Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 20:34 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδηγός: Service 60.000 Κμ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Νοέμ 2009, 18:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Μπράβο φίλε πολύ καλός ο οδηγός σου (αν και δεν έχω C1). Σας ζηλεύω όσους έχετε αυλές και γκαράζ για μαστορέματα. Έχω κάνει ενα σωρό τέτοια στο δρόμο με τα γκρούπ των τουριστών να περνάνε απο δίπλα... :eek


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδηγός: Service 60.000 Κμ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Νοέμ 2009, 21:20 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Λευτερη, εχεις δικιο, αλλα αυτο συμβαινει μονο στα "κλασικα" αυτοκινητα, που κινουν την τρομπα απο τον ιμαντα χρονισμου. Ετσι τα εργατικα μονο για τον ιμαντα ειναι 40 ευρω περιπου. Στο αμαξι αυτο αφου εχει καδενα στον ιμαντα, δεν χανει χρονισμο και απλα να αλλαξει την αντλια με τον μικρο ιμαντα της, που δεν χρειαζεται κατι περιεργο, αφου δεν επηρεαζεται ο χρονισμος.
anestakos, που καταλαβες οτι "χτυπησε" η τρομπα νερου; :scratch
Ειχε διαρροη ή εκανε θορυβο;

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδηγός: Service 60.000 Κμ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Νοέμ 2009, 23:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 15 Σεπ 2006, 10:34
Δημοσιεύσεις: 271
Τοποθεσία: Κοζάνη
Σ' ευχαριστώ πολύ aiolos. :)

Βillaras πριν κάνα μήνα στα πρωινά ξεκινήματα ακουγόταν ένα τρτρτρτρτρ πολύ σιγά, σα να χτυπάνε οι βαλβίδες, όταν περπάταγε το αμάξι δεν ακουγόταν, ο θόρυβος ακολουθούσε τις στροφές του κινητήρα, στις πολλές στροφές σταματούσε, δεν έδωσα σημασία, είπα απ το λάδι θα ναι επειδή Castrol έβαλα πρώτη φορά και στα κρύα δεν το χα δοκιμασμένο, θα το άλλαζα σύντομα οπότε λέω άστο, τις 4 τελευταίες μέρες ακούγεται όπως τρίβετε το ρουλεμάν ή σαν να τρίβετε ο ιμάντας, στην αρχή λίγο μόνο στο ξεκίνημα και κάθε μέρα και χειρότερα, στην αρχή είπα από τους ιμάντες θα βγαίνει λόγο υγρασίας αλλά σήμερα το κανε συνέχεια οπότε πήγα το άκουσε με τα ακουστικά και μου είπε αντλία είναι.

_________________
http://delpi.portfolio.artlimited.net/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδηγός: Service 60.000 Κμ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Νοέμ 2009, 14:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 15 Σεπ 2006, 10:34
Δημοσιεύσεις: 271
Τοποθεσία: Κοζάνη
40€ Τα εργατικά παιδιά.

Επειδή άλλαξαν λίγο το σχέδιο της αντλίας απ το εργοστάσιο έστειλαν κι άλλες βίδες, πληρώσαμε κι εκείνες, παραφλού και εργατικά 40€.

Η διαδικασία ήταν πολύ απλή, χαλάρωμα ο ιμάντας ξεβίδωμα τέσσερις βίδες που κρατάνε την αντλία πάνω στο σώμα, τράβηγμα έξω η αντλία και επανατοποθέτηση της άλλης αφού περάσουμε τη φλάντζα με φλαντζόκολλα, επανατοποθέτηση ιμάντα, σφίξιμο και έτοιμος, σχεδόν 20 λεπτά διαδικασία. Την επόμενη φορά μόνος... Ελπίζω να μην υπάρχει επόμενη φορα!!

Ο μάστορας μου πε ότι στα καινούρια αυτοκίνητα χαλάνε πολύ εύκολα οι αντλίες νερού στα Opel και τα VW μάλιστα όταν πας στην αντιπροσωπεία να κάνεις το σέρβις των 60.000 μαζί με τον ιμάντα χρονισμού σου αλλάζουν και αντλία νερού ΟΟΟ ΦΑΚ!!

Εμένα ακριβώς στα 60.000 βάρεσε, τι διάολο ρε ημερομηνία λήξης έχουν;

_________________
http://delpi.portfolio.artlimited.net/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδηγός: Service 60.000 Κμ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Νοέμ 2009, 15:16 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Τι να πει κανεις........ Παντως μην το σκευτεσαι, γιατι μπορει να ειναι τυχαιο, ελπιζω.....
Εμενα στο Xantia II, μου εχασε υγρα απο τον αξονα της, στα 157000 οταν το ειχα πρωτοπαρει. Το ρουλεμαν της ηταν ομως ΟΚ, απλα ειχαν χαλασει τα στεγανωτικα λαστηχα του αξονα, και περνουσε τα νερα στο ρουλεμαν της και τα εβγαζε εξω. Μην φανταστεις τρομακτικη διαρροη. Αλλα αφου ανοιξα για ιμαντα χρονισμου, την αλλαξα και αυτην.
Παντως μαλλον ειναι τυχαιο..... :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδηγός: Service 60.000 Κμ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Νοέμ 2009, 15:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 15 Σεπ 2006, 10:34
Δημοσιεύσεις: 271
Τοποθεσία: Κοζάνη
Προφανώς είναι αστοχία υλικού, γι αυτό άλλωστε την άλλαξαν και απ το εργοστάσιο...

_________________
http://delpi.portfolio.artlimited.net/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδηγός: Service 60.000 Κμ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Ιαν 2011, 20:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 08 Ιουν 2010, 17:11
Δημοσιεύσεις: 16
Συγχαρητηρια για τον αναλυτικο οδηγο service anestakos,εδω και πολλα χρονια εχω την φαντασιωση να κανω μονος μου το service αλλα φοβαμαι!Εχω καποιες βασικες αποριες:1)το φιλτρο λαδιου ειναι βιδωτο;δηλαδη ξεβιδωνει αριστεροστροφα και βιδωνει δεξιοστροφα;2)οταν κανεις αλλαγη λαδιων αλλαζεις παντα και την τσιμουχα(αν λεγεται ετσι) της ταπας;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδηγός: Service 60.000 Κμ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Ιαν 2011, 10:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 15 Σεπ 2006, 10:34
Δημοσιεύσεις: 271
Τοποθεσία: Κοζάνη
bolek99 έγραψε:
Συγχαρητηρια για τον αναλυτικο οδηγο service anestakos,εδω και πολλα χρονια εχω την φαντασιωση να κανω μονος μου το service αλλα φοβαμαι!Εχω καποιες βασικες αποριες:1)το φιλτρο λαδιου ειναι βιδωτο;δηλαδη ξεβιδωνει αριστεροστροφα και βιδωνει δεξιοστροφα;2)οταν κανεις αλλαγη λαδιων αλλαζεις παντα και την τσιμουχα(αν λεγεται ετσι) της ταπας;


bolek99 Ακριβός έτσι όπως το είπες για το φίλτρο, μόνο πού ίσως χρειαστείς ένα ειδικό εργαλείο που κουμπώνει επάνω σε καστάνια γιατί είναι λίγο βαθιά και δεν δίνει χέρι, αν δεν είναι πολύ σφιγμένο ξεβιδώνει και με το χέρι, αν ξεβιδώνει με το χέρι, σφίξε το τόσο πάλι ώστε να μπορείς να το ξεβιδώσεις την επόμενη. Ούτε αυτό ούτε η τάπα ούτε τα μπουζί θέλουν σφίξιμο του θανατά, ένα κλικ χτύπημα με την παλάμη μετά το τέρμα τους. Αν πας για το εργαλείο ζήτα εργαλείο για να ξεβιδώσεις το φίλτρο λαδιού σε C1, aygo, 107, που κουμπώνει σε καστάνια, κόστος 15 ευρώ το πήρα εγώ και μάλιστα ποιοτικότατο!! Made in Germany λέμε!! Όπως και προέκταση για καστάνια να ξεβιδώνεις και να βιδώνεις τα μπουζί. Κόστος μικρότερο. Τσιμούχα την παρατηρώ, τώρα έχω 80.000 αν και πριν τα 120.000 δεν την αλλάζω, θα την κοιτάζω σε κάθε αλλαγή, δεν έχει ιδιέταιρο πρόβλημα, αν δεις "δακρύζει" την αλλάζεις, αλλιώς... Τα λεφτά σου απ' τις αγορές σου θα τα βγάλεις και θα κάνεις και το μεράκι σου... Απλά να ξέρεις ότι η τάπα είναι βιδωμένη με το κεφάλι προς την ουρά του αυτοκινήτου, γι αυτό σηκώνουμε με γρύλο, βάζουμε έναν κορμό για ασφάλεια δίπλα απ το γρύλο αν πέσει να το κρατήσει ο κορμός και μετά μπαίνουμε από κάτω να δουλέψουμε!! ΠΡΩΤΑ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ!!

_________________
http://delpi.portfolio.artlimited.net/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδηγός: Service 60.000 Κμ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιαν 2012, 16:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 20 Φεβ 2008, 22:54
Δημοσιεύσεις: 120
Τοποθεσία: Larisa
αγαπητε ανεστακο 53.000 ΚΜ και κατι μ ειπαν στο συνεργειο για αντλια νερου .. αλλα δε βλεπω να κατεβαζει τα νερα!! και ουτε θορυβο εχει!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδηγός: Service 60.000 Κμ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Μαρ 2012, 20:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 15 Σεπ 2006, 10:34
Δημοσιεύσεις: 271
Τοποθεσία: Κοζάνη
Έχουν στο πρόγραμμα του σέρβις στάνταρ αλλαγή αντλίας νερού στα 60.000 εμένα χτύπησε αντλία ακριβώς στα 60 εσένα μπορεί να χτυπήσει αργότερα μπορεί και ποτέ. Αυτές οι αντλίες πάντως να ξέρεις ότι είναι λίγο μούφα. Αν δεν έχεις πρόβλημα προφανώς δεν θα την αλλάξεις και ας σου λένε, γιατί μπορεί να βγάλεις μια καλή αντλία και να σου περάσουν μια που θα θέλει πάλι αλλαγή στα επόμενα 60.000. Έχε το νου σου όμως αν ακούσεις θόρυβο πήγαινε κοίταξέ το.

_________________
http://delpi.portfolio.artlimited.net/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδηγός: Service 60.000 Κμ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Μαρ 2012, 14:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Incantations2085 έγραψε:
αγαπητε ανεστακο 53.000 ΚΜ και κατι μ ειπαν στο συνεργειο για αντλια νερου .. αλλα δε βλεπω να κατεβαζει τα νερα!! και ουτε θορυβο εχει!



Την αλλάζεις οπωσδήποτε προληπτικά,αφού θα το ανοίξεις που θα το ανοίξεις και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
Όσο καλή και να είναι η παλιά,η καινούργια είναι καινούργια.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδηγός: Service 60.000 Κμ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Μαρ 2012, 15:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 15 Σεπ 2006, 10:34
Δημοσιεύσεις: 271
Τοποθεσία: Κοζάνη
20 λεπτά υπόθεση είναι η αλλαγή αντλίας...

_________________
http://delpi.portfolio.artlimited.net/


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 2 [ 27 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2



Συναφή θέματα

Acropolis Rally Hall of Fame: Καλύτερος Ξένος Οδηγός
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 9
service 140000
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: foudou
Απαντήσεις: 14
( Κι άλλος) ασυνείδητος οδηγός...
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 29
Ανταλλακτικά service
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Spiros_ne
Απαντήσεις: 7
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ SERVICE
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C5
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια