Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 17:04 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 14 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Αγορά Picasso 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Απρ 2019, 10:14 
Άβαταρ μέλους
Καλώς σας βρήκα,

Σκέφτομαι να προβώ σε αγορά ενός Citroen C4 Picasso Exclusive 1.6 Diesel ETG6 του 2013.

Είναι από ιδιώτη ο οποίος το έφερε ο ίδιος από την Γερμανία. Το αυτοκίνητο έχει 67,000χλμ και φαίνεται σε άριστη κατάσταση από μια πρώτη ματιά.

Την Παρασκευή έχω ραντεβού στο μηχανικό μου (Χορέβας Γαλάτσι) για τον τεχνικό έλεγχο. Το αυτοκίνητο εκτός των άλλων έχει στο βιβλίο service την σφραγίδα του dealer στην Γερμανία αλλά και του service που είχε αναλάβει το αυτοκίνητο. Ουσιαστικά με δεδομένα τα λίγα χλμ έχει κάνει 2 μόνο συντηρήσεις. Έχω ζητήσει επίσης τα κάτωθι:

Γνήσια έγγραφα εκτελωνισμού με δεδομένο ότι τον έκανε αυτός που θα μου πουλήσει το αμάξι.
Δελτίο ΚΤΕΟ πριν την έκδοση Ελληνικών πινακίδων

Ο μηχανικός φυσικά ξέρει τι θα ελέγξει αλλά σκέφτομαι επιπροσθέτως να του προτείνω:

Έλεγχο Silent blocks
Ίχνη αποσυναρμολόγησης κοντέρ
Αν έχει γίνει αλλαγή τρόμπας νερού
Αν έχουν αλλαχθεί δίσκοι φρένων, ιμάντες χρονισμού και οι εξωτερικοί. Δεν θα δικαιούνται αυτές οι αλλαγές στα 67,000 χμλ.

Τι άλλο θα έπρεπε να δούμε? Τι άλλες συμβουλές έχετε να μου δώσετε?

Επίσης θα με ενδιέφερε πάρα πολύ και η γνώμη σας για το ETG6 και το πως δουλεύει, σχόλια για την αξιοπιστία των Diesel Citroen αλλά και για το ίδιο το αυτοκίνητο. Έχω δει ότι βίντεο υπάρχει στο youtube και έχω διαβάσει άπειρη πληροφορία για το κιβώτιο και οι απόψεις ποικίλουν.

Προσωπικά η ιδέα του να έχω ένα αυτόματο αυτοκίνητο αλλά και με manual δυνατότητες με γοητεύει σαν ιδέα.

Τέλος δεν είμαι άσχετος με την Citroen γιατί έχω ένα Citroen C4 2007, ένα 2cv και μια DS. Αναμένω εναγωνίως τις συμβουλές σας


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά Picasso 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Απρ 2019, 10:36 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
Όσους πιο πολλούς ελέγχους τόσο το καλύτερο. Σίγουρα θες και κάποιον να δει για τρακαρίσματα κτλ. Τώρα όσο αφορά την συντήρηση η ένσταση μου είναι ότι ναι μεν χιλιομετρικα δικαιολογούνται δύο αλλαγές λαδιών (να υποθέσουμε ότι η citroen δίνει αλλαγή ανά 20000χλμ) αλλά στα 6 χρόνια έπρεπε να έχουν αλλαχτεί αρκετές φορές λόγω χρόνου. Το ίδιο ισχύει για οτιδήποτε αναλώσιμο πάνω στο αμάξι (ιμάντες, λάστιχα, κτλ) σύμφωνα μεμτοντι χρονικό περιθώριο δίνει ο κατασκευαστής

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά Picasso 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Απρ 2019, 11:41 
Άβαταρ μέλους
Αλλάζουν οι ιμάντες στα 67.000 χλμ?
Λάστιχα έχουν αλλαχθεί.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά Picasso 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Απρ 2019, 13:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Skotis έγραψε:
Τώρα όσο αφορά την συντήρηση η ένσταση μου είναι ότι ναι μεν χιλιομετρικα δικαιολογούνται δύο αλλαγές λαδιών (να υποθέσουμε ότι η citroen δίνει αλλαγή ανά 20000χλμ) αλλά στα 6 χρόνια έπρεπε να έχουν αλλαχτεί αρκετές φορές λόγω χρόνου.


Στη Γερμανία τα διαστήματα αλλαγής λιπαντικών διαφέρουν κατά πολύ σε σχέση με την Ελλάδα. Η Citroën δίνει διαστήματα κάθε 25-30Κ, κάθε 2 χρόνια.

Και ένα 0W30 λιπαντικό με τα χαρακτηριστικά που απαιτούνται από τη Citroën, μπορεί να "ανταπεξέλθει σ'αυτή τη δοκιμασία".

Ιμάντας χρονισμού... Στις 180Κ λέει η Citroën. Δεν δικαιολογείται αλλαγή στις 67Κ.

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά Picasso 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Απρ 2019, 13:59 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
Άρα δεν υπάρχει κάτι μεμπτό! Thanks Βαγγελακο για την διευκρίνιση!
Η συντήρηση πάει ανάλογα το αμάξι και τι βιβλιαράκι. Ας πούμε αυτό που κοιτάς δεν θέλει το δικό μας το c4 θα ήθελε.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά Picasso 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Απρ 2019, 20:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 09 Μάιος 2007, 14:29
Δημοσιεύσεις: 328
Τοποθεσία: Αθήνα
Ξέρει κάποιος αν μέσω usb stick εμφανίζονται αλλά και μπορούν να αναπαραχθούν βίντεο αρχεία?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά Picasso 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Απρ 2019, 12:37 
Άβαταρ μέλους
Κάποιος κάτοχος ρε παιδιά να γράψει τίποτα?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά Picasso 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Απρ 2019, 14:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Pierre_Boulanger (Απόστολε), κατ' αρχήν καλώς ήρθες, και με την ευκαιρία πολλά συγχαρητήρια για το my2cv.gr!
Μπήκα και κόλλησα, με το μεράκι και την αγάπη όλων σας εκεί για τις παλιές Citroen και με τις θεϊκές ανακατασκευές! Το 'χω που το 'χω το θέμα χρόνια, μπήκα ακόμη πιο πολύ στην πρίζα!

Στο παρόν θέμα τώρα, δεν μπορώ να σε βοηθήσω σαν κάτοχος, αλλά θα επαναλάβω αυτό που είπα πρόσφατα σε άλλο θέμα:
Μήπως πρέπει να ξανασκεφτείς την αγορά diesel κλάσης Euro 5, με δεδομένη την περιβαλλοντική πολιτική που διαμορφώνεται παγκοσμίως και με ορατούς πλέον στο άμεσο μέλλον περιορισμούς στην κυκλοφορία των diesel και με ορατή την επιβολή τελών;
Νομίζω πως έτσι που πάνε τα πράγματα, από εδώ και πέρα που κοντεύουμε 2020, η αγορά μεταχειρισμένου diesel με προοπτική χρήσης τουλάχιστον για 5-6 χρόνια και μάλιστα σε μεγάλα αστικά κέντρα, πρέπει να έχει σαν στόχο αυτοκίνητο κλάσης Euro 6 το λιγότερο.

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά Picasso 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Απρ 2019, 13:31 
Άβαταρ μέλους
jalbanis έγραψε:
Pierre_Boulanger (Απόστολε), κατ' αρχήν καλώς ήρθες, και με την ευκαιρία πολλά συγχαρητήρια για το my2cv.gr!
Μπήκα και κόλλησα, με το μεράκι και την αγάπη όλων σας εκεί για τις παλιές Citroen και με τις θεϊκές ανακατασκευές! Το 'χω που το 'χω το θέμα χρόνια, μπήκα ακόμη πιο πολύ στην πρίζα!

Στο παρόν θέμα τώρα, δεν μπορώ να σε βοηθήσω σαν κάτοχος, αλλά θα επαναλάβω αυτό που είπα πρόσφατα σε άλλο θέμα:
Μήπως πρέπει να ξανασκεφτείς την αγορά diesel κλάσης Euro 5, με δεδομένη την περιβαλλοντική πολιτική που διαμορφώνεται παγκοσμίως και με ορατούς πλέον στο άμεσο μέλλον περιορισμούς στην κυκλοφορία των diesel και με ορατή την επιβολή τελών;
Νομίζω πως έτσι που πάνε τα πράγματα, από εδώ και πέρα που κοντεύουμε 2020, η αγορά μεταχειρισμένου diesel με προοπτική χρήσης τουλάχιστον για 5-6 χρόνια και μάλιστα σε μεγάλα αστικά κέντρα, πρέπει να έχει σαν στόχο αυτοκίνητο κλάσης Euro 6 το λιγότερο.

Καλησπέρα Γιάννη και σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια :)
Η πιθανή επιβολή των τελών είναι σίγουρα κάτι που σκέφτομαι. Όσο για τους περιορισμούς που γράφεις, στην Ελλάδα τουλάχιστον, πιστεύω πως θα αργήσουν πολύ.. Σίγουρα προβληματίζομαι.. Αν καταφέρω μια καλή τιμή, κοντά στα 13.000€ μάλλον θα προβώ στην αγορά. Το θέμα είναι ότι το πήγα βόλτα σήμερα, όχι μεγάλη και κάπως κόμπιαζε στην αλλαγές από την 1 ταχύτητα στην δεύτερη. Η μόνη εμπείρια που έχω σε αυτόματο είναι με μια BMW σειράς 1 που οι αλλαγές ήταν πολύ πιο άμεσες :hmm
Το εν λόγω κιβώτιο έχει κάποιο τρόπο που μαθαίνει τον τρόπο που οδηγείς και προσαρμόζεται? Υπάρχει τρόπος που γίνεται κάποιο reset?

Θα είχε ενδιαφέρον να μου έλεγε κάποιος φίλος που έχει αυτοκίνητο με αυτό το κιβώτιο. Σίγουρα με δελεάζει ο σούπερ εξοπλισμός που έχει το αυτοκίνητο αλλά από την άλλη δεν πρέπει να είναι αυτός ο λόγος επιλογής μου.. Έχω προβληματιστεί..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά Picasso 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Απρ 2019, 14:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Αποστόλη, θεωρώ ότι είναι πολλά τα 13 χιλιάρικα για αυτοκίνητο του 2013!
Η Citroen C4 Picasso, είναι εκπληκτικό αυτοκίνητο, και ως προς τον εξοπλισμό της και σε όλα της τα σιτροενίστικα χαρακτηριστικά, προσωπικά μου αρέσει πολύ και σχεδιαστικά. Βγήκε και ως BlueHDI (Euro 6) με τον ίδιο κινητήρα, και με αυτόματο και με χειροκίνητο κιβώτιο νομίζω.
Για ψάξε το καλύτερα, χωρίς βιασύνη, σ' αυτή την τάξη τιμής πάνω-κάτω μπορείς να βρεις πιο καινούργια diesel και να 'ναι Euro 6, παίζουν κιόλας πολύ καλές προσφορές στα μαγαζιά του επίσημου δικτύου για αυτοκίνητα μεταχειρισμένα σχεδόν καινούργια ή από test drive.
Και μην είσαι τόσο σίγουρος ότι οι περιορισμοί θα αργήσουν στην Ελλάδα. Πριν λίγες ημέρες η Φρανκφούρτη εφάρμοσε τον αποκλεισμό των Euro 4, με την υποσημείωση "βλέποντας και κάνοντας το 2020 για τα Euro 5 αναλόγως των αποτελεσμάτων"! Και η Αθήνα, είναι στο σχετικό δίκτυο πόλεων μαζί της. Και ξέροντας πόσο ανερμάτιστοι είναι οι άρχοντές μας και πόσο πιθηκίζουν ή παρασύρονται από "κέντρα", όλα να τα περιμένουμε.
Στα υπόλοιπα που ρωτάς, θα σε βοηθήσουν μέλη του GCC που γνωρίζουν το συγκεκριμένο μοντέλο.

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά Picasso 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Απρ 2019, 15:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 13 Φεβ 2015, 17:39
Δημοσιεύσεις: 587
Τοποθεσία: Αλμυρός
Καλησπέρα,
Καταλαβαίνω το δίλημμα που είσαι με τον φουλ εξοπλισμό επειδή βρέθηκα και εγώ στο ίδιο πριν πάρω το δικό μου. Είχα βρει ένα αυτόματο με πλούσια λίστα. Τελικά από συζητήσεις δεν θέλησα να μπλέξω με μεταχειρισμένο αυτόματο. Οπότε βρήκα από ιδιώτη χειροκίνητο (επειδή τα περισσότερα που έρχονται από leasing κλπ είναι αυτόματα). Με το αυτοκίνητο είμαι πολύ ευχαριστημένος πέρα από κάτι ψιλά σιτροενίστικα πράγματα που δεν μου κάθονται καλά. πχ ότι η θερμοκρασία δεν ρυθμίζει απευθείας αλλά πρέπει να πατήσεις κουμπιά στην οθόνη, μου είχε καεί μία ασφάλεια και αλαξοπίστησα μέχρι να την βρω εκεί που τις έχουν.
Το μοναδικό σοβαρό μειονέκτημα που θεωρώ ότι έχει το αυτοκίνητο είναι η πίσω ανάρτηση. Κάποιες φορές σε ανωμαλίες και όταν το αυτοκίνητο στρίβει νιώθεις να κλωτσάει.
Στα θετικά, πολύ άνετο, ευρύχωρο, οικονομικό, αθόρυβο. Και εγώ θεωρώ αρκετά τα 13 για μοντέλο του 13. Βέβαια αν είναι πραγματικά είναι καλή τιμή αλλά έχεις euro5 και αν είσαι αθήνα μπορεί να έχεις θέμα σε μερικά χρόνια.

_________________
Βασίλης - C4 Picasso

www.diadrash.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά Picasso 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Απρ 2019, 16:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
den θα επαιρνα ντηζελ......ο λογος σημερα επιτρεπετε στην αθηνα...αυριο? οχι και τι θα κανεις θα παρεις αλλο?
παρε ενα αμαξι ατμοσφαιρα οχι αυτοματο αλλα χειροκινητο κανε του και μια μετατροπη σε αεριο και τελος

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά Picasso 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Απρ 2019, 02:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 18 Ιαν 2018, 00:02
Δημοσιεύσεις: 75
Τοποθεσία: Βόλος
Φίλε μου εγώ πήγα 2 φορές στην Αγγλία για διακοπές. Μία το 2017 και μια το 2018.
Την πρώτη φορά που νοίκιασα αυτοκίνητο πήρα βενζίνης μιας και τα πετρελαίου ήταν πιο ακριβά. Η διαφορά πετρελαίου και βενζίνης ήταν όπως και στην Ελλάδα. Ακριβή βενζίνη-φθηνότερο πετρέλαιο.
Πέρυσι (2018) ξανανοίκιασα αυτοκίνητο (βενζίνη) και όταν πήγα εκεί μου είπαν ότι δεν είχαν βενζινοκίνητο και μου έδωσαν πετρέλαιο στην ίδια τιμή. Στην αρχή παραξενεύτηκα που βρήκα πετρέλαιο στην ίδια τιμή όμως όταν πήγα να το γεμίσω για πρώτη φορά τότε κατάλαβα. Η τιμή του πετρελαίου ήταν μεγαλύτερη της βενζίνης. Όχι μεγάλη διαφορά αλλά υπήρχε.
Αυτό το έκαναν για να αρχίσουν οι άνθρωποι να μειώνουν τη χρήση πετρελαίου και να στραφούν στη βενζίνη. Ήταν αν θυμάμαι καλά μετά το σκάνδαλο με τη WV. Δεν ξέρω αν θα γίνει κι εδώ κάτι τέτοιο πάντως το ότι έχουν βάλει το πετρέλαιο στο μάτι είναι σίγουρο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά Picasso 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Απρ 2019, 15:48 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Pierre_Boulanger έγραψε:
Καλώς σας βρήκα,

Σκέφτομαι να προβώ σε αγορά ενός Citroen C4 Picasso Exclusive 1.6 Diesel ETG6 του 2013.

Είναι από ιδιώτη ο οποίος το έφερε ο ίδιος από την Γερμανία. Το αυτοκίνητο έχει 67,000χλμ και φαίνεται σε άριστη κατάσταση από μια πρώτη ματιά.

Την Παρασκευή έχω ραντεβού στο μηχανικό μου (Χορέβας Γαλάτσι) για τον τεχνικό έλεγχο. Το αυτοκίνητο εκτός των άλλων έχει στο βιβλίο service την σφραγίδα του dealer στην Γερμανία αλλά και του service που είχε αναλάβει το αυτοκίνητο. Ουσιαστικά με δεδομένα τα λίγα χλμ έχει κάνει 2 μόνο συντηρήσεις. Έχω ζητήσει επίσης τα κάτωθι:

Γνήσια έγγραφα εκτελωνισμού με δεδομένο ότι τον έκανε αυτός που θα μου πουλήσει το αμάξι.
Δελτίο ΚΤΕΟ πριν την έκδοση Ελληνικών πινακίδων

Ο μηχανικός φυσικά ξέρει τι θα ελέγξει αλλά σκέφτομαι επιπροσθέτως να του προτείνω:

Έλεγχο Silent blocks
Ίχνη αποσυναρμολόγησης κοντέρ
Αν έχει γίνει αλλαγή τρόμπας νερού
Αν έχουν αλλαχθεί δίσκοι φρένων, ιμάντες χρονισμού και οι εξωτερικοί. Δεν θα δικαιούνται αυτές οι αλλαγές στα 67,000 χμλ.

Τι άλλο θα έπρεπε να δούμε? Τι άλλες συμβουλές έχετε να μου δώσετε?

Επίσης θα με ενδιέφερε πάρα πολύ και η γνώμη σας για το ETG6 και το πως δουλεύει, σχόλια για την αξιοπιστία των Diesel Citroen αλλά και για το ίδιο το αυτοκίνητο. Έχω δει ότι βίντεο υπάρχει στο youtube και έχω διαβάσει άπειρη πληροφορία για το κιβώτιο και οι απόψεις ποικίλουν.

Προσωπικά η ιδέα του να έχω ένα αυτόματο αυτοκίνητο αλλά και με manual δυνατότητες με γοητεύει σαν ιδέα.

Τέλος δεν είμαι άσχετος με την Citroen γιατί έχω ένα Citroen C4 2007, ένα 2cv και μια DS. Αναμένω εναγωνίως τις συμβουλές σας
Αν και πολύ καθυστερημένα θα απαντήσω σε ορισμένα πράγματα. Καταρχήν παιδιά τα euro5 δεν πρόκειται να έχουν θέμα, μη πέφτετε στα τρικ του μάρκετινγκ. Όσον αφορά τώρα το θέμα του γραφοντος, θα πω από εμπειρίες που εχω ο ίδιος και από κάποιους πολύ κοντινούς.

Καταρχήν, η εικόνα του εσωτερικού δεν είναι μέτρο χλμ. Φίλος που κάποτε έψαχνε μια C5 σε Γερμανία, μου είπε ότι έβλεπες αυτοκίνητα 2 χρονών με 180-200.000χλμ ΆΘΙΚΤΑ μέσα. Οπότε μην κρίνεις βάση αυτού.

Για τα άλλα τώρα. Μια σχετική εικόνα θα σου δώσει το dpf και το eolys. Το μεν πρώτο αλλάζεται αρχικά από τις 180.000χλμ και μετά. Άρα αρχικά ΔΕΝ πρέπει να είναι αλλαγμένο. Μετά από αυτό αν τα 70.000χλμ ειναι πραγματικά θα πρέπει να έχει ποσοστό έμφραξης 30-35%. Αντίστοιχα το eolys θα πρέπει να έχει ικανή ποσότητα μέσα κοντά στο μισό (συνήθως αυτό συμπληρώνεται στα 150.000χλμ).

Με αυτά τα δύο κρίνεις πάρα πολλά. Μετά εφόσον αυτά είναι καλά, εγώ στην θέση σου θα τσεκαρα το σύστημα ψεκασμού, δηλαδή μπεκ και αντλία (δυστυχώς δεν ξέρω αν η αντλία μπορεί να ελεγχθεί ενώ είναι επάνω, τα μπεκ μπορούν). Γιατί αμέσως σκέψου τα μπεκ κοστίζουν 400αρακι έκαστο, εργατικά και αντικατάσταση (πριν λίγο καιρό μέλος εδώ μέσα άλλαξε δύο μπεκ με 850€ νομίζω.

Σημαντικό επίσης να γίνει έλεγχος σωστής σύσφιξης των βάσεων των μπεκ (εχουν διαρροή αν δεν είναι και υπάρχει και αισθητός θόρυβος).

Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 14 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

2013 Citroen C4 Picasso (Official)
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4 Picasso
Συγγραφέας: linker
Απαντήσεις: 17
ΑΕΡΑΝΑΡΤΗΣΗ...ΤΕΛΟΣ σε C4 Grand Picasso.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: autokini
Απαντήσεις: 224
Xsara Picasso - Τσιμούχα ημιαξονίου
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: bakevang
Απαντήσεις: 6
ΑΓΟΡΑ CITROEN PICASSO
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4 Picasso
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Επισκευη αυτοματου σασμαν c4 grand picasso
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: rambo80
Απαντήσεις: 10
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια