Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 11:12 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός μηχανής με υδρογόνο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Φεβ 2019, 00:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
αν δεν έχεις πρόβλημα το αφήνεις όπως είναι..αυτά τα μοτέρ απο το εργοστάσιο έχουν και μια ανοχή στη μάκα αφού έτσι σχεδιάστηκαν να λειτουργούν..

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός μηχανής με υδρογόνο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Φεβ 2019, 09:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
tracker έγραψε:
Δεν μπορώ να πω ότι είδα διαφορά στην κατανάλωση αλλά ούτε και στη δύναμη ούτε και στο θόρυβο.
Μπορεί να συμβαίνει σε άλλα αυτοκίνητα, αλλά στο δικό μου δεν έγινε.
....
Τι γνώμη έχετε;


Με την C5 έκανα τόσο το υδρογόνο, όσο και κανονικό soda blasting. Οι εμπειρίες μου έχουν καταγραφεί εδώ μέσα, π.χ. εδώ http://www.greekcitroenclub.gr/viewtopic.php?f=6&t=11801&start=15

Ο καθαρισμός με υδρογόνο δεν διαφέρει και πολύ από οποιαδήποτε "ψεκαστική" μέθοδο, ψεκάζοντας δηλαδή κάποιον καθαριστικό παράγοντα στην εισαγωγή (ή την πολλαπλή) και περιμένοντας να δράσει από μόνος του. Όταν δεν έχουν σχηματιστεί ακόμα επικαθήσεις και η λαδίλα είναι ακόμα σε ημι-υγρή κατάσταση, τότε αυτές οι μέθοδοι δουλεύουν (σε κάποιο βαθμό). Όταν σχηματιστούν επικαθήσεις, δεν σπάνε παρά μόνο με blasting ή κανονικό άνοιγμα καπακιού και χεράτο τρίψιμο.

Στην περίπτωσή μου ο καθαρισμός με υδρογόνο δεν έκανε σχεδόν απολύτως τίποτα, άντε να καθάρισε την όποια λαδίλα δεν είχε ακόμα στεγνώσει και σχηματίσει κρούστα. Αυτό φάνηκε από την δυναμομέτρηση, που βρήκε την C5 μου λειψή κατά σχεδόν 20 άλογα. Μετά το soda blasting, βρέθηκαν και τα χαμένα άλογα και η ωραία ροπή και η γεμάτη καμπύλη χωρίς τραβήγματα χρονισμού.

Αντί για τα 40-50-60 ευρώ του υδρογόνου, είναι απείρως καλύτερο να δώσεις τα διπλά και να κάνεις κανονικό blasting, γιατί αυτό σίγουρα κάνει δουλειά :clap

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός μηχανής με υδρογόνο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Φεβ 2019, 11:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 18 Ιαν 2018, 00:02
Δημοσιεύσεις: 75
Τοποθεσία: Βόλος
Είχα κάνει δυναμομέτρηση πριν 1,5 χρόνο περίπου όταν άλλαξα τη φτερωτή (μάλλον έτσι λέγεται) της τουρμπίνας.
Το μηχάνημα έδειξε μάλιστα 110hp δηλαδη ένα άλογο παραπάνω από ότι λέει ο κατασκευαστής (κάπου θα ήταν κρυμμένο). :hmm
Το blasting πρώτη φορά το ακούω.

Αυτά τα κατάλοιπα που καθαρίζονται με την όποια μέθοδο, δεν μαζεύονται στον καταλύτη τελικά;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός μηχανής με υδρογόνο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Φεβ 2019, 16:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53
Δημοσιεύσεις: 1221
Όχι

_________________
Άντε και καλή μας Βούτα


www.historic-mini.gr


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 2 [ 19 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2



Συναφή θέματα

Λαμπακι μηχανης Saxo
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Βάση-κόντρα μηχανης
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: PANOSP
Απαντήσεις: 13
Κόπηκε το λουρί μηχανής
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: user
Απαντήσεις: 19
ΚΑΠΟ ΜΗΧΑΝΗΣ
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: dimitrisc4vts
Απαντήσεις: 18
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron