Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 01:46 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Απρ 2011, 19:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ 2011, 20:57
Δημοσιεύσεις: 8
Γεια σας και πάλι,

είπα να ανοίξω ένα θέμα σχετικά με την πίεση των ελαστικών γιατί έχω... θέμα!!
Βέβαια κάτι σχετικό ξεκίνησε να συζητείται και εδώ: viewtopic.php?f=89&t=6250 αλλά αφενός δεν είδα να καταλήγει κάπου και αφετέρου επειδή εκεί μιλούσαν για καταναλώσεις μάλλον η συζήτηση για την πίεση των ελαστικών ήταν εκτός θέματος...
¨Εχουμε και λέμε λοιπόν.
Το grand picasso C4 είναι καινούριο και προς το παρόν το βρίσκω πολύ καλό. Ψάχνοντας και σκαλίζοντας τα καλούδια του και τις ρυθμίσεις έφτασα και στα λάστιχα. Φοράει michelin primacy HP 215/55/16 93V σε σιδερένια ζάντα. Όλα καλά ως εδώ. Βλέπω την πίεση που έχουν τα λάστιχα όπως παρέλαβα το αυτοκίνητο και τα βγάζω όλα 40PSI (2,76 bar). Βλέπω στο κολωνάκι της πόρτας για να δω αν είμαι οκ ή χρειάζεται διόρθωση και αρχίζω να ζαλίζομαι... Λέει ότι χωρίς φορτίο πρέπει να έχω παντού 2,4 bar (34,8 psi) ενώ φορτωμένο δίνει 3,4 bar (49,3 psi) μπροστά και 3,2 bar (46,4 psi) πίσω. Δεν είναι υπερβολικά πολλά όλα αυτά όταν πάνω στο λάστιχο λέει max 51 psi???????
Μήπως μπορείτε να δείτε τί λέει στο δικό σας κολωνάκι και να αναφέρετε το μέγεθος των ελαστικών, την προτεινόμενη στο κολωνάκι πίεση και τελικά σε τι πιέσεις τα έχετε εσείς τα λάστιχά σας;
Και μια ακόμα απορία. Δε θα έπρεπε στο φορτωμένο να είναι αυξημένη η πίσω πίεση (όπου και το πολύ βάρος) και όχι η μπροστά; (αν και αυτό το λέω διαισθητικά και όχι γιατί ξέρω κάτι).
Άντε βάλτε κανένα χεράκι γιατί αν ακολουθήσω τις οδηγίες με βλέπω να πετάω...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Απρ 2011, 19:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Θα έχεις μόνιμα 2,4.
Όταν φορτώνεις επιπλέον 200 κιλά,θα βάζεις πίσω (ΜΟΝΟ ΠΙΣΩ),2,7.
Το έχω ψάξει και μόνο έτσι συμπεριφέρεται καλά.Με οτιδήποτε άλλο μακακίζεται. ;)

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Απρ 2011, 20:05 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Μανθο συγνωμη αλλα για ποιο αυτοκινητο λες εσυ??

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Απρ 2011, 20:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Για το c4 το picasso,ρε φίλε του πατέρα μου.
Του έχω κάνει αρκετά χλμ.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Απρ 2011, 20:23 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Τοτε παω πασο :salute

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Απρ 2011, 20:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Τα βλέπω.......

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Απρ 2011, 20:56 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
τα ρεστα μου.....

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Απρ 2011, 21:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 10:37
Δημοσιεύσεις: 265
ντούκου. Λοιπόν φίλε κ γω στα 2,4 είμαι πάντα. Κι αν τύχει κ φορτωθεί σαν νταλίκα, άντε να προσθέσω λίγο ακόμα κ μόνο αν δω τα λάστιχα να πιτώνουν. Άσχετο αλλά έχω ακούσει πως σε γενικές γραμμές τα μαμίσια λάστιχα είναι υποδεέστερης διαλογής (σε όλα τ αυτοκίνητα) δεν ξέρω αν ισχύει. Πάντως με 2,4 δεν θα χεις κανένα θέμα

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Απρ 2011, 22:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Και γενικά εσείς οι κάτοχοι picasso,το νού σας στα λάστιχα,γιατί η διάστασή σας είναι πανάκριβη.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Απρ 2011, 09:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 14:46
Δημοσιεύσεις: 312
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εγώ τα έχω στα 2.5 αλλά τώρα που λέει ο ΜΜ οτι το μελέτησε το ζήτημα θα ακολουθήσω τη συμβουλή του. Παρεμπιπτόντως χρειάζομαι τη συμβουλή σας. Το αυτοκίνητο έχει 12.000 χλμ αλλά είναι αγορασμένο Αύγουστο του 2008. Δηλαδή τον προσεχή Αύγουστο κλείνει 3 χρόνια. Πρέπει να αλλάξω τα λάστιχα;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Απρ 2011, 10:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 06 Νοέμ 2010, 19:27
Δημοσιεύσεις: 149
ΛΑΜΠΡΟΣ ΤΙΜΟΘΕΟΥ έγραψε:
Εγώ τα έχω στα 2.5 αλλά τώρα που λέει ο ΜΜ οτι το μελέτησε το ζήτημα θα ακολουθήσω τη συμβουλή του. Παρεμπιπτόντως χρειάζομαι τη συμβουλή σας. Το αυτοκίνητο έχει 12.000 χλμ αλλά είναι αγορασμένο Αύγουστο του 2008. Δηλαδή τον προσεχή Αύγουστο κλείνει 3 χρόνια. Πρέπει να αλλάξω τα λάστιχα;


Όχι Λάμπρο. Εγώ σου προτείνω να βάλεις τα μπροστά πίσω, να κάνεις ζυγοστάθμιση-ευθυγράμμιση και όταν συμπληρώσεις 20.000 χλμ, δηλαδή περίπου στα 4,5 χρόνια απτην αγορά του αυτοκινήτου, να τ'αλλάξεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Απρ 2011, 10:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 14:46
Δημοσιεύσεις: 312
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ισως ετσι πρεπει να κανω


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Απρ 2011, 17:58 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
nikolas έγραψε:
ΛΑΜΠΡΟΣ ΤΙΜΟΘΕΟΥ έγραψε:
Εγώ τα έχω στα 2.5 αλλά τώρα που λέει ο ΜΜ οτι το μελέτησε το ζήτημα θα ακολουθήσω τη συμβουλή του. Παρεμπιπτόντως χρειάζομαι τη συμβουλή σας. Το αυτοκίνητο έχει 12.000 χλμ αλλά είναι αγορασμένο Αύγουστο του 2008. Δηλαδή τον προσεχή Αύγουστο κλείνει 3 χρόνια. Πρέπει να αλλάξω τα λάστιχα;


Όχι Λάμπρο. Εγώ σου προτείνω να βάλεις τα μπροστά πίσω, να κάνεις ζυγοστάθμιση-ευθυγράμμιση και όταν συμπληρώσεις 20.000 χλμ, δηλαδή περίπου στα 4,5 χρόνια απτην αγορά του αυτοκινήτου, να τ'αλλάξεις...

:agree Απλά λίγο μεγαλύτερη προσοχή γιατί όσο να ναι θα έχουν σκληρύνει λίγο τα λάστιχα.

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Απρ 2011, 07:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 14:46
Δημοσιεύσεις: 312
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Αυτό σκεφτόμουνα κι εγώ. Όλα τα περιοδικά επιμένουν οτι τα λάστιχα έχουν ημερομηνία λήξης. Βέβαια τον τελευταίο ενάμιση χρόνο το έχω σε κλειστό πάρκιγκ αλλά όσο να'ναι δύο καλοκαίρια τα έφαγε έξω. Με τον ήλιο και τα ρέστα. Υπάρχουν σημεία που τα λάστιχα έχουν ακόμα τις ακίδες πάνω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Απρ 2011, 10:12 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Ρίξε μια ματιά εδώ http://online.wsj.com/article/SB111749893211146635.html
κι εδώ http://abcnews.go.com/WNT/story?id=129404&page=1

Με λίγα λόγια, τα λάστιχα κρατάνε την απόδοσή τους για 3-4 χρόνια και καλό είναι να αλλάζονται πριν τα 6 χρόνια.
Εξαρτάται βέβαια και απο τη φθορά, και σου λέει οτι καλό είναι τα αλλάζεις όταν φαγωθούν αρκετά ή αρχίσουν να κάνουν θόρυβο κύλησης επειδή έχει αρχίσει να ξεραίνεται η γόμα. Όχι τόσο οτι υπάρχει κίνδυνος να σκάσει, αλλά δε θα έχει τις επιδόσεις/κρατήματα που είχε όταν ήταν καινούριο.

Υπάρχει βέβαια και η κοινή λογική. Αν δείς:
οτι έχουν φαγωθεί (πέλμα),
οτι έχουν ξεραθεί και έχουν αρχίσει να σκίζονται,
οτι ξύνεις τις άκρες με το νύχι και φεύγουν κομματάκια,
οτι πλέον τα γράμματα απο τη φθορά είναι δυσανάγνωστα
οτι δεν κρατάει καλά στο βρεγμένο

ε ίσως ήρθε η ώρα να τα αλλάξεις...


Τώρα για τις πιέσεις, μετά απο αρκετά πειράματα που έχω κάνει και στο δικό μου, το καλύτερο απο θέμα "κοπανήματος και άνεσης" είναι να τα έχεις -0,05 ~ -0,1 bar κάτω απο την τιμή που σου λέει το ταμπελάκι (που αν παρατηρήσεις γράφει π.χ. 2.4 +- 0,05bar, δηλαδή 2,35 ~ 2,45bar).
Ελαφρώς υποφουσκωμένα δηλαδή (εντάξει δεν είπαμε και εντελώς ξεφούσκωτα).

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 25 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Πιεση εισαγωγης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Προβλημα μετα απο αλλαγη ελαστικων.....
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: c2_vTs_16v
Απαντήσεις: 26
Πιέσεις ελαστικών για το Saxaki μας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: ViTeSe
Απαντήσεις: 9
Πρόβλημα με αισθητήρα πιεση
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Montaz
Απαντήσεις: 11
Επιλογή Ελαστικών
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: μιχαλης μεγας
Απαντήσεις: 8
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια