Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 20:05 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: σωστη μετρηση λαδιων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Ιούλ 2014, 16:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 29 Μαρ 2014, 17:10
Δημοσιεύσεις: 399
λοιπον στο 1.6 ντηζελ γκραν πικασσο του 2007 δεν γνωριζω πως γινεται μια σωστη μετρηση σταθμης λαδιου , μετα απο αλλαγη λαδιου η και οχι.
γεμιζουμε μεχρι το ανω σημειο; και δεν ξαναελενχουμε;
γεμιζουμε μεχρι το ανω σημειο , βαζουμε μπροστα περιμενουμε κανα δεκαλεπτο και ξαναελενχουμε;και συμπληρωνουμε μεχρι το ανω σημειο η αν ειναι στην μεση το αφηνουμε;
γενικα αλλη μετρηση εχουμε μετα απο 10 λεπτα απο το σβησιμο , μετα 3 ωρες η μετα απο 24ωρο.
προφανως αυτο το χαρτινο φιλτρακι δεν εχει βαλβιδα και ετσι εχουμε ενδειξεις οτι ναναι.
και δευτερον δεν γραφει το βιβλιαρακι του ποτε και πως μετραμε.
θα το εκτιμουσα αν μου ελεγε καποιος πως ειναι η σωστη μετρηση σε αυτο το μοτερ
ευχαριστω

_________________
C4 Grand Picasso HDI 1.6 EGS 6


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σωστη μετρηση λαδιων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Ιούλ 2014, 20:03 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
Όταν γίνεται αλλαγή λαδιών και φίλτρου εννοείται, αφού συμπληρώσουμε την ποσότητα του λαδιού που αναφέρει ο κατασκευαστής, βάζουμε μπροστά τη μηχανή για ένα λεπτό να τραβήξει το φίλτρο όσο λάδι είναι να τραβήξει.
Μετά συμπληρώνουμε μέχρι το σημείο που ο δείκτης έχει το σημάδι max.
Ποτέ παραπάνω!!!!! (άσχετα με τη φιλοσοφία των συνεργείων ως προς κάποια γερόντια και γυναίκες οδηγούς...που τους βάζουν λίγο παραπάνω λάδι επειδή ξέρουν ότι μέχρι την επόμενη φορά που θα το ξαναπάνε συνεργείο δεν θα ανοίξουν ποτέ καπό.)

Αφού λοιπόν το σταματήσεις στο max το ελέγχεις κάθε 10.000 χιλιόμετρα, ανάλογα με τη χρήση που του κάνεις, να δείς ΕΑΝ για κάποιο λόγο έχει κατέβει η στάθμη και χρειάζεται συμπλήρωμα.
Αυτή είναι η άποψή μου, αυτό κάνω εγώ. :salute


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε diesoulas για την δημοσίευση του/της: zetor
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σωστη μετρηση λαδιων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Ιούλ 2014, 20:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Επέτρεψέ μου καλέ μου,λάδι βάζουμε ανάμεσα στο min και το max.
Ποτέ στο max,ποτέ στο min.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σωστη μετρηση λαδιων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Ιούλ 2014, 20:13 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
Μάλιστα κύριέ μου, συμφωνούμε. :) :salute
...απλά ήθελα να τονίσω να μην περάσει το max. Αλλά και κάπου στη μέση του min-max να είναι το θεωρώ επικίνδυνο εάν γίνει μία στραβή και για κάποιο λόγο κάψει λάδι και δεν το πάρουμε χαμπάρι. :s


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σωστη μετρηση λαδιων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Ιούλ 2014, 20:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Το σωστό μοτέρ,με σωστή συντήρηση δεν καίει λάδι Λιάκο μου.
Ακόμη κι αν είναι VW.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σωστη μετρηση λαδιων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Ιούλ 2014, 20:35 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
:salute :salute :salute :laugh


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σωστη μετρηση λαδιων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Ιούλ 2014, 20:44 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Tzakos έγραψε:
Το σωστό μοτέρ,με σωστή συντήρηση δεν καίει λάδι Λιάκο μου.
Ακόμη κι αν είναι VW.

.... :laugh :laugh :laugh :laugh ....ακόμη και αν είναι TSIμπάει λάδι...?? :hmm :hmm

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σωστη μετρηση λαδιων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Ιούλ 2014, 21:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 29 Μαρ 2014, 17:10
Δημοσιεύσεις: 399
diesoulas έγραψε:
Όταν γίνεται αλλαγή λαδιών και φίλτρου εννοείται, αφού συμπληρώσουμε την ποσότητα του λαδιού που αναφέρει ο κατασκευαστής, βάζουμε μπροστά τη μηχανή για ένα λεπτό να τραβήξει το φίλτρο όσο λάδι είναι να τραβήξει.
Μετά συμπληρώνουμε μέχρι το σημείο που ο δείκτης έχει το σημάδι max.
Ποτέ παραπάνω!!!!! (άσχετα με τη φιλοσοφία των συνεργείων ως προς κάποια γερόντια και γυναίκες οδηγούς...που τους βάζουν λίγο παραπάνω λάδι επειδή ξέρουν ότι μέχρι την επόμενη φορά που θα το ξαναπάνε συνεργείο δεν θα ανοίξουν ποτέ καπό.)

Αφού λοιπόν το σταματήσεις στο max το ελέγχεις κάθε 10.000 χιλιόμετρα, ανάλογα με τη χρήση που του κάνεις, να δείς ΕΑΝ για κάποιο λόγο έχει κατέβει η στάθμη και χρειάζεται συμπλήρωμα.
Αυτή είναι η άποψή μου, αυτό κάνω εγώ. :salute

εγω σε οτι μηχανημα ειχα μεχρι τωρα γεμιζα μεχρι το ανω σημειο , εβαζα μπροστα , εσβηνε το λαμπακι λαδιου , σβησημο κινητηρα , ελενχος μετα 10 λεπτα για τα ματια , γιατι παντα ηταν 3 χιλιοστα πιο κατω απο το ανω σημειο και αυτο ηταν ολο.
αλλά τα φιλτρα λαδιου ηταν με βαλβιδα , δεν ειχα διαφορετικες η σημαντικα διαφορετικες ενδειξεις μετα απο 1,2, 3 ωρες η 24ωρο.
αλλαζω λαδια 35 χρονια μονος μου και δεν ειχα ποτε προβλημα . αλλα αυτο το διαλομοτερ που εχω τωρα ,το σιχαμα βιβλιο του δεν μου λεει τιποτα.
το να μου δειξει οιλ οκ η να μην παιρνει μπροστα αμα εχει παραπανω ειναι για την κυραμαρια . εγω θελω να ξερω ποσο πραγματικα πρεπει να εχει και πως μετριεται αυτο το συγκεκριμενο μοτερ , αν ξερει κανεις να μου πει, επειδη συχαινομαι να μην εχω τον ελενχο ακομα και σε αυτα τα απλα πραγματα.και να τον εχει ο ασχετιδης του συνεργειου.
επισης τα λαδια σε αυτο το μοτερ τα βγαζετε απο την ταπα η απο πανω ; δυο φορες που δοκιμασα με υποπιεση βγηκαν μονο 2 απο τα 4 λιτρα
και ενταξει την πρωτη φορα το εκανα μονος μου και σκεφτηκα οτι μπορει να εκανα μαλακια , αλλα την δευτερη ηταν επαγγελματιας και εγινε μπροστα μου , αδειασαν 2 λιτρα μου εβαλαν 3,5 και ακομα βγαζω λαδι. απλα απιστευτο.
επισης αξιωμα για μενα ειναι και μετα απο μηνα να ελεγξης και να εχει στραγκισει ολο το μοτερ , ποτε δεν πρεπει τα λαδια να υπερβαινουν το ανω σημειο.

_________________
C4 Grand Picasso HDI 1.6 EGS 6


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σωστη μετρηση λαδιων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Ιούλ 2014, 22:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3765
με βαση τις οδηγιες το λαδι μπορει να βγει και απο πανω αλλα και απο κατω. απο πανω δεν θυμαμαι πως αλλα απο κατω πρεπει να ειναι ζεστα αρα οδηγηση για καμια ωρα και να αφησεις να στραγγιξει τουλαχιστον 15 λεπτα

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σωστη μετρηση λαδιων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Ιούλ 2014, 22:02 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Απο πάνω ρουφηχτά με πολύ ζεστό κινητήρα απο την βέργα μέτρησης. Αλλά δεν το προτείνει η μαμά.

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σωστη μετρηση λαδιων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Ιούλ 2014, 22:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Γιατί? :hmm

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σωστη μετρηση λαδιων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Ιούλ 2014, 04:53 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Για να μην μένουν υπόλοιπα και μολύνει λέει το φρέσκο. Νομίζω ο Δημήτρης @Πρακτορ είχε ανεβάσει σχετική οδηγία. Έτσι λέει.

From inside C4 White Airbus

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σωστη μετρηση λαδιων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Ιούλ 2014, 09:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 29 Μαρ 2014, 17:10
Δημοσιεύσεις: 399
μετα απο 24ωρο και βαλε ,το λαδι ειναι μισο ποντο πανω απο το ανω σημειο .ειναι σωστο αυτο στον κινητηρα μου;
ξερει κανεις;
για μενα το σωστο ειναι απο κατω να στραγγισει . επειδη στην δικη μου μηχανη δεν μπορουν να βγουν ολα απο πανω .μαλλον εξαρταται απο τον κινητηρα.
ολο αυτο εγινε επειδη βαζουν τις ποδιες απο κατω και κανενας δεν εχει ορεξη να ανυψωνει και να λυνει 15 βιδες. εγω λεω παλι καλα που εχει και ταπα γιατι καποια δεν εχουν καν ταπα οπως τα σμαρτ ας πουμε.

_________________
C4 Grand Picasso HDI 1.6 EGS 6


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σωστη μετρηση λαδιων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Ιούλ 2014, 09:08 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Αυτό αφορούσε τα Euro 5 C3. Φαντάζομαι και τα υπόλοιπα C4, C5 κλπ.

Το Picasso του '07 είναι Euro 4 στην καλύτερη, δε γνωρίζω αν ισχύσει αυτή η οδηγία και για αυτό.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σωστη μετρηση λαδιων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Ιούλ 2014, 20:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53
Δημοσιεύσεις: 1221
zetor έγραψε:
 
μετα απο 24ωρο και βαλε ,το λαδι ειναι μισο ποντο πανω απο το ανω σημειο .ειναι σωστο αυτο στον κινητηρα μου;
ξερει κανεις;



Όχι δεν είναι σωστό.....
Το άνω σημείο δηλώνει το max και ο μηχανικός που σχεδίασε τον κινητήρα δεν το έβαλε εκεί τυχαία...
Η στάθμη του λαδιού σε έναν κινητήρα πρέπει να είναι μεταξύ min και max με κατώτερο όριο το min και ανώτερο όριο το max.
Όλα τα άλλα του τύπου βάζω παραπάνω γιατί θα κάψει ή γιατί tsi-μπάει είναι π@π@ριές.... γιατί τοιαύτη περιπτώσει ανεβαίνει η πίεση μέσα στο στροφαλοθάλαμο και αρχίζουν να τα παίζουν οι τσιμούχες και αρχίζουν οι διαρροές λαδιού (στην καλύτερη περίπτωση ) κ.α.

_________________
Άντε και καλή μας Βούτα


www.historic-mini.gr


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 18 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

C2 και χάσιμο λαδιών από την μηχανή
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: garfield
Απαντήσεις: 10
Κάψιμο Λαδιών
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 59
Είδος λαδιών σε saxo 1998 1.1
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: saxomaniak
Απαντήσεις: 14
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια