Σελίδα 1 από 1 [ 12 Δημοσιεύσεις ]
georgio3gr
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Φεβ 2008, 11:00 |
|
Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 18:48 Δημοσιεύσεις: 155 Τοποθεσία: ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ
|
smpokos έγραψε: ναι αρκετα, σε γενικες γραμμες ακουω καλα πραγματα ομως περι αξιοπιστιας. στο εξωτερικο υπαρχουν και ετοιμα κιτακια για το καθε αυτοκινητο
Οπως προαναφερθηκε εχει ξανασυζητηθει το θεμα και το πραγματικο προβλημα με αυτα τα bolt-on-kits φιλε μου δεν ειναι τα κομματια, τα οποια ουτως ή αλλως κουμπωνουν, αλλα το προγραμμα το οποιο εχει φτιαχτει για τις καιρικες συνθηκες που επικρατουν στην κλιματολογικη ζωνη της Δανιας και οχι της Ελλαδας που το καλοκαιρι εχει +40 βαθμους και τον χειμωνα -5... Υπηρχε παλικαρι με saxo το οποιο αγορασε τα πραματα (γυρω στα 5500Ε κοστιζε το κιτ για saxo) και απλα δεν μπορεσε να το κανει ποτε να δουλεψει ουτε με το προγραμμα της εταιριας ουτε καποιος αλλος Ελληνας προγραμματιστης καταφερε να του φτιαξει , τελικα ξενερωσε και πουλουσε με 2500 Ευρω το κιτ και εν συνεχεια και ολοκληρο το αμαξι... Οποτε με τα ιδια και λιγοτερα χρηματα παιρνεις ενα σετ πιστονακια, turbo και περιφερειακα και υπαρχουν προγραμματιστες να στο φτιαξουν...
|
|
|
|
|
georgio3gr
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Φεβ 2008, 11:52 |
|
Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 18:48 Δημοσιεύσεις: 155 Τοποθεσία: ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ
|
Light turbo σε 107 και Aygo
Το 1o χρησιμοποιει turbo ΚΚΚ Κ03 και το 2ο IHI Rhb32 απο daihatsu charade...Αν χρησιμοποιησεις περιφερειακα απο κανα diesel turbo ή απο καποιο αλλο μικρο με turbo οπως το charade ή το Starlet GT ή renault 5 θα μειωθει αισθητα το κοστος αρκει να ειναι και σωστα αυτα που θα παρεις και οχι πχ τελειωμενη τουρμπινα...Θα χρειαστεις σιγουρα εξτρα μπεκ και εγκεφαλακι γι'αυτο (θα στοιχησει κατι παραπανω) και πολλαπλη εξαγωγης 3 σε 1...
Υ.Γ.: Το αμαξακι αυτο κατα την γνωμη μου δεν φτιαχτηκε για τετοιες καταστασεις...Παει καλουτσικα, ειναι οικονομικο και ευχρηστο μεσα στην πολη...Γιατι να το χαλασεις; Αν εχεις σκοπο να δωσεις +5000 Ε παρε ενα saxo και βγαζεις τα γουστα σου...Δεν μπορεις να κανεις το saxo lamborghini ουτε το C1 Corsa OPC...Απο κει και περα η τρελα ειναι τρελα...Φιλικα...
|
|
|
|
|
Sofia
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Φεβ 2008, 12:02 |
|
Εγγραφή: Δευτ 02 Απρ 2007, 10:31 Δημοσιεύσεις: 3502 Τοποθεσία: Αθήνα - Λόφος Σκουζέ - Κάρυστος
|
georgio3gr έγραψε: Υ.Γ.: Το αμαξακι αυτο κατα την γνωμη μου δεν φτιαχτηκε για τετοιες καταστασεις...Παει καλουτσικα, ειναι οικονομικο και ευχρηστο μεσα στην πολη...Γιατι να το χαλασεις; Αν εχεις σκοπο να δωσεις +5000 Ε παρε ενα saxo και βγαζεις τα γουστα σου...Δεν μπορεις να κανεις το saxo lamborghini ουτε το C1 Corsa OPC...Απο κει και περα η τρελα ειναι τρελα...Φιλικα...
+10000 στον κύριο απο πάνω
Αυτο ακριβώς ήθελα να πω. Αν είναι να δώσεις τόσα λεφτά συν τα ποσα λεφτά ακόμα θα ξοδέψεις για τα συνεργεία (γιατι στάνταρ θα σου βγάζει κάθε λίγο και λιγάκι απο κατι) οποτε πάρε κατ' ευθείαν ένα πιο γρήγορο αμάξι.
Το c1 το αγοράσαμε γνωρίζοντας τα κυβικά , ποσα άλογα βγάζει, κλπ κλπ.
αν θελαμε/τε κάτι πιο γρήγορο πάρτε κάτι πιο ακριβό...so simple
_________________
|
|
|
|
|
Incantations2085
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Φεβ 2008, 19:42 |
|
Εγγραφή: Τετ 20 Φεβ 2008, 22:54 Δημοσιεύσεις: 120 Τοποθεσία: Larisa
|
τα δικα μου τα φιλαρακια εχουν ολοι εργαλεια
golf gti astra opc corsa opc bmw 329 μεχρι και ασκονα 400
και αισθανομαι πολυ μειονεκτικα
αλλα οταν ακουω για τις ασφαλειεσ τους τα τελη τους και το τι κατεβαζουν τα αυτοκινητα τους απο καυσιμο νιωθω απολυτη ικανοποιηση που εχω c1
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 12 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|