Σελίδα 1 από 3

Service book και λοιπές πληροφορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Νοέμ 2020, 11:28
από zeys13
Καλημέρα σε όλους σας και καλώς σας βρήκα. Σε λίγες ημέρες θα έχω και εγώ στη κατοχή μου ένα piccaso :love , και θα ήθελα κάποιες γενικές πληροφορίες και tips, από τους γνώστες.

Το αμάξι έρχεται από Γαλλία, αυτόματο, πετρέλαιο, μοντέλο 6/2017 με 150.000 χλμ (ελπίζω…).
Όταν έρθει με το καλό έχω σκοπό να του κάνω ένα καλό service, αλλάζοντας όλα τα υγρά (λάδια, παραφλού, υγρά φρένων, βαλβόλινες), και τα φίλτρα.
Μπορεί να μου πει κάποιος τι αναλώσιμα προτείνει η citroen; Εννοω τις προδιαγραφές τους. Και αν υπάρχουν κάποια από αυτά που προτείνει και είναι υποδεέστερα από του εμπορίου, πάντα όμως σε συνάρτηση με την τιμή;
Πχ διάβασα αρκετά στο forum και για λάδια είδα ότι το TOTAL QUARTZ INEO FIRST 0W30 είναι μια χαρά επιλογή. Αν μας κάνει και κάποιο φτηνότερο καλοδεχούμενο.
Σχετικά με το adblue προτείνεται κάποιο συγκεκριμένο;
Ποια είναι τα διαστήματα σέρβις; Το αμάξι θα κινείται επαρχία και επι το πλείστον θα κάνει μια διαδρομή 80 χλμ την ημέρα ( Ναύπλιο – Κόρινθος ). Πιστεύετε ότι τα 15.000χλμ είναι καλά;
Ιμάντα εκκεντροφόρου στα πόσα χλμ αλλάζουμε; Μήπως να τον αλλάξω μέσα στο πρώτο σέρβις και αυτόν; Και αν αλλαχτεί και αυτός πόσα χρήματα να υπολογίζω για σέρβις;
Και πιστεύω το ποιο σημαντικό από όλα, έχετε να μου προτείνετε κάποιο μηχανικό-συνεργείο στην περιοχή μου, εξειδικευμένο σε citroen (Ναύπλιο – Άργος). Αντιπροσωπεία δυστυχώς δεν υπάρχει πλέον, υπάρχει βέβαια ο Κωσταλαμπρος ο παλιός αντιπρόσωπος αλλά έχω ακούσει ότι είναι τσιμπημένος.

Συγνώμη αν σας κούρασα, αλλά οι ερωτήσεις είναι πολλές….

Re: Service book και λοιπές πληροφορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Νοέμ 2020, 13:26
από kostask
Καλώς ήρθες και με το καλό να παραλάβεις! Για προδιαγραφές δεν μπορώ να σε βοηθήσω ιδιαίτερα απλά θα τονίσω ότι είναι καλό να αλλάξεις τους ιμάντες με την αντλία τώρα. Εγώ τον άλλαξα στα 140 και είχε μείνει μισός σε πάχος από τον καινούργιο. Πάντως για τα αναλώσιμα του σέρβις σε οποίο μαγαζί πας θα τα βρεις εύκολα ενώ στα ιντερνετικά μαγαζιά με τον αριθμό πλαισίου επίσης θα στα βρουνε πανεύκολα. Εφόσον σκοπεύεις να κανείς ως πει των πλείστον ανοιχτά χιλιόμετρα δεν θα γίνει και τίποτα αν κάνεις σέρβις κάθε 20κ χλμ.

Re: Service book και λοιπές πληροφορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Νοέμ 2020, 16:45
από zeys13
Ευχαριστώ πολύ καλώς σας βρήκα. Αν γίνεται η αλλαγή στις 20000 είναι πολύ καλό νέο. Δεν το λες και μικρό το κόστος τους.

Re: Service book και λοιπές πληροφορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Νοέμ 2020, 16:54
από kostask
Πάντως καλό είναι να κάνεις με την παραλαβή όλες τις εργασίες ώστε να το βάλεις σε μια σειρά και να έχεις εσύ τον έλεγχο. Το δικό μου c4 κάνει 99% αυτοκινητόδρομο, για αυτό κάνω σέρβις κάθε 20. Το 208 που είναι ο καθημερινός εργάτης και κάνει κυρίως περιαστικά το κάνω κάθε 15. Μην σε προβληματίζει πάντως το κόστος ιδιαίτερα. Αν το κανείς εκτός αντιπροσωπείας το λες και χαμηλό.

Re: Service book και λοιπές πληροφορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Νοέμ 2020, 18:55
από zeys13
Σίγουρα εκτός αντιπροσωπείας δεν τίθεται ερώτημα. Πόσο λάδι περνει σε κάθε αλλαγή; Φτάνουν 4 λίτρα;

Re: Service book και λοιπές πληροφορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Νοέμ 2020, 19:41
από kostask
Αν σου πω ότι δεν θυμάμαι.... :D :D

Re: Service book και λοιπές πληροφορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Νοέμ 2020, 22:05
από zeys13
Θα το μάθω σε καμία βδομάδα. Με έχει αγχώσει πολύ πάντως και το θέμα με το δοχείο του adblue. Υπάρχει καμία συμβουλή για αυτό; σε κουβέντα με τον εμπορα μου είπε ότι αυτό γίνεται επειδή τα αυτοκίνητα δεν πολυκουνουνται και το adblue ξεραινεται και κολάει, για αυτό εμφανίζεται το πρόβλημα. Μουφα μου ακούστηκε παντως

Re: Service book και λοιπές πληροφορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Νοέμ 2020, 22:17
από kostask
Μπαρούφα σου είπε....από όσο έχω διαβάσει από τα παιδιά που είχαν θέμα με το δοχείο,το πρόβλημα εμφανίστηκε πολύ νωρίτερα και όχι στα 150 που είσαι εσύ....

Re: Service book και λοιπές πληροφορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Νοέμ 2020, 20:23
από bakevang
Δυστυχώς βλέπω ότι αναφέρεις συχνά το κόστος σε αλλαγές, το οποίο σε προβληματίζει και ιδιαίτερα!
Δες το αλλιώς, με μια καλή συντήρηση ΤΩΡΑ θα έχεις ένα αμάξι για πολλά πολλά χιλιόμετρα.
Αν πεις δεν αλλάζουμε "το τάδε" γιατί κοστίζει ή όχι αυτά τα λάδια, τα άλλα, τα πιο φθηνά (αυτό συμβαίνει πολύ έντονα με το παραφλού πχ.) τότε, το χάσαμε.

Συνοπτικά, άποψή μου, αλλάζεις όλο το σετ χρονισμού και φυσικά όλα τα υγρά.

Λάδια 0W30 με προδιαγραφή PSA B71 2312 (Total Ineo First 0W30, Yacco Lube P 0W30, Valvoline ENV C2 0W30). 4 λίτρα και αλλαγή κάθε 20Κ.

Παραφλού Ready To Use με προδιαγραφή PSA B71 5110 (Valvoline Multi-Vehicle Coolant, χρώματος κιτρίνου, ότι πιο κορυφαίο κυκλοφορεί στην αγορά). 6-7 λίτρα, να καθαρίσει και το σύστημα από το προηγούμενο. Και αλλαγή σε κάθε σετ χρονισμού ~ 120Κ.

Απ'ότι κατάλαβα έχεις το ημί-αυτόματο κιβώτιο οπότε για βαλβολίνες πας με 2 επιλογές. 1) 75W με προδιαγραφή PSA B71 2316 & PSA B71 2317 (Total Transmission Gear 9 FE SAE 75W, δεν υπάρχει κάτι ανάλογο σε άλλη μάρκα) ή 2) 75W80 με προδιαγραφή PSA B71 2330 (Total Transmission Gear 8 75W80, Yacco BVX R200 75W80, Valvoline Gear Oil 75W80). 2 λίτρα και αλλαγές κάθε 40Κ, δηλαδή κάθε 2ο σέρβις.

Υγρά φρένων, ένα καλό DOT 4.

Γενικά, κάθε 40Κ θα βγαίνει ένα σχετικά καλό κουστουμάκι με λάδια - φ.λαδιού - φ.καμπίνας - φ.πετρελαίου - βαλβολίνες - AdBlue - εργατικά - ό,τι άλλο προκύπτει, κοντά στα 250 ευρώ.
Να προτιμάς γνήσια ανταλλακτικά σε φίλτρα, σίγουρα όχι τα 2ης επιλογής ανταλλακτικά μάρκας eurorepar που... "εμπιστεύεται" η Citroen.
Πληρώνεις αλλά... είναι και ό,τι καλύτερο υπάρχει. Οι τιμές τους είναι πολύ normal γενικά.

Καλοτάξιδο!

Re: Service book και λοιπές πληροφορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Νοέμ 2020, 09:23
από zeys13
Καλημέρα, ευχαριστώ πολύ για το κατατοπιστικότατο ποστ.
Προφανώς με ενδιαφέρει το κόστος, η αλήθεια είναι οτι είχα καλομάθει.
Δεν θέλω να του βάζω δεύτερα πράγματα, το έγραψα και στην αρχή να μου προτείνετε καλύτερα προϊόντα.

Για τα motul specific 2312 έχει γνώμη κανείς; Είμαι fan της μάρκας, τα yacco δεν τα ήξερα κάν πρώτη φορά εδώ τα διάβασα.
Ορίστε και τα προτεινόμενα απο τη Motul https://www.motul.com/gr/el/lubricants/recommendations/f1ae4fdbb78b4db1db90625dcaa8764b?model_id=8524c2ecf507daac&type_name=C4+Picasso+1.6+BlueHDi+120%2C+BHZ+%282014-2018%29

Για υγρά φρένων αναφέρει 5.1

Καλές μάρκες στα φίλτρα θεωρούνται ποιές; bosch, mann, muller;;
Τακάκια bosch; κάπου τα διάβασα στο forum.
Μάρκα σετ χρονισμού προτείνουμε κάποια; Ή καλύτερα αποφεύγουμε κάποια; Αφού θα αλλαχτεί το σετ χρονισμού, θα αλλαχθεί και η τρόμπα νερού;

Μου κάνει εντύπωση η τόσο συχνή αλλαγή στις βαλβολίνες, αλλά προφανώς τις αλλάζεις για τη μακροζωία του αυτόματου κιβωτίου.

Σε ευχαριστώ πολύ ξανά, απλά θέλω να γνωρίζω τι πρέπει να μπει στο αυτοκίνητο, και όχι το τι προτείνει ο κάθε μαστοράντζας.

Re: Service book και λοιπές πληροφορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Νοέμ 2020, 19:38
από Azan Gorde
zeys13 έγραψε:
Καλημέρα, ευχαριστώ πολύ για το κατατοπιστικότατο ποστ.
Προφανώς με ενδιαφέρει το κόστος, η αλήθεια είναι οτι είχα καλομάθει.
Δεν θέλω να του βάζω δεύτερα πράγματα, το έγραψα και στην αρχή να μου προτείνετε καλύτερα προϊόντα.

Για τα motul specific 2312 έχει γνώμη κανείς; Είμαι fan της μάρκας, τα yacco δεν τα ήξερα κάν πρώτη φορά εδώ τα διάβασα.
Ορίστε και τα προτεινόμενα απο τη Motul https://www.motul.com/gr/el/lubricants/recommendations/f1ae4fdbb78b4db1db90625dcaa8764b?model_id=8524c2ecf507daac&type_name=C4+Picasso+1.6+BlueHDi+120%2C+BHZ+%282014-2018%29

Για υγρά φρένων αναφέρει 5.1

Καλές μάρκες στα φίλτρα θεωρούνται ποιές; bosch, mann, muller;;
Τακάκια bosch; κάπου τα διάβασα στο forum.
Μάρκα σετ χρονισμού προτείνουμε κάποια; Ή καλύτερα αποφεύγουμε κάποια; Αφού θα αλλαχτεί το σετ χρονισμού, θα αλλαχθεί και η τρόμπα νερού;

Μου κάνει εντύπωση η τόσο συχνή αλλαγή στις βαλβολίνες, αλλά προφανώς τις αλλάζεις για τη μακροζωία του αυτόματου κιβωτίου.

Σε ευχαριστώ πολύ ξανά, απλά θέλω να γνωρίζω τι πρέπει να μπει στο αυτοκίνητο, και όχι το τι προτείνει ο κάθε μαστοράντζας.
ότι σου έχει προτείνει ο Βαγγέλης είναι εκτός απο κορυφαίο και δοκιμασμένο :thumb
Για το motul που ρωτάς αν και δεν ειμαι "ειδικός" θεωρώ βάσει των τεχνικών δεδομένων που διαβάζω ότι το total ineos first 0/30 με την προδιαγραφη της PSA είναι αρκετά ανώτερο του. Και εγώ στα δικά μου yacco και total προτιμώ :thumb

Re: Service book και λοιπές πληροφορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Νοέμ 2020, 23:01
από bakevang
zeys13 έγραψε:
Δεν θέλω να του βάζω δεύτερα πράγματα, το έγραψα και στην αρχή να μου προτείνετε καλύτερα προϊόντα.

Για τα motul specific 2312 έχει γνώμη κανείς; Είμαι fan της μάρκας, τα yacco δεν τα ήξερα κάν πρώτη φορά εδώ τα διάβασα.
Ορίστε και τα προτεινόμενα απο τη Motul https://www.motul.com/gr/el/lubricants/recommendations/f1ae4fdbb78b4db1db90625dcaa8764b?model_id=8524c2ecf507daac&type_name=C4+Picasso+1.6+BlueHDi+120%2C+BHZ+%282014-2018%29

Για υγρά φρένων αναφέρει 5.1

Καλές μάρκες στα φίλτρα θεωρούνται ποιές; bosch, mann, muller;;
Τακάκια bosch; κάπου τα διάβασα στο forum.
Μάρκα σετ χρονισμού προτείνουμε κάποια; Ή καλύτερα αποφεύγουμε κάποια; Αφού θα αλλαχτεί το σετ χρονισμού, θα αλλαχθεί και η τρόμπα νερού;

Μου κάνει εντύπωση η τόσο συχνή αλλαγή στις βαλβολίνες, αλλά προφανώς τις αλλάζεις για τη μακροζωία του αυτόματου κιβωτίου.

Σε ευχαριστώ πολύ ξανά, απλά θέλω να γνωρίζω τι πρέπει να μπει στο αυτοκίνητο, και όχι το τι προτείνει ο κάθε μαστοράντζας.


Για τα Motul, το συγκεκριμένο specific μοντέλο το θεωρώ πολύ δεύτερο μπροστά στο Total και το Yacco. Άποψή μου, μη το βάζεις.

Φίλτρα, ΓΝΗΣΙΑ, δηλαδή το αγοράζεις από κάθετη αντιπροσωπεία. Τους νέους κωδικούς, γιατί υπάρχουν και οι παλιοί κωδικοί που έχουν πάρει αντικατάσταση γιατί έχουν βρεθεί ελατώμματα. Τέτοια "γνήσια" ανταλλακτικά κυκλοφορούν και στο εμπόριο. Το ίδιο ισχύει και για το σετ χρονισμού. Και ναι, εφόσον αλλάζεις ιμάντα, θα αλλάξεις και αντλία νερού, ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ. Σ'αυτά τα χιλιόμετρα δεν αφήνεις ούτε αντλία νερού, ούτε και τα ίδια παραφλού.

Τακάκια αν δεν θέλεις να τα σκάσεις για ΕΒC, τα Bosch θα σε υπέρ-καλύψουν.

Υγρά φρένων, βάζω μονίμως DOT4. Αυτά φοράει από τη μάνα του. Οι Lub Advisors προφανώς και προτείνουν 5,1.

Το κιβώτιό σου, δεν πρέπει να παίρνει βαλβολίνες τώρα που το σκέφτομαι.
Είναι το ημι-αυτόματο ή το αυτόματο με μετατροπέα ροπής;

Re: Service book και λοιπές πληροφορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Νοέμ 2020, 14:41
από aiolos
Τα mann είναι κορυφαία φίλτρα. Για φίλτρο λαδιού δεν ξέρω αν έχει διαφορά, αλλά σε φίλτρο καμπίνας στο συστήνω ανεπιφύλακτα. Ιδιαίτερα την έκδοση με ενεργό άνθρακα.

Re: Service book και λοιπές πληροφορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Νοέμ 2020, 16:08
από bakevang
Η Citroën για τα φίλτρα της εμπιστεύεται την Muhle.

Αλλά και έξω να βρεις, το φίλτρο απ'έξω με το φίλτρο με το σήμα Citroën, για το ίδιο αυτοκίνητο, διαφέρουν.

Κάντε μια δοκιμή.

Το γνήσιο, πρέπει, και είναι στην πραγματικότητα, πολύ ποιοτικότερο.

Re: Service book και λοιπές πληροφορίες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Νοέμ 2020, 08:42
από zeys13
bakevang έγραψε:
zeys13 έγραψε:
Δεν θέλω να του βάζω δεύτερα πράγματα, το έγραψα και στην αρχή να μου προτείνετε καλύτερα προϊόντα.

Για τα motul specific 2312 έχει γνώμη κανείς; Είμαι fan της μάρκας, τα yacco δεν τα ήξερα κάν πρώτη φορά εδώ τα διάβασα.
Ορίστε και τα προτεινόμενα απο τη Motul https://www.motul.com/gr/el/lubricants/recommendations/f1ae4fdbb78b4db1db90625dcaa8764b?model_id=8524c2ecf507daac&type_name=C4+Picasso+1.6+BlueHDi+120%2C+BHZ+%282014-2018%29

Για υγρά φρένων αναφέρει 5.1

Καλές μάρκες στα φίλτρα θεωρούνται ποιές; bosch, mann, muller;;
Τακάκια bosch; κάπου τα διάβασα στο forum.
Μάρκα σετ χρονισμού προτείνουμε κάποια; Ή καλύτερα αποφεύγουμε κάποια; Αφού θα αλλαχτεί το σετ χρονισμού, θα αλλαχθεί και η τρόμπα νερού;

Μου κάνει εντύπωση η τόσο συχνή αλλαγή στις βαλβολίνες, αλλά προφανώς τις αλλάζεις για τη μακροζωία του αυτόματου κιβωτίου.

Σε ευχαριστώ πολύ ξανά, απλά θέλω να γνωρίζω τι πρέπει να μπει στο αυτοκίνητο, και όχι το τι προτείνει ο κάθε μαστοράντζας.


Για τα Motul, το συγκεκριμένο specific μοντέλο το θεωρώ πολύ δεύτερο μπροστά στο Total και το Yacco. Άποψή μου, μη το βάζεις.

Φίλτρα, ΓΝΗΣΙΑ, δηλαδή το αγοράζεις από κάθετη αντιπροσωπεία. Τους νέους κωδικούς, γιατί υπάρχουν και οι παλιοί κωδικοί που έχουν πάρει αντικατάσταση γιατί έχουν βρεθεί ελατώμματα. Τέτοια "γνήσια" ανταλλακτικά κυκλοφορούν και στο εμπόριο. Το ίδιο ισχύει και για το σετ χρονισμού. Και ναι, εφόσον αλλάζεις ιμάντα, θα αλλάξεις και αντλία νερού, ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ. Σ'αυτά τα χιλιόμετρα δεν αφήνεις ούτε αντλία νερού, ούτε και τα ίδια παραφλού.

Τακάκια αν δεν θέλεις να τα σκάσεις για ΕΒC, τα Bosch θα σε υπέρ-καλύψουν.

Υγρά φρένων, βάζω μονίμως DOT4. Αυτά φοράει από τη μάνα του. Οι Lub Advisors προφανώς και προτείνουν 5,1.

Το κιβώτιό σου, δεν πρέπει να παίρνει βαλβολίνες τώρα που το σκέφτομαι.
Είναι το ημι-αυτόματο ή το αυτόματο με μετατροπέα ροπής;


Μπερδεύτηκα για το αυτόματο κιβώτιο, ένα δεν είναι; το eat6 από ότι έχω διαβάσει. Το τι θεωρείται δε ξέρω ημιαυτόματο ή με μετατροπέα ροπής; μπορεί να μας πει κάποιος;