Σελίδα 1 από 1

Πρόβλημα με συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 02 Ιαν 2015, 10:51
από vasbill
Το αμάξι αισίως c4 Picasso 1.8 έχει φτάσει τα 6 χρόνια και ο συμπλέκτης ειναι για πέταμα με 60000 χλμ ΜΟΝΟ !
Πλέον σκοτσαρει σχεδόν συνέχεια, μέχρι και στην αλλαγή ταχύτητας χτυπάει-τραντάζει, ενώ αν αφήσεις το γκάζι και το ξαναπατήσεις κάνει το ίδιο. Πάλι καλα που με το κρύο τα πράγματα ειναι λίγο καλύτερα μέχρι να ζεσταθεί.
Είχε κανείς παρόμοιο πρόβλημα; Και αν γνωρίζει κανείς το ποσό θα μου κοστίσει.

Re: Πρόβλημα με συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 02 Ιαν 2015, 12:00
από grekoulis
Καλή χρονία. Η φθορά του συμπλέκτη συνδέεται άμεσα με τον τρόπο χρήσης. Σε αυτό δεν μπορώ να έχω άποψη. ¨εχω παρατηρήσει ότι πολλοί χωρίς να το καταλαβαίνουν έχουν θέμα διότι το πατάκι, ναι το πατάκι, μαζεύεται κάτω απο το πεντάλ, αυτό δεν πατιέται σψστα και έτσι αρχίζουν τα προβλήματα. Τσέκαρε το. Τωρα σαν σετ ειναι λίγο ακριβούτσικο και κατά την γνώμη μου και πάλι θέλει προσοχή γιατί ταιριάζουν διάφορα νούμερα κυρίως απο τα ντήζελ τα οποία έχουν όμως πιο σκληρό πλατό. Υπολόγισε γύρω στα 150 το σετ το σωστό εκτος αντιπροσωπείας συν κανένα 100 την εργασία... Πολλοί βαζουν LUK τα οποία έχουν σκληρό πλατό και το όχημα μετά χοροπιδάει. Με valeo εισαι ΟΚ
Αυτό που θα πρέπει να ελεχθεί επιπλεόν εάν υπάρχουν θόρυβοι είναι μήπως δεν ειναι θεμα συμπλέκτη αλλά κιβωτίου και χρειάζονται αλλαγή τα ρουλεμάν μέσα στο σασμαν το σετ νομίζω 3 η 5 είναι, κάνει κανένα 100
Ενας καλός και τιμιος μάστορας ειναι απαραίτητος

Re: Πρόβλημα με συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 02 Ιαν 2015, 12:34
από vasbill
Δηλαδή μπορεί καποιος να ξεχωρίσει εάν είναι ρουλεμαν ή δισκο πλατο

Re: Πρόβλημα με συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 02 Ιαν 2015, 14:28
από grekoulis
Αναφέρομαι όχι στο ρουλεμάν του δίσκου που το καταλαβαίνεις εύκολα αλλά στα ρουλεμάν του "τρελού" και γενικά στο κιβώτιο. εκεί θέλει έμπειρο αυτί που ΜΠΟΡΕΙ να αντιληφθεί τι συμβαίνει. Το σετ ετσι και αλλιως θα το αλλαξεις εφοσον κατεβαζεις σασμαν. Απλα σε 60χλδ χιλιομετρα ρουλεμαν μεσα στο σασμαν το βρισκω δυσκολο αλλα οχι απιθανο να εχουν φθαρεί. εαν ας πουμε σφυριζει στο δρομο ειναι μια καποια ενδειξη αλλα τον λογο τον εχουν οι τεχνικοι και ειδικοι που εγω φυσικα δεν ειμαι η
just my 2cents

Re: Πρόβλημα με συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Ιούλ 2020, 18:28
από nikolas
Γεια σας. Οδηγώ ένα c4 picasso χειροκίνητο 5άρι του 2010 και έχω κάνει 195000 χλμ. Τις τελευταίες μέρες, όταν πατάω συμπλέκτη για να βάλω 1η, 2α ή όπισθεν, ακούω ένα χρρρρρ...Όταν αφήνω τον συμπλέκτη, δεν κάνει θόρυβο. Θέλει αλλαγή; Σχεδόν 200000 χλμ δεν είναι φυσιολογικά για έναν συμπλέκτη; Ευχαριστώ για την προσοχή!

Re: Πρόβλημα με συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Ιούλ 2020, 22:08
από barimagas
Είναι το ρουλεμάν του δισκοπλατο, μάζευε λεφτά δηλαδη κάποια στιγμή μπορεί να σπάσει. Άντεξε αρκετά θα έλεγα.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Πρόβλημα με συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Ιούλ 2020, 23:25
από nonos
Έχει μέλλον μέχρι να χειροτερέψει και καλό είναι να μη φτάσει σε σημείο να έχει θόρυβο πολύ. Καλά σε έβγαλε..και αν κάνεις ανοιχτά χιλιόμετρα και δεν έχει φθορά το υλικό τριβης-να νιώθεις ελαφρό πατιναρισμα θα βγάλει αρκετα κι αλλο..και 10.000-15.000km.. σε αυτή τη φάση κίνδυνο να σε αφήσει στο δρόμο δεν έχει.

Re: Πρόβλημα με συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Σεπ 2020, 19:34
από billys
Για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα.
Έχω παρατηρήσει ότι τελευταία όταν είναι κρύο το αυτοκίνητο στην αποσύμπλεξη 1ης και όπισθεν σαν να ρετάρει - κλοτσάει. Αν κάνεις ~5χλμ μετά δεν έχει θέμα.
Γενικά ο συμπλέκτης είναι ταλαιπωρημένος, αλλά ήθελα να ρωτήσω αν αρχίζει και μου φωνάζει αλλαγή. Έχω 170κ.
Αν είναι από φθορά, πρέπει να πει στο πρόγραμμα για αλλαγή άμεσα ή υπάρχει χρόνος;
Ευχαριστώ.

Re: Πρόβλημα με συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Μαρ 2024, 19:37
από ddr
billys έγραψε:
Για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα.
Έχω παρατηρήσει ότι τελευταία όταν είναι κρύο το αυτοκίνητο στην αποσύμπλεξη 1ης και όπισθεν σαν να ρετάρει - κλοτσάει. Αν κάνεις ~5χλμ μετά δεν έχει θέμα.
Γενικά ο συμπλέκτης είναι ταλαιπωρημένος, αλλά ήθελα να ρωτήσω αν αρχίζει και μου φωνάζει αλλαγή. Έχω 170κ.
Αν είναι από φθορά, πρέπει να πει στο πρόγραμμα για αλλαγή άμεσα ή υπάρχει χρόνος;
Ευχαριστώ.

αν και περασαν χρονια μετα παο τη δημοσιευση , θελω να ρωτησω τι εκανες με το προβλημα του συμπλεκτη μιας και εχω και εγω περιπου το ιδιο προβλημα....δηλαδη καποιες φορες κλωτσαει απο νεκρα στην πρωτη ή στην όπισθεν, αλλα το πιο συχνο ειναι το πατινάρισμα που κανει στις αλλαγες των ταχυτήτων, απο 4η σε 5η και 6η συνήθως....δηλ ανεβαζει στροφες χωρις να αλλαξει ταχυτητα και αλλαζει μετα απο 2-3 δευτερολεπτα.