Σελίδα 1 από 4

Τρίξιμο πίσω άξονα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Απρ 2018, 17:42
από netblaster
Στο Grand Picasso μου (μοντέλο 8/2016) είχε αρχίσει να ακούγεται ενα τρίξιμο από την πίσω ανάρτηση, ειδικά με ανοιχτό παράθυρο και χαμηλές ταχύτητες το τρίξιμο είναι πολυ έντονο.
Εμφάνιζεται περνώντας από μικροανωμαλιες ή ανεβαίνοντας σε κάποια ράμπα.
Πήγα στο service, όπου μόλις ανέφερα το πρόβλημα αυτό, μου είπαν ότι υπάρχει οδηγία για αλλαγή κάποιων στοιχείων στον πίσω άξονα και ότι για τη διαδικασία αυτή χρειάζονται 2 ώρες! Προφανώς όλα μέσα στην εγγύηση.
Έκλεισα το ραντεβού για την άλλη εβδομάδα. Δεν είχα χρόνο να ρωτήσω κάτι περισσότερο για τη φύση του προβλήματος, παρά μόνο ότι δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας.

Re: Τρίξιμο πίσω άξονα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Απρ 2018, 11:18
από netblaster
Επανέρχομαι στο θέμα, καθώς μίλησα με την αντιπροσωπεία, όπου και με ενημέρωσαν ότι το πρόβλημα στο τρίξιμο του πίσω άξονα λύνεται βάζοντας κάποιο υλικό σαν αφρό μέσα στον άξονα.
Αυτή είναι η νεότερη οδηγία που υπάρχει από τη Citroën, καθώς αρχικά άλλαζαν όλο τον άξονα πίσω επειδή, λέει, δεν είχαν βρει το αίτιο.

Re: Τρίξιμο πίσω άξονα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Απρ 2018, 14:20
από Skotis
Μπράβο φίλε μου που ενημερώνεις για να το γνωρίζουν και τα υπόλοιπα παιδιά. Με το καλό να το τοποθετήσεις!

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Τρίξιμο πίσω άξονα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Απρ 2018, 08:55
από netblaster
Ψάχνοντας λίγο παραπάνω το θέμα, έφτασα σε αυτό το site public.servicebox-parts.com/pages/index.jsp
Κάνεις εγγραφή σαν υποτιθέμενος επαγγελματίας, σου στέλνουν κωδικούς και βάζοντας το VIN του αυτοκινήτου βλέπεις τα πάντα!! (Για να δεις τεχνικές οδηγίες και διαδικασίες επισκευών χρειάζεται να πληρωθεί ένα αντίτιμο, εγώ έδωσα 8,5€ για μια ώρα και είδα όλα τα TSB που αφορούν το όχημα μου, αλλά και πολλά άλλα πράγματα).
Για το συγκεκριμένο θέμα του πίσω άξονα, θα πρέπει λέει να μεγαλώσουν κάποιες οπές στην αντιστερπτικη δεξιά και αριστερά με... τρυπάνι (!!!), να χυθεί ο αφρός, να μπουν οι τάπες και μια ειδική επίστρωση για τα χαλίκια (έτσι το αναφέρει) και χρειάζεται 2 ώρες ακόμα για να σταθεροποιηθει το υλικό εντός του άξονα.
Δεν ξέρω γιατί, αλλά κάπως με αγχώνει η όλη διαδικασία για το αν θα γίνει σωστά.

Re: Τρίξιμο πίσω άξονα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Απρ 2018, 15:05
από billys
Δεν ακούγεται και πολύ απαιτητικό. Απλά αν σου πούνε παραλαβή σε λιγότερο από 2 ώρες να αγχωθείς! :-)

Re: Τρίξιμο πίσω άξονα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Απρ 2018, 15:15
από johnis
Με κάρτα άμεσα πληρώνεις ?

Re: Τρίξιμο πίσω άξονα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Απρ 2018, 17:12
από netblaster
johnis έγραψε:
Με κάρτα άμεσα πληρώνεις ?

Ναι, μέσω κάρτας.

Re: Τρίξιμο πίσω άξονα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Απρ 2018, 18:14
από ΔΗΜΗΤΡΗΣ GRAND C4
netblaster πόσα χλμ. έχεις;

Re: Τρίξιμο πίσω άξονα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Απρ 2018, 20:59
από ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
netblaster έγραψε:
Ψάχνοντας λίγο παραπάνω το θέμα, έφτασα σε αυτό το site public.servicebox-parts.com/pages/index.jsp
Κάνεις εγγραφή σαν υποτιθέμενος επαγγελματίας, σου στέλνουν κωδικούς και βάζοντας το VIN του αυτοκινήτου βλέπεις τα πάντα!! (Για να δεις τεχνικές οδηγίες και διαδικασίες επισκευών χρειάζεται να πληρωθεί ένα αντίτιμο, εγώ έδωσα 8,5€ για μια ώρα και είδα όλα τα TSB που αφορούν το όχημα μου, αλλά και πολλά άλλα πράγματα).
Για το συγκεκριμένο θέμα του πίσω άξονα, θα πρέπει λέει να μεγαλώσουν κάποιες οπές στην αντιστερπτικη δεξιά και αριστερά με... τρυπάνι (!!!), να χυθεί ο αφρός, να μπουν οι τάπες και μια ειδική επίστρωση για τα χαλίκια (έτσι το αναφέρει) και χρειάζεται 2 ώρες ακόμα για να σταθεροποιηθει το υλικό εντός του άξονα.
Δεν ξέρω γιατί, αλλά κάπως με αγχώνει η όλη διαδικασία για το αν θα γίνει σωστά.


Aν κρίνω απο το αβαταρ, εχεις το νεο Picasso που παταει στην πλατφορμα EMP2, ιδια με του Peugeot 308, 3008 κλπ. Της Peugeot τα αντιστοιχα μοντελα δεν εχουν αραγε τα ιδια προβληματα? Φορανε ολα τον ιδιο ημικακαμπτο η μηπως στα Citroen βάζουν κατι πιο ακομα πιο φθηνο? Το ολο θεμα ειναι ανεπιτρεπτο για αυτη τη μοντερνα πλατφορμα που μας ζαλισαν αρχικα με το ποσο μελετημενη και βελτιωμενη ειναι. Μετα εγω ειμαι ο γραφικος που γκρινιάζω (αδικα αραγε)? Τελικα εχω πειστει πως τα ποιοτικα PSA θα ειναι τα πεζώ και τα σιτροεν τα εχουν για πολυ φθηνια....Την κατεστρεψαν τη φιρμα τελικα...

Re: Τρίξιμο πίσω άξονα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Απρ 2018, 21:20
από vil
εμένα πάντως δεν με ζάλισε κάνεις για την συγκεκριμένη πλατφόρμα!!!!

Re: Τρίξιμο πίσω άξονα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Απρ 2018, 21:58
από ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
vil έγραψε:
εμένα πάντως δεν με ζάλισε κάνεις για την συγκεκριμένη πλατφόρμα!!!!


Eννοώ vil, οτι την διαφημισανε αρκετα οταν πρωτοβγηκε κυριως για το modularity και την εξοικονομηση βάρους...

Aυτο που δεν καταλαβαινω ειναι οτι με μια τοσο απλη και φθηνη αναρτηση οπως ειναι ο ημιάκαμπτος, εχουν συνεχεια προβληματα. Βγάζουν το C4 mk1 με τα μυρια προβληματα στην πισω αναρτηση. Χωρις να δωσουν καμμια εξηγηση και καμμια τεχνικη οδηγια στο f/l βελτιώνουν αρκετα τα θεματα του. Στο mk2 πλησιάζουν την τελειοτητα και στην επομενη πλατφορμα παρουζιαζονται πλαι γελοια προβληματα με τριγμους κλπ... :rop

Re: Τρίξιμο πίσω άξονα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Απρ 2018, 22:35
από netblaster
ΔΗΜΗΤΡΗΣ GRAND C4 έγραψε:
netblaster πόσα χλμ. έχεις;

Το αυτοκίνητο έχει περίπου 37,000km και κλείνει 2 χρόνια τον Αύγουστο (ευτυχώς πρόλαβα τη δωρεάν 5ετή εγγύηση).

Όσο για την νέα πλατφόρμα, αν δεν κάνω λάθος, τοποθετήθηκε για πρώτη φορά στα Picasso, όπου και θα έβγαλε τα προβλήματά της. Tα μόνα Peugeot που έχουν την ίδια πλατφόρμα είναι τα 3008 και 5008, που πιθανολογώ ότι λόγω άλλης φιλοσοφίας θα έχουν και πιο ενισχυμένο πίσω άξονα (αυτό νομίζω ότι πετυχαίνει και αυτό το υλικό που ρίχνουν μέσα) και το 308 για το οποίο αν κάνετε μια αναζήτηση θα βρείτε αντίστοιχα προβλήματα με τον πίσω άξονα.

Πάντως, δεν έχει βγάλει κάτι άλλο, μόνο ένα τρίξιμο στο πεντάλ του συμπλέκτη όταν εξωτερικά είχε υψηλές θερμοκρασίες το οποίο και λύθηκε. (πρόβλημα για το οποίο υπάρχει επίσης τεχνική οδηγία, όπως διαπίστωσα)

Γενικά, όμως, είδα αρκετές τεχνικές οδηγίες που έχουν βγει για θέματα όπως τρίξιμο στην κολώνα τιμονιού, θόρυβο και κραδασμό στον συμπλέκτη, πρόβλημα με όσα αυτοκίνητα έχουν συμπλέκτη VALEO και ακούγεται σαν "πυράκια" στο πάτημα (εκεί η οδηγία λέει αλλαγή με LUK), πρόβλημα στο να "πετάει" την πρώτη ταχύτητα, κάποια θέματα με τριγμούς ή θορύβους εντός της καμπίνας, τα οποία όλα έχουν τη λύση τους βέβαια.

Re: Τρίξιμο πίσω άξονα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Απρ 2018, 07:18
από ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Νetblaster καλα τα λές και σε βρισκω πολυ ενδοτικο και επιεική με τα χαζα προβληματα των Γαλλων.
Εγω ομως μετα απο μια ζωη με Citroen, θεωρω απαραδεκτες προχειροτητες ολα αυτα απο εταιρείες κολλοσους με εμπειρια ενος αιωνα στην κατασκευη αυτοκινητων. Βεβαια με τα χρονια τους εχω απομυθοποιησει ολους (Γαλλους, Γερμανους, Ιταλους κλπ) και καταλαβαινω πως οι πιο πολυ πουλανε φυκια για μεταξωτες κορδελλες με μονο σκοπο το κερδος...
Απλα μου φαινεται πολυ γελοιο (το εχω ακουσει νε περναει διπλα μου) Picasso νεας γενιας και να κανει σαν σουμιες...
Θα ηταν ενδιαφερον να ψαξουμε και να δουμε αν υπαρχουν αντιστοιχα προβληματα σε ημιακαμπτους γερμανικων η γιαπωνεζικων μοντελων.

Re: Τρίξιμο πίσω άξονα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Απρ 2018, 08:54
από netblaster
Δε νομίζω ότι υπάρχει αυτοκίνητο που να μη βγάλει κατι και εκεί είναι που κάπως στρογγυλεύω τα πράγματα, ότι προτιμώ χαζά, μη επικίνδυνα και άμεσα επιλύσιμα προβλήματα, παρά τα σοβαρά που υπάρχουν σε άλλες γειτονιές.
Απο την άλλη βέβαια, είναι κρίμα που υπάρχουν αυτά τα θέματα...
Για να δούμε τώρα, άφησα τον ελέφαντα στα μαστόρια... Μου φάνηκε εξυπηρέτηση ρουτίνας, "Για το τρίξιμο πίσω ε? ΟΚ..."...

Re: Τρίξιμο πίσω άξονα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Απρ 2018, 14:24
από netblaster
Παραλαβή χωρίς ουσιαστική βελτίωση με τη χρήση του αφρού.
Οπότε, περιμένουμε άξονα πίσω και αντικατάσταση.