Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  C1  »  Βελτιώσεις C1


[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 26 Απρ 2024, 16:01 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 12 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ξέεεεερεις απο Rotreeeeeeeeeex?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Φεβ 2008, 16:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 15 Σεπ 2006, 10:34
Δημοσιεύσεις: 271
Τοποθεσία: Κοζάνη
Αυτές τις μέρες έπεσα πάνω στη συγκεκριμένη εγκατάσταση, το όνομα είναι rotrex και αυξάνει την υποδύναμη ως άλλος κομπρέσορας.
Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο c1 από 68 τα φτάνει σε 125…

Power increase:
From 68 hp to 125 hp

Prices:
£2800+vat for convertion
£3400+vat supply fit and setup

Αυτή είναι η ιστοσελίδα της εταιρείας http://www.supercharger-experience.com/toyota_aygo.php και εδώ ο εισαγωγέας στην Ελλάδα http://www.rotrex.zantalis.com/ Ο οποίος έχει αντιπροσώπους σε όλη την Ελλάδα. Από τιμές στην Ελλάδα δεν ξέρω…

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

_________________
http://delpi.portfolio.artlimited.net/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Φεβ 2008, 16:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
υπαρχει ηδη ενα αναλογο τοπικ με ροτρεξ στο οποιο αναφερονται πραγματα για την αξιοπιστια οπως επισης και για το κοστος. μια τετοια μετατροπη με τα ελληνικα δεδομενα θα σου στοιχισει γυρω στα 5000 ευρω μονο για την αξιοπιστη μετατροπη του κινητηρα ;)

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Φεβ 2008, 16:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 15 Σεπ 2006, 10:34
Δημοσιεύσεις: 271
Τοποθεσία: Κοζάνη
Είναι πολλά τα λεφτά smpoko μουυυυυυ!!!! :-? :-? :-? :ysteric :ysteric :ysteric

_________________
http://delpi.portfolio.artlimited.net/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Φεβ 2008, 16:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
ναι αρκετα, σε γενικες γραμμες ακουω καλα πραγματα ομως περι αξιοπιστιας. στο εξωτερικο υπαρχουν και ετοιμα κιτακια για το καθε αυτοκινητο ;)

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Φεβ 2008, 11:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 18:48
Δημοσιεύσεις: 155
Τοποθεσία: ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ
smpokos έγραψε:
ναι αρκετα, σε γενικες γραμμες ακουω καλα πραγματα ομως περι αξιοπιστιας. στο εξωτερικο υπαρχουν και ετοιμα κιτακια για το καθε αυτοκινητο ;)


Οπως προαναφερθηκε εχει ξανασυζητηθει το θεμα και το πραγματικο προβλημα με αυτα τα bolt-on-kits φιλε μου δεν ειναι τα κομματια, τα οποια ουτως ή αλλως κουμπωνουν, αλλα το προγραμμα το οποιο εχει φτιαχτει για τις καιρικες συνθηκες που επικρατουν στην κλιματολογικη ζωνη της Δανιας και οχι της Ελλαδας που το καλοκαιρι εχει +40 βαθμους και τον χειμωνα -5... Υπηρχε παλικαρι με saxo το οποιο αγορασε τα πραματα (γυρω στα 5500Ε κοστιζε το κιτ για saxo) και απλα δεν μπορεσε να το κανει ποτε να δουλεψει ουτε με το προγραμμα της εταιριας ουτε καποιος αλλος Ελληνας προγραμματιστης καταφερε να του φτιαξει :rant , τελικα ξενερωσε και πουλουσε με 2500 Ευρω το κιτ και εν συνεχεια και ολοκληρο το αμαξι... Οποτε με τα ιδια και λιγοτερα χρηματα παιρνεις ενα σετ πιστονακια, turbo και περιφερειακα και υπαρχουν προγραμματιστες να στο φτιαξουν...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Φεβ 2008, 11:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 15 Σεπ 2006, 10:34
Δημοσιεύσεις: 271
Τοποθεσία: Κοζάνη
Ένα σετάκι τούρμπο για το c1 ρε παιδιά πόσο βγαίνει; Αλλά μην τρέχω κάθε μήνα στα συνεργεία... ;)

_________________
http://delpi.portfolio.artlimited.net/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Φεβ 2008, 11:33 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Απρ 2007, 10:31
Δημοσιεύσεις: 3502
Τοποθεσία: Αθήνα - Λόφος Σκουζέ - Κάρυστος
Εγω κύριοι ξέρετε τι έχω καταλάβει; Μπορεί και να έχω λάθος...
Όσα περισσότερα πράγματα φτιάχνεις σε ένα αυτοκινητο τόσα περισσότερα προβλήματα βγάζει και κάθε λίγο και λιγάκι είσαι στο συνεργείο.
Το ξέρω από φίλους και γνωστούς...
Αφήστε τα "μαμά" να βρείτε την υγειά σας....

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Φεβ 2008, 11:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 18:48
Δημοσιεύσεις: 155
Τοποθεσία: ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ
Light turbo σε 107 και Aygo

Το 1o χρησιμοποιει turbo ΚΚΚ Κ03 και το 2ο IHI Rhb32 απο daihatsu charade...Αν χρησιμοποιησεις περιφερειακα απο κανα diesel turbo ή απο καποιο αλλο μικρο με turbo οπως το charade ή το Starlet GT ή renault 5 θα μειωθει αισθητα το κοστος αρκει να ειναι και σωστα αυτα που θα παρεις και οχι πχ τελειωμενη τουρμπινα...Θα χρειαστεις σιγουρα εξτρα μπεκ και εγκεφαλακι γι'αυτο (θα στοιχησει κατι παραπανω) και πολλαπλη εξαγωγης 3 σε 1...

Υ.Γ.: Το αμαξακι αυτο κατα την γνωμη μου δεν φτιαχτηκε για τετοιες καταστασεις...Παει καλουτσικα, ειναι οικονομικο και ευχρηστο μεσα στην πολη...Γιατι να το χαλασεις; Αν εχεις σκοπο να δωσεις +5000 Ε παρε ενα saxo και βγαζεις τα γουστα σου...Δεν μπορεις να κανεις το saxo lamborghini ουτε το C1 Corsa OPC...Απο κει και περα η τρελα ειναι τρελα...Φιλικα...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Φεβ 2008, 12:02 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Απρ 2007, 10:31
Δημοσιεύσεις: 3502
Τοποθεσία: Αθήνα - Λόφος Σκουζέ - Κάρυστος
georgio3gr έγραψε:
Υ.Γ.: Το αμαξακι αυτο κατα την γνωμη μου δεν φτιαχτηκε για τετοιες καταστασεις...Παει καλουτσικα, ειναι οικονομικο και ευχρηστο μεσα στην πολη...Γιατι να το χαλασεις; Αν εχεις σκοπο να δωσεις +5000 Ε παρε ενα saxo και βγαζεις τα γουστα σου...Δεν μπορεις να κανεις το saxo lamborghini ουτε το C1 Corsa OPC...Απο κει και περα η τρελα ειναι τρελα...Φιλικα...


+10000 στον κύριο απο πάνω
Αυτο ακριβώς ήθελα να πω. Αν είναι να δώσεις τόσα λεφτά συν τα ποσα λεφτά ακόμα θα ξοδέψεις για τα συνεργεία (γιατι στάνταρ θα σου βγάζει κάθε λίγο και λιγάκι απο κατι) οποτε πάρε κατ' ευθείαν ένα πιο γρήγορο αμάξι.
Το c1 το αγοράσαμε γνωρίζοντας τα κυβικά , ποσα άλογα βγάζει, κλπ κλπ.
αν θελαμε/τε κάτι πιο γρήγορο πάρτε κάτι πιο ακριβό...so simple :fsss

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Φεβ 2008, 12:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 15 Σεπ 2006, 10:34
Δημοσιεύσεις: 271
Τοποθεσία: Κοζάνη
Φίλοι μου έχετε δίκιο, η ερώτηση μου ήταν απλά για να μάθουμε τι γίνετε με όλα αυτά. Δεν έχω σκοπό να αλλάξω τίποτα, είμαι πολύ ευχαριστημένος με το αμαξάκι μου, από οικονομικής πλευράς μάλιστα νομίζω πως τώρα (Μάρτιο) που διανύω τον τρίτο χρόνο, τα χει βγάλει τα λεφτά του από τις βενζίνες. Όλοι οι γνωστοί μου έχουν πάθει πλάκα με τις βενζίνες, δεν καίει τίποτα λένε... Αφού δεν χορταίνουν τα δικά τους... :-? :-? :-?

_________________
http://delpi.portfolio.artlimited.net/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Φεβ 2008, 19:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 20 Φεβ 2008, 22:54
Δημοσιεύσεις: 120
Τοποθεσία: Larisa
τα δικα μου τα φιλαρακια εχουν ολοι εργαλεια
golf gti astra opc corsa opc bmw 329 μεχρι και ασκονα 400
και αισθανομαι πολυ μειονεκτικα

αλλα οταν ακουω για τις ασφαλειεσ τους τα τελη τους και το τι κατεβαζουν τα αυτοκινητα τους απο καυσιμο νιωθω απολυτη ικανοποιηση που εχω c1


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Φεβ 2008, 19:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 20 Φεβ 2008, 22:54
Δημοσιεύσεις: 120
Τοποθεσία: Larisa
bmw 320 εννοουσα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 12 Δημοσιεύσεις ] 





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ