Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 11:49 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Οδηγός: Service 60.000 Κμ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Νοέμ 2009, 21:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 15 Σεπ 2006, 10:34
Δημοσιεύσεις: 271
Τοποθεσία: Κοζάνη
Φίλοι μου, μετά από μια μεγάλη χρονική απουσία, πάλι εδώ με την κιτρινιάρα μου γεμάτη εμπειρίες 60.000 χιλιομέτρων και αγέροχα προς τις δόξες τραβά!! :)
Λοιπόοοοοοοοον, ας τα πάρουμε απ την αρχή. 60.000 Χιλιόμετρα έγραψε το κοντέρ και ήρθε η ώρα να αλλάξω: Λάδια, μπουζί, φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρος, φίλτρο καμπίνας, τακάκια φρένων μπροστά (μιας και πίσω έχουμε ταμπούρΙα). Άλλαξα και υαλοκαθαριστήρα μπροστά (νέου τύπου) και πίσω μόνο το λάστιχο του υαλοκαθαριστήρα.
Έχω χρησημοποιήσει μερικές φωτογραφίες από το ίντερνετ για να κάνω ποιο κατανοητό τον οδηγό.

Λάδια: Castrol Magnatec SAE 10-40 38 €
Φίλτρο Λαδιού: Purfox (Γερμανικά) 8 €
Φίλτρο Αέρος: Purfox (Γερμανικά) 14 €
Φίλτρο Καμπίνας: Purfox (Γερμανικά) 8 €
Μπουζί: Δεν θυμάμαι (Γαλλικά) 9 €
Τακάκια: Pagid (Γερμανικά) 34 €
Υγρά Φρένων: SL (Γερμανικά) 4 €
Υαλοκαθαριστήρα μπροστά (Νέου τύπου) 14 €
Υαλοκαθαριστήρα πίσω (μόνο το λάστιχο) 2 €

Σύνολο: 131 €


Για τη συνταγή θα χρειαστούμε μία καστάνια, ένα 14άρι για να ξεβιδώσουμε την τάπα του κάρτερ ώστε να τρέξουν τα παλιά λάδια και να τη βιδώσουμε πάλι. Ένα "τσουτσούνι" (θα σας δείξω σε φωτό, ζητήστε το σαν συσκευή που κουμπώνει στην καστάνια για να ξεβιδώσετε φίλτρο λαδιού 3/4) που κουμπώνει πάνω στην καστάνια για να ξεβιδώσουμε το φίλτρο λαδιού και να βιδώσουμε το νέο και ένα μπουζόκλιδο 16άρι που κουμπώνει κι αυτό στην καστάνια για να ξεβιδώσουμε τα μπουζί και να βιδώσουμε τα καινούρια.

Εικόνα

Τσουτσούνι: 12€
Μπουζόκλιδο: 8€
Μια συλλογή με καστάνια (μία φθηνή της πλάκας από Alex Pak) 20-25€

Σύνολο: 43€ Περίπου.

Παιδιά εγώ το έκανα στην αυλή μου, σήκωσα ελάχιστα το αυτοκίνητο απ την πλευρά του συνοδηγού (30 πόντους περίπου) μπήκα από κάτω και ξεβίδωσα τάπα και φίλτρο λαδιού, τα παλιά λάδια τρέξανε σε παλιό 4λιτρο κουτί λαδιού που του κοπσα την κοιλιά ώστε να έχει μεγάλη επιφάνεια ανοίγματος για να μη λερώσω το πλακάκι και με κυνηγάει η μάνα μου χαχαχαχα.

Εικόνα

Μετά το βίδωμα της τάπας και του φίλτρου κατέβασα το αυτοκίνητο και έβαλα το λάδι 3,2 λίτρα και ο δείκτης ήταν ακριβώς στη θέση που έπρεπε.

Ξεκούμπωμα το καπάκι του φίλτρου αέρος (παπάς).

Εικόνα

Βγάζουμε το παλιό φίλτρο αέρος και βάζουμε το νέο, πολύ απλό θα το καταλάβετε αμέσως είναι πάρα πολύ εύκολο.

Μία φωτογραφία από το παλιό φίλτρο αέρος:

Εικόνα

Μετά, για να αλλάξουμε τα μπουζί, ξεβιδώνουμε τις βίδες που δείχνω στη φωτογραφία:

Εικόνα

Ξεκουμπόνουμε τους πολλαπλασιαστές έναν έναν τραβώντας τους προς τα πάνω και βάζουμε το μπουζόκλιδο με την καστάνια μέσα και ξεβιδώνουμε τα μπουζί. Προσοχή κατά την τοποθέτηση των νέων μπουζί να μην στραβοπιάσουν στα πάσα και τα καταστρέψουμε, τα βιδώνουμε ευλαβικά και όχι με ζόρι και πίεση. Τα σφίγγουμε λίγο.

Φωτογραφία από ένα παλιό μπουζί.

Εικόνα


Το φίλτρο καμπίνας κρύβετε κάτω από το ντουλαπάκι της θέσης του συνοδηγού, αν σκύψτε και κοιτάξετε θα δείτε μια μικρή λαβή, τραβήξτε την, το φίλτρο βγαίνει τραβώντας προς την πόρτα.

Εικόνα

Πάμε στα τακάκια τώρα.
Λοιπόν για να αλλάξουμε και τα δύο και του οδηγού και του συνοδηγού έχουμε το τιμόνι μας κομμένο "στριμμένο" πάντα δεξιά, για να μας δίνει χέρι ώστε να μπορούμε να ξεβιδώσουμε τις δύο βίδες που πρέπει.

Ξεβιδώνουμε τα μπουλόνια της ρόδας, ανεβάζουμε πάλι με το γρύλο το αυτοκίνητο και βγάζουμε το λάστιχο.

Τώρα σας ποστάρω μια φωτό να δείτε πιες βίδες ξεβιδώνουμε από τις δαγκάνες στα φρένα για να βγάλουμε τα τακάκια, στη φωτό φαίνεται μόνο η μία βίδα αλλά ακριβώς από κάτω είναι και η άλλη.

Εικόνα

Τραβάμε όλη τη δαγκάνα έξω από το δίσκο, έχει δύο ελάσματα τα οποία τα τραβάμε με το δάχτυλό μας και ξεκουμπώνουν τα παλιά τακάκια. Για να βάλουμε τα νέα τραβάμε πάλι με το χέρι μας τα ελάσματα και περνάμε τα καινούρια. Παιδιά είναι πολύ εύκολο, αν τα δείτε θα τα καταλάβετε. Κι εγώ πρώτη φορά τα άλλαξα.

Προσοχή πρέπει να δώσετε στο:
Όταν πάτε να τραβήξετε τη δαγκάνα για να βγει από το δίσκο μπορεί να είναι κολλημένη και να μη βγαίνει, αυτό μπορεί να συμβαίνει γιατί το πιστόνι της δαγκάνας είναι πιεσμένο στο δίσκο, θα πάρετε ένα κατσαβίδι και θα το βάλετε ανάμεσα απ το πιστόνι και το τακάκι ή ανάμεσα απ το τακάκι και το δίσκο και θα κάνετε μοχλό λίγο ψαχούλεμα ξέρετε εσείς και θα ξεκολλήσει αμέσως δεν χαλάει μην το φοβάστε.

Παιδιά μπορεί να ακούγετε λίγο δύσκολο ή περίεργο αλλά είναι πανεύκολο!! Πραγματικά τα άλλαξα μέσα σε μισή ώρα περίπου και τα δύο και τα άλλαζα πρώτη φορά!!

Σας ποστάρω το φαγωμένο τακάκι το οποίο πήγανε άλλα 15.000 χιλμ. χαχαχα

Εικόνα

Εικόνα

Έλεγχο του υγρού φρένων και συμπλήρωμα αν χρειαστεί. εμένα δεν χρειάστηκε.

Στο βιβλιαράκι γράφει αλλαγή ιμάντα χρονισμού και αλλαγή φίλτρο βενζίνης, το αυτοκίνητό μας παιδιά δεν έχει ιμάντα αλλά καδένα "Toyota λέμε" κάτι που δεν αλλάζεις ποτέ. Ούτε φίλτρο βενζίνης έχει, απλά ρίχνεις ένα υγρό στο ντεπόζιτο που καθαρίζει σωληνάκια και μπεκ. Αυτά τα γράφει επιδί το βιβλιαράκι συντήρισης που έχουν τα C1 μας είναι απ' το C3 και έχει μέσα περιττά πράγματα.
Το παραφλού που έχει απ τη μαμά είναι για -40 οπότε μια χαρά!!

Αύριο πάω να περάσω τα χειμερινά μου λάστιχα και έτοιμη η κιτρινιάρα για το χειμώνα!!

Με 130 Ευρώ καθαρός στο μεγάλο σερβίίίίίς!! :P

Με αγάπη!! :)

Ότι χρειαστείτε όποιο πρόβλημα έχετε ρωτήστε άφοβα!! :)

_________________
http://delpi.portfolio.artlimited.net/


Τελευταία επεξεργασία από anestakos και Πέμ 26 Νοέμ 2009, 09:53, έχει επεξεργασθεί 7 φορά/ες συνολικά

Το/Τα ακόλουθα 2 μέλη ευχαρίστησαν anestakos για την δημοσίευση του/της: bolek99, GiorgisGalatsi
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδηγός: Service 60.000 Κμ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Νοέμ 2009, 21:39 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
anestakos πολύ κατατοπιστικός ο δηγός σου. Keep it coming ;)

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδηγός: Service 60.000 Κμ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Νοέμ 2009, 21:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 15 Σεπ 2006, 10:34
Δημοσιεύσεις: 271
Τοποθεσία: Κοζάνη
Σ' ευχαριστώ πολύ Prokopas!! :)

_________________
http://delpi.portfolio.artlimited.net/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδηγός: Service 60.000 Κμ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Νοέμ 2009, 22:54 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Απρ 2007, 10:31
Δημοσιεύσεις: 3502
Τοποθεσία: Αθήνα - Λόφος Σκουζέ - Κάρυστος
μωρέ μπράβο! Αυτό πάει να πει "πιάνουν τα χέρια σου"! Καλά εγώ δεν παίζει να το κάνω αυτο το πράγμα...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδηγός: Service 60.000 Κμ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Νοέμ 2009, 23:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 15 Σεπ 2006, 10:34
Δημοσιεύσεις: 271
Τοποθεσία: Κοζάνη
Χαχαχα, να είσαι καλά Σοφάκι, εγώ θα λεγα να το δοκιμάσεις!! Δεν είναι τίποτα και έχει και γούστο!! :)

_________________
http://delpi.portfolio.artlimited.net/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδηγός: Service 60.000 Κμ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Νοέμ 2009, 00:41 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Μπραβο συντοπιτη, για τον αναλυτικοτατο οδηγο σου. :thumb
Και εγω τα ιδια κανω, οταν μπορω δλδ, καταπιανομαι, γιατι αλλιως θα ξεπαραδιαζομασταν στα λ7 και δεν θα τα βγαζαμε περα.
Και παλι μπραβο σου. Συνεχισε ετσι. :razz :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδηγός: Service 60.000 Κμ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Νοέμ 2009, 00:45 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Ωραιος ο Ανεστακος!!! :thumb

Συγχαρητηρια για το ωραιο σου ποστ!!! Keep Walking ;)

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδηγός: Service 60.000 Κμ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Νοέμ 2009, 02:22 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Blanc Ange έγραψε:
Ωραιος ο Ανεστακος!!! :thumb

Συγχαρητηρια για το ωραιο σου ποστ!!! Keep DRIVING ;)



Ωραιο "how to" αντε και σε πιο βαθια νερα..Μπραβο σου.. :thumb

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδηγός: Service 60.000 Κμ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Νοέμ 2009, 10:11 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Απρ 2007, 10:31
Δημοσιεύσεις: 3502
Τοποθεσία: Αθήνα - Λόφος Σκουζέ - Κάρυστος
anestakos έγραψε:
Χαχαχα, να είσαι καλά Σοφάκι, εγώ θα λεγα να το δοκιμάσεις!! Δεν είναι τίποτα και έχει και γούστο!! :)


:lol ασε που σου λεω.... δεν το χω.....και μετά αντε να το συναρμολογήσω πάλι....

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδηγός: Service 60.000 Κμ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Νοέμ 2009, 09:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 15 Σεπ 2006, 10:34
Δημοσιεύσεις: 271
Τοποθεσία: Κοζάνη
Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά όλους!! :)

Λοιπόν πήγα να ρωτήσω για τον ιμάντα χρονισμού και το φίλτρο βενζίνης.

Ούτε ιμάντα έχει το βουβου μας, ούτε φίλτρο, αντί για ιμάντα έχει καδένα που δεν την αλλάζεις ποτέ και αντί για φίλτρο βενζίνης απλά ρίχνεις στο ντεπόζιτο ένα υγρό που καθαρίζει σωληνάκια και μπεκ. Απλά το βιβλιαράκι που έχουν τα c1 είναι από το c3 και έχει μέσα περιττά πράγματα...
Το παραφλού που έχει από τη μαμά είναι για -40 οπότε με 130 ευρώ βγάλαμε το μεγάλο σέρβις... :)

Οικοονομικότατη η κιτρινιαρα!! :)

_________________
http://delpi.portfolio.artlimited.net/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδηγός: Service 60.000 Κμ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Νοέμ 2009, 14:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 15 Σεπ 2006, 10:34
Δημοσιεύσεις: 271
Τοποθεσία: Κοζάνη
Μην προλάβω να χαρώ εγώ, αμέσως να μου το γυρίσει μπούμερανκ... :surprised :angry :surprised

Κι εκεί που λες ωραία έκανα το σέρβις μόνος γλίτωσα χρήματα, βαράει μια αντλία νερού και σε ξενερώνει... 137 Τα Ευρά!! Μόνο το κόστος του ανταλλακτικού, εργατικά έκπληξη... :cry :cry :cry
Αξιοπιστία Toyota ΣΕ λέει μετά!!

Καλά να μαστε να πληρώνουμε μωρέ!! :mrgreen

_________________
http://delpi.portfolio.artlimited.net/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδηγός: Service 60.000 Κμ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Νοέμ 2009, 16:28 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Ωχ...Θα πονεσουν τα εργατικα για αντλια νερου...Περαστικα!

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδηγός: Service 60.000 Κμ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Νοέμ 2009, 17:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 15 Σεπ 2006, 10:34
Δημοσιεύσεις: 271
Τοποθεσία: Κοζάνη
Ξέρεις κάτι που πρέπει να ξέρω;! :surprised :surprised :surprised

_________________
http://delpi.portfolio.artlimited.net/


Τελευταία επεξεργασία από anestakos και Πέμ 26 Νοέμ 2009, 17:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδηγός: Service 60.000 Κμ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Νοέμ 2009, 17:18 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Κοιτα κατι συγκεκριμενο για το δικο σου οχι αλλα γενικα για να αλλαξεις αντλια νερου πρεπει να βγαλεις - βαλεις ιμαντα και γι'αυτο και συνηθως συνδιαζεται και με εσπευσμενο σερβις αντικαταστασης ιμαντων για να μην διπλοχρεωνεσαι εργατικα για την ιδια δουλεια...Τωρα εσενα που ειναι με καδενα δεν ξερω τι διαφορα μπορει να εχει...

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδηγός: Service 60.000 Κμ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Νοέμ 2009, 17:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 15 Σεπ 2006, 10:34
Δημοσιεύσεις: 271
Τοποθεσία: Κοζάνη
Μπα δεν υπάρχει τέτοιο θέμα, ένας ιμάντας πάει από το στρόφαλο κατευθείαν στην αντλία οπότε από ιμάντες μόνο εκείνο θα βγάλει, μετά απ' ότι είδα είναι βιδωμένη η αντλία στο σώμα της μηχανής, θα βγάλει την αντλία και θα περάσει την άλλη. Κάνα κιλό παραφλού θα χρειαστεί μόνο.

Σου ποστάρω τη θέση της αντλίας και την αντλία:

Εικόνα

Εικόνα

_________________
http://delpi.portfolio.artlimited.net/


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 27 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

ESP/ASR fault, Engine fault, Service, 1,6 Diesel - ΛΥΘΗΚΕ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: billys
Απαντήσεις: 1
προβλημα με την ενδειξη του service
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: sotisanis
Απαντήσεις: 18
ΠΑΚΕΤΟ service
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: foudou
Απαντήσεις: 3
service 130.000χλμ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: oiko79
Απαντήσεις: 13
service c4 sta 60000km
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ