Την εργοστασιακή μίζα αντικατέστησα με μία της ιταλικής εταιρείας Casco κωδ.CST10176AS στην τιμή €95 με απόδειξη.
Η διαδικασία είναι τέρμα στριμόκωλη και εξηγώ:
Πρώτο από όλα η μίζα βρίσκεται πίσω από τον κινητήρα λόγο του ότι μπροστά βρίσκεται η πολλαπλή εξαγωγής.
Σήκωσα το αυτοκίνητο από την πλευρά του συνοδηγού με γρύλο κροκόδειλο και το ασφάλισα με τρίποδο.
Αφαίρεσα την μπαταρία διότι οι σωλήνες του A/C δεν επιτρέπουν την πρόσβαση στην πάνω βίδα της μίζας.
Σχεδόν δεν υπάρχει χώρος για δουλέψει κάνεις, για να γίνει κατανοητό θα αναφέρω τι εργαλεία χρησιμοποίησα.
1.Για την πάνω βίδα της μίζας καρυδάκι 14mm 3/4'', αντάπτορας 1/2'' σε 3/4'', καστάνια 1/2''.
2.Για τα καλώδια - λαμάκι συγκράτησης καλωδίων μίζας καρυδάκι 8mm, 13mm, 10mm 1/4'', καστάνια 1/4''.
3.Κάτω βίδα της μίζας καρυδάκι 14mm 3/4'', καστάνια 3/4''.
Η μίζα δεν βγαίνει από κάτω (δεν υπάρχει χώρος). Την ψάρεψα από πάνω. Αφού την ξεβίδωσα την ακούμπησα μεταξύ ημιαξονίου και υποπλαισίου και την πέρασα από το κενό που υπάρχει στην τάπα
πλήρωσης λαδιού.
Ενημερώνω τους έχοντες οικολογικές ανησυχίες ότι την παλιά μίζα έδωσα στον φίλο μηχανικό, είναι ο ίδιος που του έδωσα τα αναλώσιμα από το πρώτο σέρβις του μικρού.
Ξέχασα να αναφέρω ότι ενώ δεν υπάρχει πουθενά διαρροή λαδιού, βαλβολίνης ή γράσου η μίζα είναι λερωμένη από λάδι. Σε βίντεο στο youtube είδα μίζες που είχαν την ιδια εικόνα με την δική μου.