Γειά χαρά σε όλους!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους έχετε γράψει εδω.
Κάτοχος C4 GP 2007, η πλευρα του οδηγού δεν έβγαζε ζεστό αέρα από αρχές Φλεβάρη. Βρήκα στο ιντερνετ το θέμα με το πλαστικό γρανάζι του κλαπέτου, αγόρασα 30 ευρώ το ανταλλακτικο, έμαθα οτι δεν κανει απο το κουπε c4, το έβαλα εκεί που φαντάζεστε και ευτυχώς βρήκα μετά αυτη την συζήτηση σε αυτό το φόρουμ.
Μίλησα με το παλικάρι που εκτυπωνει το γρανάζι στην πάτρα, αλλα λέω αυτή την φορά θα ξηλώσω πρώτα το παλιό, να ειμαι σίγουρος. Είναι το γρανάζι που παίρνει κίνηση από το ηλεκτρομοτεράκι και την δίνει στο γρανάζι δίπλα του που κινεί το πάνω κλαπέτο και στο γρανάζι κάτω που κινεί το κάτω κλαπέτο.
Είχα χρόνο χτές κι ασχολήθηκα.
Άν κάποιος είναι μεθοδικός (και ευλύγιστος) και έχει λίγη όρεξη μπόρεί να το αφαιρέσει(και να το ξανατοποθετήσει) μόνος του.
Πρώτα αφαιρείτε το πλαστικό κάτω από τον αερόσακο των ποδιών του οδηγού. Προσοχή μην το τραβηξετε απότομα, ξεσυνδέστε το φις από το φωτάκι.
Μετά αφαιρειτε την λευκή φυσούνα του αέρα, πιάνει μόνο με μιά βιδούλα εξάγωνη 5.5. Με προσοχή ξανα, ξεσυνδέστε τις φύσες που έχει πάνω της για να την κατεβάσετε και δουλέψετε ελεύθερα.
https://photos.app.goo.gl/aCYyEBwszKPGbbyP6Εμένα, με βόλεψε να βγάλω ολόκληρο το σύστημα με τα δύο γρανάζια και το μπράτσο που τα ενώνει, παρά μόνο το πάνω γρανάζι από το μπράτσο. Για να το κάνω αυτό, αφαίρεσα το μοτέρ
https://photos.app.goo.gl/defMdoN84moqaozQ8 (3 βίδες εξάγωνες 5.5 κι εδώ), και μετά το λευκό γρανάζι που δίνει κίνηση στο πάνω κλαπέτο, κι αυτό του κάτω.
https://photos.app.goo.gl/JHp25bP1oNYDqJ7E9 https://photos.app.goo.gl/StPn9xeRu4NiQ7TD7 Με ένα λεπτό κατσαβιδάκι ίσο πιέζετε στην άκρη την ασφάλεια και βγαίνουν και τα δύο αυτά από τα κλαπέτα. Μετά τραβάτε προς τα επάνω όλο το σύστημα και το πήρατε στα χέρια.
Εδώ να σημειώσω, πώς τα συμπώματα στην περίπτωση του αυτοκινήτου μου ήταν ακριβώς τα ίδια που προαναφέρθηκαν. Δηλαδή, με το που παίρνει μπρός το αμάξι, το μοτερ δίνει κίνηση για περίπου 10-15 δευτερόλεπτα να κινηθούν τα κλαπέτα προς τα επάνω(στην θέση του κρύου αέρα) με αποτέλεσμα να σπάσει το γρανάζι που φτάνει στο τέρμα του στα 3 δευτερόλεπτα ενώ το μοτέρ συνεχίσει.
https://photos.app.goo.gl/2ujdW59VSNPLz6y1A Όσο τα είχα λυμένα, διαπίστωσα πως το μοτέρ δουλεύει κανονικά, άρα εδώ καταλαβαίνω ότι το πρόβλημα είναι από τον εγκέφαλο του κλιματισμού που στέλνει λάθος εντολή. Λόγικά εδώ κουμπώνει αυτο που αναφερετε εσείς εδω κάπου πως χωρίς φρέον τα παίζει ο εγκέφαλος. Ελπίζω τουλάχιστον...
Δέν το έβαλα κάτω, επισκεύασα το γρανάζι με ένα δεματικό, αφού του λίμαρα τις προεξοχές που έχει για ενίσχυση
https://photos.app.goo.gl/oUUHgV5FQphFKftk6 (πιστέψτε με, αντέχει μιά χαρα αρκεί να σταματάει στην σωστή διαδρομή) κι τα έβαλα όλα στη νθέση τους εκτος από το μοτεράκι για να μην μου το ξανασπάσει.
θα προσπαθήσω να πάω μέσα στην εβδομάδα να μου βάλουν φρέον κι ελπίζω να στρώσει, έτσι το 25ευρω που θα πήγαινε για το εκτυπωμένο γρανάζι θα πάει -πολλαπλασιασμένο φυσικά- για φρέον. Εννοείται θα ενημερώσω κι εδώ!
Τώρα κουνάω το κάτω κλαπέτο με το χέρι κι έχω ζεστό ή κρύο αέρα χαχα.
Ευχαριστώ και πάλι όλους, ελπίζω κι εγώ να βοηθήσω λιγάκι τον επόμενο.
ΥΓ. Συγγνώμη για τους εξωτερικούς συνδέσμους, δέν μπόρεσα να επισυνάψω φωτογραφίες στο κείμενο.
ΥΓ2.καλός ψυκτικός στην θεσσαλονίκη, να ξέρει το αμάξι μας και να μήν μάθει σε αυτό?