Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 12:39 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΣΚΟ ΠΛΑΤΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Ιουν 2013, 19:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Ντιζάτο είναι?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΣΚΟ ΠΛΑΤΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Ιούλ 2013, 14:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Σεπ 2010, 21:45
Δημοσιεύσεις: 57
Τοποθεσία: Άνω Λιόσια
Νομίζω όλα τα C1-Aygo-107 είναι ντιζάτα...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΣΚΟ ΠΛΑΤΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Ιαν 2015, 21:47 
Άβαταρ μέλους
γεια χαρα σας .εχω το peugeot 107,αυτοματο και μου παρουσιασε ακριβως το ιδιο προβλημα. χωρις ενδειξη στο ταμπλο ,απλα μου εκανε τον ηχο αυτον και αλλαξε και αντιδρασεις το αυτοκινητο .το πηγα στην αντιπροσωπεια και μου ειπαν 550 ευρω δισκο πλατο το αυθεντικο της peugeot και 390 ενα αλλο . μου βαλανε το αλλο ,αλλα ακουω θορυβους αλλους τωρα . φυσιολογικο ειναι ? επισης ειναι φυσιολογικο να θελει αλλαγη δισκο-πλατο στα 57.000 χιλιομετρα?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΣΚΟ ΠΛΑΤΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Σεπ 2016, 18:41 
Άβαταρ μέλους
οι τιμες που ζητουν για αλλαγη συστηματος συμπλεκτη είναι επιεικως απαράδεκτες!!! 220 ευρω αλλαξα στο δικο μου c1 sensodrive (ιμιαυτοματο) μαζι με τη ρυθμιση η οποια είναι απαρατητη κάθε 30000χλμ για να μην παρουσιασει σκορτσαρισματα στο ξεκίνημα ειδικα όταν είναι κρυο! την αλλαγη συστηματος συμπλεκτη την εκανα στις 165000χλμ. Ενοειται όχι σε εξουσιοδοτημενο που ζητουσε 650ευρω!!! Επισεις για να μην πιανομαστε κοροΐδα δεν υπαρχει γνησιο και ημιτασιον συστηματο συμπλεκτη. Υπαρχει μονο AISIN για τα sensodrive (ιμιαυτοματο) το οποιο είναι Ιαπωνεζικο (είναι το ιδιο και για 107 και AYGO). θελει προσοχή στην αγορα του γιατι δεν είναι το ιδιο με το απλο σασμαν!!!!!

CITROEN C1 '2006
173000χλμ
80000χλμ με συστημα υγραερίου ZAVOLI


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΣΚΟ ΠΛΑΤΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Σεπ 2016, 17:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
ωΩς προς τα ανταλλακτικα ΑΙΣΙΝ καλο ειναι να ζητατε εγγυηση ανταλακτικου για 1 χρονο,γιατι φερνουν καποια δικα μας ξεφτερια απο χωρες της ασιας τα β διαλογης ανταλλακτικα που δεν τα αγοραζουν οι μητρικες εταιρειες.Γενικοτερα θελει προσοχη λιγο αυτο το θεμα ειδικα στα αυτοματα με μαστορα που να το εχει ξαναλλαξει εστω και αν ειναι ακριβοτερος


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΣΚΟ ΠΛΑΤΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Σεπ 2016, 19:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Ιουν 2014, 18:48
Δημοσιεύσεις: 356
σε αυτα τα σετ ουτως η αλλως η ζωη τους (με οδηγηση του στυλ το βαζω στο d και το βγαζω Ν οταν θελω να το σβησω μονο) δεν ειναι παραπανω απο 35-45.000 χιλιομετρα....απο κει και περα εχουμε συναστησει στο μαγαζι με σωστη οδηγηση σετ που να εχουν κρατησει εως και 130.000...αισιν μονο υπαρχει....

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΣΚΟ ΠΛΑΤΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Σεπ 2016, 10:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
Το κολπο στα αυτόματα ώστε αλλα βγάζουν 135κσι οχι 35 κχ ειναι σε καθε φανάρι η σταςη να βγάζεις το D ειτε Ν ειτε Ρ

Γιάννη ως τεχνικός θα ηθελα την αποψη σου ,επειδή σε ενα RAV4 diesel που εχω πλησιάζει ο καιρός για αντστοιχη αλλαγη και το γνήσιο σετ δαγκώνει ποια ειναι καλύτερη επιλογή να βαλω σετ της ΑΙΣΙΝ ειτε να παω τα φτηνότερα ανταλλακτικά της τουοτα της σειράς ΟΡΤΙFIT που η ιδια πουλάει αλλα ειναι για λιγότερα χιλιομετρα?
( πιθανα να ειναι ανακατασκευής)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΣΚΟ ΠΛΑΤΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Σεπ 2016, 11:20 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Πιστεύω ότι δεν έχει νόημα να το βγάζεις από το D γιατί έτσι και αλλιώς πατώντας το φρένο απομονώνει και δεν είναι συνέχεια κομπλαρισμενο στην ταχύτητα. Θα συμφωνήσω μόνο από την άποψη για να μην είναι συνέχεια σαν να πατάς συμπλέκτη όταν πατάς το φρένο και με επιφύλαξη και αυτό γιατί αν και έχω όλη την ανάλυση του MCP και με σχέδια, δεν έχω κάτσει ακόμα να το μελετήσω.
Μιλάω πάντα για το MCP.

From Inside C4 White Airbus

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΣΚΟ ΠΛΑΤΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Σεπ 2016, 13:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
Βαγγελη πιθανα αυτο να ιςχυει στα μεγάλου κυβισμού αυτόματα .Και απο δικη μου εμπειρια αμαξι αυτόματο 3500 κε στα 9 χρονια που το ειχα ,δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα.Στα μικρά ομως ειναι σαν να πατάς συμπλέκτη συνεχεια.Ενας κολλητός μου με ενα αυτόματο φιατ παντα του το είπανε αυτο,αφού πρωτα ειχε αλλαξει δυο συμπλέκτες στα 40/50 κχ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΣΚΟ ΠΛΑΤΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Σεπ 2016, 21:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Στο C2 έτσι είναι. Με το φρένο κρατάει πατημένο συμπλέκτη αλλά μετά απο λίγη ώρα (δεν θυμάμαι ποσο ακριβώς) βάζει νεκρά μόνο του.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 3 [ 40 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3



Συναφή θέματα

Πρόβλημα δίσκο - πλατό σε αυτόματο κιβώτιο
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C1
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 23
Δισκο πλατο
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά DS4
Συγγραφέας: alexcitroen
Απαντήσεις: 8
δισκο πλατο
Δ. Συζήτηση: AX
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
4-πίστονες με 305mm δίσκο
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: Daravigos Andreas
Απαντήσεις: 10
ερωτηση για δισκο πλατο (κοστολογιο)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 13
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια