Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 15:55 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 14 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΑΛΛΑΓΗ ΦΡΕΝΩΝ C1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Οκτ 2007, 05:11 
Άβαταρ μέλους
[b][size=18][/size] Παιδες μπορειτε να μου πειτε που μπορω να κανω αλλαγη στα τακακια στα φρενα γιατι οταν φρεναρω ειμαι αναγκαμενος και τραβαω χειροφρενο και γυρναω το τιμονι ωστε οι ροδες να ειναι κοντρα στο οδοστρωμα . :thankyou: [/b]


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Οκτ 2007, 10:01 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:10
Δημοσιεύσεις: 1279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Αν και δεν ξέρω πως ακριβώς είναι το σύστημα φρένων του C1 .. υποθέτω πως είναι όπως κ στα υπόλοιπα Citroen. Λογικά τα τακάκια αλλάζουν ξεβιδώνοντας τις 2 βίδες που τα συγκρατούν. Αν έχεις όρεξη κάνε μια δοκιμή ..αλλιώς θα σου συνιστούσα να το πας σε κάποια αντιπροσωπεία ή σε εξωτερικό συνεργείο.

_________________
Εικόνα

Όταν τα'χεις χάσει όλα.. δεν φοβάσαι τίποτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Ιαν 2008, 22:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 15 Σεπ 2006, 10:34
Δημοσιεύσεις: 271
Τοποθεσία: Κοζάνη
Στα πόσα αλλάζουμε τακάκια ωρέ παιδιά; Και στα πόσα ταμπούρΙα; hmmm hmmm hmmm

_________________
http://delpi.portfolio.artlimited.net/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Ιαν 2008, 01:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
αυτο εξαρταται καθαρα απο εσενα κ το πως πατας φρενο!
το καλο ειναι οτι τα τακακια μπορεις κ τα βλεπεις οπως επισης κ τον δισκο κ ξερεις ποτε χρειαζονται αλαγη !

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιούλ 2008, 00:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 15 Μαρ 2007, 17:56
Δημοσιεύσεις: 271
Τοποθεσία: Αθήνα
Καλημερα. Πριν 2 βδομαδες περιπου εκανα το σερβις των 30χιλ.χλμ. οπου και ο μαστορας στην αντιπροσωπεία παρατηρησε πως τα τακακια μου ηθελαν αλλαγη. Οντως ακουγονταν ιδιαιτερα εντονα. Με παιρνει τηλεφωνο και με ρωταει αν θελω να τα αλλαξει μιας και το κοστος ηταν επιπλεον. Του απαντω πως ναι και το "πραττει". Γιατι βαζω τη λεξη σε εισαγωγικα? Εχω κανει 1000χλμ. απο κεινη τη μερα και σφυριζουν τα φρενα παλι! Πως ειναι δυνατον τοσο γρηγορα? ΟΣΟ ΑΤΖΑΜΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΡΕ ΣΕΙΣ.. Και προσεχω και πολυ περισσοτερο, δηλαδη δεν επιταχυνω γνωριζοντας πως μετα απο 10μετρα θα χρειαστει να πατησω φρενο σε καποιο πιθανο φαναρι. Οπως καταλαβαινετε πηγαινω πιο συνειδητα! ΑΛΛΑ ΣΦΥΡΙΖΟΥΝ ΠΑΛΙ! Επισης να πω, οτι ενω σε σερβις που ειχε κανει ο πατερας μου στο ρουσσακη, ο,τι αλλαξαν, δηλαδη κατι φιλτρα, τακακια και κατι αλλες μαλακιες, του τα επεστρεψαν τα παλια. Ετσι δεν πρεπει να κανουν ολοι οι αντιπροσωποι? Εμενα ουτε που με ρωτησε αν θελω να μου τα δωσει. Τι παιζει ρε σεις? Εχω τρελαθει..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Ιούλ 2008, 13:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 20 Φεβ 2008, 22:54
Δημοσιεύσεις: 120
Τοποθεσία: Larisa
συνηθως σφυριζουν απειδη βγαλανε τον αμιαντο απο αυτα επειδη ηταν καρκινογονος!

ετσι ξερω τωρα...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Ιούλ 2008, 16:45 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:10
Δημοσιεύσεις: 1279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επίσης σφυρίζουν γιατί είναι καινούρια. Πρέπει να κάνεις καμιά 500άρα km για να πατήσουν καλα πάνω στον δίσκο. Οσο διαρκέσει αυτό .. τα 500km .. μην φρενάρεις απότομα κ συνέχεια γιατί υπάρχει πολύ καλή περίπτωση να προκαλέσει ανομοιόμορφη φθορά στους δίσκους.

Αυτό για τον αμίαντο ισχύει. Τα καινούρια τακάκια περιέχουν μίγμα χαλκού.. Κάποιες φορές η συγκέντρωση του χαλκού αυξάνεται και προκαλεί αυτό το σφύριγμα. Μια λύση είναι την επόμενη φορά να βάλεις τακάκια αλλης μάρκας, πχ FERODO.

_________________
Εικόνα

Όταν τα'χεις χάσει όλα.. δεν φοβάσαι τίποτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Αύγ 2008, 11:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Ιούλ 2008, 13:23
Δημοσιεύσεις: 124
Τοποθεσία: VOLOS
Το ολο προβλημα δεν ειναι στα τακακια αλλα στο πως αντιμετωπιζεις το αυτοκινητο σου. Δεν πας να το αφησεις και να φυγεις γιατι οπου βλεπουν οτι ο ιδιοκτητης δεν ενδιαφερεται και πολυ περισσοτερο οταν δεν ασχολειται, οταν δεν ρωταει το τι και το πως τοτε λογικο ειναι να θελουν να βγαλουν κερδος. Το αυτοκινητο δεν ειναι καφετιερα ή τηλεοραση να το αφησεις και να φυγεις και δεν ειναι γιατι μεσα εκει βαζεις τη ζωη σου και τη ζωη αλλων ανθρωπων. Κανενας δεν θα αναζητησει το μαστορι που ΘΑ σου αλλαζε τα τακακια για να αποδωσει ευθυνες σε ενδεχομενο ατυχημα αλλα θα κατηγορησουν εσενα που δεν σταματησες. ΔΕΝ ισχυριζομαι οτι ολα τα συνεργεια ειναι για τα μπαζα ουτε και οτι ο καθε ιδιοκτητης θα πρεπει να ειναι και εν δυναμει μηχανικος για να ξερει ανα πασα στιγμη τι συμβαινει στο αυτοκινητο του, ουτε να ειναι πανω απο το μαστορα που το κανει service ολη την ωρα αλλα τουλαχιστον να ειναι στο χωρο του συνεργειου την ωρα που γινεται το service, να ρωτησει ενα "γιατι να τα αλλαξουμε", να δει και να αρχισει σιγα σιγα να αποκτα εμπειρια. Δεν γεννηθηκαμε ολοι μαθημενοι ουτε ολοι θα γινουμε μηχανικοι αλλα ειναι ενα μεσο το αυτοκινητο που χρησιμοποιουμε καθημερινα θελωντας και μη και ειναι κριμα να το βλεπουμε σαν ενα ακομα αναλωσιμο για τον απλουστατο λογο οτι η ζωη κανενος δεν ειναι αναλωσιμη.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Αύγ 2008, 16:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
sterpc έγραψε:
Το ολο προβλημα δεν ειναι στα τακακια αλλα στο πως αντιμετωπιζεις το αυτοκινητο σου. Δεν πας να το αφησεις και να φυγεις γιατι οπου βλεπουν οτι ο ιδιοκτητης δεν ενδιαφερεται και πολυ περισσοτερο οταν δεν ασχολειται, οταν δεν ρωταει το τι και το πως τοτε λογικο ειναι να θελουν να βγαλουν κερδος. Το αυτοκινητο δεν ειναι καφετιερα ή τηλεοραση να το αφησεις και να φυγεις και δεν ειναι γιατι μεσα εκει βαζεις τη ζωη σου και τη ζωη αλλων ανθρωπων. Κανενας δεν θα αναζητησει το μαστορι που ΘΑ σου αλλαζε τα τακακια για να αποδωσει ευθυνες σε ενδεχομενο ατυχημα αλλα θα κατηγορησουν εσενα που δεν σταματησες. ΔΕΝ ισχυριζομαι οτι ολα τα συνεργεια ειναι για τα μπαζα ουτε και οτι ο καθε ιδιοκτητης θα πρεπει να ειναι και εν δυναμει μηχανικος για να ξερει ανα πασα στιγμη τι συμβαινει στο αυτοκινητο του, ουτε να ειναι πανω απο το μαστορα που το κανει service ολη την ωρα αλλα τουλαχιστον να ειναι στο χωρο του συνεργειου την ωρα που γινεται το service, να ρωτησει ενα "γιατι να τα αλλαξουμε", να δει και να αρχισει σιγα σιγα να αποκτα εμπειρια. Δεν γεννηθηκαμε ολοι μαθημενοι ουτε ολοι θα γινουμε μηχανικοι αλλα ειναι ενα μεσο το αυτοκινητο που χρησιμοποιουμε καθημερινα θελωντας και μη και ειναι κριμα να το βλεπουμε σαν ενα ακομα αναλωσιμο για τον απλουστατο λογο οτι η ζωη κανενος δεν ειναι αναλωσιμη.


+1

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Αύγ 2008, 16:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
souledge έγραψε:
Επίσης σφυρίζουν γιατί είναι καινούρια. Πρέπει να κάνεις καμιά 500άρα km για να πατήσουν καλα πάνω στον δίσκο. Οσο διαρκέσει αυτό .. τα 500km .. μην φρενάρεις απότομα κ συνέχεια γιατί υπάρχει πολύ καλή περίπτωση να προκαλέσει ανομοιόμορφη φθορά στους δίσκους.

Αυτό για τον αμίαντο ισχύει. Τα καινούρια τακάκια περιέχουν μίγμα χαλκού.. Κάποιες φορές η συγκέντρωση του χαλκού αυξάνεται και προκαλεί αυτό το σφύριγμα. Μια λύση είναι την επόμενη φορά να βάλεις τακάκια αλλης μάρκας, πχ FERODO.


+1

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Σεπ 2008, 19:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 15 Μαρ 2007, 17:56
Δημοσιεύσεις: 271
Τοποθεσία: Αθήνα
sterpc έγραψε:
Το ολο προβλημα δεν ειναι στα τακακια αλλα στο πως αντιμετωπιζεις το αυτοκινητο σου. Δεν πας να το αφησεις και να φυγεις γιατι οπου βλεπουν οτι ο ιδιοκτητης δεν ενδιαφερεται και πολυ περισσοτερο οταν δεν ασχολειται, οταν δεν ρωταει το τι και το πως τοτε λογικο ειναι να θελουν να βγαλουν κερδος. Το αυτοκινητο δεν ειναι καφετιερα ή τηλεοραση να το αφησεις και να φυγεις και δεν ειναι γιατι μεσα εκει βαζεις τη ζωη σου και τη ζωη αλλων ανθρωπων. Κανενας δεν θα αναζητησει το μαστορι που ΘΑ σου αλλαζε τα τακακια για να αποδωσει ευθυνες σε ενδεχομενο ατυχημα αλλα θα κατηγορησουν εσενα που δεν σταματησες. ΔΕΝ ισχυριζομαι οτι ολα τα συνεργεια ειναι για τα μπαζα ουτε και οτι ο καθε ιδιοκτητης θα πρεπει να ειναι και εν δυναμει μηχανικος για να ξερει ανα πασα στιγμη τι συμβαινει στο αυτοκινητο του, ουτε να ειναι πανω απο το μαστορα που το κανει service ολη την ωρα αλλα τουλαχιστον να ειναι στο χωρο του συνεργειου την ωρα που γινεται το service, να ρωτησει ενα "γιατι να τα αλλαξουμε", να δει και να αρχισει σιγα σιγα να αποκτα εμπειρια. Δεν γεννηθηκαμε ολοι μαθημενοι ουτε ολοι θα γινουμε μηχανικοι αλλα ειναι ενα μεσο το αυτοκινητο που χρησιμοποιουμε καθημερινα θελωντας και μη και ειναι κριμα να το βλεπουμε σαν ενα ακομα αναλωσιμο για τον απλουστατο λογο οτι η ζωη κανενος δεν ειναι αναλωσιμη.


Κατσε ρε αδερφε. Δεν ειναι το αυτοκινητο αναλωσιμο? Και με συγχωρεις, ξερεις κανενα συνεργειο να δουλευει σαββατοκυριακα, να το παω κι εγω εκει, μιας και τις αλλες 5 μερες της εβδομαδας τρεχουμε σαν βλακες σε μαθηματα και δουλειες. Εδω για ενα σερβις θελουμε να παμε το αυτοκινητο και ψηνουμε το μαστορα να μας δωσει για 2 ωρες ενα αυτοκινητο αντικαταστασης κι εσυ μου λες να κατσω εκει?

Σ'αυτες τις σχεσεις, εμπορου-πελατη, αν και δεν ειναι παντα ετσι, πρεπει να υπαρχει μια αμοιβαια εμπιστοσυνη! Και στο κατω κατω, προσπαθουμε να πηγαινουμε σε σωστους επαγγελματιες, ωστε να επωφεληθουμε! Οχι απαραιτητα οικονομικως..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Σεπ 2008, 23:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Ιούλ 2008, 13:23
Δημοσιεύσεις: 124
Τοποθεσία: VOLOS
Φιλε μου δεν ειναι αναγκη να ξεσπαθωνεις, δε σε αποκαλεσα βλακα και δεν σου ειπα οτι καθεσαι και ξυνεσαι και οτι δεν δουλευεις απλα ετσι οπως σκεφτεσαι παντα θα εχεις προβληματα, αν θεωρεις το αυτοκινητο αναλωσιμο γιατι δεν το πετας να παρεις ενα αλλο με την πρωτη βλαβη? Αρα το αυτοκινητο δεν ειναι αναλωσιμο ειναι κατι το οποιο εκ των υστερων και αφου βγαλει τα λεφτα που πληρωσες για να το αγορασεις γινεται αναλωσιμο. Συνεπως θα πρεπει να το κρατησεις σε μια καλη κατασταση συμφωνουμε? Τωρα οσο αναφορα στα συνεργεια, πιθανον να ειναι το πρωτο σου αυτοκινητο αλλα το αυτοκινητο θελει και αυτο χρονο απο τη ζωη σου για να μην χασεις τη ζωη σου με αυτο, στην τελικη ειναι τοσο δυσκολο οταν πας να το παραλαβεις να σου γραψει το service book και να το υπογραψει ο υπευθυνος μηχανικος για τις επισκευες που εχουν γινει στο αυτοκινητο? Στο φιναλε αν γινει κανα κακο να υπαρχει καποιος που να φταιει. Αυτα δεν θα στα πει κανενας και ξερεις γιατι? Γιατι για να γινει μια επιτυχημενη δουλεια λενε στο management οτι πρεπει να υπαρχει ενας εξυπνος και ενα κοροιδο, λοιπον ο μαστορας θεωρει τον εαυτο του εξυπνο, εσυ θεωρεις τον εαυτο σου κοροιδο? Δε νομιζω...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Σεπ 2008, 23:54 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 21:35
Δημοσιεύσεις: 1404
Τοποθεσία: Λοφος Σκουζε
Σωστος.. :thumbup

_________________
Life is too short to drink cheep beer... cheers mate!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΡΕΝΩΝ C1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 08 Δεκ 2010, 22:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 15 Μαρ 2007, 17:56
Δημοσιεύσεις: 271
Τοποθεσία: Αθήνα
Τι δίσκους φοράει το μικρό; Έχει δοκιμάσει κανείς άλλους πέραν αυτών που χρησιμοποιεί η Citroen; Κόστος για τακάκια και δίσκους; Ευχαριστώώώ..

edit:
Βρήκα αυτά από τακάκια κι αυτό από δίσκο. Αν θυμάμαι καλά φοράνε Bosch τακάκια στις αντιπροσωπείες.

Τι συνιστάται για μεγαλύτερη διάρκεια και καλύτερο φρενάρισμα;


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 14 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Αλλαγή καδένας σε 1.6 THP
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Tsitourman
Απαντήσεις: 35
Ερώτηση για αλλαγή ταχυτήτων
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: jorjo
Απαντήσεις: 2
χαμηλο ρελαντι μετα απο αλλαγη μπουζι
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 8
Αλλαγή μηχανης c4 1.4 σε 1,6
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 8
Αλλαγή σετ χρονισμού ιμάντας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ