Σελίδα 2 από 2

Re: Πρόβλημα δίσκο - πλατό σε αυτόματο κιβώτιο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Αύγ 2011, 08:12
από C1 SENSODRIVE
πως μπορουμε να ενημερωνομαστε για τις ανακλησεις ?

Re: Πρόβλημα δίσκο - πλατό σε αυτόματο κιβώτιο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Αύγ 2011, 13:24
από aiolos
Αν είσαι πρώτος ιδιοκτήτης σε ειδοποιεί η αντιπροσωπεία.

Re: Πρόβλημα δίσκο - πλατό σε αυτόματο κιβώτιο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 09 Αύγ 2011, 18:59
από kostaskapo
Προ διετίας αγόρασα μεταχειρισμένο αυτοματο C1 με 35000 χλμ.Ολα καλα και στα 79.000 μένω ξαφνικα από μετάδοση.Εριχνε ξαφνικά Ν και ήμουν ακίνητος ιδιαίτερα επικίνδυνο.Σιγα σιγά πήγα συνεργείο γιατί μπορούσε να λειτουργεί για λίγα λεπτά και σταμάταγε.Κινητήρας ΟΚ.το πρόβλημα ήταν γνωστό στο συνεργείο(όχι αντοπροσωπεία αλλα ασχολείται με citroen-peugeot).Διάγνωση ότι φταίει το μοτέρ που βάζει την ταχύτητα.Είναι ημιαυτόματο και όχι πραγματικά αυτόματο.Εχει συμπλέκτη και απλά η αλλαγή της ταχύτητας γίνεται από έναν υπολογιστή μαζί με ένα μηχανικό σύτημα (μοτέρ) αλλαγής.Κόστος 1300 στη citroen /650 toyota.Μεταχειρισμένο δύσκολο 250.ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.Πρέπει να επαναλαμβάνεται η βλάβη κάθε 35.000.Ισως για αυτό το πούλησε ο προηγούμενος.Τελικά μετά από διαβουλεύσεις ο ηλεκτρολόγος του συνεργείου μου πρότεινε επισκευή .Σήμερα μετά 5000 χλμ όλα καλά.Ιδιο πρόβλημα και σε toyota aygo yaris.ΜΗΝ ΑΛΛΑΖΕΤΕ ΤΖΑΜΠΑ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ.Για περισσότερες πληροφορίες διαθέσιμος.

Re: Πρόβλημα δίσκο - πλατό σε αυτόματο κιβώτιο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Αύγ 2011, 17:31
από aiolos
Στο αντίστοιχο θέμα για C2 είχε γράψει κάποιος οτι έβγαλε το σερβομηχανισμό που του δημιουργούσε πρόβλημα, τον καθάρισε, τον γράσαρε και λύθηκε το πρόβλημα του.

Re: Πρόβλημα δίσκο - πλατό σε αυτόματο κιβώτιο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Αύγ 2011, 17:53
από billaras
Ναι ετσι ακριβως.

Re: Πρόβλημα δίσκο - πλατό σε αυτόματο κιβώτιο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Ιουν 2014, 11:58
από joe c4
Το εγραψα και αλλου,ειναι αυτο που ειπε ο φιλος παραπανω,οταν σταματας για παραπανω απο ενα λεπτο πρεπει να βαζεις Ν,και εμενα ετσι εκανε και μολις πατουσα γκαζι,εκανε ενα συνεχομενο....μπιπ μπιπ μπιπ,πηγα στην ωμεγα και ηταν δισκος πλατω ρουλεμαν αυτοματου( καμμια σχεση με κανονικο αυτοματο,ημιαυτοματο ειναι),κοστος 800€,σε φιλο μηχανικο που φτιαχνει psa group,420€

Re: Πρόβλημα δίσκο - πλατό σε αυτόματο κιβώτιο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Ιουν 2014, 21:25
από jimmy007
kostaskapo έγραψε:
Προ διετίας αγόρασα μεταχειρισμένο αυτοματο C1 με 35000 χλμ.Ολα καλα και στα 79.000 μένω ξαφνικα από μετάδοση.Εριχνε ξαφνικά Ν και ήμουν ακίνητος ιδιαίτερα επικίνδυνο.Σιγα σιγά πήγα συνεργείο γιατί μπορούσε να λειτουργεί για λίγα λεπτά και σταμάταγε.Κινητήρας ΟΚ.το πρόβλημα ήταν γνωστό στο συνεργείο(όχι αντοπροσωπεία αλλα ασχολείται με citroen-peugeot).Διάγνωση ότι φταίει το μοτέρ που βάζει την ταχύτητα.Είναι ημιαυτόματο και όχι πραγματικά αυτόματο.Εχει συμπλέκτη και απλά η αλλαγή της ταχύτητας γίνεται από έναν υπολογιστή μαζί με ένα μηχανικό σύτημα (μοτέρ) αλλαγής.Κόστος 1300 στη citroen /650 toyota.Μεταχειρισμένο δύσκολο 250.ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.Πρέπει να επαναλαμβάνεται η βλάβη κάθε 35.000.Ισως για αυτό το πούλησε ο προηγούμενος.Τελικά μετά από διαβουλεύσεις ο ηλεκτρολόγος του συνεργείου μου πρότεινε επισκευή .Σήμερα μετά 5000 χλμ όλα καλά.Ιδιο πρόβλημα και σε toyota aygo yaris.ΜΗΝ ΑΛΛΑΖΕΤΕ ΤΖΑΜΠΑ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ.Για περισσότερες πληροφορίες διαθέσιμος.


Καλησπέρα παιδιά,
Έχω το ίδιο πρόβλημα με το παιδί που παραθέτω από πάνω, ξαφνικά στο δρόμο ρίχνει Νεκρά και επανέρχεται μετά από λίγο,το πήρα στη peugeot και μου είπαν ότι είναι γνωστό το πρόβλημα στον ενεργοποιητή συμπλέκτη, αλλά ρε παιδιά μου ζητάνε 1500€ :spank
Να δώσω τόσα χρήματα δεν παίζει με τίποτα,μήπως μπορείτε να βοηθήσετε?
Είναι Peugeot 107, 1000αρι με αυτόματο κιβώτιο, στα 85000 χιλιόμετρα περίπου

Re: Πρόβλημα δίσκο - πλατό σε αυτόματο κιβώτιο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Ιουν 2014, 14:59
από aiolos
Όπως έγραψα και αμέσως πιο πάνω μερικές φορές το πρόβλημα λύνεται με λίπανση του σερβομηχανισμού. Δοκίμασε αυτό που είναι εύκολο και αν δεν ψάξε για μεταχειρισμένο.

Re: Πρόβλημα δίσκο - πλατό σε αυτόματο κιβώτιο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Φεβ 2019, 13:15
από maiko21
Γειά σας και απο εμένα. θέλω να κάνω μία νανφορά και εγώ με ένα μεταχειρισμένο citroen c4 picasso 1.6 πετρελαίου ημιαυτόματο που πήρα απο ιταλία με 160.000 χλμ(με τα λεγόμενά τους). Είχε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων διότι πάνω απο τα 110 χλμ/ώρα έβγαζε ένα έντονο θόρυβο. Μου βρήκαν απο την μάντρα άλλο κιβώτιο, μου καλύψαν τα έξοδα και διορθώθηκε. Αλλά ξεκίνησαν άλλα μετα την αλλαγή. ξαφνικά στην εκκίνηση άρχησε να σκορτσάρει μονο στην εκκίνηση.Μου έκοψε αρχικά βάση μηχανης όπου και την άλλαξα(170€). Τώρα μου λένε για αλλαγή δίσκο πλατό, ρουλεμάν και βολάν διπλής μάζας. κόστος για ανταλλακτικά aftermarket 750€ για αντιπροσωπεία 1500€.Και σας ρωτάω, πως γίνεται να παρουσίασε ξαφνικά μετά την αλλαγή του κιβωτίου όλα αυτά? μου είπαν στο τοπικό συνεργείο ότι έκαναν εκμάθηση. Μήπως αν πάω στην αντιπροσωπεία για εκμάθηση με το γνήσιο πρόγραμμα θα δω διαφορα στον προγραμματισμό των actuators? και αν όχι ποιας εταιρείας ανταλλακτικά να προτιμήσω όπου να είναι αξιόπιστα όσο της citroen? Η citroen ποια μάρκα βάζει σε δίσκο πλατό βολάν? ευχαριστώ