kostaskapo έγραψε:
Προ διετίας αγόρασα μεταχειρισμένο αυτοματο C1 με 35000 χλμ.Ολα καλα και στα 79.000 μένω ξαφνικα από μετάδοση.Εριχνε ξαφνικά Ν και ήμουν ακίνητος ιδιαίτερα επικίνδυνο.Σιγα σιγά πήγα συνεργείο γιατί μπορούσε να λειτουργεί για λίγα λεπτά και σταμάταγε.Κινητήρας ΟΚ.το πρόβλημα ήταν γνωστό στο συνεργείο(όχι αντοπροσωπεία αλλα ασχολείται με citroen-peugeot).Διάγνωση ότι φταίει το μοτέρ που βάζει την ταχύτητα.Είναι ημιαυτόματο και όχι πραγματικά αυτόματο.Εχει συμπλέκτη και απλά η αλλαγή της ταχύτητας γίνεται από έναν υπολογιστή μαζί με ένα μηχανικό σύτημα (μοτέρ) αλλαγής.Κόστος 1300 στη citroen /650 toyota.Μεταχειρισμένο δύσκολο 250.ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.Πρέπει να επαναλαμβάνεται η βλάβη κάθε 35.000.Ισως για αυτό το πούλησε ο προηγούμενος.Τελικά μετά από διαβουλεύσεις ο ηλεκτρολόγος του συνεργείου μου πρότεινε επισκευή .Σήμερα μετά 5000 χλμ όλα καλά.Ιδιο πρόβλημα και σε toyota aygo yaris.ΜΗΝ ΑΛΛΑΖΕΤΕ ΤΖΑΜΠΑ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ.Για περισσότερες πληροφορίες διαθέσιμος.
Καλησπέρα παιδιά,
Έχω το ίδιο πρόβλημα με το παιδί που παραθέτω από πάνω, ξαφνικά στο δρόμο ρίχνει Νεκρά και επανέρχεται μετά από λίγο,το πήρα στη peugeot και μου είπαν ότι είναι γνωστό το πρόβλημα στον ενεργοποιητή συμπλέκτη, αλλά ρε παιδιά μου ζητάνε 1500€
Να δώσω τόσα χρήματα δεν παίζει με τίποτα,μήπως μπορείτε να βοηθήσετε?
Είναι Peugeot 107, 1000αρι με αυτόματο κιβώτιο, στα 85000 χιλιόμετρα περίπου