Modestiotis έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους, πρώτη φορά γράφω στο forum μιας και πριν από λίγες μέρες έγινα κάτοχος ενός C4 picasso 1.6 HDi 2007.
Θα ήθελα την βοήθεια σας στο θέμα της ανάρτησης, το picasso μου, είναι αρκετά χαμηλό μάλλον 5cm, φοράει ελατήρια χαμηλώματος HR, που τα τοποθέτησε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης χωρίς να αλλάξει αμορτισέρ με συνέπεια να "κοπανιέσαι" στους ελληνικούς δρόμους.
Σκέφτομαι λοιπόν να αλλάξω και τα αμορτισέρ που τα έχουν φτύσει αλλά και τα ελατήρια του ώστε να έρθει στα ίσια του.
Εκτός από την επιλογή των εργοστασιακών από αντιπροσωπεία Citroen, έχετε καμιά άλλη πρόταση?
Να αλλάξω για αρχή μόνο τα αμορτισέρ και αργότερα τα ελατήρια (για λόγους κόστους) ή πρέπει να γίνουν και τα δυο μαζί?
Ευχαριστώ
Εάν κρατήσεις τα ελατήρια χαμηλώματος, αυτομάτως πας σε πιο σπορ αμορτισέρ με ότι αυτο συνεπάγεται σε άνεση, κράτημα, κτλπ. Εξαρτάται απο τις αναγκες τις δικές σου. Οσο πιο σκληρό είναι το αμάξι τόσο πιο πολύ θα σου κοπανάει. Απο κει και περα, βάζεις τα μαμα ελατήρια, τα οποία καλό θα ήταν να στα έδινε μαζι με το αμάξι, και παίζεις με τα αμορτισέρ, π.χ. monroe reflex για ανεση, bilstein μαυρα, ... Δεν θα βάλεις όμως αμορτισερ που προυποθέτουν ελατήρια χαμηλώματος, έχει να κάνει με την διαδρομή του εμβόλου. Η γνώμη μου είναι με κάθε επιφύλαξη καθώς δεν είμαι κάτοχος του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, ούτε έχω εμπειρία απο αυτό, βάλε τα μαμά ελατήρια γιατι απ οτι κατάλαβα θέλεις άνεση. Εάν κρατήσεις τα HR μάλλον θα συνεχίσει να κοπανάει ότι αμορτισερ και να βάλεις. Επίσης, άλλαξε τα όλα μαζί, δηλαδή αμορτισερ+ελατήρια. Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων συμφέρει να ψάξεις μόνος σου, να τα αγοράσεις και να πας να στα τοποθετήσουν με κανένα 50αρι ευρώ και κανα 20αρι η ευθυγράμμιση.
Φιλικά