Η ολοκαίνουρια πρόταση της Citroen στην κατηγορία των 5θέσιων πολυμορφικών είναι εδώ. Εδώ και καιρό είχαμε εικόνα για το πως θα είναι, αλλά πλέον μπορούμε να το απολαύσουμε στην έκδοση παραγωγής του.
Πατάει πάνω στην ολοκαίνουρια πλατφόρμα EMP2 (Efficient Modular Platform 2) του PSA group και με χρήση υλικών όπως αλουμίνιο κ.α καταφέρνει να είναι 140 κιλά ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του.
Καταφέρνει να είναι το πρώτο compact MPV που περιόρισε τις εκπομπές CO2 κάτω από 100 g/km. Χαρακτηριστικά, στην έκδοση e-HDi 90 Airdream με SST, οι εκπομπές του CO2 περιορίζονται στα 98 g/km, με μέση κατανάλωση 3.8 l/100 km.
Εκτός από τον e-HDi 90, το αυτοκίνητο θα διατίθεται με τον 1.6 VTi και τον THP.
Αναθεωρώ και δηλώνω πως το αμάξι φαίνεται και είναι super!!! Εξωτερικά και εσωτερικά.Πλέον οι ανταγωνιστές θα πρέπει να ανησυχούν και να κοπιάσουν περισσότερο.
_________________ C4 Grand Picasso 1.6hdi automatic VW Polo 6KV2 1.4 8v gas(250.000Km)
diesoulas
Θέμα δημοσίευσης: Re: 2013 Citroen C4 Picasso (Official)
πολυ ομορφο εσωτερικο συμπεριλαμβανομενης και η οδηγος της φωτο ωραιο το πισω μερος αλλα συγνωμη ρε παιδια το εμπρος φωτιστικα σωματα δεν μο αρεσουν καθολου θα προτιμουσα κατι λιγο πιο κλασικο..και εαν ειχε και υδρο θα ηταν υποψηφιο...
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
Billopoulos
Θέμα δημοσίευσης: Re: 2013 Citroen C4 Picasso (Official)
πολύ όμορφο αυτοκίνητο,εσωτερικά κ εξωτερικά,μονη παρατήρηση απο εμένα η εμμονή της εταιρείας ακόμη κ στο καινούργιο πάτωμα να χρησιμοποιεί ημιάκαμπτο πισω,φαίνεται οσο κ να θέλουμε ορισμένοι οι μηχανικοί της εταιρείας δν μας κάνουν τη χάρη....
Blanc
Θέμα δημοσίευσης: Re: 2013 Citroen C4 Picasso (Official)
Όσο το βλέπω τόσο πιο πολύ μου αρέσει.Λίγο μπροστά μου φαίνεται διαφορετικό μέχρι να το συνηθίσει τελείως το μάτι.Μια χαζή ερώτηση.Xenon θα έχει;Σε αυτή εδώ http://lh3.ggpht.com/-GkxNpluet_I/UVoQy ... 25255D.jpg το νίκελ είναι φλας ή πιτσιλιστήρι;
_________________ Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts My Citroen C4
Blanc
Θέμα δημοσίευσης: Re: 2013 Citroen C4 Picasso (Official)
Τα xenon ωραια, οπως σε καθε νεα παρουσιαση μοντελου. Στανταρ ή οχι δεν ξερουμε ακομα. Συνηθως οταν πας να το παρεις με τασια στη βασικη εκδοση, δεν εχει καμια σχεση με τις φωτο..
Λογικα για φλας μου κανει εμενα Jim, δεν ξερω και παλι...
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
Πράκτορας
Θέμα δημοσίευσης: Re: 2013 Citroen C4 Picasso (Official)
Χαίρομαι ιδιαίτερα για όσα είσα στις φώτο. Ξεκινώντας σχεδιαστικά, η εξωτερική του όψη πράγματι συμβαδίζει με μια σχεδίαση της νέας χιλιετίας. Ξεχωρίζει από μακρυά και βγάζει συναίσθημα! Το πλέον βασικό στη σχεδίαση για μένα είναι αυτό, άσχετα αν είναι θετικό ή αρνητικό υπάρχει και κανείς δε το χαρακτηρίζει αδιάφορο. Μεγάλο συν το zenith -ΜΑΖΙ με γυάλινη σταθερή ηλιοροφή πίσω- έχοντας ζήσει αυτή την εμπειρία στο δικό μου εδώ και 4 μήνες, αισθάνομαι άβολα και στενάχωρα σε αυτοκίνητα με συμβατικά παρμπρίζ
Πρώτο γκολ λοιπόν.
Στα του εσωτερικού, δε μιλάμε για βήματα αλλά για άλματα μπροστά: οθόνες πολλαπλών λειτουργιών για τον έλεγχο του οχήματος (βλέπε νέες Ferrari, Merc S-Class κλπ) με χρήση από στροφόμετρο, trip και απεικόνιση GPS, προβολή περιμετρικής εικόνας μέσω καμερών και όλα αυτά με τις οθόνες να επιλέγονται για οπτική υπό ΚΛΙΣΗ κύριοι!!! Κεντρική οθόνη πολυμέσων ΑΦΗΣ (εδώ ο ανταγωνισμός είναι ήδη πίσω) και χωρίς τα ξεπερασμένα συστήματα MMI, I-Drive ακριβών μοντέλων άλλαων κατασκευαστών κλπ.
Γκολ από τα αποδυτήρια!
Τεχνολογία: δοκιμασμένες λύσεις τύπου e-hdi, ολοκαίνουριο πάτωμα EMP2 (Efficient Modular Platform 2), μειωμένο βάρος με χρήση ελαφρών υλικών, ενεργό cruise control (προσωπικά είμαι μεγαλός υποστηρικής του cruise) κλπ..
Τρίτο γκολ !!
Αν όμως επιμείνουν σε ημιάκαμπτους παλαιάς κοπής (γιατί έχει και ημιάκαμπτους που δουλεύουν ανώτερα με πιο ραφιναρισμένες λύσεις και δομές), εκεί θα πάνε πολλά από τα παραπάνω στράφι αν και οι αναφορές μιλάνε για "νέα ανάρτηση".
Αναμένουμε
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
Τελικά πολύ ξεχωριστός ο Ρόμποκοπ! Μου αρέσει πάρα πολύ ιδιαίτερα μέσα. Νομίζω απο τα λίγα που διάβασα θα εχει πολύ καλή ποιότητα και πολύ βελτιωμένη ανάρτηση σε θέματα θορύβων. Αναμένουμε...
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση