Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 08:00 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Service book και λοιπές πληροφορίες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιαν 2021, 09:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2020, 08:20
Δημοσιεύσεις: 62
Ενημερωση για τα πράγματα από Τσεχία. Ήρθαν με 2 αποστολές πρώτα ήρθαν τα πατάκια και τα 2 καθαριστικά πετρελαίου, και 3 μερς μετά το πατάκι του χώρου αποσκευών. Τα πατάκια ταιριαξαν μια χαρά, όμως του οδηγού είναι μικρό σε μήκος, και δεν καλύπτει στο υποποδιο και στο γκαζι. Τα περίμενα και παχυτερα.
Με του χώρου αποσκευών τη πάτησα, είχε 2 είδη πήρα το φτηνότερο 35 το ένα 50 το άλλο, και απλά δεν είναι λαστιχένιο. Είναι ένα αφρώδες πατάκι, αυτό το κλασικό μαύρο το οποίο σε κάποιο χρονικό διάστημα λογικά θα καταστραφεί, τοποθετώντας επάνω του βαριά αντικείμενα ή αντικείμενα με αιχμές που το πιέζουν.
Χίλιες φορές να ειχα πάρει αυτό που είχα δει αρχικά και μου έστειλε και ο billys

_________________
Citroen c4 Picasso 2017 Bluehdi Automatic 120


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Service book και λοιπές πληροφορίες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιαν 2021, 10:28 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Το υποπόδιο και η πεταλιέρα δεν καλύπτονται από πατάκι. Ετσι είναι το σωστό, ετσι είναι τα οριτζιναλ.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Service book και λοιπές πληροφορίες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιαν 2021, 10:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Το υποπόδιο και η πεταλιέρα δεν καλύπτονται από πατάκι. Ετσι είναι το σωστό, ετσι είναι τα οριτζιναλ.
Γιατί, έτσι είναι το σωστό;
"Γιατί έτσι είναι τα original."
Δεν είναι απάντηση αυτό.
Περιμένω μια απάντηση με σωστό επιχείρημα. Ειδικά για το υποπόδιο.

Υ.Γ.: Θα με μουρλάνετε και το 2021;

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Service book και λοιπές πληροφορίες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιαν 2021, 11:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2020, 08:20
Δημοσιεύσεις: 62
Αντε για το γκάζι να το δεχτώ για λόγους ασφαλείας κτλ, για το υποποδιο δεν υπάρχει κανένας λόγος να μένει ακάλυπτο. Βάζουμε πατάκια για να μην κουβαλάμε την ηλεκτρική στο αυτοκίνητο, όχι να αφήνουμε ακάλυπτα σημεία.

_________________
Citroen c4 Picasso 2017 Bluehdi Automatic 120


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Service book και λοιπές πληροφορίες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιαν 2021, 13:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Πατάκι εργοστασιακό που να καλύπτει και το υποπόδιο, εγώ τουλάχιστον από όσο θυμάμαι, δεν έχω δει σε κανένα αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει, και έχω οδηγήσει αρκετά διαφορετικά μοντέλα γιατί ένα "χόμπυ" όταν εργαζόμουν ανά την Ελλάδα και είχα μόνο τα εταιρικά εργοταξιακά "μουλάρια" ήταν να νοικιάζω για τις προσωπικές μου εξορμήσεις. Ήταν μια καλή ευκαιρία να δοκιμάζω έτσι διάφορα μοντέλα, από όλα τα "ράφια" της αγοράς.

Ο βασικός λόγος που είναι έτσι τα πατάκια, ναι, είναι λόγος ασφαλείας. Μπορεί αν διπλώσει εν κινήσει να εμποδίσει όλα τα πεντάλ, και να αγωνίζεται ο οδηγός να το ξαναστρώσει την ώρα που τα πόδια του άλλα θα πρέπει να πετύχουν. Το έχω πάθει με aftermarket πατάκια στο προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα, ευτυχώς όχι σε κατάσταση οριακής ανάγκης με δυσάρεστες συνέπειες, απλά με τον καιρό δίπλωνε όλο και συχνότερα και εμπόδιζε τον συμπλέκτη να πατηθεί σωστά, και κανά δυό φορές βρήκε και το φρένο πάνω του. Και δεν ήταν ούτε κι αυτά στου οδηγού πολύπλοκα, δεν κάλυπταν το υποπόδιο. Έφαγαν άμεσα σουτ πριν την ώρα τους, αντικαταστάθηκαν με μαμίσια, και ησύχασα.

Ένα μοκετένιο πατάκι, παρά το συνθετικό του υπόστρωμα, είναι πολύ ευλύγιστο. Για να μείνει σταθερό διατηρώντας τα σπασίματα που κάνει το υποπόδιο σε σχέση με το πάτωμα, λαμβάνοντας υπόψη και πόσο ψηλότερα είναι το πάνω μέρος του από το πάτωμα, δεν είναι και τόσο εύκολο. Και με τη φθορά του με την πάροδο του χρόνου, αλλά και όταν επιβαρύνεται συγκρατώντας φερτά τον χειμώνα, γίνεται ακόμη πιο ευλύγιστο, και χειροτερεύει το πράγμα. Κι αν θέλουμε να φτάνει ακόμη πιο βαθιά κάτω από τα πεντάλ, ακόμη χειρότερα.

Τα ίδια ισχύουν και για ένα λαστιχένιο πατάκι, αλλά βεβαίως αυτό λόγω υλικού είναι πιο άκαμπτο, και επομένως πιο εύκολο να ακολουθεί τα σπασίματα υποποδίου-πατώματος και να τα διατηρεί. Αλλά αυτό δεν είναι απόλυτο, δεν αποκλείεται τελείως να διπλώσει κι αυτό, και τότε θα είναι ακόμη πιο δύσκολο να το στρώσει ο οδηγός εν κινήσει, και δεν είναι και τόσο ενδοτικό όσο ένα μοκετένιο για να πατηθεί έστω όσο πατηθεί από πεντάλ σε κατάσταση οριακής ανάγκης.

Ίσως, να υπάρχουν τα τελευταία τουλάχιστον χρόνια και κανονισμοί βγαλμένοι κατόπιν σχετικών συμβάντων που τα καθορίζουν όλα αυτά, το υποθέτω γιατί απ' ότι βλέπω τα εργοστασιακά πατάκια δεν καλύπτουν ενιαία τα υποπόδια και δεν φτάνουν πολύ βαθιά κάτω από τα πεντάλ.
Τώρα, αν πει κάποιος ότι και να υπάρχει κανονισμός μερικοί του οδηγού το φέρνουν τσίπικα για οικονομία στο μήκος και λιγότερο από όσο λέει ο κανονισμός, δεν θα διαφωνήσω, καθαρά ρεαλιστικά κι αυτό πιθανό είναι.
Πάντως, νομίζω, μια χαρά είναι στο μήκος τα συγκεκριμένα της Citroen, και έτσι είναι και τα περισσότερα των άλλων κατασκευαστών. Το πολύ που θα χρειαστεί να βρίσκει το πόδι πάτωμα πατώντας οποιοδήποτε πεντάλ, είναι με τη φτέρνα. Αρκεί το μήκος που έχει το πατάκι γι' αυτό. Και δεν κρίνω από την 45-46άρα ποδάρα μου, την C4 την έχουν οδηγήσει και γυναίκες, και λερωμένο πάτωμα από άμεσο πάτημα ποδιού πιο μπροστά από το πατάκι δεν βρήκα.

Αυτά, τα λίγα, με επιχειρήματα... Και όποιος θέλει κάτι πιο ανθεκτικό (που όμως δεν είναι και πιο ευκολοκαθάριστο!) από το μαμίσιο ακάλυπτο υποπόδιο, και του ταιριάζει αισθητικά σαν λύση, υπάρχουν και τα αλουμινένια ή συνθετικά σετ πεντάλ-υποποδίου, εργοστασιακά ή aftermarket.

Όσο γι' αυτό που λες φίλε zeys13 ότι την πάτησες με το κάλυμμα του πορτ-μπαγκάζ, ναι, εσύ δεν πρόσεξες τις περιγραφές και δεν διάλεξες αυτό που πραγματικά ήθελες. Το άλλο το ακριβότερο, θα είναι λογικά το διπλής όψης/χρήσης που από τη μιά είναι μοκέτα και από την άλλη καουτσούκ και το γυρνάς από όπου θέλεις αναλόγως τι έχεις να μεταφέρεις.
Για τη C4, δίνει τρία είδη καλύμματος πορτ-μπαγκάζ, το πολύ απλό σαν αυτό που πήρες, το διπλής όψης/χρήσης, και ένα ενδιάμεσο μοκετένιο, είχα ενδιαφερθεί και εγώ αλλά τελικά προτίμησα το δίχτυ κι όχι το κάλυμμα που δεν μου πολυχρειάζεται.

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Service book και λοιπές πληροφορίες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιαν 2021, 15:27 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Στη DS4 , όπως και στη C4 στην έκδοση exclusive, το υποπόδιο και η πεταλιέρα είναι αλουμινίου με λαστιχένιες ενθέσεις για το πάτημα. Αυτό ισχύει πλέον σε πολλές φίρμες στο μέσο-άνω επίπεδο εξοπλισμού των μοντέλων τους. Όπως γράφει πιο πάνω και ο Γιάννης, είναι θέμα διαμόρφωσης του πατώματος αλλα και ασφάλειας. Μπορεί να είναι και πονηρή σκέψη του κάθε κατασκευαστή για λιγότερο κόστος.

Βαγγέλη μου, φυσικά και θα σε μουρλάνουμε και το 21 και το 22 και...να είμαστε καλά! :laugh

Eγώ είμαι βιτσιόζος οπαδός του original. Δεν βάζω κάτι διαφορετικό από το εργοστάσιο. Βέβαια ο καθένας είναι ελεύθερος να επιλέγει ότι θέλει για την περιουσία του.

Πάντως εγώ την πάτησα με διπλωμένο πατάκι κάτω από το γκάζι στην προηγούμενη C4 που είχα. Ήμουν εθνική και κόλλησε το γκάζι στις ψηλές στροφές και τρόμαξα μέχρι που σταμάτησα στην ακρη. Μετα κατάλαβα τι είχε συμβεί...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Service book και λοιπές πληροφορίες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιαν 2021, 15:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 13 Φεβ 2015, 17:39
Δημοσιεύσεις: 587
Τοποθεσία: Αλμυρός
Το υποπόδιο θέλω και εγώ να το καλύπτει. Δεν λερώνει και δεν υπάρχει λόγος να μην το κάνει. Αλλα αν κάποιο πατάκι πιάνει ποlύ πίσω και φλερτάρει με τα σημεία που τερματίζουν τα πεντάλ, πάντα τα έκοβα.Εδώ αυτά που έχω που είναι κοντά και όταν το πάρω μετα από την σύζυγο πάντα το τραβάω πίσω μιας και έχει φύγει μπροστά και κάποιες φορές εμποδίζει και συμπλέκτη.

50 ευρώ πατάκι για το χώρο αποσκευών;!! Εγώ 18 το είχα πάρει και όπως είπα κακομεταχειρίζεται και δεν έχει πάθει κάτι. Λεφτά σε πατάκια δεν δίνω. Να κάνουν την δουλειά τους και γι' αυτό είμαι οπαδός των λαστιχένιων ειδικά με τα παιδιά που λερώνουν σε χρόνο dt.

Αλλά και πριν τα παιδιά χειμώνα και καλοκαίρι πάντα άλλαζα και έβαζα τα λαστιχένια που καθαρίζουν πιο ευκολα.

_________________
Βασίλης - C4 Picasso

www.diadrash.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Service book και λοιπές πληροφορίες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιαν 2021, 19:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
billys έγραψε:
50 ευρώ πατάκι για το χώρο αποσκευών;!! Εγώ 18 το είχα πάρει και όπως είπα κακομεταχειρίζεται και δεν έχει πάθει κάτι. Λεφτά σε πατάκια δεν δίνω. Να κάνουν την δουλειά τους και γι' αυτό είμαι οπαδός των λαστιχένιων ειδικά με τα παιδιά που λερώνουν σε χρόνο dt.

Ώπα τώρα... Να ξέρουμε για τι ακριβώς μιλάμε, και να μη μένουν να αιωρούνται παρανοήσεις και εντυπώσεις από αόριστες αναφορές...
Μπήκα εκεί στον Τσέχο επίσημο, αφού κι εγώ δεν θυμόμουν καλά λόγω του ότι πέρασαν σχεδόν 3 μήνες από τότε που τα διερεύνησα προσεκτικά για μένα, και είδα τα διαθέσιμα αυτή τη στιγμή εργοστασιακά πατάκια (καλύμματα) πορτ-μπαγκάζ.

Αυτό που ειπώθηκε ότι πωλείται 50 ευρώ, είναι αυτό:
https://citroen-shop.eu/gb/storage-space/1072-luggage-compartment-cover.html

Αλλά, αυτό ΔΕΝ είναι απλό "πατάκι" ίσα-ίσα για το δάπεδο του πορτ-μπαγκάζ!
Αποτελείται όπως μπορείτε να δείτε και εκεί στην περιγραφή και στην φωτογραφία, από τρία τμήματα που πιάνονται μεταξύ τους με βέλκρο, ένα για όλο το δάπεδο του πορτ-μπαγκάζ, ένα για όλη την πλάτη των πίσω καθισμάτων, και ένα που προεκτεινόμενο έξω καλύπτει παντού από το δάπεδο μέχρι και τον προφυλακτήρα προφανώς για να μη πληγώσουμε το αυτοκίνητο όταν έχουμε να φορτώσουμε ογκώδη ή/και βαριά αντικείμενα. Και το υλικό του είναι σε όλο, αδιάβροχη ύφανση. Και προφανώς, είναι και πολυχρηστικό, αφού μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε όσα από τα τμήματά του χρειαζόμαστε κάθε φορά. Και επιπλέον, ακόμη πολυχρηστικότερο, το δίνει για όλα σχεδόν τα μοντέλα Citroen, πράγμα που παίζει πολύ μεγάλο ρόλο για την τιμή που κοστολογείται ΚΑΙ σαν μελέτη προϊόντος που απαίτησε για να ταιριάζει σε όλα τα μοντέλα ΚΑΙ σαν "πολυεργαλείο" για τον τελικό αγοραστή που με μια αγορά μπορεί να βολέψει κατά περίπτωση όσα Citroen έχει.
Καμία σχέση λοιπόν με τα απλά εργοστασιακά ή aftermarket "πατάκια" που καλύπτουν μόνο το δάπεδο ενός συγκεκριμένου μοντέλου! Αυτό είναι πλήρες πολυχρηστικό (και πολύ μεγάλο!) κάλυμμα για όλο τον χώρο αποσκευών για πολλά διαφορετικά αυτοκίνητα.
Και εγώ προσωπικά (σέβομαι κάθε άποψη, αλλά) βρίσκω πάρα πολύ καλή τιμή τα 50 ευρώ που το δίνει η Citroen, είτε βλέποντάς το μεμονωμένα είτε συγκρίνοντάς το με τα συγκεκριμένα απλά λαστιχένια του Κοκκινοπλίτη, και κάθε άλλου τα αντίστοιχα...

Άλλο διαθέσιμο για C4 Picasso/GPicasso δεν βλέπω τώρα, προφανώς αυτό που πήρε ο Ζευς δεν υπάρχει πια.
Και δεν μπορώ να καταλάβω και τι είναι αυτό που πήρε και το περιγράφει ότι "...απλά δεν είναι λαστιχένιο. Είναι ένα αφρώδες πατάκι, αυτό το κλασικό μαύρο το οποίο σε κάποιο χρονικό διάστημα λογικά θα καταστραφεί..." γιατί δεν βοηθάει και η αναζήτηση στα καλούδια της C4 μπας και υπήρχε κάτι ανάλογο και καταλάβω.

Ενδεικτικά πάντως για να παίρνουμε μια ιδέα περί τιμών και να μη κάνουμε "χύμα" ούτε συγκρίσεις ούτε υποθέσεις...

...για την C4, βρίσκω και τώρα διαθέσιμο και αυτό:
https://citroen-shop.eu/gb/interior-accessories/2412-luggage-compartment-mat-citroen-c4-b7.html

Αυτό όπως βλέπετε εκεί στην περιγραφή, είναι που είπα στο προηγούμενο post μου το διπλής όψης/χρήσης, μοκέτα από τη μια και λάστιχο από την άλλη που το γυρνάς από όπου θες κάθε φορά αναλόγως τι έχεις να μεταφέρεις.
Κι αυτό καμία σχέση με τα απλά "πατάκια" οποιασδήποτε προέλευσης, πολυχρηστικό "2 σε 1"... Τιμή; 29 ευράκια...
Χαλάλι του, λέω εγώ, και γι' αυτό το κάλυμμα, με την ίδια ακριβώς λογική όπως για το προηγούμενο είτε μεμονωμένα είτε συγκρίνοντάς το...

Και θυμάμαι όπως είπα νωρίτερα, ότι τότε που κοίταζα, υπήρχε και ένα απλό μοκετένιο για χρήση μόνο από τη μια πλευρά, φθηνότερο λογικά.

Εν κατακλείδι...
...καλά και μια χαρά και άγια αυτά τα απλά λαστιχένια του Κοκκινοπλίτη, και οποιαδήποτε αλλουνού τα αντίστοιχα, και με γειά του και σεβαστή (και δίκαιη, και σωστή, κρινόμενη μόνη) η επιλογή όποιου τα προτιμάει, αλλά να ξέρουμε με τι τα συγκρίνουμε ευθέως.
...και δεν λέει τίποτα το "18 ευρώ" που είχε αυτό που πήρε ο Βασίλης πριν 3 χρόνια. Τώρα έχουν, 21 ευρώ το σκαφάκι και 32 ευρώ το απλό (αλλά όπως φαίνεται βαρύτερης κατασκευής) για το πενταθέσιο C4 Picasso, και 24 ευρώ το σκαφάκι για το επταθέσιο. Κι αν είναι και ακριβώς ίδιο αυτό που πήρε με κάποιο από αυτά που βλέπουμε τώρα.
...άλλο το "τι με βολεύει και πως το κρίνω υποκειμενικά" του καθενός μας εμού συμπεριλαμβανομένου, κι άλλο πως πρέπει να συγκρίνουμε!

(Αν ετούτη η συζήτηση κρίνεται πολύ offtopic για απλή παρένθεση εδώ, ας μεταφερθούν όλα τα σχετικά ποστ στο ειδικό για πατάκια θέμα!)

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Service book και λοιπές πληροφορίες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιαν 2021, 20:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2020, 08:20
Δημοσιεύσεις: 62
Αυτό που πήρα https://citroen-shop.eu/gb/interior-acc ... ourer.html
Και το ακριβοτερο https://citroen-shop.eu/gb/interior-acc ... ourer.html

_________________
Citroen c4 Picasso 2017 Bluehdi Automatic 120


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Service book και λοιπές πληροφορίες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Ιαν 2021, 02:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Αν ήθελες λαστιχένιο σκαφάκι πατάκι, που να αντέχει άγριες κακουχίες, τότε μάλλον δεν έπρεπε να πάρεις αυτό που πήρες.
Λέει στην περιγραφή του ότι είναι "Made to measure" boot tray in light "Expanded polyethylene" material, thermoformed...

Το τι είναι αυτό το Expanded polyethylene παίρνουμε μια γενική ιδέα εδώ: https://en.wikipedia.org/wiki/Expanded_polyethylene

Βάσει αυτής της γενικής ιδέας συν ότι το περιγράφει ως "light" η Citroen, έχεις δίκιο που είπες σου δίνει την εντύπωση ότι "...σε κάποιο χρονικό διάστημα λογικά θα καταστραφεί, τοποθετώντας επάνω του βαριά αντικείμενα ή αντικείμενα με αιχμές που το πιέζουν". Υποθέτω βέβαια ότι εννοείς σε κάποιο πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, γιατί αθάνατο πράγμα σε τέτοιον εξοπλισμό αυτοκινήτου δεν υπάρχει.

Μαζί και με όλα τα υπόλοιπα που λέει στην παρουσίαση, το συμπέρασμα είναι ότι πλήρωσες για κάτι που δεν είναι αυτό που ήθελες βάσει των δικών σου αναγκών/προθέσεων, συν ότι πλήρωσες πολλή αλλά άχρηστη για σένα τεχνολογία (πλήρως ανακυκλώσιμο, κορυφαίο στην αντιολισθηρότητα, πολύ ελαφρύ, τέλεια εφαρμογή περιμετρικά για τέλεια προστασία του δαπέδου) και εργοστασιακή μόστρα, συν ότι πλήρωσες μάλλον και "υπεραξία" επειδή προορίζεται για τον αναβαθμισμένο διάδοχο του αυτοκινήτου σου (...συνηθισμένη πολιτική των κατασκευαστών αυτή) μιας και έχεις Picasso που δεν είναι εν ενεργεία μοντέλο και αγόρασες από λίστα εξοπλισμού του SpaceTourer.

Με αυτό που ήθελες, ταιριάζει το ακριβότερο, των 50 ευρώ. Το περιγράφει "Tailored boot tray in thermoformed plastic...", πλαστικό όχι αφρώδες από Διογκωμένο Πολυαιθυλένιο (Expanded polyethylene) και σίγουρα θα είναι τόσο ανθεκτικό όσο κι ένα aftermarket λαστιχένιο των 24-32 ευρώ, ίσως και περισσότερο. Από διαφορετικό υλικό και σίγουρα προορισμένο για πολύ σκληρότερη χρήση, γι' αυτό και τα 15 επιπλέον ευρώ που το πουλάει, πέρα από τα υπόλοιπα (τεχνολογία, εργοστασιακή μόστρα, για SpaceTourer) που ισχύουν και γι' αυτό.
Αλλά αυτό το απέρριψες ξερά λόγω τιμής, καλώς και σεβαστοί οι όποιοι λόγοι σου, χωρίς όμως να προσέξεις ότι δεν ήταν κατάλληλο για σένα το φθηνότερο της Citroen και έπρεπε να πας κανονικά σε κάποιο από τα aftermarket με 24-32 ευρώ.

Ως έρευνα-κρίση-επιλογή, μιλάμε για τελείως off. Τώρα πάει έγινε, μένει το πάθημα "μάθημα", και διορθώνεται μόνο με δυό τρόπους:
Πρώτος τρόπος, κράτα το αυτό που πήρες για ελαφριά χρήση και πάρε κι ένα aftermarket για σκληρή, και θα σου φτουρήσουν και τα δύο για πολλά χρόνια. Δεύτερος τρόπος, πάρε ένα από τα aftermarket, και αυτό μη το χρησιμοποιείς καθόλου και πούλα το όπως είναι του κουτιού.

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Service book και λοιπές πληροφορίες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιαν 2021, 15:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 13 Φεβ 2015, 17:39
Δημοσιεύσεις: 587
Τοποθεσία: Αλμυρός
Γιάννη καλά όλα αυτά που λες αλλά επειδή και εγώ είμαι άνθρωπος που ψάχνει πριν αγοράσει και ξέρω τις ανάγκες μου οι οποίες δεν επηρεάζονται από τα γνήσια και μη.
Ήθελα ένα πατάκι το οποίο να μπαίνει και να βγαίνει εύκολα (επειδή το καλοκαίρι που πηγαίνουμε κάθε μέρα για μπάνιο, θα μου ήταν χρονοβόρο να βγάζω και να βάλω αλλά και τα κουμπώματα δεν ξέρω αν θα άντεχαν όλη αυτή την διαδικασία) άρα είχα απορρίψει αντίστοιχες προτάσεις και επίσης να να μην έχει εξογκώματα ΄ώστε να μην μένει σκόνη και άμμος όπως αυτό που πήρε ο zeus. Οπότε κατέληξα σε κάτι όπως αυτό που πήρα.
Οπότε η αναφορά μου κάθε άλλο παρά αόριστη ήταν. Επέλεξα σύμφωνα με το τι ήθελα και μετά αν διάλεξα με βάση την τιμή και όχι το αντίστροφο. Αλλά πριν 3 χρόνια που είχα πάρει, της μαμάς πρέπει να είχαν 43-45ευρώ. Επειδή είχα ρωτήσει και στην αντιπροσωπεία.

_________________
Βασίλης - C4 Picasso

www.diadrash.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Service book και λοιπές πληροφορίες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιαν 2021, 09:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
OK Βασίλη, δεν διαφωνούμε κατά βάση, αυτό λέω κι εγώ, σταθμίζουμε ανάγκες/προθέσεις/δυνατότητες/χαρακτηριστικά/τιμές και επιλέγουμε.
Ήθελα να πω ότι δεν είναι λογική η "άσπρο-μαύρο" αντιπαράθεση των εργοστασιακών με τα aftermarket γι' αυτό και τοποθετήθηκα μ' αυτό το "Ώπα τώρα... κλπ... κλπ..." ως προς αυτό που είπες.
Μετά, όταν είδα τι είπε ότι αγόρασε κι από ποια λίστα ο zeys13 αυτό ακριβώς του απάντησα, ότι δεν πρόσεξε τι του προσφέρουν και σε ποια τιμή τα εργοστασιακά και ψώνισε στα τυφλά ενώ έπρεπε βάσει των αναγκών του να προτιμήσει κάποιο από τα aftermarket.

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Service book και λοιπές πληροφορίες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιαν 2021, 10:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2020, 08:20
Δημοσιεύσεις: 62
Δεν είναι ακριβώς έτσι όπως τα λες, ήξερα οτι λόγω γνησιότητας θα πληρώσω παραπάνω απο τα αφτερμαρκετ.
Υπολογίζοντας και τα μεταφορικά έβγαινε μία η άλλη να πάρω απο 2 διαφορετικά καταστήματα.
Το λάθος μου - αβλεψία μου, είναι οτι αυτό που πήρα μάλλον δεν θα με καλύψει και θα καταστραφεί σε κάποια χρόνια, ενω το πλαστικό-καουτσουκ θα αντέξει για μια <<ζωή>>.
Και διαβάζοντας την περιγραφή του αφρώδες, δε νομίζω οτι μπορεί να βγάλει κάποιος άκρη, παρα μόνο οταν το δεί.
Για αυτό λοιπόν το ανέφερα ότι το συγκεκριμένο δεν είναι για πολλά πολλά, για να γνωρίζουν μελλοντικοί αγοραστές.

+ Και κάτι άλλο που ανεφέρθηκε προηγουμένως οτι μάλλον πλήρωσα υπεραξία. Σε 2 διαφρετικά επίσημα καταστήματα ο διαχωρισμός ανάμεσα σε Picasso και Spacetourer γίνεται στη χρονολογία απο το 2013 και μετά (Meet the range of original accessories and spare parts designed for your Citroën C4 Spacetourer (B78) / formerly C4 Picasso (produced since 2013)).

_________________
Citroen c4 Picasso 2017 Bluehdi Automatic 120


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 3 [ 43 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3



Συναφή θέματα

Service 10.000 Km
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: vasim
Απαντήσεις: 98
απενεργοποιηση κλειδιου service στο καντραν για c4 vtrs
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: antonisfan
Απαντήσεις: 4
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ SERVICE
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C5
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
service 60000 χλμ
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: mpozo_70
Απαντήσεις: 4
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια