Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 11:25 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Απόψεις για τις εξελίξεις στην υγραεροκινηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Απρ 2014, 14:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
Καταρχάς ένα χαιρετισμό στην παρέα..Είμαι νέος στο κλαμπ και σίγουρα δεν έχω διαβάσει όλα τα θέματα και αν αυτό που ανοίγω τώρα υπάρχει κάπου αλλού ευχαρίστως η διαχείρηση να το παραπέμψει εκεί.Απο το 2012 με το προγράμματα ανταλλαγής έδωσα ένα θηρίο (3500τζιπ σορεντο) και σαν οικογενειάρχης me μωρό επέλεξα το 1600αρι grand picaso( με τον παλιό κινητήρα).Η επιλογή δεν ήταν ελεύθερη αλλα έπρεπε να επιλέξω από αυτά που η εταιρεία ήθελε να δώσει (σίγουρα θα έπαιρνα το ντίζελ αν μπορούσα).Επιπλεον με δική μου επιλογή και επιπλέον ένα μικρό κόστος επέκτεινα την εργοστασιακή εγγύηση απο2 σε 5 χρόνια.
Τπ...αυτά σαν εισαγωγή. Αυτό το καιρό ψάχνω την υγραεροκινηση υγρού τύπου (di η όπως λέγεται 5ης? γενιάς).Μια πρώτη διαπίστωση ειναι ότι οι περισσότερες εταιρείες δεν περιλαμβάνουν στις προτάσεις τους την Σιτροέν (ενώ εχουν πλήθος άλλων).ουτε και η Σιτροέν δείχνει να έχει κάποια προτίμηση,ακόμη και σε ανεπίσημη μορφή σε κάποια από το πληθος και αυτό έχει τη σημασία του ως προς την 5ετη εργοστασιακή εγγύηση που ανέφερα.Να πω εδώ ένα σχόλιο η μια κακια? γιατι η εταιρεία απέχει ενώ δεν κάνει το ίδιο στο εξωτερικό η όπως κάνουν τόσες άλλες εταιρείες στο ελλαδιςταν και έχουν την ευθύτητα να προτείνουν συγκεκριμένες προστατεύοντας τους πελάτες τους από σκιντζηδες η ακατάλληλα συστημα??
Για να μην το κουράζω λοιπόν ρωτάω
1. Τι υλικό υπαρχει (απόψεις,εμπειρίες,τυχόν προβλήματα ειδική γνώση κλπ)στη σχέση Σιτροέν- υγραερίου di(η 5ης γενιάς)
2. Υπάρχει τέτοιο συστημα που την τροφοδοσία του αερίου να την περνά μέσα στην ταπα βενζίνης
Ευχαριστώ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απόψεις για τις εξελίξεις στην υγραεροκινηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Απρ 2014, 16:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
Σε ολα μπαινει το υγραεριο.να ξερεις τα συστηματα εχουν την ιδια φιλοσοφια λειτουργιας αλλα εχουν αλλαγες σε λογισμικο επιπεδο αλλα συστηματα με πιο πολλες δυνατοτητες ρυθμισης και αλλα με λιγοτερες δυνατοτητες...μετα παιζει ρολο η ποιοτητα των εξαρτηματων να μην ειναι τιποτα βουλγαρικοα made in italy...και το πιο σημαντικο ειναι ο εγκαταστατης
Στο θεμα μας τωρα λογω οτι το αμαξι σου ειναι καινουργιο θα προετεινα να βαλεις καποιο σοβαρο συστημα 4ης γενιας με obd με ενα καλο συστημα και σε συνδυασμο εναν πολυ καλο εγκαταστατη πετυχαινεις το καλυτερο αποτελεσμα..
Δεν ειμαι αντιθετος με τα συστηματα 5ης γενιας αλλα πιο κατεχει καλα το αθλημα χωρις να εχεις προβληματα?

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απόψεις για τις εξελίξεις στην υγραεροκινηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Απρ 2014, 17:40 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Για το Νο. 2 ναι υπάρχει. Μόνο που σου δίνει ανταπτορα που τον βιδωνεις όταν είναι να βάλεις αέριο.

From inside C4 White Airbus

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απόψεις για τις εξελίξεις στην υγραεροκινηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Απρ 2014, 19:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση σου.Ο λόγος που άνοιξα το θέμα της λεγόμενης 5ης γενιάς ειναι να αποτελέσει ένα εριθιςμα κουβέντας διότι όπως και να το κάνουμε αποτελούν την εξέλιξη της τεχνολογίας, προσφέρουν κάποια πλεονεκτήματα σε σχέση με τα προηγούμενα όπως πχ δεν έχουν πνεύμονα,νερα αυτοκινήτου,προγραμματισμό εγκεφάλου,λιγότερη καταναλωςη και ειναι αυτά που αυξάνουν την ιπποδύναμη κατα10% περίπου.Τωρα αν αυτά η κάποια αλλα σημεία τους ειναι και μειονεκτήματα ειναι θέμα αυτής της συζήτησης μαζί σας όπως και η εμπειρία όσων έχουν περάσει τέτοια ειναι Επεισης υπέρ πολύτιμη.Συμφωνω για κάποια σοβαρό συστημα (ως προς τα βουλγαρικα η τουρκικά πολύ φοβάμαι ότι σε εξαρτήματα τουλάχιστον ειναι αρκετά συχνά και σε διάφορες εγκαταςταςεις) και στα όψιν μου ειναι 4 κυρίως εταιρειών οπως icon/ jtg της omvl το brc, prins, viable κυρίως .ΟΜΩΣ ενώ στις προτάσεις τους έχουν πλήθος άλλων εταιρειών σε όλα απουσιάζει η Σιτροέν και δεν ξέρω τι μπορεί να σημαίνει αυτό.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απόψεις για τις εξελίξεις στην υγραεροκινηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Απρ 2014, 06:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Εδώ και 4 χρόνια έχω σύστημα υγρού ψεκασμού από την ICOM τοποθετημένο από τον Μπίρμπο, και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Έχω κάνει περίπου 50.000χλμ. Το πλήρωσα τότε που ήταν παχιές οι μύγες, 1600 ευρώ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απόψεις για τις εξελίξεις στην υγραεροκινηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Απρ 2014, 10:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
Ειναι ένα συστημα που και από άλλους άκουσα θετικές απόψεις τόσο σαν συνεργείο όσο και σαν απροβλημάτιστη λειτουργία(βεβαια αυτοί το βάλανε σε γερμανικό αμάξι ) και τους έχω στείλει Μαΐλ ήδη για τιμή κλπ.Αυτο που λένε ότι έχει μικρότερη κατανάλωση και αύξηση ίππο δύναμης τα παρατηρήσεις στο δικό σου? Σου τσιμπάει λίγη βενζινα στο ταξίδι η όχι? γιατι άκουσα ότι τα νεότερα έχουν μια παράλληλη κατανάλωση βενζίνης 1%. Φαντάζομαι ότι θα έχεις αλλάξει και τα μπουζι η δεν χρειάζεται?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Απόψεις για τις εξελίξεις στην υγραεροκινηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Απρ 2014, 15:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Orestis έγραψε:
Ειναι ένα συστημα που και από άλλους άκουσα θετικές απόψεις τόσο σαν συνεργείο όσο και σαν απροβλημάτιστη λειτουργία(βεβαια αυτοί το βάλανε σε γερμανικό αμάξι ) και τους έχω στείλει Μαΐλ ήδη για τιμή κλπ.Αυτο που λένε ότι έχει μικρότερη κατανάλωση και αύξηση ίππο δύναμης τα παρατηρήσεις στο δικό σου? Σου τσιμπάει λίγη βενζινα στο ταξίδι η όχι? γιατι άκουσα ότι τα νεότερα έχουν μια παράλληλη κατανάλωση βενζίνης 1%. Φαντάζομαι ότι θα έχεις αλλάξει και τα μπουζι η δεν χρειάζεται?


Ίσως σου ακουστεί ακραίο αυτό που θα πω, αλλά το εννοώ με όλη τη σημασία του : Μπορεί να μου έχει βγάλει 1002 ηλεκτρικά προβλήματα το αμάξι στο παρελθόν, στο σύστημα υγραερίου ποτέ. Παίζει όπως την πρώτη μέρα.
Αύξηση ιπποδύναμης.... δεν ξέρω. Μέχρι τα 210 χλμ το έχω πάει. Αύξηση ιπποδύναμης σημαίνει ότι αυξάνεται και η τελική του. Εγώ δεν το έχω τελικιάσει ποτέ, οπότε δεν μπορώ να σου πω. Αυτό που ξέρω όμως στα σίγουρα είναι ότι αμάξι με το υγραέριο έχει αποκτήσει νεύρο. Αρπάζει αμέσως στο γκάζι. Με τη βενζίνη αντιλαμβάνομαι μια νωχελικότητα. Μια βαριεστημάρα. Ίσως φταίει ότι η βενζίνη επειδή δεν ανακυκλώνεται τακτικά, έχει χάσει τις ιδιότητες της. Έχει αρχίσει να μυρίζει νέφτι. Αλλά και πάλι, ακόμα και όταν του ρίχνω 30 ευρώ καινούργια βενζίνη κάθε 2 μήνες, πάλι το ίδιο αντιλαμβάνομαι. Αφού λέω αμάν και πότε να γυρίσει σε υγραέριο...
Βενζίνη δεν ψεκάζει καθόλου. Μόνο όταν ξεκινάς τον κινητήρα, μέχρι να γυρίσει σε υγραέριο. Αλλά σε όλο το φάσμα των στροφών, το σύστημα ψεκάζει μόνο υγραέριο.
Μπουζί ναι έχω αλλάξει, με αυτά που δίνει η Bosch για το δίλιτρο μοντέλο με κωδικό FR6NI332S. Έχω αλλάξει γιατί μου έχει κάψει πολλαπλασιαστή στο παρελθόν, και υποπτεύομαι ότι έφταιγαν τα μπουζί. Από τότε, δηλαδή εδώ και 3.5 χρόνια, όλα βαίνουν καλώς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απόψεις για τις εξελίξεις στην υγραεροκινηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Απρ 2014, 16:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 04 Φεβ 2012, 19:34
Δημοσιεύσεις: 1186
Και εγώ στο ξαρα μου είχα διαπιστώσει καλύτερο άρπαγμα κυρίως στις χαμηλές στροφές σε σχέση με την βενζίνη.
Εγώ είχα τον κινητήρα 1.6 με 110 ps και ήμουν πολύ ευχαριστημενος με το υγραέριο, έκανα 33000χλμ απροβληματιστα, αν κάνεις πάνω από 10000 χλμ το χρόνο βάλε ένα καλό και οικονομικό σύστημα σε καλό μάστορα και δεν θα έχεις πρόβλημα.





Από το LG-E975 Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απόψεις για τις εξελίξεις στην υγραεροκινηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Απρ 2014, 21:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
Το πρώτο μπέρδεμα..Μίλησα σήμερα με κάποιον που έχει το ΒRC ( χωρίς ονόματα).Προτεινε ένα συστημα υγρας ροής με μπεκ ΑΛΛΑ με όλα τα χαρακτηριστικά της 4ης δηλαδή με πνεύμονα ,με νερά κινητήρα και εγκέφαλο που με κάρτα και λίγες μηνιαίες δόσεις έρχεται στα 1030€. Οι τιμές διαφέρουν λίγο από αυτές που λένε στα σάιτ...Δεν θυμάμαι όνομα αλλα σίγουρα δεν ήτανε το πλαγκ -ντραιβ το οποίο έρχεται λίγο ακριβότερο και όπως μου είπε αφορά κυρίως τα τουρμπισια αμάξια.Επιπλεον ο ίδιος δεν συνιστά χαλκό σωλήνα για αλλοιώνεται και σαν καλύτερο θεωρεί το γνωστό πλαστικό σωλήνακι???Ως προς την ισχύ απλά δεν χάνει .Του ανάφερα αυτά που διάβασα και στο σάιτ του Μπιρμου ότι στα κανονικά 5ης δεν έχουμε πνεύμονα νερά κλπ τα οποία όμως δεν τα δέχτηκε ότι ισχύουν...Ομολογώ ότι λίγο με μπέρδεψε,αλλα το ψάξιμο θα συνεχιστεί με τις υπόλοιπες 3 κυριως


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απόψεις για τις εξελίξεις στην υγραεροκινηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Απρ 2014, 21:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Γενικά είσαι μπερδεμένος.......
το 24άρι είναι αυτό για το οποίο σου είπε.
Δεν χρειάζεται να βάλεις 5ης γενιάς,είναι υπερβολή για το δικό σου αυτοκίνητο.
Όποιος σου πεί οτι προσφέρει κάτι παραπάνω,σου λέει ψέμματα,γιατί πολύ απλά δεν μπορεί η OBD σου να το δεχτεί.
Κατανοητός μέχρι εδώ?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απόψεις για τις εξελίξεις στην υγραεροκινηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Απρ 2014, 17:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
Μέσα επεσες.. :D ..το είπε με ένα ξένο όνομα αλλα με κατάληξη 24 ...Άρα μιλάμε στην ουσία για ένα εξελιγμένο στα μπεκ κλασσικό 4αρι συστημα και όλα τα νεότερα 5...6..τα αφήνω στην μπάντα...με μεγάλη απογοήτευση ομολογώ.Και με την ευκαιρία ως προς τις σωληνώσεις είσαι υπέρ των χαλκινων η όχι?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απόψεις για τις εξελίξεις στην υγραεροκινηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Απρ 2014, 20:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Χαλκός και πάλι χαλκός.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απόψεις για τις εξελίξεις στην υγραεροκινηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Απρ 2014, 10:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
Mεπτά την ανώμαλη προσγείωση του Μανθου,που τον ευχαριστώ,το ψάξιμο επικεντρώθηκε στα 4ης και προέκυψαν κάποια ενδιαφέρονταραγματα που νομίζω πρέπει να σχολιαστούν.
1. Ο Μπιρμος μου μίλησε για το GFI to οποίο το συνιστά η Σιτροέν αλλα και οι άλλες γαλλικές εταιρείες όπως μπουν είπαν.Ειναι με μπεκ φυσικά τα οποία όμως έχουν ανεξάρτητη γραμμή παροχής το καθένα του.δυστυχως οι μεγάλοι απουσιαζανε και δεν έχω λεπτομέρειες η τιμή..
2. Ο Τσοπελογιαννης είπε ότι στα γαλλικά βάζει το prins,με δύο επιλογές.Είτε το silverLine 1080€ Τελική με ΚΤΕΟ και κατι καλούδια προσφορές αυτήν την εποχή και μόνο, Είτε το vsi πιο ακριβό κατα200€ Περίπου λόγω γιαπωνεζικων μπεκ που έχουν εγγύηση για εκατομμύρια ώρες λειτουργίας..
Ο εγκατάστασης δίνει 15 χρόνια εγγύηση συστήματος και μηχανής με τον όρο ότι στο συστημα απαραίτητα θα μπει...ΛΑΔΙΕΡΑ....Αλλοιώς δεν δίνετε....
(Oομολογώ ότι ξαφνιάστηκα ως προς αυτό και τα σχόλια δικά σας)



Μανθο γιατι όλοι τους την χαλκό σωλήνα δεν την συνιστούν η μάλλον την ειρωνεύονται? λόγω δυσκολίας στην εγκατάσταση η λόγω κόστους?....
Επεισης τι γνώμη έχεις για τις λάδιερες


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απόψεις για τις εξελίξεις στην υγραεροκινηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Απρ 2014, 13:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Ψάξε να βάλεις Zavoli και θα με θυμηθείς.
Άσε τι λέει η μαμά Citroen.
Φύγε μακριά απο λαδιέρες,είναι μύθος.
Χαλκός με επένδυση σκληρού προστατευτικού καλλύματος........ξέρεις τι ζόρι είναι να περαστεί απο εκεί που πρέπει?Μάτωσα τα χέρια μου να το περάσω στο δικό μου.
Αν ανατρέξεις σε άλλο πόστ,θα δείς φωτό απο το δικό μου και θα καταλάβεις.
Φύγε μακριά απο αντιγραφή χάρτη του γκαζιού σε αυτό της βενζίνης.
Άγραφος τελείως και ρύθμισμα στο δικό σου πόδι στο δρόμο,με φούλ φορτίο και για αρκετά χλμ.

Υ.Γ Αν σε ζορίζουν όλα αυτά στείλτο μου με μια αυτοκινητάμαξα εδώ και σε τρείς μέρες θα το έχεις.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απόψεις για τις εξελίξεις στην υγραεροκινηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Απρ 2014, 14:15 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Και εγώ ,zavoli έχω βάλει φίλε μου και οι σωληνώσεις είναι σαν του Μάνθου.Και εγώ δεν έχω βάλει λαδιερα γέλαγε ο εγκατάστασης με αυτό.

Στάλθηκε από το ST26i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 35 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Νεος στην οικογενεια ζητα βοηθεια των παλαιων.
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 9
Και στην monza μπαινουν τα c3
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: smpokos
Απαντήσεις: 8
Αλλαγές στην Xsara του Solberg
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 2
Το C5 II στην παραγωγη.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: panc4
Απαντήσεις: 0
Ηχος στην αλλαγή ταχύτητας.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: keltis
Απαντήσεις: 40
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια