Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 08:38 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C4 Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Μαρ 2022, 14:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 13 Φεβ 2015, 17:39
Δημοσιεύσεις: 587
Τοποθεσία: Αλμυρός
Αυτό σκεφτόμουν και εγώ. Βασικά η συμβουλή από το συνεργεί ήταν να πλύνω την μηχανή (δεν έχει πλυθεί ποτέ) και να το παρακολουθήσω για 3-4 εβδομάδες για να δούμε τι θα γίνει.
Απλά δεν ξέρω πόσο είναι το πολύ και πόσο το λίγο. Η στάθμη πάντως από τα λάδια δεν κατεβαίνει.
Ευχαριστώ Βαγγέλη.

_________________
Βασίλης - C4 Picasso

www.diadrash.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C4 Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Μαρ 2022, 16:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Βασίλη, βγάλε το καπάκι του κινητήρα και στείλε μου φωτογραφία να τη δω από την πάνω μεριά.
Επίσης, βγάλε μου φωτογραφία από το μπροστά μέρος, πάνω από την ασπίδα θερμοκρασίας.
Μην πλύνεις τον κινητήρα. Επικίνδυνο. Θα τον καθαρίσουν κατά την επισκευή της διαρροής με σπρέι.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C4 Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Απρ 2022, 13:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 13 Φεβ 2015, 17:39
Δημοσιεύσεις: 587
Τοποθεσία: Αλμυρός
Δεν ξέρω αν φαίνεται καλά στις φωτογραφίες. Η περισσότερη μάκα που υπάρχει είναι πίσω από το μικρό μαύρο κουτί μετά το λαδί κολάρο. Δεν έχει κάπου αλλού.

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

_________________
Βασίλης - C4 Picasso

www.diadrash.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C4 Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Αύγ 2022, 07:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2020, 08:20
Δημοσιεύσεις: 63
Εικόνα

Για να μην γράφω μόνο αρνητικά, και είμαι προκατελλημένος, σας παραθέτω τη συγκεκριμενή κατανάλωση. Το νούμερο για εμένα είναι εξωπραγματικό, με τους ρυθμούς που πήγαινε το αυτοκίνητο.
Σταθερη ταχύτητα σε όλη την εθνική στα 170 με 3000 στροφές. Τελικά δεν είναι μύθος οτι όσο και να πατήσεις τα πετρέλαια δεν πρόκειται να δεις τρελές καταναλώσεις.
Εκτός βέβαια αν η εφαρμογή δείχνει οτι ναναι.
Γενικά πάντως το αυτοκίνητο έχει κατανάλωση απο 5,8-6,2 λίτρα.

_________________
Citroen c4 Picasso 2017 Bluehdi Automatic 120


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C4 Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Φεβ 2023, 09:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2020, 08:20
Δημοσιεύσεις: 63
Καλημέρα στη παρέα,

χτές πραγματοποιήθηκε αλλαγή λαδιών φίλτρων στις 185.000. Βγάζοντας προστατευτικό απο τη πάνω μεριά του κινητήρα για να γίνουν οι εργασίες, εντοπίστηκε διαροή λαδιού, όχι κάτι το ιδιαίτερο, όπως είπε ο μάστορας. Όταν σηκώθηκε είδαμε οτι έχουν φτάσει τα λάδια και στο πίσω μέρος της μηχανής. Επίσης είδε διαρροή και στο μπροστά μέρος στο ψυγείο λαδιού.
Τι να περιμένω; Φαντάζομαι οτι δεν είναι μόνο στο ψευτοκάπακο, και θα θέλουν λύσιμο και εκεντροφόροι;

Για δώσε μας τα φώτα σου bakevang. Μάλλον τα ίδια πρέπει να έχει και ο billys, τι έκανες τελικά; Έφτιαξες κάτι;

_________________
Citroen c4 Picasso 2017 Bluehdi Automatic 120


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C4 Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Φεβ 2023, 12:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Συγγνώμη, η διαρροή του τύπου "δεν είναι τίποτα" εντοπίζεται μόνο πάνω στο καπάκι των εκκεντροφόρων και το αλλάζουμε άμεσα για να μην προχωρήσει.
Όταν μου λες ότι έχουν φτάσει στο πίσω μέρος του κινητήρα και μέχρι το ψυγείο λαδιού από μπροστά σημαίνει ότι όλος ο κινητήρας είναι γεμάτος λάδια.

Δεν μπορείς να βγάλεις άκρη. Στα χιλιόμετρα που είσαι, θέλει σίγουρα στεγανοποίηση στο καπάκι των εκκεντροφόρων. Αναγκαστικά ξηλώνεις και χρονισμό.

Επομένως, το πας α) για αλλαγή του πλαστικού καπακιού εκκεντροφόρων (~110 ευρώ - μόνο γνήσιο) και β) σετ τσιμούχων για το καπάκι.
Να χρησιμοποιήσουν τη γκρι κόλλα της Victore Reinz. Κόλλες no name του εμπορίου, δεν πιάνουν. Την προαναφερθείσα, δεν την διαπερνά τίποτα και έχει απίστευτη αντοχή.

{Την Victor Reinz έχω βάλει στο Euro 5 και δεν έχει καμία υπόνοια διαρροής - το έκανε ο Θοδωρής. Στο Euro 6 - έγινε στην κάθετη, έβαλαν από τις no name. Στις επόμενες 40Κ μετά τη στεγανοποίηση βλέπω πάλι λάδια. Τζάμπα τα εργατικά που πλήρωσα.}

Τα καπάκια των εκκεντροφόρων, θέλουν πλύσιμο με βενζίνη. Το ίδιο και τα μεταλλικά κομμάτια του καπακιού. Τέλειο στέγνωμα - τρίψιμο και σωστό μάστορα για την επισκευή που να αφιερώσει χρόνο για την επισκευή και όχι να το ξεπετάξει...

Μετά από την επισκευή, ο μάστοράς σου (ή κάποιος detailer που ξέρει, όχι το βενζινάδικο με το πιεστικό) πρέπει να ξεπλύνει όλα τα λάδια πάνω από τον κινητήρα. Και πίσω και μπροστά. Να το κυκλοφορήσεις και να πας εκ νέου για έλεγχο να δεις αν χάνεις και από κάπου αλλού. Αν έχει θέμα το ψυγείο λαδιού, τότε θα ανακατεύει λάδια με νερά. Αλλά δεν έχω ακούσει καμία περίπτωση τέτοιας βλάβης σε diesel PSA.

Υ.Γ.: Η PSA, έχει ρίξει απίστευτα την ποιότητα των υλικών που χρησιμοποιεί. Οι κόλλες σε όλα τα κιβώτιά τους, είναι ό,τι χειρότερο τοποθετείται. Δεν υπάρχει σασμάν από το 2015 και μετά 6άρι ή 5άρι που να μην χάνει βαλβολίνη από την ένωση του διαφορικού στο κιβώτιο. Επειδή το επιδιόρθωσα στο Euro 6 ΚΑΙ ΑΥΤΟ, μου είπε ο Θοδωρής ότι οι κόλλες ξεραίνονται από τη θερμοκρασία και αφήνουν βαλβολίνη (πολύ μικρή ποσότητα - αλλά λερώνει όπως και να το κάνουμε) να τρέχουν. Είχα διαρροή από τις 40Κ. Το ίδιο συμβαίνει και στα καπάκια των εκκεντροφόρων των κινητήρων.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C4 Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Φεβ 2023, 13:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2020, 08:20
Δημοσιεύσεις: 63
Απο οτι κατάλαβα είναι άλλη διαρροή στο ψυγείο λαδιού, δεν έχουν τρέξει μέχρι εκεί τα λάδια.
Τα χιλιόμετρα πάντως συνηγορούν στο οτι θα θέλει αλλαγή και το πλαστικό καπάκι, απο ότι μου λες.

Για να καταλάβω εαν δε θέλει το καπάκι αλλαγή, αλλάζεις μόνο τσιμούχες και δεν πειράζεις χρονισμό;

_________________
Citroen c4 Picasso 2017 Bluehdi Automatic 120


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C4 Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Φεβ 2023, 13:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Ο χρονισμός βγαίνει ούτως ή άλλως.
Στο Euro 5, πλαστικό καπάκι ΔΕΝ άλλαξα. Στο Euro 6, άλλαξα. Θεωρώ με πιθανότητα 85% ότι θέλει και πλαστικό καπάκι. Στραβώνουν από τις θερμοκρασίες. Λίγο πιτσικαρισμένο να'ναι, δεν πατάει καλά και έχεις διαρροή.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε bakevang για την δημοσίευση του/της: zeys13
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C4 Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Φεβ 2023, 10:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 29 Μαρ 2014, 17:10
Δημοσιεύσεις: 399
Εχουμε κανενα ενεργο μερακλη κατοχο που να αλλαζει μονος του τα φιλτρα του αιρ κοντισιον . που να εχει ορεξη να ξεκουμπωσει το καπακι και να μου στειλει φωτο;

_________________
C4 Grand Picasso HDI 1.6 EGS 6


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C4 Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Φεβ 2024, 18:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2020, 08:20
Δημοσιεύσεις: 63
Ημέρα σέρβις η σημερινή για το picasso έφτασε σχεδόν τα 200.000χλμ.
Είχαμε εντοπίσει απο πέρσι στο σέρβις τη κλασική διαρροή στα καπάκια-ψευτοκάπακα, και την είχαμε αφήσει για φέτος.
Με την ευκαιρία αλλάχτηκαν και αμορτισέρ.
Μπήκαν λοιπόν για λάδια οχι τα total αλλά τα petronas syntium 7000 0w30 cp, φίλτρα το σετάκι που παίρνω απο το autodoc μαρκας purflux, και αμορτισέρ τα monroe oespectrum με την ελπίδα να βγουν ποίο σκληρά απο τα μαμίσια. Λιγουρευόμουν εδώ και πολύ καιρό τα bilsten b6, τα είχα βρει στα 550 ευρώ για ενα διάστημα, ιντερνετικά απο ελληνικό μαγαζί, δεν το τολμούσα όμως, τελικά δεν υπάρχει πλέον το μαγαζί, και η τιμή τους είναι στα 650-700 ευρώ.
Τελικά επέλεξα το autodoc και πήρα τα αμορτισερ, ένα σετ προστασιας απο σκόνη, 2 top mount, 2 λαστιχενεις υποδοχες ελατηριων και 2 βασεις λαστιχενιες για τα πισω αμορτισερ. Ολα τα παραπάνω βγήκαν στα 240 ευρω περιπου, εκανα λάθος και δεν πήρα και τα ρουλεμαν για τα εμπρος αμορτισερ, ειδε ο μαστορας τα παλια και μου είπε οτι ήταν εντάξει δεν χρειάζονταν αλλαγή.

Μας μένει μια ευθυγράμιση, που δεν προλάβαμε λόγω Σαββάτου.

Τα παλιά αμορτισέρ τα πίσω δεν είχαν σχεδόν καθόλου επαναφορά, τα μπροστινά ήταν σε καλύτερη κατάσταση.
Θα δούμε τη κατανάλωση λαδιού θα έχουμε με τα νέα λάδια, γιατί με τα total σε κάθε αλλαγή ο δείκτης έφτανε στο Minimum.

Με προβληματίζει το τι γίνεται ή τι πρέπει να γίνει με το αυτόματο κιβώτιο. Η citroen λέει τα δικά της, οτι δεν χρειάζεται αλλαγή στα λάδια του ποτέ, και κανείς δεν ξέρει τι να μου πει. Φοράει το αυτόματο της aissin το EAT6

_________________
Citroen c4 Picasso 2017 Bluehdi Automatic 120


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C4 Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 20 Φεβ 2024, 17:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
- Για να διαπιστώσεις διαφορά αλλαγής στη συμπεριφορά των λαδιών, θα κάνεις τουλάχιστον 2 φορές αλλαγή.
- Για το Aisin, θα πήγαινα μόνο σε κάποιον που το ξέρει καλά και το δουλεύει. Σίγουρα όχι σε καμία Citroen.

Υ.Γ.: Δεν το ακούς πιο ήρεμο στο ρελαντί με τα νέα λάδια;

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C4 Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Φεβ 2024, 11:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2020, 08:20
Δημοσιεύσεις: 63
Δυστυχώς δεν παίρνω εξαιρετικό βαθμο στην ακοή μου, οπότε οτι και να πω θα ειναι υποκειμενικό.

Για τα αμορτισέρ παντως ειναι εμφανή η διαφορά, το αμάξι δεν είναι πλέον βάρκα. Θα δειξει ο χρόνος πως θα πανε, γιατί ότι καινούριο και να βαλει κάποιος σίγουρα το αμαξι θα ειναι ποιο σφιχτο.

_________________
Citroen c4 Picasso 2017 Bluehdi Automatic 120


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 61 από 61 [ 912 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 57, 58, 59, 60, 61



Συναφή θέματα

Xsara Picasso γνώμη για monroe oespectrum αμορτισέρ
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: grekpek
Απαντήσεις: 0
Γενική Συζήτηση C1
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C1
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 219
ΑΓΟΡΑ XSARA PICASSO 1.6 110 EXLUSIVE 2007 62000χλμ
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: mjdancerman
Απαντήσεις: 21
Xsara Picasso - Ανεξήγητος θόρυβος
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: bakevang
Απαντήσεις: 6
c3 Picasso πρόβλημα
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: galiatsosgio
Απαντήσεις: 62
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ