Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 12:40 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκορτσάρισμα κινητήρα σε 1.6 turbo με 155 bhp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Οκτ 2017, 21:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Papazov έγραψε:
Papazov έγραψε:
λοιπόν, εχθές βράδυ άφησα το όχημα στην αντιπροσωπία, όποτε το πρωί να είναι κρύο
σήμερα (τρίτη) το πρωί:
-το περάσαν από τον εγκέφαλο (βλάβες τηλεφόρτωση κλπ) και δεν ήθελε τίποτα
-έλεγξαν την τουρμπίνα για τυχόν ραγίσματα, όλα οκ
-το κολιέ της τουρμπίνας πήρε μίση στροφή σφίξιμο
-έκαναν χρονισμό μηχανής (ήταν 1,5 μοίρα)
-έλεγχος στα κολάρα ήταν οκ
-από ένα σκληρό κολάρο, αγελάδα είπαν, το εσωτερικό λαστιχάκι ήταν χάλια.... και το άλλαξαν
-αλλαγή λαδιών
-αλλαγή μπουζί
-αλλαγή φίλτρο λαδιού
αύριο τετάρτη θα κάνουν μια ολική αρχικοποίηση το πρωί (1 με 2 ώρες θέλει) και είπαν ότι θα είναι έτοιμο
μετά την αρχικοποίηση θα (λόγω χρονισμού) θα γίνει έλεγχος για το σκορτσαρισμα


Τώρα πάω συνεργείο
Έκαναν αρχικοποίηση
Έβγαλε προβλημα
Το καπάκι βαλβίδων είναι λίγο στραβό λόγο θερμοκρασίας της τουρμπίνας. Αποτέλεσμα αυτού είναι ότι πέρνει - χάνει αέρα και δημιουργεί το σκορτσαρισμα λενε
Παίζει αυτό ή τζάμπα θα αλλάξω καπάκι 220€
Νεότερα μόλις πάω



Να αλλάξεις και τάπα λαδιού.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Tzakos για την δημοσίευση του/της: Papazov
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκορτσάρισμα κινητήρα σε 1.6 turbo με 155 bhp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Οκτ 2017, 23:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 20 Σεπ 2017, 17:36
Δημοσιεύσεις: 12
Τοποθεσία: Kozani
Εικόνες: 0
λοιπόν, μετά από 8 (εργάσιμες) ημέρες πήρα το αυτοκίνητο.
μετά το
-χρονισμό της μηχανής,
-ένα τρύπιο σωληνάκι υποπίεσης (βρίσκετε κάτω χαμηλά πίσω από την μηχανή)
-αλλαγή του ψευτοκάπακου των βαλβίδων,
άρχισαν τα ποιο σοβαρά προβλήματα... το όχημα έμπαινε σε safe mode...
ξανά έγινε έλεγχος όλων των παραπάνω...
τα οποία δεν παρουσίασαν τίποτα...
πλέον είχε ένδειξη στον εγκέφαλο (δεν θυμάμαι κωδικό) γενικό πρόβλημα στο κύλινδρο 1, σαν να μην έχει καλό ψεκασμό.
ελέγχθηκαν πολαπλασιαστές, μπεκ και μπουζι μαζί με καλωδιώσεις.
ολα χωρίς να έχουν πρόβλημα.
επίσης (χωρίς να βγει κορμός, με camera) ελέχθησαν βαλβίδες, οι οποίες μου είπαν ότι είναι σε πολύ καλή κατάσταση και δεν χρειάζονται κάτι.
τελικά το πρόβλημα ήταν στην αντλία βενζίνης χαμηλής πιέσεως που βρίσκετε εντώς του ρεζερβουάρ καυσίμου.
αυτή η αντλία αντί να δίνει 5 bar έδινε μόνο 2 με 3 οπότε και αντικαταστάθηκε.
το πρόβλημα πλέον εν μέρη αποκαταστάθηκε, γιατί πάλι παρατηρώ και πάλι κάποια μικρά κομπιάσματα, αλλά τώρα σε μικρότερη κλίμακα και δεν είναι τόσο αισθητά...
από την αντιπροσωπία μου είπαν ότι έτσι συμπεριφέρονται και τα λοιπά c4 αλλά και τα c5 με το ίδιο μοτέρ και ότι η citroen είναι ενημερωμένη, απλά ΑΝ βγει κάποια τηλεφώρτωση μπορεί και να στρώσει.
επίσης είπαν από Γαλλία να βάζω μόνο 100σταρα και θα στρώση (στο manual του οχήματος λέει και 95 καύσιμο).
τώρα, αφού έχω που κυκλοφορώ το όχημα 4 γεμάτες ημέρες, με 100στάρα, όντως τα κομπιάσματα δεν είναι τόσο αισθητά όσο ήταν στην αρχή, αλλά εγώ το καταλαβαίνω κάπου στις 2900 με 3500.
η αντιπροσωπία εδώ, κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια και Μπράβο τους, ΔΕΝ με τσεκούρωσαν στην τιμή, και δεύτερη φορά Μπράβο!
ΑΛΛΑ, δεν νομίζω ότι έτσι είναι και τα υπόλοιπα οχήματα... είναι λιγάκι χοντρό?!
τί άλλο να ψάξω?
το lexia είναι και φορητό? (το έχουν σε laptop) δηλαδή, μπορούν real time να οδηγώ και να παίρνουν μετρήσεις και να παρατηρούν αν κάτι δεν τροφοδοτεί καλά, δεν φουσκώνει αρκετά η τουρμπίνα, δεν υπάρχει αρκετός ψεκασμός και λοιπά???
ευχαριστώ

_________________
Αν κάποιος μια μέρα σου πει ότι η δουλειά σου δεν είναι επαγγελματική σκέψου ότι:
Ερασιτέχνες έφτιαξαν την κιβωτό του Νώε και επαγγελματίες τον Τιτανικό.

2011 Citroen C4 Picasso THP 155 Exclusive EGS6
http://www.automobile-catalog.com/car/2 ... _egs6.html


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκορτσάρισμα κινητήρα σε 1.6 turbo με 155 bhp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Οκτ 2017, 06:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
φίλε εγώ το είπα απο την αρχή οτι αυτό το μοτέρ θέλει μόνο 100αρα και επίσης οτι δεν είναι απο επικαθίσεις το πρόβλημα...την σκάστρα την κοίταξαν? γιατι παίζει να μην κρατάει σωστή πίεση και απο κει...

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκορτσάρισμα κινητήρα σε 1.6 turbo με 155 bhp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Οκτ 2017, 15:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
επίσης (χωρίς να βγει κορμός, με camera) ελέχθησαν βαλβίδες, οι οποίες μου είπαν ότι είναι σε πολύ καλή κατάσταση και δεν χρειάζονται κάτι.

Η πολλαπλή της εισαγωγής βγήκε?

από την αντιπροσωπία μου είπαν ότι έτσι συμπεριφέρονται και τα λοιπά c4

Κούνια που τους κούναγε.

(στο manual του οχήματος λέει και 95 καύσιμο).

Σωστά,αλλά καύσιμο εξωτερικού.

Να πάς σε ένα εξειδικευμένο συνεργείο με πείρα σε αυτά τα μοτέρ,για να τελειώνεις.
Τέλος.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκορτσάρισμα κινητήρα σε 1.6 turbo με 155 bhp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Οκτ 2017, 19:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 20 Σεπ 2017, 17:36
Δημοσιεύσεις: 12
Τοποθεσία: Kozani
Εικόνες: 0
Tzakos έγραψε:
Η πολλαπλή της εισαγωγής βγήκε?


Ναι βγήκε και ήταν ok

Tzakos έγραψε:
Να πάς σε ένα εξειδικευμένο συνεργείο με πείρα σε αυτά τα μοτέρ,για να τελειώνεις.
Τέλος.


Είναι εξουσιοδοτημένο της Citroën

barracuda έγραψε:
την σκάστρα την κοίταξαν?


Όχι, δεν μου ανέφεραν κάτι. .. Θα το κοιτάξω

_________________
Αν κάποιος μια μέρα σου πει ότι η δουλειά σου δεν είναι επαγγελματική σκέψου ότι:
Ερασιτέχνες έφτιαξαν την κιβωτό του Νώε και επαγγελματίες τον Τιτανικό.

2011 Citroen C4 Picasso THP 155 Exclusive EGS6
http://www.automobile-catalog.com/car/2 ... _egs6.html


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκορτσάρισμα κινητήρα σε 1.6 turbo με 155 bhp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Οκτ 2017, 19:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Άλλο εξειδικευμένο,άλλο εξουσιοδοτημένο.

Για να μην παίζουμε όμως με τις λέξεις,πήγαινε κάπου που να γνωρίζουν αυτά τα μοτέρ,σαν το όνομά τους.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκορτσάρισμα κινητήρα σε 1.6 turbo με 155 bhp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Δεκ 2018, 00:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 20 Σεπ 2017, 17:36
Δημοσιεύσεις: 12
Τοποθεσία: Kozani
Εικόνες: 0
να ΄μαι και πάλι... με την λύση στο πρόβλημά μου.
το όχημα είχε:
1. ραγισμένη τουρμπίνα
2. ραγισμένη πολλαπλή εξαγωγής
3. και χάλια ο καταλύτης...
Σε ότι αφορά τον καταλύτη, ήταν ο μαμά αλλά κομμένος και ξαναραμμένος, δηλ. ξαναγεμισμένος.
και από τον καταλύτη ξεκίνησαν όλα.
ο προηγούμενος κάτοχος, τον έβγαλε τον καταλύτη και τον ξαναγέμισε και "ξέχασαν" σίγουρα(!!!) να βάλουν την θερμοκαλύπτρα πίσω από την τουρμπίνα, αποτέλεσμα αυτού ήταν η θερμοκρασία να λιώσει μερικώς το ψευτοκάπακο. το πήραν χαμπάρι και την έβαλαν αλλά ήταν αργά αφού το καπάκι είχε αρπάξει κι έτσι το γέμισαν με φλαντζόκολα!
η ιστορία, που έκανα το όχημα, έχει από τον Σεπτέμβριο και μέχρι και σήμερα το όχημα δεν έχει το παραμικρό σκορτσάρισμα επιτέλους.
όλα τα παραπάνω ούτε λίγο ούτε πολύ κόστισαν κοντά στο 2χιλιαρο...
όλα καλά τώρα!

_________________
Αν κάποιος μια μέρα σου πει ότι η δουλειά σου δεν είναι επαγγελματική σκέψου ότι:
Ερασιτέχνες έφτιαξαν την κιβωτό του Νώε και επαγγελματίες τον Τιτανικό.

2011 Citroen C4 Picasso THP 155 Exclusive EGS6
http://www.automobile-catalog.com/car/2 ... _egs6.html


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκορτσάρισμα κινητήρα σε 1.6 turbo με 155 bhp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Δεκ 2018, 23:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
Τελος κακο - ολα καλα, ευχομαι καλα χιλιόμετρα!

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε barimagas για την δημοσίευση του/της: Papazov
Κορυφή 
 
 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 7 από 7 [ 98 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 3, 4, 5, 6, 7



Συναφή θέματα

CITROEN C5 2.0HDI DW10BTED4 RHF ΔΕΝ ΕΧΕΙ TURBO ΠΡΙΝ ΤΙΣ 3000
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C5
Συγγραφέας: gavramis
Απαντήσεις: 1
σβησιμο κινητηρα σε φαση στρωσιματος
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
Λάδια κινητήρα: Τι, Πως και Γιατί;
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Πράκτορας
Απαντήσεις: 0
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα 1.6lt
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 82
Light Turbo conversion Xsara Picasso 1.8
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 17
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ