Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 22:20 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: DPF + καταλυτης + εολυς+εργασια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Οκτ 2014, 14:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 29 Μαρ 2014, 17:10
Δημοσιεύσεις: 399
λοιπον αυτη την στιγμη ειμαι χωρις φιλτρο DPF χωρις καταλυτη και χωρις υγρο εολυς .
αυτο που εγω προτιμω ειναι το αυτοκινητο να ειναι μαμα , αλλα παμε τωρα και στο κοστος , απο σιτροεν οχι εξουσιοδοτημενο .
καταλυτης 490 ε
DPF 500 καινουργιο
350 ανακατασκευη
εολυς 220
εργασια 200
μπορουμε να επιλεξουμε και την αλλη λυση βεβαια που ειναι

καταλυτης 490ε
διαγραφη DPF απο τον εγκεφαλο 250ε

βεβαια καπου μου κολαει οτι για να γινει η διαγραφη πρεπει να συνδεση τον εγκεφαλο με εξωτερικο και πρεπεινα τους πληρωσει αρκετα λεφτα κτλ
καπου μου φαινεται μουφα ολο αυτο

δεδομενου οτι σε κανεναν μας δεν περισευουν στην οριτζιναλ λυση θα μπορουσαμε να κατεβασουμε το κοστος;
εσεις τι εχετε κανει;

ερωτηση , οκαταλυτης ειναι στο ιδιο βαρελακι με το DPF ; και ειναι απο πανω;

ακουω γνωμες

_________________
C4 Grand Picasso HDI 1.6 EGS 6


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: DPF + καταλυτης + εολυς+εργασια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Οκτ 2014, 16:05 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Τα βάζεις όλα όπως ήταν μαμά και είσαι οκ για τα επόμενα 100000χλμ τουλάχιστο. Για φαντάσου να πας να παρκάρεις σε ένα υπόγειο πάρκινγκ που παίρνει 700 αυτοκίνητα και τα 500 να έχουν βγάλει το DPF τι ατμόσφαιρα θα υπάρχει εκεί μέσα. Και να έχεις στο αυτοκίνητο και το παιδί σου. Τι θα αναπνεύσει άραγε μόλις βγει από το αμάξι?? Εκεί στηρίζω την άποψη μου όλα μαμά. Το κόστος είναι μηδαμινό σε σχέση με την υγεία την δικιά μας και αυτών που αγαπάμε. ΔΥΣΤΥΧΏΣ δεν σκέφτονται όλοι όμως όπως εγώ και μετά θα λέμε ότι φταίει η ατμόσφαιρα στην πόλη. Ποιοί την κάνουν έτσι όμως δεν το ρωτάμε.

From Inside C4 White Airbus.

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DPF + καταλυτης + εολυς+εργασια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Οκτ 2014, 16:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
zetor έγραψε:
λοιπον αυτη την στιγμη ειμαι χωρις φιλτρο DPF χωρις καταλυτη και χωρις υγρο εολυς .
αυτο που εγω προτιμω ειναι το αυτοκινητο να ειναι μαμα , αλλα παμε τωρα και στο κοστος , απο σιτροεν οχι εξουσιοδοτημενο .
καταλυτης 490 ε
DPF 500 καινουργιο
350 ανακατασκευη
εολυς 220
εργασια 200
μπορουμε να επιλεξουμε και την αλλη λυση βεβαια που ειναι

καταλυτης 490ε
διαγραφη DPF απο τον εγκεφαλο 250ε

βεβαια καπου μου κολαει οτι για να γινει η διαγραφη πρεπει να συνδεση τον εγκεφαλο με εξωτερικο και πρεπεινα τους πληρωσει αρκετα λεφτα κτλ
καπου μου φαινεται μουφα ολο αυτο

δεδομενου οτι σε κανεναν μας δεν περισευουν στην οριτζιναλ λυση θα μπορουσαμε να κατεβασουμε το κοστος;
εσεις τι εχετε κανει;

ερωτηση , οκαταλυτης ειναι στο ιδιο βαρελακι με το DPF ; και ειναι απο πανω;

ακουω γνωμες

ftajto mama για να δουλευει αψογα αν το γαργαλισεις δεν ξερεις τι ακομα θα σου βγαλει...αληθεια το αμαξι είναι εισαγωγης και σου εβγαλε τοσα πολλα προβλήματα?
ρωτω γιατι εδωσες ένα σεβαστο ποσο και υποτιθετε δεν δικαιολογειτε τετοιο πρόβλημα..
από πια χωρα ηρθε το αμαξι?

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DPF + καταλυτης + εολυς+εργασια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Οκτ 2014, 18:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53
Δημοσιεύσεις: 1221
Να φτιάξεις το αυτοκίνητο όπως πρέπει να είναι από το εργοστάσιο.

Σε άλλη περίπτωση μολύνεις το περιβάλλον πάρα πολύ ....
Επίσης, αν πληρώνεις χαμηλά τέλη βάσει καταλόγου εκπεμπόμενων ρύπων,και το αφήσεις χωρίς DPF , μας λες κατάμουτρα ότι είμαστε μ@κ@κες που καθόμαστε και πληρώνουμε τέλη ....
Σε αυτή τη περίπτωση το αν θα βγάλει κάποια επιπλέον ζημιά το όχημα ,όπως είπε κι ο Μανώλης παραπάνω , ποσώς μας απασχολεί .
Εάν δεν μπορείς να συντηρήσεις κάποιο όχημα δεν το αγοράζεις ....

Συγγνώμη για το ύφος του γραπτού λόγου , δεν αναφέρομαι προσωπικά σε εσένα zetor , αλλά στην συγκεκριμένη κατάσταση.

:)

_________________
Άντε και καλή μας Βούτα


www.historic-mini.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DPF + καταλυτης + εολυς+εργασια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Οκτ 2014, 18:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 28 Μάιος 2013, 19:22
Δημοσιεύσεις: 1563
Τοποθεσία: Κιάτο Κορινθίας
Εικόνες: 0
Υπάρχει και το κτέο στη μέση μην το ξεχνάς για τα καυσαέρια

_________________
C3 1.6 e-hdi Eco Chic
http://stergiopoulosmeat.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DPF + καταλυτης + εολυς+εργασια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Οκτ 2014, 19:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58
Δημοσιεύσεις: 2437
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 0
Το ΚΤΕΟ είναι το τυπικό θέμα.Χωρίς να διαφωνώ βέβαια,το σημαντικότερο είναι η εκπομπή ρύπων σε περίπτωση που δεν επιλεγεί μαμά αποκατάσταση. Προσωπικά θεωρώ μια τέτοια κίνηση ανάλογη ακρωτηριασμού...θα φέρει πιθανότατα και άλλα προβλήματα...το κόστος είναι υψηλό βέβαια αλλά δυστυχώς η πλέον ενδεδειγμένη λύση.

_________________
C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DPF + καταλυτης + εολυς+εργασια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Οκτ 2014, 22:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 29 Μαρ 2014, 17:10
Δημοσιεύσεις: 399
xantiamanolis έγραψε:
zetor έγραψε:
λοιπον αυτη την στιγμη ειμαι χωρις φιλτρο DPF χωρις καταλυτη και χωρις υγρο εολυς .
αυτο που εγω προτιμω ειναι το αυτοκινητο να ειναι μαμα , αλλα παμε τωρα και στο κοστος , απο σιτροεν οχι εξουσιοδοτημενο .
καταλυτης 490 ε
DPF 500 καινουργιο
350 ανακατασκευη
εολυς 220
εργασια 200
μπορουμε να επιλεξουμε και την αλλη λυση βεβαια που ειναι

καταλυτης 490ε
διαγραφη DPF απο τον εγκεφαλο 250ε

βεβαια καπου μου κολαει οτι για να γινει η διαγραφη πρεπει να συνδεση τον εγκεφαλο με εξωτερικο και πρεπεινα τους πληρωσει αρκετα λεφτα κτλ
καπου μου φαινεται μουφα ολο αυτο

δεδομενου οτι σε κανεναν μας δεν περισευουν στην οριτζιναλ λυση θα μπορουσαμε να κατεβασουμε το κοστος;
εσεις τι εχετε κανει;

ερωτηση , οκαταλυτης ειναι στο ιδιο βαρελακι με το DPF ; και ειναι απο πανω;

ακουω γνωμες

ftajto mama για να δουλευει αψογα αν το γαργαλισεις δεν ξερεις τι ακομα θα σου βγαλει...αληθεια το αμαξι είναι εισαγωγης και σου εβγαλε τοσα πολλα προβλήματα?
ρωτω γιατι εδωσες ένα σεβαστο ποσο και υποτιθετε δεν δικαιολογειτε τετοιο πρόβλημα..
από πια χωρα ηρθε το αμαξι?


δεν εδωσα κανενα σεβαστο ποσο , κατω απο τα μισα λεφτα απο οτι τα πουλανε εδω. το αμαξι ηταν ιταλικο και το ειχε μαντρας στην βουλγαρια ,το αμαξι ειχε προβλημα και δεν μπορουσε να το πουλησει , εγω το παρακολουθουσα απο βουλγαρικα σαιτ και πηγα και το πηρα.
σε αυτην την ηλικια του αμαξιου περιμενεις οτι θα εχει προβλημα στο φαπ και με το εολυς . αυτο που δεν περιμενα ειναι οτι θα κοστιζουν τοσο.
στο εξωτερικο μαλακας ειναι; το πουλαει και παιρνει αλλο.
αυτο που μου κανει εντυπωση
κανεις δεν εχει αλλαξει εδω μεσα φαπ; κανεις δεν το εψαξε;
κανεις δεν εχει αλλαξει καταλυτη;
εολυς παλι κανεις; ουτε ενα θεμα; καποιο λακο εχει η φαβα.
λοιπον μαγκες μεταξυ μας , εκει εξω οταν μπουκωσει αυτη η βλακεια ολοι την σπανε και ολοι κυκλοφορουν ετσι, ειδικα οι ταξιτζηδες.
οταν εχεις καταλυτη το κτεο δεν καταλαβαινει τιποτα , γιατι δεν μετραει μικροσωματιδια.
και βεβαια οχι μονο στην ελλαδα , στην αγγλια αναγκαστηκαν να βγαλουν νομο τον περασμενο φλεβαρη.
γιατι ομως και οι ξενοι δεν εχουν περιβαλλοντικη συνειδηση;
εχει 2 παραμετρους την περιβαλλοντικη και το να διατηρησεις το οχημα σου σωο .
την περιβαλλοντικη υπαρχει ιδια γνωση . γυναικα περιβαλλοντολογος αλλοδαπη απο πανεπιστημια εξωτερικου . χοντρικα το φαπ κατακρατει τα χοντρα σωματιδια που μπορουν να μην εισχορησουν βαθεια στους πνευμονες ενω τα καταλοιπα που φεβγουν ειναι τοσο μικροσκοπικα που πανε οσο πιο βαθια μπορουν και καρκινος.
οσο για το αλλο την ακεραιοτητα του αμαξιου μας πιστευω οι ντηζελαδες να ελενχειε τακτικα την σταθμη λαδιου ε; επισης εχετε ακουσει γι αυτα που ανεβαζουν στροφες μεχρι να σκασει ο κινητηρας.
τελος παντων ολα αυτα ειναι γνωστα και εχουν εξαντληθη στα ξενα φορουμ.
η δικη μου γνωμη και απορια ειναι γιατι δεν το εκαναν οπως στα φορτηγα που το εολυς παει κατευθειαν στον καταλυτη, γιατι πρεπει να ψεκαζεται στους κυλινδρους;
αν ημουν εξωτερικο θα αφηνα μονο τον καταλυτη , αλλα εδω δεν εμπιστευομαι κανεναν απο αυτους που θα κανουν επεμβαση στον εγκεφαλο.
τελος παντων βαριεμαι να το συζηταω εκει εξω υπαρχουν τα παντα για οποιον θελει να μαθει.

_________________
C4 Grand Picasso HDI 1.6 EGS 6


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DPF + καταλυτης + εολυς+εργασια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Οκτ 2014, 22:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
ενταξει τοτε..κανε ότι καταλαβαίνεις εσυ ξερεις καλυτερα..

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DPF + καταλυτης + εολυς+εργασια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Οκτ 2014, 22:56 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
.....και αφού βαριέσαι να το συζητάς....,τι το ανοίγεις το θέμα....? Βγαλτο και άντε πέρνα ΚΤΕΟ τώρα που θα ελέγχουν και τα μικροσωματίδια στα diesel και θα είσαι άρχοντας.. Αυτά.

From Inside C4 White Airbus.

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DPF + καταλυτης + εολυς+εργασια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Οκτ 2014, 09:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
Μια χαρα θα περασει KTEO !!! μικροσωματιδια στα KTEO θα αρχισουν να μετρανε οταν γινου κυβερνηση οι οικολογοι πρασινοι , οποτε μεχρι τοτε ...........

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DPF + καταλυτης + εολυς+εργασια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Οκτ 2014, 10:33 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Φίλε μου vil δεν με λαμβάνεις.

From Inside C4 White Airbus.

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DPF + καταλυτης + εολυς+εργασια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Οκτ 2014, 13:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 28 Μάιος 2013, 19:22
Δημοσιεύσεις: 1563
Τοποθεσία: Κιάτο Κορινθίας
Εικόνες: 0
γιατι δεν το εκαναν οπως στα φορτηγα που το εολυς παει κατευθειαν στον καταλυτη, γιατι πρεπει να ψεκαζεται στους κυλινδρους;

Γιατί έχω την εντύπωση ότι το εολυς πέφτει στο ρεζερβουάρ και όχι στους κυλίνδρους

_________________
C3 1.6 e-hdi Eco Chic
http://stergiopoulosmeat.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DPF + καταλυτης + εολυς+εργασια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Οκτ 2014, 15:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Δυστυχώς στην Ελλάδα δεν υπάρχει κανένας έλεγχος οπότε το τι θα κάνει ο καθένας με καταλύτες, φίλτρα κλπ εξαρτάται μόνο απο τη συνείδηση του. Ούτε καν θυμάμαι πότε είδα τελευταία φορά μέτρηση καυσαερίων.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: DPF + καταλυτης + εολυς+εργασια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Οκτ 2014, 17:24 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 11 Φεβ 2012, 10:45
Δημοσιεύσεις: 793
Τοποθεσία: Εδεσσα
Antonioc3 έγραψε:
γιατι δεν το εκαναν οπως στα φορτηγα που το εολυς παει κατευθειαν στον καταλυτη, γιατι πρεπει να ψεκαζεται στους κυλινδρους;

Γιατί έχω την εντύπωση ότι το εολυς πέφτει στο ρεζερβουάρ και όχι στους κυλίνδρους

Μα όπως και να 'χει στο dpf δεν καταλήγει?

Στάλθηκε από το GT-N7100 μου

_________________
C4 1.6 112ps e-Hdi STT attraction grey shark

Γιάννης

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DPF + καταλυτης + εολυς+εργασια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Οκτ 2014, 17:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 21:43
Δημοσιεύσεις: 1895
οσοι πειραζουν EGR και DPF θα αντιμετωπισουν σοβαρα προβληματα στο παρων και το μελλον απο τις κινητες μομαδες εντοπισμου παραβατων καυσααεριων....καθε μερα εξω απο το παρκο στην Δεκελειας στο ρευμα ανοδου ουριτσα κανουν οι ταριφες και οι επαγγελματιες που "καπνιζουν"....ειτε γιατι εχουν παρανομοτατο ναυτιλιακο στα ρεζερβουαρ του , ειτε γιατι καποιοι εξυπνοι τους επεισαν να αφαιρεσουν EGR,καταλυτες η DPF. Σε καποια Ιταλικα μαλιστα η αφαιρεση EGR εχει γινει "επαγγελμα"......γιατι "αλλοιωνει την γευση" της αυτοκινησης !

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 18 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Μεταλικος καταλυτης 200ης ή 300αρης?
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: Haris_c4_1.4
Απαντήσεις: 1
Καταλύτης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: sortie
Απαντήσεις: 15
Μυριζει ο καταλυτης!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Tolis
Απαντήσεις: 30
Καταλύτης c3 diesel 2014
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: bandicoot92
Απαντήσεις: 3
καταλυτης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: stergios
Απαντήσεις: 7
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ