ALES έγραψε:
καλησπερα εχθες παρέλαβα ενα grand picasso του 2012.
ειναι πετρελαιο .
το αυτοκινητο ειναι μεταχειρισμενο .
Καλοτάξιδο, να το χαίρεσαι απροβλημάτιστο με πολλά όμορφα χιλιόμετρα! Δώσε περισσότερα στοιχεία για το αυτοκίνητο!
Τι κινητήρα και τι κιβώτιο έχει; Πόσα χιλιόμετρα έχει; Είναι εισαγωγής ή ελληνικής πρώτης κυκλοφορίας; Το αγόρασες από έμπορο ή από ιδιώτη;
ALES έγραψε:
απλα καποιος που μπορω να βρω το service book στα ελληνικα?
Αν εννοείς το πλήρες πλάνο συντήρησης με τα service αναλυτικά, πήγαινε σε μια αντιπροσωπεία να σου το τυπώσουν και να το πάρεις.
Τα υπόλοιπα έντυπα τα πήρες; Τον οδηγό χρήσης; Το βιβλίο συντήρησης; Γράφει ότι έγιναν όλα τα service με υπογραφές και σφραγίδες;
ALES έγραψε:
ο κινητηρας εχει καδενα ή ιμαντα?
Οι κινητήρες diesel του Grand Picasso οποιουδήποτε κυβισμού ιμάντα έχουν, ιμάντα έχει και το δικό σου.
ALES έγραψε:
τι πρεπει να προσεχω με τα πετρελαιοκινητα γιατι ειναι το πρωτο με πετρελαιο.
Πολύ βασικός παράγοντας το καύσιμο και ομοίως βασικός παράγοντας η συντήρηση:
- Να βάζεις diesel μόνο σε δοκιμασμένα πρατήρια της εμπιστοσύνης σου, μακριά από φθηνές τιμές και φθηνά πρατήρια, η νοθεία οργιάζει.
- Βρες ένα καλό εξειδικευμένο σε Citroen συνεργείο που έχει πείρα και τα κατάλληλα διαγνωστικά, μακριά από φθηνά "μαστόρια" του σωρού.
- Να τηρείς το πλάνο service, να μη ξεπερνάς ποτέ τα προβλεπόμενα όρια σε χιλιόμετρα ή χρόνο, κι αν κάνεις δύσκολα χιλιόμετρα τότε πιο τακτικά.
- Να βάζεις μόνο λάδια με τις προδιαγραφές που προβλέπει η Citroen, όχι οτιδήποτε με απλά ίδιο ιξώδες, και να αλλάζεις φίλτρο λαδιού κάθε φορά.
- Να αλλάζεις κάθε φορά φίλτρα πετρελαίου και αέρα, με την κατάσταση της Ελλάδας στο diesel και στους δρόμους μη λυπάσαι τα λίγα λεφτά τους.
- Να βάζεις πάντα το σωστό με προδιαγραφές ψυκτικό, ποτέ νερά με "μαγικά" αντιψυκτικά και λοιπά γιατρικά "μαστόρων"/"ειδικών" που φθείρουν.
Αν έχεις πλήρη εικόνα συντήρησης και είναι από ιδιώτη προσεγμένο, περιμένεις μέχρι το επόμενο service. Αλλιώς, αν το αγόρασες από έμπορο και έχεις κάνει μόνο ένα βασικό οπτικό και μηχανικών μερών έλεγχο ή ακόμη χειρότερα αν δεν έκανες, κι αν δεν έχεις σε κάθε περίπτωση στα χέρια σου τα αναλυτικά παραστατικά των service, πήγαινε το γρηγορότερο σε ένα εξειδικευμένο συνεργείο για πλήρη έλεγχο.
Να σου το πριζώσουν σε διαγνωστικό για να εντοπίσουν τυχόν προβλήματα, να δουν μ' αυτό γενικότερα τις παραμέτρους στα ηλεκτρονικά και ηλεκτρολογικά του και μαζί και το φίλτρο μικροσωματιδίων και το πρόσθετο καυσίμου σε τι κατάσταση είναι, να δουν την τουρμπίνα και τυχόν λάδια εκεί κι οπουδήποτε αλλού δεν πρέπει να είναι, και αναλόγως των χιλιομέτρων και της προηγούμενης συντήρησης που έχει να δεις αν χρειάζεται (κι αν δεν έχει κάνει ποτέ να κάνεις οπωσδήποτε!) αλλαγή βαλβολίνων, κι ότι άλλο μπορεί να θέλει αλλαγή όπως π.χ οι ιμάντες του. Ένα καλό εξειδικευμένο συνεργείο Citroen, θα σε κατευθύνει όπως πρέπει.
ALES έγραψε:
ευχαριστω.
Κοντοπατριώτη, αυτονόητη είναι η οποιαδήποτε δυνατή αλληλοβοήθεια στο GCC! Ρώτα για οτιδήποτε χρειάζεσαι και κράτα μας ενήμερους.