Σελίδα 1 από 1

ΑΛΛΑΓΗ ΦΡΕΝΩΝ C1

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Οκτ 2007, 05:11
από ΔΗΜΗΤΡΗΣ
[b][size=18][/size] Παιδες μπορειτε να μου πειτε που μπορω να κανω αλλαγη στα τακακια στα φρενα γιατι οταν φρεναρω ειμαι αναγκαμενος και τραβαω χειροφρενο και γυρναω το τιμονι ωστε οι ροδες να ειναι κοντρα στο οδοστρωμα . :thankyou: [/b]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Οκτ 2007, 10:01
από souledge
Αν και δεν ξέρω πως ακριβώς είναι το σύστημα φρένων του C1 .. υποθέτω πως είναι όπως κ στα υπόλοιπα Citroen. Λογικά τα τακάκια αλλάζουν ξεβιδώνοντας τις 2 βίδες που τα συγκρατούν. Αν έχεις όρεξη κάνε μια δοκιμή ..αλλιώς θα σου συνιστούσα να το πας σε κάποια αντιπροσωπεία ή σε εξωτερικό συνεργείο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Ιαν 2008, 22:38
από anestakos
Στα πόσα αλλάζουμε τακάκια ωρέ παιδιά; Και στα πόσα ταμπούρΙα; hmmm hmmm hmmm

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Ιαν 2008, 01:15
από Σερραίος
αυτο εξαρταται καθαρα απο εσενα κ το πως πατας φρενο!
το καλο ειναι οτι τα τακακια μπορεις κ τα βλεπεις οπως επισης κ τον δισκο κ ξερεις ποτε χρειαζονται αλαγη !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιούλ 2008, 00:48
από heartless
Καλημερα. Πριν 2 βδομαδες περιπου εκανα το σερβις των 30χιλ.χλμ. οπου και ο μαστορας στην αντιπροσωπεία παρατηρησε πως τα τακακια μου ηθελαν αλλαγη. Οντως ακουγονταν ιδιαιτερα εντονα. Με παιρνει τηλεφωνο και με ρωταει αν θελω να τα αλλαξει μιας και το κοστος ηταν επιπλεον. Του απαντω πως ναι και το "πραττει". Γιατι βαζω τη λεξη σε εισαγωγικα? Εχω κανει 1000χλμ. απο κεινη τη μερα και σφυριζουν τα φρενα παλι! Πως ειναι δυνατον τοσο γρηγορα? ΟΣΟ ΑΤΖΑΜΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΡΕ ΣΕΙΣ.. Και προσεχω και πολυ περισσοτερο, δηλαδη δεν επιταχυνω γνωριζοντας πως μετα απο 10μετρα θα χρειαστει να πατησω φρενο σε καποιο πιθανο φαναρι. Οπως καταλαβαινετε πηγαινω πιο συνειδητα! ΑΛΛΑ ΣΦΥΡΙΖΟΥΝ ΠΑΛΙ! Επισης να πω, οτι ενω σε σερβις που ειχε κανει ο πατερας μου στο ρουσσακη, ο,τι αλλαξαν, δηλαδη κατι φιλτρα, τακακια και κατι αλλες μαλακιες, του τα επεστρεψαν τα παλια. Ετσι δεν πρεπει να κανουν ολοι οι αντιπροσωποι? Εμενα ουτε που με ρωτησε αν θελω να μου τα δωσει. Τι παιζει ρε σεις? Εχω τρελαθει..

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Ιούλ 2008, 13:55
από Incantations2085
συνηθως σφυριζουν απειδη βγαλανε τον αμιαντο απο αυτα επειδη ηταν καρκινογονος!

ετσι ξερω τωρα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Ιούλ 2008, 16:45
από souledge
Επίσης σφυρίζουν γιατί είναι καινούρια. Πρέπει να κάνεις καμιά 500άρα km για να πατήσουν καλα πάνω στον δίσκο. Οσο διαρκέσει αυτό .. τα 500km .. μην φρενάρεις απότομα κ συνέχεια γιατί υπάρχει πολύ καλή περίπτωση να προκαλέσει ανομοιόμορφη φθορά στους δίσκους.

Αυτό για τον αμίαντο ισχύει. Τα καινούρια τακάκια περιέχουν μίγμα χαλκού.. Κάποιες φορές η συγκέντρωση του χαλκού αυξάνεται και προκαλεί αυτό το σφύριγμα. Μια λύση είναι την επόμενη φορά να βάλεις τακάκια αλλης μάρκας, πχ FERODO.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Αύγ 2008, 11:38
από sterpc
Το ολο προβλημα δεν ειναι στα τακακια αλλα στο πως αντιμετωπιζεις το αυτοκινητο σου. Δεν πας να το αφησεις και να φυγεις γιατι οπου βλεπουν οτι ο ιδιοκτητης δεν ενδιαφερεται και πολυ περισσοτερο οταν δεν ασχολειται, οταν δεν ρωταει το τι και το πως τοτε λογικο ειναι να θελουν να βγαλουν κερδος. Το αυτοκινητο δεν ειναι καφετιερα ή τηλεοραση να το αφησεις και να φυγεις και δεν ειναι γιατι μεσα εκει βαζεις τη ζωη σου και τη ζωη αλλων ανθρωπων. Κανενας δεν θα αναζητησει το μαστορι που ΘΑ σου αλλαζε τα τακακια για να αποδωσει ευθυνες σε ενδεχομενο ατυχημα αλλα θα κατηγορησουν εσενα που δεν σταματησες. ΔΕΝ ισχυριζομαι οτι ολα τα συνεργεια ειναι για τα μπαζα ουτε και οτι ο καθε ιδιοκτητης θα πρεπει να ειναι και εν δυναμει μηχανικος για να ξερει ανα πασα στιγμη τι συμβαινει στο αυτοκινητο του, ουτε να ειναι πανω απο το μαστορα που το κανει service ολη την ωρα αλλα τουλαχιστον να ειναι στο χωρο του συνεργειου την ωρα που γινεται το service, να ρωτησει ενα "γιατι να τα αλλαξουμε", να δει και να αρχισει σιγα σιγα να αποκτα εμπειρια. Δεν γεννηθηκαμε ολοι μαθημενοι ουτε ολοι θα γινουμε μηχανικοι αλλα ειναι ενα μεσο το αυτοκινητο που χρησιμοποιουμε καθημερινα θελωντας και μη και ειναι κριμα να το βλεπουμε σαν ενα ακομα αναλωσιμο για τον απλουστατο λογο οτι η ζωη κανενος δεν ειναι αναλωσιμη.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Αύγ 2008, 16:52
από ΕΠΙΣΗΜΟΣ
sterpc έγραψε:
Το ολο προβλημα δεν ειναι στα τακακια αλλα στο πως αντιμετωπιζεις το αυτοκινητο σου. Δεν πας να το αφησεις και να φυγεις γιατι οπου βλεπουν οτι ο ιδιοκτητης δεν ενδιαφερεται και πολυ περισσοτερο οταν δεν ασχολειται, οταν δεν ρωταει το τι και το πως τοτε λογικο ειναι να θελουν να βγαλουν κερδος. Το αυτοκινητο δεν ειναι καφετιερα ή τηλεοραση να το αφησεις και να φυγεις και δεν ειναι γιατι μεσα εκει βαζεις τη ζωη σου και τη ζωη αλλων ανθρωπων. Κανενας δεν θα αναζητησει το μαστορι που ΘΑ σου αλλαζε τα τακακια για να αποδωσει ευθυνες σε ενδεχομενο ατυχημα αλλα θα κατηγορησουν εσενα που δεν σταματησες. ΔΕΝ ισχυριζομαι οτι ολα τα συνεργεια ειναι για τα μπαζα ουτε και οτι ο καθε ιδιοκτητης θα πρεπει να ειναι και εν δυναμει μηχανικος για να ξερει ανα πασα στιγμη τι συμβαινει στο αυτοκινητο του, ουτε να ειναι πανω απο το μαστορα που το κανει service ολη την ωρα αλλα τουλαχιστον να ειναι στο χωρο του συνεργειου την ωρα που γινεται το service, να ρωτησει ενα "γιατι να τα αλλαξουμε", να δει και να αρχισει σιγα σιγα να αποκτα εμπειρια. Δεν γεννηθηκαμε ολοι μαθημενοι ουτε ολοι θα γινουμε μηχανικοι αλλα ειναι ενα μεσο το αυτοκινητο που χρησιμοποιουμε καθημερινα θελωντας και μη και ειναι κριμα να το βλεπουμε σαν ενα ακομα αναλωσιμο για τον απλουστατο λογο οτι η ζωη κανενος δεν ειναι αναλωσιμη.


+1

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Αύγ 2008, 16:56
από ΕΠΙΣΗΜΟΣ
souledge έγραψε:
Επίσης σφυρίζουν γιατί είναι καινούρια. Πρέπει να κάνεις καμιά 500άρα km για να πατήσουν καλα πάνω στον δίσκο. Οσο διαρκέσει αυτό .. τα 500km .. μην φρενάρεις απότομα κ συνέχεια γιατί υπάρχει πολύ καλή περίπτωση να προκαλέσει ανομοιόμορφη φθορά στους δίσκους.

Αυτό για τον αμίαντο ισχύει. Τα καινούρια τακάκια περιέχουν μίγμα χαλκού.. Κάποιες φορές η συγκέντρωση του χαλκού αυξάνεται και προκαλεί αυτό το σφύριγμα. Μια λύση είναι την επόμενη φορά να βάλεις τακάκια αλλης μάρκας, πχ FERODO.


+1

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Σεπ 2008, 19:39
από heartless
sterpc έγραψε:
Το ολο προβλημα δεν ειναι στα τακακια αλλα στο πως αντιμετωπιζεις το αυτοκινητο σου. Δεν πας να το αφησεις και να φυγεις γιατι οπου βλεπουν οτι ο ιδιοκτητης δεν ενδιαφερεται και πολυ περισσοτερο οταν δεν ασχολειται, οταν δεν ρωταει το τι και το πως τοτε λογικο ειναι να θελουν να βγαλουν κερδος. Το αυτοκινητο δεν ειναι καφετιερα ή τηλεοραση να το αφησεις και να φυγεις και δεν ειναι γιατι μεσα εκει βαζεις τη ζωη σου και τη ζωη αλλων ανθρωπων. Κανενας δεν θα αναζητησει το μαστορι που ΘΑ σου αλλαζε τα τακακια για να αποδωσει ευθυνες σε ενδεχομενο ατυχημα αλλα θα κατηγορησουν εσενα που δεν σταματησες. ΔΕΝ ισχυριζομαι οτι ολα τα συνεργεια ειναι για τα μπαζα ουτε και οτι ο καθε ιδιοκτητης θα πρεπει να ειναι και εν δυναμει μηχανικος για να ξερει ανα πασα στιγμη τι συμβαινει στο αυτοκινητο του, ουτε να ειναι πανω απο το μαστορα που το κανει service ολη την ωρα αλλα τουλαχιστον να ειναι στο χωρο του συνεργειου την ωρα που γινεται το service, να ρωτησει ενα "γιατι να τα αλλαξουμε", να δει και να αρχισει σιγα σιγα να αποκτα εμπειρια. Δεν γεννηθηκαμε ολοι μαθημενοι ουτε ολοι θα γινουμε μηχανικοι αλλα ειναι ενα μεσο το αυτοκινητο που χρησιμοποιουμε καθημερινα θελωντας και μη και ειναι κριμα να το βλεπουμε σαν ενα ακομα αναλωσιμο για τον απλουστατο λογο οτι η ζωη κανενος δεν ειναι αναλωσιμη.


Κατσε ρε αδερφε. Δεν ειναι το αυτοκινητο αναλωσιμο? Και με συγχωρεις, ξερεις κανενα συνεργειο να δουλευει σαββατοκυριακα, να το παω κι εγω εκει, μιας και τις αλλες 5 μερες της εβδομαδας τρεχουμε σαν βλακες σε μαθηματα και δουλειες. Εδω για ενα σερβις θελουμε να παμε το αυτοκινητο και ψηνουμε το μαστορα να μας δωσει για 2 ωρες ενα αυτοκινητο αντικαταστασης κι εσυ μου λες να κατσω εκει?

Σ'αυτες τις σχεσεις, εμπορου-πελατη, αν και δεν ειναι παντα ετσι, πρεπει να υπαρχει μια αμοιβαια εμπιστοσυνη! Και στο κατω κατω, προσπαθουμε να πηγαινουμε σε σωστους επαγγελματιες, ωστε να επωφεληθουμε! Οχι απαραιτητα οικονομικως..

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Σεπ 2008, 23:36
από sterpc
Φιλε μου δεν ειναι αναγκη να ξεσπαθωνεις, δε σε αποκαλεσα βλακα και δεν σου ειπα οτι καθεσαι και ξυνεσαι και οτι δεν δουλευεις απλα ετσι οπως σκεφτεσαι παντα θα εχεις προβληματα, αν θεωρεις το αυτοκινητο αναλωσιμο γιατι δεν το πετας να παρεις ενα αλλο με την πρωτη βλαβη? Αρα το αυτοκινητο δεν ειναι αναλωσιμο ειναι κατι το οποιο εκ των υστερων και αφου βγαλει τα λεφτα που πληρωσες για να το αγορασεις γινεται αναλωσιμο. Συνεπως θα πρεπει να το κρατησεις σε μια καλη κατασταση συμφωνουμε? Τωρα οσο αναφορα στα συνεργεια, πιθανον να ειναι το πρωτο σου αυτοκινητο αλλα το αυτοκινητο θελει και αυτο χρονο απο τη ζωη σου για να μην χασεις τη ζωη σου με αυτο, στην τελικη ειναι τοσο δυσκολο οταν πας να το παραλαβεις να σου γραψει το service book και να το υπογραψει ο υπευθυνος μηχανικος για τις επισκευες που εχουν γινει στο αυτοκινητο? Στο φιναλε αν γινει κανα κακο να υπαρχει καποιος που να φταιει. Αυτα δεν θα στα πει κανενας και ξερεις γιατι? Γιατι για να γινει μια επιτυχημενη δουλεια λενε στο management οτι πρεπει να υπαρχει ενας εξυπνος και ενα κοροιδο, λοιπον ο μαστορας θεωρει τον εαυτο του εξυπνο, εσυ θεωρεις τον εαυτο σου κοροιδο? Δε νομιζω...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Σεπ 2008, 23:54
από Petran
Σωστος.. :thumbup

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΡΕΝΩΝ C1

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 08 Δεκ 2010, 22:59
από heartless
Τι δίσκους φοράει το μικρό; Έχει δοκιμάσει κανείς άλλους πέραν αυτών που χρησιμοποιεί η Citroen; Κόστος για τακάκια και δίσκους; Ευχαριστώώώ..

edit:
Βρήκα αυτά από τακάκια κι αυτό από δίσκο. Αν θυμάμαι καλά φοράνε Bosch τακάκια στις αντιπροσωπείες.

Τι συνιστάται για μεγαλύτερη διάρκεια και καλύτερο φρενάρισμα;