tracker έγραψε:
Δεν μπορώ να πω ότι είδα διαφορά στην κατανάλωση αλλά ούτε και στη δύναμη ούτε και στο θόρυβο.
Μπορεί να συμβαίνει σε άλλα αυτοκίνητα, αλλά στο δικό μου δεν έγινε.
....
Τι γνώμη έχετε;
Με την C5 έκανα τόσο το υδρογόνο, όσο και κανονικό soda blasting. Οι εμπειρίες μου έχουν καταγραφεί εδώ μέσα, π.χ. εδώ
http://www.greekcitroenclub.gr/viewtopic.php?f=6&t=11801&start=15Ο καθαρισμός με υδρογόνο δεν διαφέρει και πολύ από οποιαδήποτε "ψεκαστική" μέθοδο, ψεκάζοντας δηλαδή κάποιον καθαριστικό παράγοντα στην εισαγωγή (ή την πολλαπλή) και περιμένοντας να δράσει από μόνος του. Όταν δεν έχουν σχηματιστεί ακόμα επικαθήσεις και η λαδίλα είναι ακόμα σε ημι-υγρή κατάσταση, τότε αυτές οι μέθοδοι δουλεύουν (σε κάποιο βαθμό). Όταν σχηματιστούν επικαθήσεις, δεν σπάνε παρά μόνο με blasting ή κανονικό άνοιγμα καπακιού και χεράτο τρίψιμο.
Στην περίπτωσή μου ο καθαρισμός με υδρογόνο δεν έκανε σχεδόν απολύτως τίποτα, άντε να καθάρισε την όποια λαδίλα δεν είχε ακόμα στεγνώσει και σχηματίσει κρούστα. Αυτό φάνηκε από την δυναμομέτρηση, που βρήκε την C5 μου λειψή κατά σχεδόν 20 άλογα. Μετά το soda blasting, βρέθηκαν και τα χαμένα άλογα και η ωραία ροπή και η γεμάτη καμπύλη χωρίς τραβήγματα χρονισμού.
Αντί για τα 40-50-60 ευρώ του υδρογόνου, είναι απείρως καλύτερο να δώσεις τα διπλά και να κάνεις κανονικό blasting, γιατί αυτό σίγουρα κάνει δουλειά