Σελίδα 1 από 1

Πατεντα για προστασια βαπορετας απο σπασιμο σε c4 picasso

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Μάιος 2017, 20:03
από nikzap
Με πληροφορησε επισημη αντιπροσωπεια citroen οτι λογω οτι οι σωληνα του ψυγειου καλοριφερ ειναι ακριβως διπλα απο βαπορετα κ κατα τους καλοκαιρινους μηνες ανεβαζει υψηλες θερμοκρασιες κ επειδη δε ειναι καθολου μονωμενη με αποτελεσμα σε καποια c4 παλαιοτερα ακομα κ σε c5 σπανε οι βαπορερες απο διαστολη δυστολη...κανουν πατεντα κοβοντας εξωτερικα την σωληνα που παει στο καλοριφερ βαζουν βανα κ κατα τους καλοκαιρινους μηνες την κλεινουμε για μα μην κυκλοφορουν τα νερα μεσα στο ψυγειο καλοριφερ για να προστατεψουμε τις βαπορετες...ακουω γνωμες το εχουν κανει σε καποια αυτοκινητα κ μειωνουμε τα ποσοστα για φθορας βαπορετας

Re: Πατεντα για προστασια βαπορετας απο σπασιμο σε c4 picasso

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Μάιος 2017, 20:16
από bakevang
Μίλησα με το Γιώργο σήμερα στο τηλέφωνο για σένα Νίκο. Του είπα την άποψή μου. Μιλήστε, να σου τα πει.

Re: Πατεντα για προστασια βαπορετας απο σπασιμο σε c4 picasso

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Μάιος 2017, 21:18
από nikzap
bakevang έγραψε:
Μίλησα με το Γιώργο σήμερα στο τηλέφωνο για σένα Νίκο. Του είπα την άποψή μου. Μιλήστε, να σου τα πει.

Με ενημερωσε....νομιζω για 3 μηνες να μεινουν τα νερα στο ψυγειο καλοριφερ δεν εγινε κ τιποτα μπροστα στην ζημια που μπορει να υπαρξει περι τα 700 ευρω με βαπορετα καινουρια κ βγαλε βαλε ταμπλο....ασε που εκει που αλλαζα τα νερα ανα 2 χρονια θα τα αλλαζω καθε οκτωβρη...υπαρχει λυση δηλαδη ανεξοδη

Re: Πατεντα για προστασια βαπορετας απο σπασιμο σε c4 picasso

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Μάιος 2017, 21:20
από bakevang
Δική σου απόφαση! Εμένα την άποψή μου, την άκουσες! :thumb

Re: Πατεντα για προστασια βαπορετας απο σπασιμο σε c4 picasso

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Μάιος 2017, 21:21
από nikzap
Εξαλλου εχω ανεφερει σε αλλο θεμα που εβαλα οτι ηδη ειχα ενα ριγμα ευτυχως εξωτερικο στο πλαστικο ντιζακι που ρυθμιζει κρυο ζεστο απο θεση οδηγου κ ευτυχως κοληθηκε επιτυχως απο φαναρτζη

Re: Πατεντα για προστασια βαπορετας απο σπασιμο σε c4 picasso

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Μάιος 2017, 21:22
από nikzap
bakevang έγραψε:
Δική σου απόφαση! Εμένα την άποψή μου, την άκουσες! :thumb

Που το τεκμηριωνεις ομως σε τι προβλημα εννοω θα εχω...δεν εχω πολυ καταλαβει....

Re: Πατεντα για προστασια βαπορετας απο σπασιμο σε c4 picasso

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Μάιος 2017, 21:25
από bakevang
Σε ποιον τομέα; Σχετικά με τα νερά;

Re: Πατεντα για προστασια βαπορετας απο σπασιμο σε c4 picasso

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Μάιος 2017, 21:26
από nikzap
Ναι

Re: Πατεντα για προστασια βαπορετας απο σπασιμο σε c4 picasso

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Μάιος 2017, 21:55
από bakevang
Το να κάθονται τα νερά, εγκλωβισμένα, χωρίς να κάνουν τη δουλειά για την οποία προορίζονται, είναι περίεργο όπως καταλαβαίνεις. Η ηλεκτρόλυση δεν αργεί να έρθει... Αυτό βέβαια εξαρτάται και από την ποιότητα του παραφλού που χρησιμοποιείς.

Re: Πατεντα για προστασια βαπορετας απο σπασιμο σε c4 picasso

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Μάιος 2017, 22:10
από nikzap
Το εθπες κ μονος η ποιοτητα του παραφλου....κ νομιζω με 3 μηνες στασιμα καθε καλοκαιρι δεν εθναι κ μεγαλο το προβλημα....να πω οτι αλλαζα παραφλου ανα 6 χρονια οκ το δεχομαι....αλλαζω ανα 2 χρονια αυστηρα κ εαν το κανω αυτο θα αλλαζω καθε χειμωνα για σιγουρια.....μπρος τον κινδυνο βαπορετας.....ηδη λυμενο ολο το ταμπλο σε c5 του 2008 κ αγχωθηκα

Re: Πατεντα για προστασια βαπορετας απο σπασιμο σε c4 picasso

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Μάιος 2017, 16:42
από Giannis307
an δεν κανεις bypass εντελως το ψυγειο του καλοριφερ μονο και μονο απο επαγωγη θα ζεστενει τονερο μεσα....

Re: Πατεντα για προστασια βαπορετας απο σπασιμο σε c4 picasso

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Μάιος 2017, 19:28
από Bill30f
Το να κλείσεις με βάνα ένα σημείο του κυκλώματος, δεν ενέχει τον κίνδυνο να ζοριστεί η τρόμπα και όλο το σύστημα ψύξης και να έχεις μεγαλύτερο πρόβλημα μετά; Δεν είναι πιο ασφαλές να αποκτήσεις πρόσβαση στην εβαπορέτα και να βάλεις κάποια θερμομόνωση μεταξύ εβαπορέτας - σωλήνας;

Re: Πατεντα για προστασια βαπορετας απο σπασιμο σε c4 picasso

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Μάιος 2017, 19:38
από barracuda
σωστη παρατηρηση..αν ειχαμε και μια φωτο του σημειου θα βγαζαμε ενα καλυτερο συμπερασμα...

Re: Πατεντα για προστασια βαπορετας απο σπασιμο σε c4 picasso

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Μάιος 2017, 00:36
από SHERIF
Εάν πάρουμε κατά μέσο όρο περίπου τις θερμοκρασίες περιβάλοντος και λειτουργίας του αυτοκινήτου έχουμε: αυτοκίνητο 95C, καλοκαίρι 30C, καί χειμώνας 5C, έχουμε και λέμε το αυτοκίνητο είτε χειμώνα είτε καλοκαίρι θα δουλέψει στους 95C το καλοκαίρι θα έχει μια διαφορά θερμοκρασίας με το περιβάλον 65C και όταν σταματήσει να δουλεύει λόγω και της ζέστης θα φτάσει στην θερμοκρασία περιβάλοντος σε 2+ ώρες άρα η συστολές διαστολές θα είναι ήπιες, τον χειμώνα με διαφορά θερμοκρασίας 90C και παγωμένο αέρα θα φτάσει στην θερμοκρασία περιβάλοντος σε 30 λεπτά άρα η συστολές διαστολές θα είναι πολύ βάρβαρες επομένως με αυτό το σκεπτικό αυτό που σου είπαν δεν ισχύει, το αντίθετο μάλιστα.
Επειδή είχα σπασμένο flap (διάφραγμα) στην εβαπορέτα και την έφτιαξα μόνος μου viewtopic.php?f=55&t=12211&start=30 αυτό που προξένησε το σπάσιμο πρέπει να ήταν το μοτεράκι που το κινεί αυτό κάνει κίνηση 45 μοίρες περίπου μπρός-πίσω για κάποιο λόγω πήρε λάθος ρεύμα και το γύρισε 360 μοίρες και το έσπασε, δέν έσπασε από συστολή διαστολή, γενικώς τα πλαστικά της εβαπορέτας ήταν σε άριστη κατάσταση.

Re: Πατεντα για προστασια βαπορετας απο σπασιμο σε c4 picasso

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Μάιος 2017, 11:07
από nikzap
SHERIF έγραψε:
Εάν πάρουμε κατά μέσο όρο περίπου τις θερμοκρασίες περιβάλοντος και λειτουργίας του αυτοκινήτου έχουμε: αυτοκίνητο 95C, καλοκαίρι 30C, καί χειμώνας 5C, έχουμε και λέμε το αυτοκίνητο είτε χειμώνα είτε καλοκαίρι θα δουλέψει στους 95C το καλοκαίρι θα έχει μια διαφορά θερμοκρασίας με το περιβάλον 65C και όταν σταματήσει να δουλεύει λόγω και της ζέστης θα φτάσει στην θερμοκρασία περιβάλοντος σε 2+ ώρες άρα η συστολές διαστολές θα είναι ήπιες, τον χειμώνα με διαφορά θερμοκρασίας 90C και παγωμένο αέρα θα φτάσει στην θερμοκρασία περιβάλοντος σε 30 λεπτά άρα η συστολές διαστολές θα είναι πολύ βάρβαρες επομένως με αυτό το σκεπτικό αυτό που σου είπαν δεν ισχύει, το αντίθετο μάλιστα.
Επειδή είχα σπασμένο flap (διάφραγμα) στην εβαπορέτα και την έφτιαξα μόνος μου viewtopic.php?f=55&t=12211&start=30 αυτό που προξένησε το σπάσιμο πρέπει να ήταν το μοτεράκι που το κινεί αυτό κάνει κίνηση 45 μοίρες περίπου μπρός-πίσω για κάποιο λόγω πήρε λάθος ρεύμα και το γύρισε 360 μοίρες και το έσπασε, δέν έσπασε από συστολή διαστολή, γενικώς τα πλαστικά της εβαπορέτας ήταν σε άριστη κατάσταση.

Σωστη η προσεγγιση σου κ μενα το ντιζακι απο ην μερια του οδηγου εσπασε ενα κομματακι εκει που κομπουνει στην βαπορετα κ γυριζε τρελα μεσα με αποτελεσμα να δουλευει η μονο ζεστο η μονο κρυο στον οδηγο...το κολησε φαναρτζης κ ολα οκ.....το θεμα που ανεφερα εζει να κανει με την σωληνα που περνα ακριβως εφαρμοστα με την βαπορετα κ δεν ακουμπιεται ουτε ειναι μονωμενη. Εκει μου ειπαν δημιουργουνται τα προβληματα με ζημιες κ ραγθσματα στις βαπορετες