Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Orestis
|
Θέμα δημοσίευσης: Απόψεις για τις εξελίξεις στην υγραεροκινηση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Απρ 2014, 14:03 |
|
Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28 Δημοσιεύσεις: 1317
|
Καταρχάς ένα χαιρετισμό στην παρέα..Είμαι νέος στο κλαμπ και σίγουρα δεν έχω διαβάσει όλα τα θέματα και αν αυτό που ανοίγω τώρα υπάρχει κάπου αλλού ευχαρίστως η διαχείρηση να το παραπέμψει εκεί.Απο το 2012 με το προγράμματα ανταλλαγής έδωσα ένα θηρίο (3500τζιπ σορεντο) και σαν οικογενειάρχης me μωρό επέλεξα το 1600αρι grand picaso( με τον παλιό κινητήρα).Η επιλογή δεν ήταν ελεύθερη αλλα έπρεπε να επιλέξω από αυτά που η εταιρεία ήθελε να δώσει (σίγουρα θα έπαιρνα το ντίζελ αν μπορούσα).Επιπλεον με δική μου επιλογή και επιπλέον ένα μικρό κόστος επέκτεινα την εργοστασιακή εγγύηση απο2 σε 5 χρόνια. Τπ...αυτά σαν εισαγωγή. Αυτό το καιρό ψάχνω την υγραεροκινηση υγρού τύπου (di η όπως λέγεται 5ης? γενιάς).Μια πρώτη διαπίστωση ειναι ότι οι περισσότερες εταιρείες δεν περιλαμβάνουν στις προτάσεις τους την Σιτροέν (ενώ εχουν πλήθος άλλων).ουτε και η Σιτροέν δείχνει να έχει κάποια προτίμηση,ακόμη και σε ανεπίσημη μορφή σε κάποια από το πληθος και αυτό έχει τη σημασία του ως προς την 5ετη εργοστασιακή εγγύηση που ανέφερα.Να πω εδώ ένα σχόλιο η μια κακια? γιατι η εταιρεία απέχει ενώ δεν κάνει το ίδιο στο εξωτερικό η όπως κάνουν τόσες άλλες εταιρείες στο ελλαδιςταν και έχουν την ευθύτητα να προτείνουν συγκεκριμένες προστατεύοντας τους πελάτες τους από σκιντζηδες η ακατάλληλα συστημα?? Για να μην το κουράζω λοιπόν ρωτάω 1. Τι υλικό υπαρχει (απόψεις,εμπειρίες,τυχόν προβλήματα ειδική γνώση κλπ)στη σχέση Σιτροέν- υγραερίου di(η 5ης γενιάς) 2. Υπάρχει τέτοιο συστημα που την τροφοδοσία του αερίου να την περνά μέσα στην ταπα βενζίνης Ευχαριστώ
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απόψεις για τις εξελίξεις στην υγραεροκινηση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Απρ 2014, 16:15 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8106 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
Σε ολα μπαινει το υγραεριο.να ξερεις τα συστηματα εχουν την ιδια φιλοσοφια λειτουργιας αλλα εχουν αλλαγες σε λογισμικο επιπεδο αλλα συστηματα με πιο πολλες δυνατοτητες ρυθμισης και αλλα με λιγοτερες δυνατοτητες...μετα παιζει ρολο η ποιοτητα των εξαρτηματων να μην ειναι τιποτα βουλγαρικοα made in italy...και το πιο σημαντικο ειναι ο εγκαταστατης Στο θεμα μας τωρα λογω οτι το αμαξι σου ειναι καινουργιο θα προετεινα να βαλεις καποιο σοβαρο συστημα 4ης γενιας με obd με ενα καλο συστημα και σε συνδυασμο εναν πολυ καλο εγκαταστατη πετυχαινεις το καλυτερο αποτελεσμα.. Δεν ειμαι αντιθετος με τα συστηματα 5ης γενιας αλλα πιο κατεχει καλα το αθλημα χωρις να εχεις προβληματα?
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
vpafi
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απόψεις για τις εξελίξεις στην υγραεροκινηση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Απρ 2014, 17:40 |
|
Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42 Δημοσιεύσεις: 11784 Τοποθεσία: GoodView City Εικόνες: 3
|
Για το Νο. 2 ναι υπάρχει. Μόνο που σου δίνει ανταπτορα που τον βιδωνεις όταν είναι να βάλεις αέριο.
From inside C4 White Airbus
_________________ Godzilla Αμαρτωλός
Ενας σοφός είπε κάποτε: Ρε δεν γαμιέται? Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια. Βαγγέλης
|
|
|
|
|
Orestis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απόψεις για τις εξελίξεις στην υγραεροκινηση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Απρ 2014, 19:53 |
|
Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28 Δημοσιεύσεις: 1317
|
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση σου.Ο λόγος που άνοιξα το θέμα της λεγόμενης 5ης γενιάς ειναι να αποτελέσει ένα εριθιςμα κουβέντας διότι όπως και να το κάνουμε αποτελούν την εξέλιξη της τεχνολογίας, προσφέρουν κάποια πλεονεκτήματα σε σχέση με τα προηγούμενα όπως πχ δεν έχουν πνεύμονα,νερα αυτοκινήτου,προγραμματισμό εγκεφάλου,λιγότερη καταναλωςη και ειναι αυτά που αυξάνουν την ιπποδύναμη κατα10% περίπου.Τωρα αν αυτά η κάποια αλλα σημεία τους ειναι και μειονεκτήματα ειναι θέμα αυτής της συζήτησης μαζί σας όπως και η εμπειρία όσων έχουν περάσει τέτοια ειναι Επεισης υπέρ πολύτιμη.Συμφωνω για κάποια σοβαρό συστημα (ως προς τα βουλγαρικα η τουρκικά πολύ φοβάμαι ότι σε εξαρτήματα τουλάχιστον ειναι αρκετά συχνά και σε διάφορες εγκαταςταςεις) και στα όψιν μου ειναι 4 κυρίως εταιρειών οπως icon/ jtg της omvl το brc, prins, viable κυρίως .ΟΜΩΣ ενώ στις προτάσεις τους έχουν πλήθος άλλων εταιρειών σε όλα απουσιάζει η Σιτροέν και δεν ξέρω τι μπορεί να σημαίνει αυτό.
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απόψεις για τις εξελίξεις στην υγραεροκινηση Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Απρ 2014, 06:52 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
Εδώ και 4 χρόνια έχω σύστημα υγρού ψεκασμού από την ICOM τοποθετημένο από τον Μπίρμπο, και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Έχω κάνει περίπου 50.000χλμ. Το πλήρωσα τότε που ήταν παχιές οι μύγες, 1600 ευρώ
|
|
|
|
|
Orestis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απόψεις για τις εξελίξεις στην υγραεροκινηση Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Απρ 2014, 10:08 |
|
Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28 Δημοσιεύσεις: 1317
|
Ειναι ένα συστημα που και από άλλους άκουσα θετικές απόψεις τόσο σαν συνεργείο όσο και σαν απροβλημάτιστη λειτουργία(βεβαια αυτοί το βάλανε σε γερμανικό αμάξι ) και τους έχω στείλει Μαΐλ ήδη για τιμή κλπ.Αυτο που λένε ότι έχει μικρότερη κατανάλωση και αύξηση ίππο δύναμης τα παρατηρήσεις στο δικό σου? Σου τσιμπάει λίγη βενζινα στο ταξίδι η όχι? γιατι άκουσα ότι τα νεότερα έχουν μια παράλληλη κατανάλωση βενζίνης 1%. Φαντάζομαι ότι θα έχεις αλλάξει και τα μπουζι η δεν χρειάζεται?
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Απόψεις για τις εξελίξεις στην υγραεροκινηση Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Απρ 2014, 15:27 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
Orestis έγραψε: Ειναι ένα συστημα που και από άλλους άκουσα θετικές απόψεις τόσο σαν συνεργείο όσο και σαν απροβλημάτιστη λειτουργία(βεβαια αυτοί το βάλανε σε γερμανικό αμάξι ) και τους έχω στείλει Μαΐλ ήδη για τιμή κλπ.Αυτο που λένε ότι έχει μικρότερη κατανάλωση και αύξηση ίππο δύναμης τα παρατηρήσεις στο δικό σου? Σου τσιμπάει λίγη βενζινα στο ταξίδι η όχι? γιατι άκουσα ότι τα νεότερα έχουν μια παράλληλη κατανάλωση βενζίνης 1%. Φαντάζομαι ότι θα έχεις αλλάξει και τα μπουζι η δεν χρειάζεται? Ίσως σου ακουστεί ακραίο αυτό που θα πω, αλλά το εννοώ με όλη τη σημασία του : Μπορεί να μου έχει βγάλει 1002 ηλεκτρικά προβλήματα το αμάξι στο παρελθόν, στο σύστημα υγραερίου ποτέ. Παίζει όπως την πρώτη μέρα. Αύξηση ιπποδύναμης.... δεν ξέρω. Μέχρι τα 210 χλμ το έχω πάει. Αύξηση ιπποδύναμης σημαίνει ότι αυξάνεται και η τελική του. Εγώ δεν το έχω τελικιάσει ποτέ, οπότε δεν μπορώ να σου πω. Αυτό που ξέρω όμως στα σίγουρα είναι ότι αμάξι με το υγραέριο έχει αποκτήσει νεύρο. Αρπάζει αμέσως στο γκάζι. Με τη βενζίνη αντιλαμβάνομαι μια νωχελικότητα. Μια βαριεστημάρα. Ίσως φταίει ότι η βενζίνη επειδή δεν ανακυκλώνεται τακτικά, έχει χάσει τις ιδιότητες της. Έχει αρχίσει να μυρίζει νέφτι. Αλλά και πάλι, ακόμα και όταν του ρίχνω 30 ευρώ καινούργια βενζίνη κάθε 2 μήνες, πάλι το ίδιο αντιλαμβάνομαι. Αφού λέω αμάν και πότε να γυρίσει σε υγραέριο... Βενζίνη δεν ψεκάζει καθόλου. Μόνο όταν ξεκινάς τον κινητήρα, μέχρι να γυρίσει σε υγραέριο. Αλλά σε όλο το φάσμα των στροφών, το σύστημα ψεκάζει μόνο υγραέριο. Μπουζί ναι έχω αλλάξει, με αυτά που δίνει η Bosch για το δίλιτρο μοντέλο με κωδικό FR6NI332S. Έχω αλλάξει γιατί μου έχει κάψει πολλαπλασιαστή στο παρελθόν, και υποπτεύομαι ότι έφταιγαν τα μπουζί. Από τότε, δηλαδή εδώ και 3.5 χρόνια, όλα βαίνουν καλώς.
|
|
|
|
|
nikos333
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απόψεις για τις εξελίξεις στην υγραεροκινηση Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Απρ 2014, 16:27 |
|
Εγγραφή: Σάβ 04 Φεβ 2012, 19:34 Δημοσιεύσεις: 1186
|
Και εγώ στο ξαρα μου είχα διαπιστώσει καλύτερο άρπαγμα κυρίως στις χαμηλές στροφές σε σχέση με την βενζίνη. Εγώ είχα τον κινητήρα 1.6 με 110 ps και ήμουν πολύ ευχαριστημενος με το υγραέριο, έκανα 33000χλμ απροβληματιστα, αν κάνεις πάνω από 10000 χλμ το χρόνο βάλε ένα καλό και οικονομικό σύστημα σε καλό μάστορα και δεν θα έχεις πρόβλημα.
Από το LG-E975 Tapatalk
|
|
|
|
|
Orestis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απόψεις για τις εξελίξεις στην υγραεροκινηση Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Απρ 2014, 21:10 |
|
Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28 Δημοσιεύσεις: 1317
|
Το πρώτο μπέρδεμα..Μίλησα σήμερα με κάποιον που έχει το ΒRC ( χωρίς ονόματα).Προτεινε ένα συστημα υγρας ροής με μπεκ ΑΛΛΑ με όλα τα χαρακτηριστικά της 4ης δηλαδή με πνεύμονα ,με νερά κινητήρα και εγκέφαλο που με κάρτα και λίγες μηνιαίες δόσεις έρχεται στα 1030€. Οι τιμές διαφέρουν λίγο από αυτές που λένε στα σάιτ...Δεν θυμάμαι όνομα αλλα σίγουρα δεν ήτανε το πλαγκ -ντραιβ το οποίο έρχεται λίγο ακριβότερο και όπως μου είπε αφορά κυρίως τα τουρμπισια αμάξια.Επιπλεον ο ίδιος δεν συνιστά χαλκό σωλήνα για αλλοιώνεται και σαν καλύτερο θεωρεί το γνωστό πλαστικό σωλήνακι???Ως προς την ισχύ απλά δεν χάνει .Του ανάφερα αυτά που διάβασα και στο σάιτ του Μπιρμου ότι στα κανονικά 5ης δεν έχουμε πνεύμονα νερά κλπ τα οποία όμως δεν τα δέχτηκε ότι ισχύουν...Ομολογώ ότι λίγο με μπέρδεψε,αλλα το ψάξιμο θα συνεχιστεί με τις υπόλοιπες 3 κυριως
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απόψεις για τις εξελίξεις στην υγραεροκινηση Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Απρ 2014, 21:16 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Γενικά είσαι μπερδεμένος....... το 24άρι είναι αυτό για το οποίο σου είπε. Δεν χρειάζεται να βάλεις 5ης γενιάς,είναι υπερβολή για το δικό σου αυτοκίνητο. Όποιος σου πεί οτι προσφέρει κάτι παραπάνω,σου λέει ψέμματα,γιατί πολύ απλά δεν μπορεί η OBD σου να το δεχτεί. Κατανοητός μέχρι εδώ?
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Orestis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απόψεις για τις εξελίξεις στην υγραεροκινηση Δημοσιεύτηκε: Τετ 23 Απρ 2014, 17:17 |
|
Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28 Δημοσιεύσεις: 1317
|
Μέσα επεσες.. ..το είπε με ένα ξένο όνομα αλλα με κατάληξη 24 ...Άρα μιλάμε στην ουσία για ένα εξελιγμένο στα μπεκ κλασσικό 4αρι συστημα και όλα τα νεότερα 5...6..τα αφήνω στην μπάντα...με μεγάλη απογοήτευση ομολογώ.Και με την ευκαιρία ως προς τις σωληνώσεις είσαι υπέρ των χαλκινων η όχι?
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απόψεις για τις εξελίξεις στην υγραεροκινηση Δημοσιεύτηκε: Τετ 23 Απρ 2014, 20:40 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Χαλκός και πάλι χαλκός.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Orestis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απόψεις για τις εξελίξεις στην υγραεροκινηση Δημοσιεύτηκε: Παρ 25 Απρ 2014, 10:53 |
|
Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28 Δημοσιεύσεις: 1317
|
Mεπτά την ανώμαλη προσγείωση του Μανθου,που τον ευχαριστώ,το ψάξιμο επικεντρώθηκε στα 4ης και προέκυψαν κάποια ενδιαφέρονταραγματα που νομίζω πρέπει να σχολιαστούν. 1. Ο Μπιρμος μου μίλησε για το GFI to οποίο το συνιστά η Σιτροέν αλλα και οι άλλες γαλλικές εταιρείες όπως μπουν είπαν.Ειναι με μπεκ φυσικά τα οποία όμως έχουν ανεξάρτητη γραμμή παροχής το καθένα του.δυστυχως οι μεγάλοι απουσιαζανε και δεν έχω λεπτομέρειες η τιμή.. 2. Ο Τσοπελογιαννης είπε ότι στα γαλλικά βάζει το prins,με δύο επιλογές.Είτε το silverLine 1080€ Τελική με ΚΤΕΟ και κατι καλούδια προσφορές αυτήν την εποχή και μόνο, Είτε το vsi πιο ακριβό κατα200€ Περίπου λόγω γιαπωνεζικων μπεκ που έχουν εγγύηση για εκατομμύρια ώρες λειτουργίας.. Ο εγκατάστασης δίνει 15 χρόνια εγγύηση συστήματος και μηχανής με τον όρο ότι στο συστημα απαραίτητα θα μπει...ΛΑΔΙΕΡΑ....Αλλοιώς δεν δίνετε.... (Oομολογώ ότι ξαφνιάστηκα ως προς αυτό και τα σχόλια δικά σας)
Μανθο γιατι όλοι τους την χαλκό σωλήνα δεν την συνιστούν η μάλλον την ειρωνεύονται? λόγω δυσκολίας στην εγκατάσταση η λόγω κόστους?.... Επεισης τι γνώμη έχεις για τις λάδιερες
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απόψεις για τις εξελίξεις στην υγραεροκινηση Δημοσιεύτηκε: Παρ 25 Απρ 2014, 13:34 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Ψάξε να βάλεις Zavoli και θα με θυμηθείς. Άσε τι λέει η μαμά Citroen. Φύγε μακριά απο λαδιέρες,είναι μύθος. Χαλκός με επένδυση σκληρού προστατευτικού καλλύματος........ξέρεις τι ζόρι είναι να περαστεί απο εκεί που πρέπει?Μάτωσα τα χέρια μου να το περάσω στο δικό μου. Αν ανατρέξεις σε άλλο πόστ,θα δείς φωτό απο το δικό μου και θα καταλάβεις. Φύγε μακριά απο αντιγραφή χάρτη του γκαζιού σε αυτό της βενζίνης. Άγραφος τελείως και ρύθμισμα στο δικό σου πόδι στο δρόμο,με φούλ φορτίο και για αρκετά χλμ.
Υ.Γ Αν σε ζορίζουν όλα αυτά στείλτο μου με μια αυτοκινητάμαξα εδώ και σε τρείς μέρες θα το έχεις.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
NEKTARIOS C5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απόψεις για τις εξελίξεις στην υγραεροκινηση Δημοσιεύτηκε: Παρ 25 Απρ 2014, 14:15 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47 Δημοσιεύσεις: 13647 Τοποθεσία: Πειραιας Εικόνες: 0
|
Και εγώ ,zavoli έχω βάλει φίλε μου και οι σωληνώσεις είναι σαν του Μάνθου.Και εγώ δεν έχω βάλει λαδιερα γέλαγε ο εγκατάστασης με αυτό.
Στάλθηκε από το ST26i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ C5 exclusive-C4 vtrs
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|