Σελίδα 1 από 2

Στράβωμα Zάντας Σε Όλα Τα C1

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Ιαν 2008, 14:38
από anestakos
Λοιπόν, χρόνια σας πολλά και καλή χρονιά να έχουμε…
Φίλες και φίλοι, το 2008 μπήκε με το δεξί λάστιχο του συνοδηγού να κάθεται. Εγώ το φούσκωνα και εκείνο ξεφούσκωνε μέχρι ένα σημείο, όχι τέρμα. Επισκέφθηκα λοιπόν τον βουλκανιζατερά και μόλις το σήκωσε, είδαμε όλες τις ζάντες στραβωμένες, από μέσα τα χείλη τους, σε πάρα πολλά σημεία, εγώ το αυτοκίνητο δεν τον χτυπάω σε πεζοδρόμια, το προσέχω πολύ… Ο μάστορ(η)ς λοιπόν μου είπε πως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει αυτό το πρόβλημα με τις ζάντες, στραβώνουν πολύ εύκολα ακόμη και σε μικρές λακκούβες, και έχανε από εκεί το λάστιχο, είχε στραβώσει το χείλος τόσο πολύ που έχανε από εκεί, επίσης μου πε ότι αυτό συμβαίνει επειδή έχει πολύ μικρό προφίλ, 65αρι είναι το προφίλ, εμένα μια χαρά μου φαίνεται το προφίλ του… Το ίσιαξε, το ένα βέβαια γιατί πείρε και 6 euro, έτσι δήλωσε δηλαδή, γιατί μου ζήτησε 6 του δωσα 10 και μου επέστρεψε 3… Τέλος πάντων… Τι κάνουμε με τις ζάντες ΩΡΕ παιδιά; Ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω; Με αλουμινίου δηλαδή θα είχα μεγαλύτερα προβλήματα; Καλά που δεν άλλαξα…

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Ιαν 2008, 18:27
από Petran
με αλουμινιου φιλε δεν θα εχεις κανενα προβλημα.. οι ζαντες αλουμινιου δεν στραβωνουν σχεδον ποτε.

Re: Στράβωμα Zάντας Σε Όλα Τα C1

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Ιαν 2008, 19:21
από `GiAnNiS`
anestakos έγραψε:
επίσης μου πε ότι αυτό συμβαίνει επειδή έχει πολύ μικρό προφίλ, 65αρι είναι το προφίλ, εμένα μια χαρά μου φαίνεται το προφίλ του
Kουκουρουκου πες τον μαστορα :thumbup

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Ιαν 2008, 22:00
από anestakos
Τίποτα ποιο συγκεκριμένο; Ισχύει αυτόμε τις αλουμινίου;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Ιαν 2008, 23:24
από s5zax
Παράθεση:
με αλουμινιου φιλε δεν θα εχεις κανενα προβλημα.. οι ζαντες αλουμινιου δεν στραβωνουν σχεδον ποτε.

Δεν στραβώνουν αλουμινίου ενώ στραβώνουν οι σιδερένιες?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Ιαν 2008, 00:58
από anestakos
Και εμενα μου φένεται περίεργο, νομίζω πως το αντίστροφο συμβαίνει, άσε που δεν είναι σιδερένιες αλλά ατσάλινες, έχω την εντύπωση... Το μόνο που θα με σώσει νομίζω είναι, να βάλω φαρδίτερο λάστιχο, που σημαίνει μεγαλύτερη επιφάνεια. μικρότερη πίεση... ε;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Ιαν 2008, 03:41
από GiorgisGalatsi
Οι ζαντες σε καμια περιπτωση δεν ειναι ατσαλινες γιατι τοτε σε περιπτωση χτυπηματος(μακρια απο εμας!)υπαρχει περιπτωση να σπασει ο αξονας που συγκρατει τις ροδες! Ειναι κατασκευασμενες απο ενα ελαφρο κραμα σιδηρου το οποιο ειναι αρκετα πιο ευκαμπτο απο σιδερο και οσο κι αν ακουγεται παραξενο ειναι πιο μαλακο απο το αλουμινιο των ζαντων αλουμινου.
Ειδικα στο πουντο τυ 99 με 14αρες σιδερενιες ζαντες οταν το πρωτοειχα και το οδηγουσε και η αδερφη :rant πολλες φορες χρειαστηκε να τις μπαταρουμε απο μικροχτυπηματα!

Re: Στράβωμα Zάντας Σε Όλα Τα C1

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Ιαν 2008, 05:14
από AleZ750
anestakos έγραψε:
Λοιπόν, χρόνια σας πολλά και καλή χρονιά να έχουμε…
Φίλες και φίλοι, το 2008 μπήκε με το δεξί λάστιχο του συνοδηγού να κάθεται. Εγώ το φούσκωνα και εκείνο ξεφούσκωνε μέχρι ένα σημείο, όχι τέρμα. Επισκέφθηκα λοιπόν τον βουλκανιζατερά και μόλις το σήκωσε, είδαμε όλες τις ζάντες στραβωμένες, από μέσα τα χείλη τους, σε πάρα πολλά σημεία, εγώ το αυτοκίνητο δεν τον χτυπάω σε πεζοδρόμια, το προσέχω πολύ… Ο μάστορ(η)ς λοιπόν μου είπε πως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει αυτό το πρόβλημα με τις ζάντες, στραβώνουν πολύ εύκολα ακόμη και σε μικρές λακκούβες, και έχανε από εκεί το λάστιχο, είχε στραβώσει το χείλος τόσο πολύ που έχανε από εκεί, επίσης μου πε ότι αυτό συμβαίνει επειδή έχει πολύ μικρό προφίλ, 65αρι είναι το προφίλ, εμένα μια χαρά μου φαίνεται το προφίλ του… Το ίσιαξε, το ένα βέβαια γιατί πείρε και 6 euro, έτσι δήλωσε δηλαδή, γιατί μου ζήτησε 6 του δωσα 10 και μου επέστρεψε 3… Τέλος πάντων… Τι κάνουμε με τις ζάντες ΩΡΕ παιδιά; Ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω; Με αλουμινίου δηλαδή θα είχα μεγαλύτερα προβλήματα; Καλά που δεν άλλαξα…


Κοίτα να δεις πως έχουν τα πράματα οι μεταλλικές ζάντες που έχουν τα αμάξια είναι φυσικά πολύ κατώτερης ποιότητας από της αλουμινίου αυτό είναι δεδομένο, το ότι στραβώνουν πολύ εύκολα είναι και αυτό γεγονός και αν σε είπε ότι εσύ έχεις μικρό προφίλ (65) εγώ τι να πω που φοράω 40; Θα έπρεπε να είμαι κάθε λίγα λεπτά στον λαστιχά ή τι να πούνε μερικοί που φοράνε 30;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Ιαν 2008, 12:52
από crazywolf
Ανεστη, δεν παιζει... Μηπος προσεχεις τα πεζοδρομια, αλλα αναποφευκτα τους καροδρομους οχι?
Μηπος εχεις χαμηλες πιεσεις στα λαστοιχα? γιατι το προφιλ σου ειναι οκ. hmmm
Αν αλαξεις ζαντες δεν νομιζω να εχεις θεμα. Οχι οτι με αυτες θα ειχες, αλλα τεσπα.. hmmm

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Ιαν 2008, 13:25
από acpro
Παιδιά το θέμα με τις ζάντες είναι καθαρά τεχνολογία υλικών.
Ο σίδηρος είναι από την φύση του ελατός δηλαδή μπορεί να διαμορφωθεί με σφυρηλάτηση. Κατά συνέπεια στραβώνει και μπορεί να επανέρθει (σε μερικές περιπτώσεις)
Το αλουμίνιο και τα κράματα του (γιατί οι ζάντες είναι κράμα αλουμινίου για να έχουν μεγαλύτερη σκληρότητα) είναι ψαθυρό υλικό, δηλαδή δεν στραβώνει αλλά όταν φτάσει στο όριο του σπάει αμέσως.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Ιαν 2008, 13:40
από crazywolf
Σωστος ο Αχιλεας, αλλα δεν ειναι λογικο ολοι οι τροχοι να στραβωσουν, ειδικα την ωρα που το προσεχει. ΕΙδικα το εσωτερικο!!! Με τοσο ψηλο προφιλ?
Μηπως στις στροφες πατας λιγο εκτως ασφαλτου?
Τα λαστοιχα δεν εχουν σημαδια?
Δεν ειναι λογικη φθορα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Ιαν 2008, 00:01
από anestakos
Φίλοι μου. ειλικρινά, το προσέχω το αμαξάκι μου, ειδικότερα σε πεζοδρόμιο δεν έχω βρει ποτέ... Όσο για καρόδρομο που λέτε, φυσιολογικά όπως όλους τους δρόμους της Ελλάδος... Ούτε βγαίνω εκτώ δρόμου ρε παιδιά, ήμαρτον... Το αμαξάκι μου είναι όπως το πείρα... Αν πάω στην αντιπροσοπεία υπάρχει περίπτωση να είναι στην εγγύηση; Σκεύτομαι να πάω γμτ... Κρίμα είναι, γιατί να πληρώσω τόσα λεφτά, εκείνος ο ιστορίας μου πε πως θέλει 90 ευρω για τις ίδιες ζάντες...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Ιαν 2008, 00:04
από Petran
ποια εγγυηση μαν? θα σου πουνεοτι ειναι ο τροπος οδηγησης κατι που ισχυει.
γνωμη μου μαζεψε τα χρηματα και βαλε ζαντες αλουμινιου. :thumbup

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Ιαν 2008, 09:05
από KarlBarks
βασικα πανε και σε αλλον λαστοιχα .


ο καθενας θα πει την χαζομαρα του για να πουλησει .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Ιαν 2008, 15:39
από anestakos
Φίλοι μου σήμερα πήγα στη citroen στην Κοζάνη για τις ζάντες και μου παν πως, δεν υπάρχει τέτια περίπτωση, αντικατάστασης μέσα στην εγκύηση... Επίσης ότι αυτό ήταν ζημιά από λακκούβες, εκεί όμως μου γύρισε το μυαλό γιατί ξέρω πως το αμάξι δεν πάει σε λακκούβες... Οπότε τα αφήσαμε έτσι. Εκείνος λέει πως έχει λεπτό λάστοιχο και γιαυτό στραβόνουν εύκολα, μήπος τα 1000 euro παραπάνω για το Aygo αξίζουν; 7 Χρόνια εγκύηση και εγώ τώρα δεύτερο χρόνο και τελειώνη η εγκύηηση του... Τελευταίο service στη citroen μάγκες, μετά μόνος μου... Ας αλλάξει και τώρα το φίλτρο καμπίνας και μετά... Μόνος μου, 160 euro μου λέει χοντρικά. Τι λέτε ρε; Τρειά κιλά λάδι, φίλτρο λαδιού, φίλτρο καμπίνας και 3 μπουζι, 160 euro; Είναι με τα καλά τους;