λοιπόν, αβρααμ εγεννησε ισσακ οκ?
Το αυτοκινητο σου εχει εναν υπολογιστη που λεγεται bsi Αυτος ελεγχει ολες τις λειτουργιες του αυτοκινητου δηλαδή αντιλαμβανεται οτι πατας το πενταλ του φρενου και ελεγχει ποση πιεση εβαλες ωστε να ενεργοποιηθει η αντλι του abs, εαν φρεναρεις αποτομα δινει εντολη να αναψουν τα αλαρμ, παρακολουθει την λειτουργια του κινητηρα, την ταση της μπαταριας τα παντα. ειναι το κεντρικο μυαλο του οχηματος σου ας πουμε που μιλαει με ολους τους εγκεφαλους που εχει το οχημα πχ με τον εγκεφαλο στα χειριστηρια στο τιμονι ΟΚ?
Τωρα εαν παθει κατι αυτο ΜΠΟΡΕΙ να διδει οτι να ναι εντολες και να γινει γενικως το χαος. μπορει να θετει το αυτοκινητο σε λειτουργια αναγκης, να φρεναρει και να σβηνει γιατι νομιζει οτι εχει καποια σοβαρη βλαβη.
Οπως ο ανθρωπος που παθαινει αφυδατωση πεφτει σε κατασταση ηλεκτρολυτικης ασταθειας και βλεπει οραματα
ΕΠΟΜΕΝΩΣ πρεπει να διασφαλισουμε οτι αυτο το μηχανηματακι δουλευει σωστα. κρισιμο ειναι να ειναι σωστη η μπαταρια να εχει σωστη τασση οχι μονο οταν ειναι ανοιχτη η μηχανη αλλα και οταν ειναι σβηστη γιατι αυτο παλι τροφοδοτειται
Πιθανο σεναριο καποια επαφη να μην ειναι οκ και επισης πιθανο να μην παταει καλα καποιος πολος της μπαταριας και για λιγο να μην εχει την σωστη τροφοδοσια το οχημα σου στιγμιαια και το οχημα να παθαινει λαλα.
Υπαρχει περιπτωση το λογισμικο που τρεχει αυτος ο υπολογιστης να εχει καποιο θεματακι. Τοτε η σιτροεν εαν παρατηρησει θεματα βγαζει ανανεωμενη εκδοση και η διαδικασια ενημερωσης του λογισμικου λεγεται τηλεφορτωση
Τι μπορεις να κανεις αμεσα? Να μετρησεις οτι η μπαταρια σου ειναι σιγουρα καλή και με σβηστο μοτερ και με λειτουργια
να καθαρισεις τους πολους με μια βουρτιτσα, να βαλεις λιγο βασελινη και βεβαιωθεις οτι κουμπονουν καλά
εαν μου στειλεις με πμ τον αριθμο πλαισιου μπορω να δω εαν υπαρχει καποια τεχνικη οδηγια της σιτροεν για το συγκεκριμενο προβλημα
δεν ειμαι μηχανικος και μεχρις εδω φτανουν οι γνωσεις μου ελπιζω να σε βοηθησα και ευχομαι να παρεμβουν οι ειδικοτεροι