xantiamanolis έγραψε:
zetor έγραψε:
λοιπον αυτη την στιγμη ειμαι χωρις φιλτρο DPF χωρις καταλυτη και χωρις υγρο εολυς .
αυτο που εγω προτιμω ειναι το αυτοκινητο να ειναι μαμα , αλλα παμε τωρα και στο κοστος , απο σιτροεν οχι εξουσιοδοτημενο .
καταλυτης 490 ε
DPF 500 καινουργιο
350 ανακατασκευη
εολυς 220
εργασια 200
μπορουμε να επιλεξουμε και την αλλη λυση βεβαια που ειναι
καταλυτης 490ε
διαγραφη DPF απο τον εγκεφαλο 250ε
βεβαια καπου μου κολαει οτι για να γινει η διαγραφη πρεπει να συνδεση τον εγκεφαλο με εξωτερικο και πρεπεινα τους πληρωσει αρκετα λεφτα κτλ
καπου μου φαινεται μουφα ολο αυτο
δεδομενου οτι σε κανεναν μας δεν περισευουν στην οριτζιναλ λυση θα μπορουσαμε να κατεβασουμε το κοστος;
εσεις τι εχετε κανει;
ερωτηση , οκαταλυτης ειναι στο ιδιο βαρελακι με το DPF ; και ειναι απο πανω;
ακουω γνωμες
ftajto mama για να δουλευει αψογα αν το γαργαλισεις δεν ξερεις τι ακομα θα σου βγαλει...αληθεια το αμαξι είναι εισαγωγης και σου εβγαλε τοσα πολλα προβλήματα?
ρωτω γιατι εδωσες ένα σεβαστο ποσο και υποτιθετε δεν δικαιολογειτε τετοιο πρόβλημα..
από πια χωρα ηρθε το αμαξι?
δεν εδωσα κανενα σεβαστο ποσο , κατω απο τα μισα λεφτα απο οτι τα πουλανε εδω. το αμαξι ηταν ιταλικο και το ειχε μαντρας στην βουλγαρια ,το αμαξι ειχε προβλημα και δεν μπορουσε να το πουλησει , εγω το παρακολουθουσα απο βουλγαρικα σαιτ και πηγα και το πηρα.
σε αυτην την ηλικια του αμαξιου περιμενεις οτι θα εχει προβλημα στο φαπ και με το εολυς . αυτο που δεν περιμενα ειναι οτι θα κοστιζουν τοσο.
στο εξωτερικο μαλακας ειναι; το πουλαει και παιρνει αλλο.
αυτο που μου κανει εντυπωση
κανεις δεν εχει αλλαξει εδω μεσα φαπ; κανεις δεν το εψαξε;
κανεις δεν εχει αλλαξει καταλυτη;
εολυς παλι κανεις; ουτε ενα θεμα; καποιο λακο εχει η φαβα.
λοιπον μαγκες μεταξυ μας , εκει εξω οταν μπουκωσει αυτη η βλακεια ολοι την σπανε και ολοι κυκλοφορουν ετσι, ειδικα οι ταξιτζηδες.
οταν εχεις καταλυτη το κτεο δεν καταλαβαινει τιποτα , γιατι δεν μετραει μικροσωματιδια.
και βεβαια οχι μονο στην ελλαδα , στην αγγλια αναγκαστηκαν να βγαλουν νομο τον περασμενο φλεβαρη.
γιατι ομως και οι ξενοι δεν εχουν περιβαλλοντικη συνειδηση;
εχει 2 παραμετρους την περιβαλλοντικη και το να διατηρησεις το οχημα σου σωο .
την περιβαλλοντικη υπαρχει ιδια γνωση . γυναικα περιβαλλοντολογος αλλοδαπη απο πανεπιστημια εξωτερικου . χοντρικα το φαπ κατακρατει τα χοντρα σωματιδια που μπορουν να μην εισχορησουν βαθεια στους πνευμονες ενω τα καταλοιπα που φεβγουν ειναι τοσο μικροσκοπικα που πανε οσο πιο βαθια μπορουν και καρκινος.
οσο για το αλλο την ακεραιοτητα του αμαξιου μας πιστευω οι ντηζελαδες να ελενχειε τακτικα την σταθμη λαδιου ε; επισης εχετε ακουσει γι αυτα που ανεβαζουν στροφες μεχρι να σκασει ο κινητηρας.
τελος παντων ολα αυτα ειναι γνωστα και εχουν εξαντληθη στα ξενα φορουμ.
η δικη μου γνωμη και απορια ειναι γιατι δεν το εκαναν οπως στα φορτηγα που το εολυς παει κατευθειαν στον καταλυτη, γιατι πρεπει να ψεκαζεται στους κυλινδρους;
αν ημουν εξωτερικο θα αφηνα μονο τον καταλυτη , αλλα εδω δεν εμπιστευομαι κανεναν απο αυτους που θα κανουν επεμβαση στον εγκεφαλο.
τελος παντων βαριεμαι να το συζηταω εκει εξω υπαρχουν τα παντα για οποιον θελει να μαθει.