 120Κ και ακόμα ήταν πολύ εντάξει.
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
grekoulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή αντιψυκτικού στο μικρό Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιούλ 2022, 11:45 |
|
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53 Δημοσιεύσεις: 3765
|
continental ξανά? ΠΟΤΕ ΠΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΑΘΩΣ
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
|
|
|
|
|
nontaskatsaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή αντιψυκτικού στο μικρό Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιούλ 2022, 20:05 |
|
Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09 Δημοσιεύσεις: 647
|
tsikis007 έγραψε: Για την Continental έχω να πω ότι είναι κορυφαία εταιρεία. Εξωτερικούς ιμάντες αλλάζω κάθε πέντε χρόνια Στα λάστιχα σίγουρα! Για τους ιμάντες, δε θα διαφωνήσω διότι δεν έχω κανένα σοβαρό στοιχείο, πέραν μιας περίπτωσης που έτυχε να ακούσω.
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή αντιψυκτικού στο μικρό Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιούλ 2022, 21:27 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
grekoulis έγραψε: continental ξανά? ΠΟΤΕ ΠΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΑΘΩΣ Μου το'χεις πει και ήμουν πολύ επιφυλακτικός. Αλλά από τη στιγμή που τη δοκίμασα και μετά, δεν την αλλάζω.
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 15 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|