Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 22:23 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 2 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγή δίσκου πλατώ στο citroen c1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιαν 2012, 13:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 03 Ιαν 2012, 15:59
Δημοσιεύσεις: 12
Εικόνες: 3
καλημέρα και χρονια πολλά καλή χρονια.

Ανοίγω ένα θέμα που ίσος έχει ανοίξει σε αλλα μοντέλα αλλα το citroen c1 είναι λίγο ξεχωριστό. :)
το μπουμπούκι μου, βλέπε avatar , αφού έχει καταπιεί 99000 "χιλιομετρακια" από τον απρίλιο 2006 ήρθε η ώρα να βάλουμε δίσκο παλτό.

το ιστορικό έχει ως εξής. εδώ και κάποια χρονια 2 αν θυμάμαι καλά οποτε ήταν πολύ ώρα σε κίνηση ( αθηνα ) η πλησίαζε το service του οποτε ξεκινούσαμε από φανάρι η κίνηση ,με πρώτη και δευτερα ίσος και στις άλλες αλλα δεν το παίρναμε χαμπάρι λόγο σχέσεων, άρχιζε να τρέμει πριν το άφημα τελείως του συμπλέκτη. 'Οποτε ηρεμούσε η έκανε service σταμάταγε.
πριν την πρωτοχρονιά λοιπόν έκανα ένα service λάδια φίλτρο και γενικό έλεγχο έτσι δώρο στο αμαξάκι λόγο ταξιδιού που θα έκανε. μετά το service μόλις το παρέλαβα αντί να μην τρέμει γιατί δεν το έκανε πριν το παω άρχισε να παρουσιάζει το παραπανω πρόβλημα. γύρισα στο συνεργείο( εξουσιοδοτημένο ) και του το πα και μου είπε να μην δώσω σημασία θα στρώσει. Στην κίνηση λοιπόν ήταν εκνευριστικό και έτσι λόγο μιας επαφής που είχα με συνεργεία στα νιάτα μου έκανα ένα test στον δίσκο , με χειρόφρενο και τρίτη σχέση αφησα το συμπλέκτη, πάτησα και γκάζι βεβαια και το αμάξι πατινάρισε ανετότατα και κάπνισε από τον δίσκο :) .
Μετά από αυτό δεν δεν έτρεμε. βεβαια μετά από μια εβδομάδα που σας γράφω τώρα παρατήρησα στο ταξίδι πως το αμαξάκι ενώ βγάζει 170 + τελική και όλα δούλευαν ρολοι μόλις πατάς συμπλέκτη να αλλάξεις ταχύτητα και είσαι σε χαμηλές στορφες γιατί σε 3500 και πάνω δεν το παίρνεις και πρέφα, πατινάρει 500 στροφές ξαναμαζεύει στροφές και κίνηση ,το κανει άλλη μια φορα και μετά αν δεν πατήσεις συμπλέκτη δεν πατινάρει καθόλου . οποτε ξαναλέω πατάς συμπλέκτη αλλάζεις ταχύτητα είσαι χαμηλές στροφές πατάς τέρμα γκάζι με τρίτη ας πούμε πατινάρει 500 στροφές για 1 με 2 second και μετά το ξανακάνει σε άλλο ένα χούφτωμα τέρμα γκαζιού και την τρίτη φορα δεν το κάνει καθόλου, θα το ξανακανει αν πατήσω συμπλέκτη . προφανώς θέλω δίσκο πλατώ και είναι στην αρχή του.
οποτε ρωτώ :)

1) έχετε άλλη άποψη
2) ρώτησα για δίσκο πλατώ ( set συμπλέκτη ) και είπαν γνήσια 700 εύρα ( εγκεφαλικό ) αλλα μπορούμε να βρούμε και εξίσου ποιοτικά με 420 εύρα ( μισό εγκεφαλικό ).έξω στην te-co car ( γαλλικά ανταλλακτικά και service ) είπαν 350 με τα ούλα του και ίδια μάρκα set με τις citroen.
έχετε στο νου σας τιμές άλλες εσείς?
3) καλο μα καλο λέμε μάστορα?
4) τι δίσκο πλατώ να πάρο εκτος του aisin

ευχάριστο πολύ και κάθε πρόταση παρατήρηση δεκτη
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΟΛΟ ΤΟ 2012


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή δίσκου πλατώ στο citroen c1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιαν 2012, 13:42 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Αμα εκανες συχνα αυτο που λες με το τερμα γκαζι απο χαμηλες και τσουπ ταχυτητα, τον χαλασες και μονος σου :cens δεν χρειαζονταν τα χιλιομετρα. Αν τον βιαζες συχνα λογικο ειναι.

Το να τρεμει στην εκκινηση δεν ειναι μονο θεμα συμπλεκτη, αλλα και βασης κινητηρα ή κιβωτιου. Αρα δεν επρεπε το πρωτο πραγμα που επρεπε να σκεφτεις ο συμπλεκτης. Ειδικα αν εχεις κομμενη μια βαση ή καλυτερα μισοκομμενη που ισως δεν καταλαβαινεται ή πολυφαινεται. Αν ο συμπλεκτης φαγωθει δεν στρωνει αργοτερα, το ιδιο και η βαση.

Παντως ο,τι και να εχει γινει ισως ναι θες πια δισκο. Παντως αν δεν εχει σκληρυνει το πατημα του ή να αισθανεσαι οτι οταν ειναι κρυο η συμπλεξη ειναι χαμηλα και οτνα ζεσταθει σε κινηση σαν να ανεβαινει ή δεν πατιναρει τοσο εντονα κρατησε τον λιγο ακομα αν βασταει. Αλλιως βουρ για αντικατασταση.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 2 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Αλλαγή καθισμάτων
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 37
Citroen Xsara ηχεία
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Salvatore_
Απαντήσεις: 7
Πεντάστερο το Citroen DS3
Δ. Συζήτηση: Νέα μοντέλα
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 10
Peugeot Citroen: Ενώνει τις δυνάμεις της με την Mitsubishi
Δ. Συζήτηση: Διάφορα
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 21
citroen BX 4TC
Δ. Συζήτηση: BX
Συγγραφέας: Someone
Απαντήσεις: 39
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ