Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΕΡΑΝΑΡΤΗΣΗ...ΤΕΛΟΣ σε C4 Grand Picasso. Δημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Ιαν 2018, 01:07 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Ξερω ρε συ Λευτερη, ερωτας ΚΑΙ στο συγκεκριμενο χρωμα (κυριως)!
Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΕΡΑΝΑΡΤΗΣΗ...ΤΕΛΟΣ σε C4 Grand Picasso. Δημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Ιαν 2018, 08:32 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5577 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Εγω είχα στειλει email στη Γαλλία 1-2 φορές μεσα απο το site της PSA. Το προωθουν στα κεντρικα καθε χωρας, δεν απαντουν οι ιδιοι η απαντουν αρχικα οτι "ευχαριστουμε για το ενδιαφερον κλπ κλπ", "το αιτημα σας εχει προωθηθει στα κεντρικα της χωρας σας". Μετα απο λιγες ημερες με πηρε τηλεφωνο καποιος υπευθυνος τεχνικος απο τον Συγγελιδη που και αυτος με τη σειρα του με παρεπεμψε στον τοπικο εμπορο (π.χ. Ωμεγα κλπ). Καλα ξεμπερδέματα παιδια με τις προβληματικες αεραναρτησεις. Αν ειχαν βαλει φουλ υδροπνευματικη λιγοτερα προβληματα θα ειχε βγαλει, αλλα ειπαμε...σημεια των καιρων...
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
tracker
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΕΡΑΝΑΡΤΗΣΗ...ΤΕΛΟΣ σε C4 Grand Picasso. Δημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Ιαν 2018, 14:16 |
|
Εγγραφή: Πέμ 18 Ιαν 2018, 00:02 Δημοσιεύσεις: 75 Τοποθεσία: Βόλος
|
Λοιπόν έχω νέα. Το κομπρεσέρ το πήρα σήμερα το πρωί και το έλυσα στο σπίτι μου. Από μέσα έβγαλα περίπου ..... κρατηθείτε...... 10 γραμμάρια χωματόνερο. Μέσα στο μοτέρ χωματόνερο! Έπεσε το σχετικό καθάρισμα και δυστυχώς λόγω έλλειψης χρόνου θα το ξαναπιάσω αύριο στα χέρια μου και θα σας πω αν θα δουλέψει. Πάντως το εξακοσάρι δεν βλέπω να το γλυτώνω γιατί οι βαλβίδες που ανοιγοκλείνουν για να φουσκώσουν οι φούσκες είναι ευαίσθητες στο νερό και μάλλον κολλάνε και γι' αυτό δεν συγκρατούν τον αέρα. Έχω και φωτό από το διαλυμένο κομπρεσέρ (συμπιεστή ελληνιστί) που αν βρω πως αναρτούνται θα τις αναρτήσω προς ενημέρωση για όποιον είναι μερακλής.
|
|
|
|
|
nikolas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΕΡΑΝΑΡΤΗΣΗ...ΤΕΛΟΣ σε C4 Grand Picasso. Δημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Ιαν 2018, 18:57 |
|
Εγγραφή: Σάβ 06 Νοέμ 2010, 19:27 Δημοσιεύσεις: 149
|
Φίλε tracker, με όλον τον σεβασμό, μήπως θα ήταν πιο συμφέρον για σένα να βάλεις συμβατικά αμορτισέρ πίσω και να ησυχάσεις? Σε κάθε περίπτωση, ελπίζω το 600άρι να είναι τα τελευταία λεφτά που θα πληρώσεις για τις αεραναρτήσεις...
|
|
|
|
|
billys
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΕΡΑΝΑΡΤΗΣΗ...ΤΕΛΟΣ σε C4 Grand Picasso. Δημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Ιαν 2018, 19:06 |
|
Εγγραφή: Παρ 13 Φεβ 2015, 17:39 Δημοσιεύσεις: 587 Τοποθεσία: Αλμυρός
|
nikolas έγραψε: Φίλε tracker, με όλον τον σεβασμό, μήπως θα ήταν πιο συμφέρον για σένα να βάλεις συμβατικά αμορτισέρ πίσω και να ησυχάσεις? Σε κάθε περίπτωση, ελπίζω το 600άρι να είναι τα τελευταία λεφτά που θα πληρώσεις για τις αεραναρτήσεις... Δεν θα μπορεί όμως μετά να ρυθμίζει τα φώτα αφού ρυθμίζονται αυτόματα παπό τον αισθητήρα ύψους του αυτοκινήτου. Και δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να επηρεάζει.
_________________ Βασίλης - C4 Picasso
www.diadrash.gr
|
|
|
|
|
leftermann
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΕΡΑΝΑΡΤΗΣΗ...ΤΕΛΟΣ σε C4 Grand Picasso. Δημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Ιαν 2018, 19:28 |
|
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ 2011, 21:55 Δημοσιεύσεις: 234 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
tracker έγραψε: Λοιπόν έχω νέα. Το κομπρεσέρ το πήρα σήμερα το πρωί και το έλυσα στο σπίτι μου. Από μέσα έβγαλα περίπου ..... κρατηθείτε...... 10 γραμμάρια χωματόνερο. Μέσα στο μοτέρ χωματόνερο! Έπεσε το σχετικό καθάρισμα και δυστυχώς λόγω έλλειψης χρόνου θα το ξαναπιάσω αύριο στα χέρια μου και θα σας πω αν θα δουλέψει. Πάντως το εξακοσάρι δεν βλέπω να το γλυτώνω γιατί οι βαλβίδες που ανοιγοκλείνουν για να φουσκώσουν οι φούσκες είναι ευαίσθητες στο νερό και μάλλον κολλάνε και γι' αυτό δεν συγκρατούν τον αέρα. Έχω και φωτό από το διαλυμένο κομπρεσέρ (συμπιεστή ελληνιστί) που αν βρω πως αναρτούνται θα τις αναρτήσω προς ενημέρωση για όποιον είναι μερακλής. άνοιξες και τις ηλεκτροβάνες; Είναι δύσκολο, εμείς εδώ δεν το τολμήσαμε. Το κομπρεσέρ μου το ανοίγουμε σε κάθε σέρβις, για καθάρισμα κλπ. Επίσης έχουμε βάλει και μια νεροπαγίδα στο σωληνάκι από όπου παίρει αέρα. Το δικό μου δεν είχε ποτέ υγρασία, ούτε σκουριά, κάποιος άλλος που είχε νερό και βρωμιά συνέχεια στο κομπρεσέρ έλυσε το πρόβλημα με μια νεροπαγίδα. Τα φώτα ρυθμίζονται από τον αισθητήρα ύψους; Σίγουρα; Για xenon μιλάμε προφανώς ε;
|
|
|
|
|
tracker
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΕΡΑΝΑΡΤΗΣΗ...ΤΕΛΟΣ σε C4 Grand Picasso. Δημοσιεύτηκε: Τετ 24 Ιαν 2018, 12:34 |
|
Εγγραφή: Πέμ 18 Ιαν 2018, 00:02 Δημοσιεύσεις: 75 Τοποθεσία: Βόλος
|
Όχι, τις ηλεκτροβάνες δεν τις άνοιξα. Ήταν πολύ δύσκολο και φοβήθηκα μην σπάσω το καπάκι. Για τη νεροπαγίδα υποτίθεται ότι έχει στην είσοδο του αέρα. Ίσως βάλω και μια έξτρα.
Λοιπόν το κομπρεσέρ δούλεψε, το πήγα στο συνεργείο, και το τοποθέτησαν μαζί με τις καινούριες φούσκες. Μου είπαν ότι δούλεψε κανονικά. Θα πάω σε λίγο να το πάρω και θα σας πω εντυπώσεις. Βασικά θέλω να δω αν όντως το πρόβλημα ήταν από φούσκες. Να δούμε θα ξανακάτσει;
|
|
|
|
|
leftermann
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΕΡΑΝΑΡΤΗΣΗ...ΤΕΛΟΣ σε C4 Grand Picasso. Δημοσιεύτηκε: Τετ 24 Ιαν 2018, 14:26 |
|
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ 2011, 21:55 Δημοσιεύσεις: 234 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
αυτός εδώ ο τύπος τις ανοίγει, αλλά δεν δείχνει πώς ακριβώς... https://www.youtube.com/watch?v=DJ5FGMNAd6Yωπ ωπ, στα σχόλια του βιντεο κάποιος τον ρωτάει ακριβώς αυτό, πώς άνοιξε το καπάκι των ηλεκτροβανων. Δεν κατέχω γαλικά, με google translate το παλεύω
|
|
|
|
|
tracker
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΕΡΑΝΑΡΤΗΣΗ...ΤΕΛΟΣ σε C4 Grand Picasso. Δημοσιεύτηκε: Τετ 24 Ιαν 2018, 21:06 |
|
Εγγραφή: Πέμ 18 Ιαν 2018, 00:02 Δημοσιεύσεις: 75 Τοποθεσία: Βόλος
|
Το πρόβλημα λύθηκε. Επιτέλους η ανάρτηση δεν ξεφουσκώνει πλέον έπειτα από σχεδόν 1,5 χρόνο. Το κομπρεσέρ δουλεύει πιο στρωτά από πριν. Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος εκτός από μια φορά που πήγα να βάλω μπρος και μου έβγαλε "suspension faulty". Προχώρησα καμιά 500αριά μέτρα, το παρκάρισα, και όταν το κλείδωσα τότε άρχισε να δουλεύει το κομπρεσέρ. Θα δούμε πως θα εξελιχθεί και αυτό. Πάντως τις παλιές φούσκες τις πήρα στο σπίτι μου για να δω από που χάνουν. Τράβηξα φωτογραφίες και βίντεο από την όλη διαδικασία (εντάξει όχι και πάρα πολλά) και θα προσπαθήσω να ανεβάσω ότι μπορώ αν και υπάρχουν βίντεο στο youtube. Αναλαμβάνω κομπρεσέρ. Τιμές προσιτές! (πλάκα κάνω). Τελικό κόστος 260 ευρώ φούσκες + 173 ευρώ μαστορικά.
|
|
|
|
|
tracker
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΕΡΑΝΑΡΤΗΣΗ...ΤΕΛΟΣ σε C4 Grand Picasso. Δημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Ιαν 2018, 12:00 |
|
Εγγραφή: Πέμ 18 Ιαν 2018, 00:02 Δημοσιεύσεις: 75 Τοποθεσία: Βόλος
|
Όλα δουλεύουν κανονικά εκτός από το μήνυμα "suspension faulty" το οποίο στην αναγνώριση βλαβών έχει 2 βλάβες. ρελέ κομπρεσέρ και χαμηλή τάση μπαταρίας 10,4volt. Η μπαταρία είναι καινούρια (1 μήνα) οπότε μάλλον κάτι γίνεται με τα καλώδια. Είχε αναφερθεί και προηγουμένως κάτι για το ρελέ. Μήπως ξέρει κανείς που βρίσκεται;
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΕΡΑΝΑΡΤΗΣΗ...ΤΕΛΟΣ σε C4 Grand Picasso. Δημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Ιαν 2018, 15:54 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
κοιτάξτε λίγο τις γειώσεις στην περιοχή!!!
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
leftermann
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΕΡΑΝΑΡΤΗΣΗ...ΤΕΛΟΣ σε C4 Grand Picasso. Δημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Ιαν 2018, 00:52 |
|
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ 2011, 21:55 Δημοσιεύσεις: 234 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
αυτό το ρελέ πρέπει να είναι φάντασμα, όλοι το ψάχνουν και κανένας δεν το βρίσκει. Διάβασα ένα σωρό συζητήσεις σε fora, αγγλικά και γαλλικά: 1. το ρελέ είναι κάπου μέσα στο κομπρεσέρ. 2. το ρελέ είναι στον χώρο αποσκευών, κάτω από τα κουμπάκια της ανάρτησης, αριστερά από το αριστερό κάθισμα της 3ης σειράς (έχει μια πλαστική λωρίδα, η αλήθεια είναι ότι αυτήν την πλαστική λωρίδα την είχε βγάλει ο μάστορας του Γιαννίρη όταν είχα το πρόβλημα και έλεγχε την καλωδίωση) 3. το ρελέ είναι ενσωματωμένο στον εγκέφαλο της ανάρτησης (τσιβί αν είναι αλήθεια). πάντως αν παίξεις με τα κουμπάκια της ανάρτησης ακούς το ρελέ πολύ πολύ καθαρά, οπότε εκεί κοντά είναι. Ποντάρω στην πλαστική λωρίδα Επίσης, 2-3 third party κατασκευαστές κομπρεσέρ για c4 picasso που πέτυχα, μαζί με το κομπρεσέρ δίνουν και ρελέ και συστήνουν οπωσδήποτε να αλλαχτεί και το ρελέ, ακόμα και αν φαίνεται να δουλεύει σωστά...
|
|
|
|
|
tracker
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΕΡΑΝΑΡΤΗΣΗ...ΤΕΛΟΣ σε C4 Grand Picasso. Δημοσιεύτηκε: Τετ 31 Ιαν 2018, 02:29 |
|
Εγγραφή: Πέμ 18 Ιαν 2018, 00:02 Δημοσιεύσεις: 75 Τοποθεσία: Βόλος
|
leftermann βλέπω είσαι κι εσύ ψαχτήρι! Μαστορεύεις για την πάρτυ σου όπως κι εγώ ή έχεις συνεργείο; Αν θες μου απαντάς βέβαια. στο θέμα μας, 1. το ρελέ δεν είναι σίγουρα στο κομπρεσέρ γιατί το έλυσα. 2. αν είναι εκεί μέσα στα κουμπιά δεν ξέρω 3. μέσα στον εγκέφαλο δεν υπάρχουν ρελέ ισχύος οπότε ούτε κι εκεί μπορεί να είναι. Οπότε κι εγώ θα ποντάρω στο 2 στην πλαστική λωρίδα. Επίσης στο χώρο της μηχανής, πίσω από την μπαταρία, υπάρχει ένα κουτί που πάνε πολλάααα καλώδια. Να πω ότι τα έβγαλα τα καλώδια (φίσες έχει) και πήρα στα χέρια ένα κουτί που έχει μέσα ασφάλειες και ρελέ. Όμως αν και φαίνεται ότι ανοίγει, δεν κατάφερα να το ανοίξω για να κάνω μετρήσεις. Ο φίλος ο vil είπε για γειώσεις. Φίλε Vil δεν ήμουν σαφής. Η τάση που μου βγάζει η μπαταρία όταν το έχω παρκάρει από το βράδυ είναι 12,3volt. Έχω και βολτόμετρο στον αναπτήρα του αυτοκινήτου και παρακολουθώ. Όταν μπαίνω στο αυτοκίνητο πριν βάλω μπρος δουλεύει το κομπρεσέρ για να διορθώσει το ύψος. Όμως μόλις δουλέψει 2 δευτερόλεπτα βγάζει suspension faulty και service. Όταν κινήσω το αυτοκίνητο για 2-3 λεπτά και φορτίσει η μπαταρία, σταματάω στην άκρη, σβήνω και ανοίγω λίγο την πόρτα. Μόλις την κλείσω δουλεύει αμέσως το κομπρεσέρ κανονικά και σβήνει το service και όλα δουλεύουν κανονικά. Απ' ότι έχω διαβάσει, το κομπρεσέρ δεν δουλεύει αν η τάση της μπαταρίας πέσει κάτω από 11,2volt. Άρα παρόλο που έχω τάση 12,3 σε κάποιο σημείο του κυκλώματος μετράει τάση κάτω από 11,2. Γι' αυτό και όταν το κινήσω και φορτίσει καλά η μπαταρία, φαίνεται ότι εκεί μετράει πάνω από 11,2v και δουλεύει το κομπρεσέρ. Το θέμα είναι από που παίρνει τη μέτρηση. Μήπως έχει σχέση αυτό το ρελέ; Μήπως δεν οπλίζει το ρελέ επειδή έχει χαμηλή τάση και είναι αλλού το πρόβλημα αλλά μου βγάζει σφάλμα του ρελέ; Πάντως ότι κάποια επαφή είναι προβληματική είναι το μόνο σίγουρο. Σας ζάλισα ε;
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΕΡΑΝΑΡΤΗΣΗ...ΤΕΛΟΣ σε C4 Grand Picasso. Δημοσιεύτηκε: Τετ 31 Ιαν 2018, 08:56 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Κουλο αλλα δυναμο εχεις μετρησει;
Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|