Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 18 Απρ 2024, 21:04 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ρεκτιφιε Μηχανης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Μάιος 2022, 06:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 15 Οκτ 2016, 20:06
Δημοσιεύσεις: 48
Καλημερα σας, εχω βαλει lpg στο αυτοκινητο μου και εδω και αρκετο διαστημα εχω δει πως η μγχανη τσιμπαει πολλα λαδια, ειχα ανοιξει αλλο post για αυτο και με ειχατε βοηθησει, ετσι λοιπον ο μηχανικος που παω το αμαξι μου ειπε πως η επισκευη μηχανης ειναι μονοδρομος.

Η ερωτηση μου ειναι πως επειδη με τα αυτοκινητα ειμαι πραγματικα ασχετος, σε αυτη την περιπτωση τι πρεπει να προσεξω ή να ρωτησω; Εχω το Picasso c4, 2010 1600 vti. Εχθες που πηγα για servise, απο εκει που μου ειχε πει απο 1400€ - 2000€, τωρα μου λεει απο 1800€ - 2500€.

Η διαφορα ειχα χαοτικη και πραγματικα δεν ξερω τι πρεπει να ρωτησω ή να επισκευασω στην μηχανη γιατι ολο αυτο γινεται λογω του οτι συμπληρωνω πολυ συχνα λαδια! Μου ειχε πει πως το επιρεασε και το lpg αυτο το πραγμα.

Σας ευχαριστω πολυ.

_________________
Σκιές ονείρων είμαστε, σύννεφα που περνούμε, βάλτε να πιούμε!

Citroen C4 Picasso 2016 Diesel


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρεκτιφιε Μηχανης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Μάιος 2022, 07:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 06 Μαρ 2021, 05:43
Δημοσιεύσεις: 19
Με λιγότερα χρήματα παίρνεις ολόκληρο μοτέρ. Κάνε καμιά βόλτα κ πάρε κ αλλού γνώμες κ τιμές

Στάλθηκε από το SM-A715F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρεκτιφιε Μηχανης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Μάιος 2022, 08:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 15 Οκτ 2016, 20:06
Δημοσιεύσεις: 48
choulio10 έγραψε:
Με λιγότερα χρήματα παίρνεις ολόκληρο μοτέρ. Κάνε καμιά βόλτα κ πάρε κ αλλού γνώμες κ τιμές

Στάλθηκε από το SM-A715F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Μιλας για μεταχειρισμενο μοτερ σωστα; Και σε αυτο ομως, πως μπορεις να ξερεις σε τι κατασταση ειναι;

_________________
Σκιές ονείρων είμαστε, σύννεφα που περνούμε, βάλτε να πιούμε!

Citroen C4 Picasso 2016 Diesel


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρεκτιφιε Μηχανης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Μάιος 2022, 09:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 06 Μαρ 2021, 05:43
Δημοσιεύσεις: 19
Πάντα μεταχειρισμένο. Κ το ρεκτιφιέ μη νομίζεις ότι πετυχαίνει πάντα. Κάνε μια βόλτα κ δες κ καμία άλλη γνώμη. Σε ποια περιοχή είσαι;

Στάλθηκε από το SM-A715F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρεκτιφιε Μηχανης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Μάιος 2022, 10:16 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Στη περιπτωση σου η επισκευη του δικου, που το γνωριζεις πως ειναι δουλεμενο, τα χιλιομετρα του κτλπ, ειναι μονοδρομος.
Ο συγκεκριμενος κινητηρας εκαιγε λαδια και χωρις lpg, ειναι εκ κατασκευης το θεμα. Κανεις δε σου εξασφαλιζει οτι με εναν αλλον μεταχειρισμενο δε θα εχεις ακριβως το ιδιο θεμα.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρεκτιφιε Μηχανης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Μάιος 2022, 13:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 15 Οκτ 2016, 20:06
Δημοσιεύσεις: 48
choulio10 έγραψε:
Πάντα μεταχειρισμένο. Κ το ρεκτιφιέ μη νομίζεις ότι πετυχαίνει πάντα. Κάνε μια βόλτα κ δες κ καμία άλλη γνώμη. Σε ποια περιοχή είσαι;

Στάλθηκε από το SM-A715F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ειμαι Μενιδι

_________________
Σκιές ονείρων είμαστε, σύννεφα που περνούμε, βάλτε να πιούμε!

Citroen C4 Picasso 2016 Diesel


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρεκτιφιε Μηχανης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Μάιος 2022, 15:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 15 Οκτ 2016, 20:06
Δημοσιεύσεις: 48
nonos έγραψε:
Στη περιπτωση σου η επισκευη του δικου, που το γνωριζεις πως ειναι δουλεμενο, τα χιλιομετρα του κτλπ, ειναι μονοδρομος.
Ο συγκεκριμενος κινητηρας εκαιγε λαδια και χωρις lpg, ειναι εκ κατασκευης το θεμα. Κανεις δε σου εξασφαλιζει οτι με εναν αλλον μεταχειρισμενο δε θα εχεις ακριβως το ιδιο θεμα.


Απο αυτα που διαβαζω πολοι λενε οως ο συγκεκριμενος κινητηρας εχει τα θεματακια του.

_________________
Σκιές ονείρων είμαστε, σύννεφα που περνούμε, βάλτε να πιούμε!

Citroen C4 Picasso 2016 Diesel


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρεκτιφιε Μηχανης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Μάιος 2022, 16:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 15 Οκτ 2016, 20:06
Δημοσιεύσεις: 48
Απο αλλο συνεργειο μου εγινε προταση να αλλαξω κινητηρα και να βαλω τον 1.6 ΤΗΡ ο οποιος μου λεει πως ειναι πολυ καλυτερος απο αυτον που εχω 1.6 VTI. Ειναι δυνατον κατι τετοιο; Συγγνωμη εαν η ερωτηση μου ειναι χαζη.

_________________
Σκιές ονείρων είμαστε, σύννεφα που περνούμε, βάλτε να πιούμε!

Citroen C4 Picasso 2016 Diesel


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρεκτιφιε Μηχανης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Μάιος 2022, 06:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Εντωμεταξύ ο ΤΗΡ είναι ίδιος με το VTi με turbo και άλλη χαρτογράφηση.
Και δως του η μετατροπή και το ένα δεν κάνει και το άλλο θα χρειαστεί και θα δεις τι ωραίο κουστουμάκι θα βγει.
Επισκευή σε σωστό συνεργείο με σωστά υλικά το δικό σου και πιστεύω θα πάνε όλα καλά.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρεκτιφιε Μηχανης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Μάιος 2022, 00:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8104
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
για να καταλαβω πως καιει λαδια το αμαξι μετα την προσθηκη αεριου......βλακειες σου ειπαν και αυτος που σου τα ειπε απλα πραγματα να μην ξαναπας ουτε για αλλαγη λαδιων......ναι μεν η επισκευη θα σου βγει ψηλα αλλα το κανεις καινουργιο αν εχεις σκοπο να κρατησεις το αμαξι αλλα 10 χρονια...προσωπικα θα αγοραζα ενα αλλο μοτερ αλλα θα εψαχνα να παω σα εμπορο ο οποιος να μπορει να πιστοποιησει αυτα που μου λεει...δηλαδη αν μπορει να σου βρει μοτερ απο τροπετο εμπρος που αν μπορεις να γυρισεις το κλειδι και να δεις τα χλμτρα και με εγγυηση οτι δεν χτυπαει κατι μεσα στο μοτερ......παντως και οι 2 λυσεις ειναι τζογος...και στο τζογο γινονται 2 πραγματα η χανεις η κερδιζεις

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρεκτιφιε Μηχανης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Ιουν 2022, 19:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 15 Οκτ 2016, 20:06
Δημοσιεύσεις: 48
xantiamanolis έγραψε:
για να καταλαβω πως καιει λαδια το αμαξι μετα την προσθηκη αεριου......βλακειες σου ειπαν και αυτος που σου τα ειπε απλα πραγματα να μην ξαναπας ουτε για αλλαγη λαδιων......ναι μεν η επισκευη θα σου βγει ψηλα αλλα το κανεις καινουργιο αν εχεις σκοπο να κρατησεις το αμαξι αλλα 10 χρονια...προσωπικα θα αγοραζα ενα αλλο μοτερ αλλα θα εψαχνα να παω σα εμπορο ο οποιος να μπορει να πιστοποιησει αυτα που μου λεει...δηλαδη αν μπορει να σου βρει μοτερ απο τροπετο εμπρος που αν μπορεις να γυρισεις το κλειδι και να δεις τα χλμτρα και με εγγυηση οτι δεν χτυπαει κατι μεσα στο μοτερ......παντως και οι 2 λυσεις ειναι τζογος...και στο τζογο γινονται 2 πραγματα η χανεις η κερδιζεις



Σκεψου πως παταω γκαζι και πισω βγαινει μια ασπρη καπνιλα και πλεον καθε 1500χλμ συμπληρωνω 1l λαδι.

Ενας φιλος μου ειπε πως μπορει να παει σε μαγαζια με τρακαρισμενα και να βρει μηχανη, αφου την βαλει μπρος και την ακουσει εαν ειναι καλη. Μια λυση κοντα στο 1000€. Η αλλη λυση να ανοιξω μηχανη με μεγιστο ποσο περι τα 2200€

Το σκεπτικο ειναι να το κρατησω περιπου μια 5ετια - 7ετια πριν παρω ενα αντιστοιχο, αλλα πιο καινουριο.

_________________
Σκιές ονείρων είμαστε, σύννεφα που περνούμε, βάλτε να πιούμε!

Citroen C4 Picasso 2016 Diesel


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρεκτιφιε Μηχανης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Ιουν 2022, 22:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3765
Προ 4ημέρου παρέστην ως παρατηρητής σε (ογκολογικό) συμβούλιο διότι το μοτέρ αυτό είναι σκέτος καρκίνος. Τεσπα.
παρών μηχανικός με πείρα 30 ετών κάτοχος ίδιου μοτερ το οποίο επισκεύασε ο ίδιος γιατι του εκαιγε απειρο λαδι και είχε βουλωσει ο καταλυτης με τσεκ αναμενο, εμπειρος πωλητης ανταλλακτικων ο οποιος επι 30 χρόνια διετέλεσε ρεκτιφιατζής του Ελληνικού Στρατού (ξέρεις πόσα μοτερ απο άρμα μέχρι τζιπάκια έχω φτιάξει) νυν ρεκτιφιατζής επχιειρηματίας με πολύ συγχρονο ρεκτιφιε.
Αντικείμενο ήτο ένα 5fw μοτερ ήγουν το vti 120 το οποιο φοράει ένα 5008.O ιδιοκτητης ξύλωσε το υγραέριο γιατι νόμιζε αυτο φταίει που καίει άπειρο λάδι κα τελικά ήρθε στον ειδικό για επισκευή.
Το λοιπόν κατά την γνωμη του συμβουλιου το τούρμπο για αγνωστους λόγους είναι λιιιιγο πιο ανθεκτικό.
Το πρόβλημα δεν είναι ένα κλασσικό ρεκτιφιέ με την εννοια να τριψουμε/αλλαξουμε βαλβιδες και ελατήρια και είμαστε μια χαρα όπως π.χ στα οπελ που επισης καινε ενα καρο λάδι
Τα προβλήματα που επίσης μπορει να εμφανίζονται ειναι
1. Καβαλώτα που κρατάν τον εκκεντροφορο στο καπάκι. Δεν υπάρχουν ως ανταλλακτικό, άμα βρεις καλα μεταχειρισμένα αλλιώς καινουργιο καπακι (κυλινδροκεφαλή)
2. Φθορά των πιστονιών που απαιτείς πρόσθετο "πουκάμσο" slip over ή νεα πιστόνια αμα εχεις λεφτά πολλά.
3. Το κυριότερο και δύσκολο. Νέες έδρες για τις βαλβίδες διότι οι παλιές ψωριάζουν και μετά πέφτουν οι βαλβίδες και αντε γεια κτλπ

Προτινόμενη λύση
1. Πούλα το. Και μακρια απο αυτά. Νταξ ναι αλλά.
2. Επισκευή του υπάρχοντος απο άνθρωπο τίμιο και ξηγημένο. Αν θες μου λες αλλα είναι στην Δυτική Μακεδονία. Οι τιμές σαφώς χαμηλότερες σε ο,τι έχει γράψει
3. Προμήθεια ΑΝΑΚΑΤΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟΥ κινητηρα απο Πολωνια Γερμανια Γαλλια. Κόστος γύρω στα 2500 παραδοτεο στην Ελλάδα. Υπολογισε ποσο να στο περασει ο μαστορας σου

Καλύ δυναμη και εδω ειμαστε

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρεκτιφιε Μηχανης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 11 Ιουν 2022, 09:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8104
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
ΤΑ 2200 μ εο 1000 ειναι μεγαλη διαφορα αν λαβεις υπποψιν τις αγνωστες λεπτομερφειες για εμενα που εξεφρασε το συμφουριτης παραπανω τοτε για μενα βαλε ενα αλλαο μοτερ και απλα τα 5 με 7 χρονια καντα 3 εως 5 χρονια να το διωξεις να μην ξαναεχεις τα ιδια θεματα.....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Λαμπακι μηχανης Saxo
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
λαμπακι μηχανης..
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: antonis76
Απαντήσεις: 9
ΒΑΣΗ ΜΗΧΑΝΗΣ
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Saxo
Συγγραφέας: gixxer
Απαντήσεις: 9
Κάτω ανάρτηση μηχανής
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
Πλαστικό κάλυμμα του ιμάντα χρονισμού της μηχανής.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: keltis
Απαντήσεις: 22
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ