Σελίδα 1 από 1 [ 15 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
nikzap
|
Θέμα δημοσίευσης: Πατεντα για προστασια βαπορετας απο σπασιμο σε c4 picasso Δημοσιεύτηκε: Τετ 24 Μάιος 2017, 20:03 |
|
Εγγραφή: Κυρ 24 Ιαν 2016, 16:59 Δημοσιεύσεις: 74
|
Με πληροφορησε επισημη αντιπροσωπεια citroen οτι λογω οτι οι σωληνα του ψυγειου καλοριφερ ειναι ακριβως διπλα απο βαπορετα κ κατα τους καλοκαιρινους μηνες ανεβαζει υψηλες θερμοκρασιες κ επειδη δε ειναι καθολου μονωμενη με αποτελεσμα σε καποια c4 παλαιοτερα ακομα κ σε c5 σπανε οι βαπορερες απο διαστολη δυστολη...κανουν πατεντα κοβοντας εξωτερικα την σωληνα που παει στο καλοριφερ βαζουν βανα κ κατα τους καλοκαιρινους μηνες την κλεινουμε για μα μην κυκλοφορουν τα νερα μεσα στο ψυγειο καλοριφερ για να προστατεψουμε τις βαπορετες...ακουω γνωμες το εχουν κανει σε καποια αυτοκινητα κ μειωνουμε τα ποσοστα για φθορας βαπορετας
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πατεντα για προστασια βαπορετας απο σπασιμο σε c4 picasso Δημοσιεύτηκε: Τετ 24 Μάιος 2017, 20:16 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10558 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Μίλησα με το Γιώργο σήμερα στο τηλέφωνο για σένα Νίκο. Του είπα την άποψή μου. Μιλήστε, να σου τα πει.
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
nikzap
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πατεντα για προστασια βαπορετας απο σπασιμο σε c4 picasso Δημοσιεύτηκε: Τετ 24 Μάιος 2017, 21:18 |
|
Εγγραφή: Κυρ 24 Ιαν 2016, 16:59 Δημοσιεύσεις: 74
|
bakevang έγραψε: Μίλησα με το Γιώργο σήμερα στο τηλέφωνο για σένα Νίκο. Του είπα την άποψή μου. Μιλήστε, να σου τα πει. Με ενημερωσε....νομιζω για 3 μηνες να μεινουν τα νερα στο ψυγειο καλοριφερ δεν εγινε κ τιποτα μπροστα στην ζημια που μπορει να υπαρξει περι τα 700 ευρω με βαπορετα καινουρια κ βγαλε βαλε ταμπλο....ασε που εκει που αλλαζα τα νερα ανα 2 χρονια θα τα αλλαζω καθε οκτωβρη...υπαρχει λυση δηλαδη ανεξοδη
|
|
|
|
|
nikzap
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πατεντα για προστασια βαπορετας απο σπασιμο σε c4 picasso Δημοσιεύτηκε: Τετ 24 Μάιος 2017, 21:21 |
|
Εγγραφή: Κυρ 24 Ιαν 2016, 16:59 Δημοσιεύσεις: 74
|
Εξαλλου εχω ανεφερει σε αλλο θεμα που εβαλα οτι ηδη ειχα ενα ριγμα ευτυχως εξωτερικο στο πλαστικο ντιζακι που ρυθμιζει κρυο ζεστο απο θεση οδηγου κ ευτυχως κοληθηκε επιτυχως απο φαναρτζη
|
|
|
|
|
nikzap
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πατεντα για προστασια βαπορετας απο σπασιμο σε c4 picasso Δημοσιεύτηκε: Τετ 24 Μάιος 2017, 21:22 |
|
Εγγραφή: Κυρ 24 Ιαν 2016, 16:59 Δημοσιεύσεις: 74
|
bakevang έγραψε: Δική σου απόφαση! Εμένα την άποψή μου, την άκουσες! Που το τεκμηριωνεις ομως σε τι προβλημα εννοω θα εχω...δεν εχω πολυ καταλαβει....
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πατεντα για προστασια βαπορετας απο σπασιμο σε c4 picasso Δημοσιεύτηκε: Τετ 24 Μάιος 2017, 21:25 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10558 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Σε ποιον τομέα; Σχετικά με τα νερά;
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πατεντα για προστασια βαπορετας απο σπασιμο σε c4 picasso Δημοσιεύτηκε: Τετ 24 Μάιος 2017, 21:55 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10558 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Το να κάθονται τα νερά, εγκλωβισμένα, χωρίς να κάνουν τη δουλειά για την οποία προορίζονται, είναι περίεργο όπως καταλαβαίνεις. Η ηλεκτρόλυση δεν αργεί να έρθει... Αυτό βέβαια εξαρτάται και από την ποιότητα του παραφλού που χρησιμοποιείς.
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
nikzap
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πατεντα για προστασια βαπορετας απο σπασιμο σε c4 picasso Δημοσιεύτηκε: Τετ 24 Μάιος 2017, 22:10 |
|
Εγγραφή: Κυρ 24 Ιαν 2016, 16:59 Δημοσιεύσεις: 74
|
Το εθπες κ μονος η ποιοτητα του παραφλου....κ νομιζω με 3 μηνες στασιμα καθε καλοκαιρι δεν εθναι κ μεγαλο το προβλημα....να πω οτι αλλαζα παραφλου ανα 6 χρονια οκ το δεχομαι....αλλαζω ανα 2 χρονια αυστηρα κ εαν το κανω αυτο θα αλλαζω καθε χειμωνα για σιγουρια.....μπρος τον κινδυνο βαπορετας.....ηδη λυμενο ολο το ταμπλο σε c5 του 2008 κ αγχωθηκα
|
|
|
|
|
Bill30f
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πατεντα για προστασια βαπορετας απο σπασιμο σε c4 picasso Δημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Μάιος 2017, 19:28 |
|
Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53 Δημοσιεύσεις: 3229
|
Το να κλείσεις με βάνα ένα σημείο του κυκλώματος, δεν ενέχει τον κίνδυνο να ζοριστεί η τρόμπα και όλο το σύστημα ψύξης και να έχεις μεγαλύτερο πρόβλημα μετά; Δεν είναι πιο ασφαλές να αποκτήσεις πρόσβαση στην εβαπορέτα και να βάλεις κάποια θερμομόνωση μεταξύ εβαπορέτας - σωλήνας;
_________________ Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR
|
|
|
|
|
barracuda
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πατεντα για προστασια βαπορετας απο σπασιμο σε c4 picasso Δημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Μάιος 2017, 19:38 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48 Δημοσιεύσεις: 5966 Τοποθεσία: Ιωάννινα Εικόνες: 3
|
σωστη παρατηρηση..αν ειχαμε και μια φωτο του σημειου θα βγαζαμε ενα καλυτερο συμπερασμα...
_________________ DS3 THP
|
|
|
|
|
SHERIF
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πατεντα για προστασια βαπορετας απο σπασιμο σε c4 picasso Δημοσιεύτηκε: Παρ 26 Μάιος 2017, 00:36 |
|
Εγγραφή: Κυρ 11 Δεκ 2016, 00:57 Δημοσιεύσεις: 599
|
Εάν πάρουμε κατά μέσο όρο περίπου τις θερμοκρασίες περιβάλοντος και λειτουργίας του αυτοκινήτου έχουμε: αυτοκίνητο 95C, καλοκαίρι 30C, καί χειμώνας 5C, έχουμε και λέμε το αυτοκίνητο είτε χειμώνα είτε καλοκαίρι θα δουλέψει στους 95C το καλοκαίρι θα έχει μια διαφορά θερμοκρασίας με το περιβάλον 65C και όταν σταματήσει να δουλεύει λόγω και της ζέστης θα φτάσει στην θερμοκρασία περιβάλοντος σε 2+ ώρες άρα η συστολές διαστολές θα είναι ήπιες, τον χειμώνα με διαφορά θερμοκρασίας 90C και παγωμένο αέρα θα φτάσει στην θερμοκρασία περιβάλοντος σε 30 λεπτά άρα η συστολές διαστολές θα είναι πολύ βάρβαρες επομένως με αυτό το σκεπτικό αυτό που σου είπαν δεν ισχύει, το αντίθετο μάλιστα. Επειδή είχα σπασμένο flap (διάφραγμα) στην εβαπορέτα και την έφτιαξα μόνος μου viewtopic.php?f=55&t=12211&start=30 αυτό που προξένησε το σπάσιμο πρέπει να ήταν το μοτεράκι που το κινεί αυτό κάνει κίνηση 45 μοίρες περίπου μπρός-πίσω για κάποιο λόγω πήρε λάθος ρεύμα και το γύρισε 360 μοίρες και το έσπασε, δέν έσπασε από συστολή διαστολή, γενικώς τα πλαστικά της εβαπορέτας ήταν σε άριστη κατάσταση.
|
|
|
|
|
nikzap
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πατεντα για προστασια βαπορετας απο σπασιμο σε c4 picasso Δημοσιεύτηκε: Παρ 26 Μάιος 2017, 11:07 |
|
Εγγραφή: Κυρ 24 Ιαν 2016, 16:59 Δημοσιεύσεις: 74
|
SHERIF έγραψε: Εάν πάρουμε κατά μέσο όρο περίπου τις θερμοκρασίες περιβάλοντος και λειτουργίας του αυτοκινήτου έχουμε: αυτοκίνητο 95C, καλοκαίρι 30C, καί χειμώνας 5C, έχουμε και λέμε το αυτοκίνητο είτε χειμώνα είτε καλοκαίρι θα δουλέψει στους 95C το καλοκαίρι θα έχει μια διαφορά θερμοκρασίας με το περιβάλον 65C και όταν σταματήσει να δουλεύει λόγω και της ζέστης θα φτάσει στην θερμοκρασία περιβάλοντος σε 2+ ώρες άρα η συστολές διαστολές θα είναι ήπιες, τον χειμώνα με διαφορά θερμοκρασίας 90C και παγωμένο αέρα θα φτάσει στην θερμοκρασία περιβάλοντος σε 30 λεπτά άρα η συστολές διαστολές θα είναι πολύ βάρβαρες επομένως με αυτό το σκεπτικό αυτό που σου είπαν δεν ισχύει, το αντίθετο μάλιστα. Επειδή είχα σπασμένο flap (διάφραγμα) στην εβαπορέτα και την έφτιαξα μόνος μου viewtopic.php?f=55&t=12211&start=30 αυτό που προξένησε το σπάσιμο πρέπει να ήταν το μοτεράκι που το κινεί αυτό κάνει κίνηση 45 μοίρες περίπου μπρός-πίσω για κάποιο λόγω πήρε λάθος ρεύμα και το γύρισε 360 μοίρες και το έσπασε, δέν έσπασε από συστολή διαστολή, γενικώς τα πλαστικά της εβαπορέτας ήταν σε άριστη κατάσταση. Σωστη η προσεγγιση σου κ μενα το ντιζακι απο ην μερια του οδηγου εσπασε ενα κομματακι εκει που κομπουνει στην βαπορετα κ γυριζε τρελα μεσα με αποτελεσμα να δουλευει η μονο ζεστο η μονο κρυο στον οδηγο...το κολησε φαναρτζης κ ολα οκ.....το θεμα που ανεφερα εζει να κανει με την σωληνα που περνα ακριβως εφαρμοστα με την βαπορετα κ δεν ακουμπιεται ουτε ειναι μονωμενη. Εκει μου ειπαν δημιουργουνται τα προβληματα με ζημιες κ ραγθσματα στις βαπορετες
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 15 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|