Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  C1  »  Βελτιώσεις C1


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 16:06 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: C1 Tuning
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Σεπ 2006, 10:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 15 Σεπ 2006, 10:34
Δημοσιεύσεις: 271
Τοποθεσία: Κοζάνη
Καλησπερα, εχω ενα c1 κιτρινο απο τα πρωτα τεσσερα που ηρθαν στην Ελλαδα, στο test drive μου φανηκε καπως νευρικο αλλα τωρα δε μου φτανουν τα 70ps. Παιρνει βελτιωση αυτο το πραμα? Προγραμμα? Μηχανικο γκαζι? Χταποδι? Χταποδι μηπως εχει απο τη μανα του και αντι να βγαλουμε να χασουμε τιποτα? Αν ξερετε κατι παρακαλω πεστε μου και για τι τιμες μιλαμε. :rant


Θα σε παρακαλουσα να μη γραφεις greeklish...
edited by panc4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Σεπ 2006, 17:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
εγω προσωπικα θα σου προτεινα αν δεν σε ενδιαφερει η εγγυηση και εχεις σκοπο να διαθεσεις αρκετα λεφτα στο αυτοκινητο σου να βαλεις το μοτερ απο το c2 vts. απο κει και περα μπλεκεις ομως με παρα πολυ γραφειοκρατεια για δηλωση μοτερ και ο αριθμος των ευρω που θα δωσεις φτανει εως και τριψηφιο αριθμο. μπορεις ομως να βαλεις ενα τελικο και ενα ελευθερο φιλτρο στον παπα και να ξυπνησει λιγο το c1 σου αλλα κυριως θα ευχαριστηθεις τον ηχο που θα βγαζει και δεν θα δεις και δραματικη βελτιωση. αυτα απο μενα.

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Σεπ 2006, 21:37 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:37
Δημοσιεύσεις: 2092
Τοποθεσία: 3 αμάξια μπροστά σου!!!
Όπως είπε και ο smpokos μπορείς να βάλεις ένα ελεύθερο φίλτρο στον παπά και ένα ελεύθερο τελικό για αρχή και όσο θα περνάει ο καιρός όλο και κάτι θα έχει βγει για το C1 για να το βελτιώσει.
Για αρχή να ένα ελεύθερο τελικό για C1:
http://www.zapatinas.gr/images/offers/internet21.JPG

_________________
ΖΥΓΟΣ Κυδαθηναίων 22, Πλάκα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Σεπ 2006, 21:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 15 Σεπ 2006, 10:34
Δημοσιεύσεις: 271
Τοποθεσία: Κοζάνη
Ωραία θα του βάλω τελικό και φίλτρο ελευθέρας, δεν προτίνεται φιλτροχοάνη?
Αν και δεν τις γουστάρω τις φιλτροχουάνες. Πόσο θα πάρω? Θα βγάλουμε κάνα άλογο? Παίρει χταποδάκι?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Σεπ 2006, 21:48 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36
Δημοσιεύσεις: 5915
Τοποθεσία: Π.Φαληρο
smpokos έγραψε:
εγω προσωπικα θα σου προτεινα αν δεν σε ενδιαφερει η εγγυηση και εχεις σκοπο να διαθεσεις αρκετα λεφτα στο αυτοκινητο σου να βαλεις το μοτερ απο το c2 vts. απο κει και περα μπλεκεις ομως με παρα πολυ γραφειοκρατεια για δηλωση μοτερ και ο αριθμος των ευρω που θα δωσεις φτανει εως και τριψηφιο αριθμο. μπορεις ομως να βαλεις ενα τελικο και ενα ελευθερο φιλτρο στον παπα και να ξυπνησει λιγο το c1 σου αλλα κυριως θα ευχαριστηθεις τον ηχο που θα βγαζει και δεν θα δεις και δραματικη βελτιωση. αυτα απο μενα.



γιωργο δεν νομιζω οτι φτανει μονο ο τριψηφιος εκτος και αν εννοεις τρια μηδενικα και πανω πισω απο τον αριθμο

_________________
Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά....
ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010
http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Σεπ 2006, 21:52 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Σεπ 2006, 20:03
Δημοσιεύσεις: 1939
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη
Εικόνες: 86
Βασικα επειδη σε βλεπω να θες πολλα απο ενα αμαξι που δεν φτιαχτηκε για να προσφερει πολλα ηθελα να σε ρωτησω, φιλικα παντα, γιατι το πηρες; Με τα λεφτα που θα σκασεις για να δεις 80+ αλογα και λιγο βελτιωση στην οδικη συμπεριφορα θα επαιρνες ενα c2 vts αλλα εστω και ενα 1.4... Η επιλογη σου στο αυτοκινητο δε φαινεται να συμβαδιζει με τις απαιτησεις σου απο αυτο...
φιλικα παντα...

_________________
e-mail: enginekiller@gmail.com


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Σεπ 2006, 21:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 15 Σεπ 2006, 10:34
Δημοσιεύσεις: 271
Τοποθεσία: Κοζάνη
Εντελών φιλικά ένα skoda fabia rs έχει 16.000 ένα c2 vts έχει 16,000 και τα άλλα 14αρια βγάζουν 75 αλόγατα, εγώ αν καταφέρω 80 άλογα σε 750 κιλά θα είμαι σφαίρα. Το μοτεράκι μου το αγόρασα 10,500, ντούκου ήθελα να δώσω χρήμα και όχι δόσεις, αυτά είχα αυτά έδωσα.
Φιλικά…


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Σεπ 2006, 22:00 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Σεπ 2006, 20:03
Δημοσιεύσεις: 1939
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη
Εικόνες: 86
το θεμα ειναι οτι για να δεις τα 80 αλογα στο δρομο με τις 16αρες και τα λαστιχα που συζητας πρεπει να ριξεις πολλα χιλιαρικα περισσοτερα απο τη διαφορα με αμφιβολο αποτελεσμα...
Το φιλικα το τονιζα για να μη νομιζεις οτι σε εμπαιζω...

Υ.Γ.:850 κιλα μην τα κρυβουμε... :fsss

_________________
e-mail: enginekiller@gmail.com


Τελευταία επεξεργασία από enginekiller και Παρ 15 Σεπ 2006, 22:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Σεπ 2006, 22:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 15 Σεπ 2006, 10:34
Δημοσιεύσεις: 271
Τοποθεσία: Κοζάνη
Ναι ρε σι και εγώ δεν το λέω ειρωνικά το φιλικά… μια παρέα είμαστε εδώ μέσα και σας ευχαριστώ πολύ κιόλας που ασχολείστε μαζί μου…
Όσο για τις ζάντες θα το αποφασίσω του χρόνου, φέτος θα κοιτάξω μηχανικά.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Σεπ 2006, 22:10 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:37
Δημοσιεύσεις: 2092
Τοποθεσία: 3 αμάξια μπροστά σου!!!
anestakos έγραψε:
Ωραία θα του βάλω τελικό και φίλτρο ελευθέρας, δεν προτίνεται φιλτροχοάνη?
Αν και δεν τις γουστάρω τις φιλτροχουάνες. Πόσο θα πάρω? Θα βγάλουμε κάνα άλογο? Παίρει χταποδάκι?


Άστη καλύτερα την φιλτροχοάνη. Μόνο θόρυβο θα κάνει :-?
Με φίλτρο-τελικό άντε να πάρεις 2-3 αλογάκια. Απλώς θα έχει καλύτερη αναπνοή ο κινητήρας και λίγο καλύτερη απόκριση στο γκάζι, αλλά μη περιμένεις ότι αυτές τις διαφορές θα τις καταλάβεις.Για χταπόδι δεν έχω δει κάτι ακόμα για C1. Είναι νωρίς ακόμα!

_________________
ΖΥΓΟΣ Κυδαθηναίων 22, Πλάκα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Σεπ 2006, 22:12 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Σεπ 2006, 20:03
Δημοσιεύσεις: 1939
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη
Εικόνες: 86
kostas2123 έγραψε:
anestakos έγραψε:
Ωραία θα του βάλω τελικό και φίλτρο ελευθέρας, δεν προτίνεται φιλτροχοάνη?
Αν και δεν τις γουστάρω τις φιλτροχουάνες. Πόσο θα πάρω? Θα βγάλουμε κάνα άλογο? Παίρει χταποδάκι?


Άστη καλύτερα την φιλτροχοάνη. Μόνο θόρυβο θα κάνει :-?
Με φίλτρο-τελικό άντε να πάρεις 3 αλογάκια. Για χταπόδι δεν έχω δει κάτι ακόμα για C1. Είναι νωρίς ακόμα!


Για τετοια βελτιωση κοιταγε και προς toyota μερια. το c1 ειναι toyota και αυτοι τα βγαζουν βελτιωσεις πιο γρηγορα απο τους γαλλους...

_________________
e-mail: enginekiller@gmail.com


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Σεπ 2006, 22:15 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:37
Δημοσιεύσεις: 2092
Τοποθεσία: 3 αμάξια μπροστά σου!!!
enginekiller έγραψε:
kostas2123 έγραψε:
anestakos έγραψε:
Ωραία θα του βάλω τελικό και φίλτρο ελευθέρας, δεν προτίνεται φιλτροχοάνη?
Αν και δεν τις γουστάρω τις φιλτροχουάνες. Πόσο θα πάρω? Θα βγάλουμε κάνα άλογο? Παίρει χταποδάκι?


Άστη καλύτερα την φιλτροχοάνη. Μόνο θόρυβο θα κάνει :-?
Με φίλτρο-τελικό άντε να πάρεις 3 αλογάκια. Για χταπόδι δεν έχω δει κάτι ακόμα για C1. Είναι νωρίς ακόμα!


Για τετοια βελτιωση κοιταγε και προς toyota μερια. το c1 ειναι toyota και αυτοι τα βγαζουν βελτιωσεις πιο γρηγορα απο τους γαλλους...


Σωστός :thumbup Δεν το είχα σκεφτεί ότι είναι toyota.

_________________
ΖΥΓΟΣ Κυδαθηναίων 22, Πλάκα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Σεπ 2006, 22:19 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Σεπ 2006, 20:03
Δημοσιεύσεις: 1939
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη
Εικόνες: 86
Εχτες που ημουνα στα κεντρικα το συζηταγαμε με τον υπευθυνο τεχνικης εκπαιδευσης οταν μου μαθαινε το Lexia 3 και λεγαμε να το συνδεαμε σε αυτο... Ουτε full can ουτε τιποτα... Προιστορια για τη citroen δηλαδη... :ysteric

_________________
e-mail: enginekiller@gmail.com


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Σεπ 2006, 22:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 15 Σεπ 2006, 10:34
Δημοσιεύσεις: 271
Τοποθεσία: Κοζάνη
Θα με ζορίσει αυτό το αμάξι, πάντος λέω να βγάλω τον πνίχτη το θέμα είναι να φύγει αυτό και φίλτρο ελευθέρας να βάλω αν πριν το φίλτρο έχει τον πνίχτη.....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Σεπ 2006, 22:23 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Σεπ 2006, 20:03
Δημοσιεύσεις: 1939
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη
Εικόνες: 86
Δεν ξερω τι ακριβως παιζει με τα μηχανικα του c1 παντως θα σου συνιστουσα γενικοτερα να μην κανεις τιποτα μεχρι να φυγει η εγγυηση...

_________________
e-mail: enginekiller@gmail.com


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 15 [ 224 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Επόμενο



Συναφή θέματα

ATHENS TUNING SHOW 2007
Δ. Συζήτηση: Μηχανοκίνητος Αθλητισμός
Συγγραφέας: Petran
Απαντήσεις: 63
Manoukis Tuning
Δ. Συζήτηση: Αττικής
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 0
ECU Tuning για C5 1.8 16v
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C5
Συγγραφέας: VeRDe
Απαντήσεις: 7
TUNING C4
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: Petran
Απαντήσεις: 27
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ