Σελίδα 1 από 2

Αγορά C4 Picasso

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιούλ 2018, 14:22
από bert68
Καλησπέρα, είμαι καινούργιος στην παρέα σας και σκέφτομαι να αγοράσω C4 Picasso 1.6 E-HDI του 2014...θα ήθελα την βοήθειά σας σχετικα με το συγκεκριμένο μοντέλο διάβασα ότι τα προηγούμενα μοντέλα απο αυτο έβγαζαν προβλήματα...ότι Citroen εχω βρει είναι εισαγωγής και με χιλιόμετρα γύρω στα 110 χιλιάδες... μου αρεσει πολύ σαν αυτοκίνητο και θα ήθελα την γνώμη σας....σας ευχαριστώ προκαταβολικά.

Re: Αγορά C4 Picasso

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιούλ 2018, 18:36
από xantiamanolis
ΚΑΛΩς τον....τα εισαγωγης με 110.000 καντα το λιγοτερο επι 2 η επι 3 γιανα εισε μεσα.....εισαι σιγουρος οτι θες ντιζελακι?

Re: Αγορά C4 Picasso

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιούλ 2018, 20:38
από bert68
xantiamanolis έγραψε:
ΚΑΛΩς τον....τα εισαγωγης με 110.000 καντα το λιγοτερο επι 2 η επι 3 γιανα εισε μεσα.....εισαι σιγουρος οτι θες ντιζελακι?


να ρωτήσω κάτι αν εχω τον αριθμό πλαισίου μπορεί καποιος να μαθει τι χιλιόμετρα έχει??? η την χρονολογία?? για να σου απαντήσω ναι θέλω ντίζελ κανω καθε μερα 50 χιλιόμετρα το λιγότερο...και αεριο που εχω στο αμάξι τώρα μου ερχεται ακριβότερα...

Re: Αγορά C4 Picasso

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιούλ 2018, 21:51
από Lohias^
bert68 έγραψε:
xantiamanolis έγραψε:
ΚΑΛΩς τον....τα εισαγωγης με 110.000 καντα το λιγοτερο επι 2 η επι 3 γιανα εισε μεσα.....εισαι σιγουρος οτι θες ντιζελακι?


να ρωτήσω κάτι αν εχω τον αριθμό πλαισίου μπορεί καποιος να μαθει τι χιλιόμετρα έχει??? η την χρονολογία?? για να σου απαντήσω ναι θέλω ντίζελ κανω καθε μερα 50 χιλιόμετρα το λιγότερο...και αεριο που εχω στο αμάξι τώρα μου ερχεται ακριβότερα...
Καλησπέρα Νεκτάριε και καλώς ήλθες και πάλι. Λογικό να θέλεις ντίζελ, είναι αυτό που συμφέρει για την τσέπη είτε κάνεις είτε δεν κάνεις χιλιόμετρα.

Το πρόβλημα τώρα ξεκινάει από το γεγονός ότι θέλεις μεταχειρισμένο. Αυτό που λέει ο Μανόλης από πάνω είναι η σκληρή αλήθεια. Δυστυχώς οι μάντρες προκειμένου να εξασφαλίσουν το μεγαλύτερο δυνατό κέρδος εισάγουν αυτοκίνητα με αρκετά χιλιόμετρα, 200.000 ή μπορεί και 300.000χλμ. Επειδή έξω βάζουν πολλά χλμ/έτος τα αυτοκίνητα είναι σε τέτοια κατάσταση που δε το καταλαβαίνεις εύκολα.

Αν θες λοιπόν να αποφύγεις σοβαρά θέματα που μπορεί να σου στοιχίσουν σημαντικά χρήματα σε βλάβες, για μένα είναι μονόδρομος η αγορά από ιδιώτη (πρώτο χέρι εννοείται) ή να βγεις ο ίδιος έξω να αγοράσεις αν έχεις κάποιον φίλο που είναι μηχανικός και τον εμπιστεύεσαι και έχει τον χρόνο για κάτι τέτοιο.

Αν τώρα και τα δύο αυτά είναι αδύνατα και πρέπει οπωσδήποτε να πάρεις κάτι άλλο μάντρα, προσπάθησε να βρεις κάτι όσο το δυνατόν πιο πρόσφατης χρονολογίας. Δηλαδή κοίτα μοντέλα 2015 και μετά ή οριακά 2014. Γιατί όσο πιο πίσω πας τόσο μεγαλύτερος ο κίνδυνος να έχει πολλά περισσότερα χλμ από εκείνα για τα οποία πληρώνεις και με κινδύνους που ελλοχεύουν. Σίγουρα θα σου κοστίσει παραπάνω, αλλά αν δεις τις βλάβες των ντίζελ στα πολλά χλμ θα αλλάξεις γνώμη

Όσον αφορά τώρα το VIN για το οποίο ρωτάς. Μπορεί να σου δείξει στοιχεία, αλλά θα πρέπει το αυτοκίνητο να έχει κάνει σέρβις σε επίσημη αντιπροσωπεία στο εξωτερικό. Αλλιώς δε δείχνει κάτι. Μπορεί και σε ΚΤΕΟ να δεις κάτι. Αλλά τίποτα δεν είναι σίγουρο.

Αλλά πράγματα που μπορεί να σου δώσουν εικόνα για τα πραγματικά χλμ είναι τα ακόλουθα:

Πρώτον Το περιβόητο πια DPF (ή FAP για τους Γάλλους). Συνήθως έξω τα πουλάνε τα αμάξια πριν χρειαστεί να το καθαρίσουν ή να το αλλάξουν. Ο εγκέφαλος διαβάζει διαφορική πίεση και βγάζει ποσοστό έμφραξης του φίλτρου. Υπολόγισε ΠΕΡΙΠΟΥ ένα 10%/20.000χλμ. Αυτό σημαίνει ότι το αμάξι που βλέπεις εσύ θα είναι 50-70%. Αν είναι παραπάνω σημαίνει παραπάνω χιλιόμετρα. Εύκολο; Κόστος καινούριου στα 1000€ και καθαρισμός γύρω στα 250-300€. Κάποιοι από εδώ έχουν επιλέξει την τελευταία λύση, αλλά ακόμη δε ξέρουμε πόσο αποδοτική είναι.

Ένα άλλο στοιχείο που μπορεί να σου δώσει εικόνα είναι το eolys. Είναι ένα πρόσθετο υγρό (Fuel Burn Catalyst) που χρησιμοποιεί αποκλειστικά η PSA για να επιταχύνει την διαδικασία αναγέννησης του dpf (ψάξε στο φόρουμ θα βρεις τα πάντα για όλα αυτά). Αυτό χρειάζεται συμπλήρωμα σε πάνω από 160.000χλμ. Τι lexia δειχνει ποσοστό στάθμης. Ύποπτο αν το δεις πολύ ψηλά, ύποπτο αν το δεις πολύ χαμηλά για τα 110.000χλμ!!

Αυτά τα ολίγα.

Στάλθηκε από το SM-A320FL μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Αγορά C4 Picasso

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Ιούλ 2018, 04:31
από bert68
Lohias^ έγραψε:
bert68 έγραψε:
xantiamanolis έγραψε:
ΚΑΛΩς τον....τα εισαγωγης με 110.000 καντα το λιγοτερο επι 2 η επι 3 γιανα εισε μεσα.....εισαι σιγουρος οτι θες ντιζελακι?


να ρωτήσω κάτι αν εχω τον αριθμό πλαισίου μπορεί καποιος να μαθει τι χιλιόμετρα έχει??? η την χρονολογία?? για να σου απαντήσω ναι θέλω ντίζελ κανω καθε μερα 50 χιλιόμετρα το λιγότερο...και αεριο που εχω στο αμάξι τώρα μου ερχεται ακριβότερα...
Καλησπέρα Νεκτάριε και καλώς ήλθες και πάλι. Λογικό να θέλεις ντίζελ, είναι αυτό που συμφέρει για την τσέπη είτε κάνεις είτε δεν κάνεις χιλιόμετρα.

Το πρόβλημα τώρα ξεκινάει από το γεγονός ότι θέλεις μεταχειρισμένο. Αυτό που λέει ο Μανόλης από πάνω είναι η σκληρή αλήθεια. Δυστυχώς οι μάντρες προκειμένου να εξασφαλίσουν το μεγαλύτερο δυνατό κέρδος εισάγουν αυτοκίνητα με αρκετά χιλιόμετρα, 200.000 ή μπορεί και 300.000χλμ. Επειδή έξω βάζουν πολλά χλμ/έτος τα αυτοκίνητα είναι σε τέτοια κατάσταση που δε το καταλαβαίνεις εύκολα.

Αν θες λοιπόν να αποφύγεις σοβαρά θέματα που μπορεί να σου στοιχίσουν σημαντικά χρήματα σε βλάβες, για μένα είναι μονόδρομος η αγορά από ιδιώτη (πρώτο χέρι εννοείται) ή να βγεις ο ίδιος έξω να αγοράσεις αν έχεις κάποιον φίλο που είναι μηχανικός και τον εμπιστεύεσαι και έχει τον χρόνο για κάτι τέτοιο.

Αν τώρα και τα δύο αυτά είναι αδύνατα και πρέπει οπωσδήποτε να πάρεις κάτι άλλο μάντρα, προσπάθησε να βρεις κάτι όσο το δυνατόν πιο πρόσφατης χρονολογίας. Δηλαδή κοίτα μοντέλα 2015 και μετά ή οριακά 2014. Γιατί όσο πιο πίσω πας τόσο μεγαλύτερος ο κίνδυνος να έχει πολλά περισσότερα χλμ από εκείνα για τα οποία πληρώνεις και με κινδύνους που ελλοχεύουν. Σίγουρα θα σου κοστίσει παραπάνω, αλλά αν δεις τις βλάβες των ντίζελ στα πολλά χλμ θα αλλάξεις γνώμη

Όσον αφορά τώρα το VIN για το οποίο ρωτάς. Μπορεί να σου δείξει στοιχεία, αλλά θα πρέπει το αυτοκίνητο να έχει κάνει σέρβις σε επίσημη αντιπροσωπεία στο εξωτερικό. Αλλιώς δε δείχνει κάτι. Μπορεί και σε ΚΤΕΟ να δεις κάτι. Αλλά τίποτα δεν είναι σίγουρο.

Αλλά πράγματα που μπορεί να σου δώσουν εικόνα για τα πραγματικά χλμ είναι τα ακόλουθα:

Πρώτον Το περιβόητο πια DPF (ή FAP για τους Γάλλους). Συνήθως έξω τα πουλάνε τα αμάξια πριν χρειαστεί να το καθαρίσουν ή να το αλλάξουν. Ο εγκέφαλος διαβάζει διαφορική πίεση και βγάζει ποσοστό έμφραξης του φίλτρου. Υπολόγισε ΠΕΡΙΠΟΥ ένα 10%/20.000χλμ. Αυτό σημαίνει ότι το αμάξι που βλέπεις εσύ θα είναι 50-70%. Αν είναι παραπάνω σημαίνει παραπάνω χιλιόμετρα. Εύκολο; Κόστος καινούριου στα 1000€ και καθαρισμός γύρω στα 250-300€. Κάποιοι από εδώ έχουν επιλέξει την τελευταία λύση, αλλά ακόμη δε ξέρουμε πόσο αποδοτική είναι.

Ένα άλλο στοιχείο που μπορεί να σου δώσει εικόνα είναι το eolys. Είναι ένα πρόσθετο υγρό (Fuel Burn Catalyst) που χρησιμοποιεί αποκλειστικά η PSA για να επιταχύνει την διαδικασία αναγέννησης του dpf (ψάξε στο φόρουμ θα βρεις τα πάντα για όλα αυτά). Αυτό χρειάζεται συμπλήρωμα σε πάνω από 160.000χλμ. Τι lexia δειχνει ποσοστό στάθμης. Ύποπτο αν το δεις πολύ ψηλά, ύποπτο αν το δεις πολύ χαμηλά για τα 110.000χλμ!!

Αυτά τα ολίγα.

Στάλθηκε από το SM-A320FL μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Η αλήθεια είναι ότι ψαχνω αυτοκίνητο απο ελληνική αντιπροσωπεία και βεβαια με βιβλίο σέρβις πιστεύω ότι ετσι περιορίζω τις πιθανότητες για παραπλάνηση...για την χρονολογία απο 2014 και μετά....Φαναρτζή και μηχανικό δεν εχω κανένα οπότε απο την εμπειρία μου που εχω δουλέψει σε ΙΧ ψαχνω μόνος....το VIN (αριθμός πλαισίου μιλάμε???)που έγραψες υπάρχει καποιος που να μπορεί να βοηθήσει??? και κάτι τελευταίο οι μαντράδες τωρα πια σου λένε Εγγύηση πραγματικών χιλιομέτρων που θα αναγράφετε πάνω στο τιμολόγιο του αυτοκινήτου...σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις.

Re: Αγορά C4 Picasso

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Ιούλ 2018, 08:45
από bert68
Να ρωτήσω αν ανεβάσω μια αγγελία από το car για να μου πείτε την γνώμη σας επιτρέπεται??

Re: Αγορά C4 Picasso

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Ιούλ 2018, 10:36
από karas
Καλημέρα. Αυτή είναι η ιστοσελίδα, https://www.autodna.com/ , που μπορείς να βάλεις τον αριθμό πλαισίου και να δείς το ιστορικό του αυτοκινήτου που σε ενδιαφέρει. Προτίμησε να πληρώσεις κάτι λίγα ευρώ και μην κάνεις την δωρεάν εφαρμογή. Βιβλίο σέρβις είναι καλό να έχει, αν και μπορεί πολύ εύκολα να πλαστογραφηθεί. Μπορείς όμως να το τσεκάρεις κατά κάποιον τρόπο, αν οι ημερομηνίες που γράφει το βιβλίο είναι ίδιες με τις ημερομηνίες που θα σου βγάλει και το autodna. Κατά την προσωπική μου γνώμη, και αυτό έκανα άλλωστε και εγώ, θα πρέπει πρίν πάρεις το αυτοκίνητο, να το πας σε επίσημη αντιπροσωπεία, για να έχει πρώτα από όλα lexia, και να το δείς εξονυχιστικά. Αν δεν δεχτεί ο πωλητής, κάτι βρωμάει. Ελπίζω να βοήθησα, καλημέρα.

Re: Αγορά C4 Picasso

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Ιούλ 2018, 11:00
από Lohias^
bert68 έγραψε:
Lohias^ έγραψε:
bert68 έγραψε:
[quote="xantiamanolis"]ΚΑΛΩς τον....τα εισαγωγης με 110.000 καντα το λιγοτερο επι 2 η επι 3 γιανα εισε μεσα.....εισαι σιγουρος οτι θες ντιζελακι?


να ρωτήσω κάτι αν εχω τον αριθμό πλαισίου μπορεί καποιος να μαθει τι χιλιόμετρα έχει??? η την χρονολογία?? για να σου απαντήσω ναι θέλω ντίζελ κανω καθε μερα 50 χιλιόμετρα το λιγότερο...και αεριο που εχω στο αμάξι τώρα μου ερχεται ακριβότερα...
Καλησπέρα Νεκτάριε και καλώς ήλθες και πάλι. Λογικό να θέλεις ντίζελ, είναι αυτό που συμφέρει για την τσέπη είτε κάνεις είτε δεν κάνεις χιλιόμετρα.

Το πρόβλημα τώρα ξεκινάει από το γεγονός ότι θέλεις μεταχειρισμένο. Αυτό που λέει ο Μανόλης από πάνω είναι η σκληρή αλήθεια. Δυστυχώς οι μάντρες προκειμένου να εξασφαλίσουν το μεγαλύτερο δυνατό κέρδος εισάγουν αυτοκίνητα με αρκετά χιλιόμετρα, 200.000 ή μπορεί και 300.000χλμ. Επειδή έξω βάζουν πολλά χλμ/έτος τα αυτοκίνητα είναι σε τέτοια κατάσταση που δε το καταλαβαίνεις εύκολα.

Αν θες λοιπόν να αποφύγεις σοβαρά θέματα που μπορεί να σου στοιχίσουν σημαντικά χρήματα σε βλάβες, για μένα είναι μονόδρομος η αγορά από ιδιώτη (πρώτο χέρι εννοείται) ή να βγεις ο ίδιος έξω να αγοράσεις αν έχεις κάποιον φίλο που είναι μηχανικός και τον εμπιστεύεσαι και έχει τον χρόνο για κάτι τέτοιο.

Αν τώρα και τα δύο αυτά είναι αδύνατα και πρέπει οπωσδήποτε να πάρεις κάτι άλλο μάντρα, προσπάθησε να βρεις κάτι όσο το δυνατόν πιο πρόσφατης χρονολογίας. Δηλαδή κοίτα μοντέλα 2015 και μετά ή οριακά 2014. Γιατί όσο πιο πίσω πας τόσο μεγαλύτερος ο κίνδυνος να έχει πολλά περισσότερα χλμ από εκείνα για τα οποία πληρώνεις και με κινδύνους που ελλοχεύουν. Σίγουρα θα σου κοστίσει παραπάνω, αλλά αν δεις τις βλάβες των ντίζελ στα πολλά χλμ θα αλλάξεις γνώμη

Όσον αφορά τώρα το VIN για το οποίο ρωτάς. Μπορεί να σου δείξει στοιχεία, αλλά θα πρέπει το αυτοκίνητο να έχει κάνει σέρβις σε επίσημη αντιπροσωπεία στο εξωτερικό. Αλλιώς δε δείχνει κάτι. Μπορεί και σε ΚΤΕΟ να δεις κάτι. Αλλά τίποτα δεν είναι σίγουρο.

Αλλά πράγματα που μπορεί να σου δώσουν εικόνα για τα πραγματικά χλμ είναι τα ακόλουθα:

Πρώτον Το περιβόητο πια DPF (ή FAP για τους Γάλλους). Συνήθως έξω τα πουλάνε τα αμάξια πριν χρειαστεί να το καθαρίσουν ή να το αλλάξουν. Ο εγκέφαλος διαβάζει διαφορική πίεση και βγάζει ποσοστό έμφραξης του φίλτρου. Υπολόγισε ΠΕΡΙΠΟΥ ένα 10%/20.000χλμ. Αυτό σημαίνει ότι το αμάξι που βλέπεις εσύ θα είναι 50-70%. Αν είναι παραπάνω σημαίνει παραπάνω χιλιόμετρα. Εύκολο; Κόστος καινούριου στα 1000€ και καθαρισμός γύρω στα 250-300€. Κάποιοι από εδώ έχουν επιλέξει την τελευταία λύση, αλλά ακόμη δε ξέρουμε πόσο αποδοτική είναι.

Ένα άλλο στοιχείο που μπορεί να σου δώσει εικόνα είναι το eolys. Είναι ένα πρόσθετο υγρό (Fuel Burn Catalyst) που χρησιμοποιεί αποκλειστικά η PSA για να επιταχύνει την διαδικασία αναγέννησης του dpf (ψάξε στο φόρουμ θα βρεις τα πάντα για όλα αυτά). Αυτό χρειάζεται συμπλήρωμα σε πάνω από 160.000χλμ. Τι lexia δειχνει ποσοστό στάθμης. Ύποπτο αν το δεις πολύ ψηλά, ύποπτο αν το δεις πολύ χαμηλά για τα 110.000χλμ!!

Αυτά τα ολίγα.

Στάλθηκε από το SM-A320FL μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Η αλήθεια είναι ότι ψαχνω αυτοκίνητο απο ελληνική αντιπροσωπεία και βεβαια με βιβλίο σέρβις πιστεύω ότι ετσι περιορίζω τις πιθανότητες για παραπλάνηση...για την χρονολογία απο 2014 και μετά....Φαναρτζή και μηχανικό δεν εχω κανένα οπότε απο την εμπειρία μου που εχω δουλέψει σε ΙΧ ψαχνω μόνος....το VIN (αριθμός πλαισίου μιλάμε???)που έγραψες υπάρχει καποιος που να μπορεί να βοηθήσει??? και κάτι τελευταίο οι μαντράδες τωρα πια σου λένε Εγγύηση πραγματικών χιλιομέτρων που θα αναγράφετε πάνω στο τιμολόγιο του αυτοκινήτου...σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις.[/quote]Ναι VIN (=Vehicle Identification Number) είναι στην ουσία ο αριθμός πλαισίου.

Βάλε ελεύθερα την αγγελία που σε ενδιαφέρει, αν και δε μπορούμε να κρίνουμε και πολλά. Πέρα από την παραπάνω εφαρμογή, αν πάρεις το αμάξι και πας σε μια αντιπροσωπεία να το βάλουν στο lexia, θα δουν στο σύστημα αν είχε προηγούμενα σέρβις σε επίσημη αντιπροσωπεία και πότε. Και μετά το ΚΤΕΟ που είπαμε. Πας στο ΚΤΕΟ, λες να στο βάλουν για έναν έλεγχο και ρωτάς τι χλμ φαίνονται. Η κάθε περίπτωση θα σου κοστίσει γύρω στα 20€.

Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Αγορά C4 Picasso

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Ιούλ 2018, 13:04
από mpapagian
Ως "παθών" σε αγορά diesel εισαγωγής, το συμπέρασμα που έχω βγάλει είναι μην εμπιστέυεσαι ότι λέει, ή ότι γράφει ο έμπορος. Μπορεί ναι μπορεί και όχι. Εκ των υστέρων τρέχεις όπως και να έχει. Αν είναι εισαγωγής, ούτε το χαρτί του τελωνείου που μπορεί να σου δείξουν να εμπιστευτείς.

Αυτό που με την εμπειρία μου θεωρώ πιο σίγουρη ένδειξη (αλλά και αυτό όχι 100%) είναι οι προαναφερθέντες έλεγχοι στο dpf και το eolys, που εμπειρικά ξέρουμε πόσο διαρκούν. ΔΕΝ νομίζω να σου δώσει τα στοιχεία αυτά η αντιπροσωπεία σε έλεγχο αν δεν τα ζητήσεις συγκεκριμενα (και επίμονα). Εγώ πήγα, έδωσα 40 ευρώ και δεν μου τα διάβασαν. Μετά τα έμαθα.

Το AutoDNA το δοκίμασα, το πλήρωσα, αλλά δε μου έβγαλε κανένα συγκεκριμένο στοιχείο, παρά μόνο τον ακρβή εξοπλισμό από το εργοστάσιο, ο οποίο, να σημειωθεί, ήταν διαφορετικός από ότι έγραφε ο έμπορος!

Καλό ψάξιμο!

Re: Αγορά C4 Picasso

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Ιούλ 2018, 14:58
από Lohias^
Σίγουρα δε θα καθίσουν μόνοι τους να σου πούνε για dpf και eolys. Τους το λες και το κάνουν. Κι αν δεν ξέρει, πες του "Σύστημα εξαγωγής, καυσαερίων". Στα ελληνικά είναι.

Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Αγορά C4 Picasso

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Ιούλ 2018, 15:04
από vpafi
Στείλε ένα μήνυμα στο μέλος dasimo. Αν το πουλάει ακόμα πας και το παίρνεις εχθές. Είναι c4 όμως.

Στάλθηκε από το γραφείο μου στον πλανήτη Nibiru !!!

Re: Αγορά C4 Picasso

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Νοέμ 2018, 15:27
από cruiser
Στο φόρουμ των 4Τ κάποιος θέλει να πάρει πολυμορφικό της περασμένης δεκαετίας .
Του πρότεινα το πικάσσο με τον 1,8 βενζίνης που τον ξέρω σαν κινητήρα .

Μου είπε κάποιος άλλος , λάτρης της τογιότα , ότι το αμάξι έβγαζε προβλήματα και οι εγγλέζοι το είχαν αναξιόπιστο , κυρίως στα ηλεκτρικά .

Επειδή του πρότεινα κάποια ελληνικά που είδα
https://www.car.gr/classifieds/cars/?so ... =1700-1900

ξέρετε να μου πείτε πόσο αξιόπιστα αυτοκίνητα είναι ?

Re: Αγορά C4 Picasso

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Νοέμ 2018, 23:23
από NEKTARIOS C5
Με αυτό το μοτέρ και χωρίς την πνευματική πίσω ανάρτηση απλά δεν σε ενδιαφέρει τίποτα.

Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Αγορά C4 Picasso

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Δεκ 2020, 19:55
από Fotisfego
Καλησπέρα σας είμαι νέο μέλος στην ομάδα και σαν πολύτεκνος σκέφτομαι να αγοράσω ένα grand picasso. https://www.automarin.gr/used/epivatiko ... asso/22904ειδα αυτήν την αγγελία και ερωτώ εάν αξίζει η συγκεκριμένη και εάν αξίζει γενικά για αυτοκίνητο από άποψη οδηγήσεις και χώρους. Ευχαριστώ πολύ

Re: Αγορά C4 Picasso

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Δεκ 2020, 00:33
από zetor
LOIPON για να τελειωνουμε μια για παντα , ας το γραψει ωραια ενας μοντ και νατο στικυ ,μιας και ειμαι ποιμην , με τους νεους που θελουν ντηζελ .

α) απο το εξωτερικο εχουν 3πλασια χλμ
β)εχουν πουληθει ακριβως προτου χρειαστουν πολλα λεφτα .
γ) Η γαμημενη σιτροεν μπορει να μπει και να δει τα χλμ και τα σερβις που εχουν γινει στο δικτυο της παγκοσμια ,αλλά δεν το κανουν
δ) υπαρχει στην αθηνα εξειδικευμενο που ο αδερφος του ιδιοκτητη δουλευει σε μεγαλο εξουσιοδοτημενο που βλεπουν τα σερβις και τα χλμ
αν το πατε για ελενχο στο εξιδικευμενο πιστευω οτι θα σας δωσει και το ιστορικο εστω με λιγα χρηματα παραπανω .
ε) το https://www.autodna.com/ ειναι απατη
ζ) ελληνας μαντρας ειναι απατη . εδω η στο εξωτερικο .
ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟς ΜΟΝΤ του δινω το ονομα του εξειδικευμενου γιατι εγω μαλλον δεν τοχω με το τακτικο γραψιμο