jalbanis έγραψε:
billys έγραψε:
Αλλάχτηκαν σήμερα αμορτισέρ και βάσεις, έγινε και ευθυγράμμιση και όλα καλά.
Περάστηκαν μετά από πάρα πολύ σκέψη και bilstein b6. Αυτά που βγήκαν ήταν kyb. Δεν περίμενα η citroen ότι θα είχε βάλει kyb.
Το αυτοκίνητο άλλαξε πολύ προς το καλύτερο. Ελαχιστοποιηθηκαν οι κλίσεις, απέκτησε αμεσότητα το τιμόνι με κόστος ένα κλικ στην άνεση. Είναι προοδευτικά, τουλάχιστον όσο θα δοκίμασα Ερχόμενος από Λάρισα με 10χλμ επαρχιακό με ανωμαλίες και άλλα 60 εθνική. Μου άρεσε πολύ η επαναφορά τους ύστερα από απότομη βύθιση.
Δείχνει πιο στιβαρό. Τα περίμενα πιο σκληρά και η αλήθεια ήταν ότι με είχαν τρομοκρατήσει ότι θα χαλάσει το αυτοκίνητο. Αλλά μου άρεσαν πάρα πολύ.
billys έγραψε:
Είναι ακριβότερα από εμπορίου αλλά ίδια τιμή με τα μαμά. Ήμουν διστακτικός αρκετά και κάποιες φορές σκεφτόμουν μήπως βάλω τα γνήσια, αλλά όταν είδα την συμπεριφορά του αυτοκινήτου αλλά και ότι θα γνήσια έχουν ίδια τιμή με β6, ανακουφίστηκα.
Βασίλη, να τα απολαύσετε καλοτάξιδα και απροβλημάτιστα για πολλά όμορφα χιλιόμετρα!
Προφανώς, σε πρώτη-πρώτη εντύπωση υπερίσχυσε η σύγκριση με τα μαμά KYB στην κατάσταση που είχαν καταλήξει, τα οποία σύμφωνα με τα λεγόμενά σου έφτασαν 143000+ χιλιόμετρα και ήθελαν τελικά άμεσα αλλαγή αφού ήταν τερματισμένα από σκληρή χρήση! Σαφώς και η διαφορά συγκριτικά μεταξύ καινούργιων μαμά KYB και των καινούργιων Bilstein θα ήταν μικρότερη, χωρίς να αμφισβητώ πιθανή υπεροχή των Bilstein B6.
Αναμενόμενη είναι η εργοστασιακή τοποθέτηση KYB από την Citroen! H Kayaba έχει εξαπλωθεί εδώ και χρόνια σε όλο τον κόσμο, έχοντας τώρα στην Ευρώπη 5 εργοστάσια με 9 κέντρα διανομής/υποστήριξης/εξέλιξης, με τα οποία εξυπηρετεί την OEM και aftermarket ευρωπαϊκή αγορά. Με την Citroen (βλ. PSA) η συνεργασία έχει πάει ακόμη πιο πέρα από την απλή προμήθεια κοινών OEM αμορτισέρ, μαζί έχουν εξελίξει την ανάρτηση Progressive Hydraulic Cushions την οποία βλέπουμε σε C4 Cactus και C5 Aircross.
Τα Bilstein B6 προτάθηκαν και προτιμήθηκαν λόγω μεγάλων φορτίων και ρυμούλκησης; Σε τέτοια αντίστοιχη βαριά χρήση δεν σου άρεσαν τα Bilstein Β4 στο άλλο αυτοκίνητο που είπες ή γενικώς τα κρίνεις "λίγα"; Ρωτάω επειδή το ψάχνεις μερακλίδικα με τα αυτοκίνητά σου και οι απόψεις σου θα βοηθήσουν και άλλους ενδιαφερόμενους.
Θα σου απαντήσω εδώ για να μην χαθουν τα μηνύματα στο γενικό θέμα.
Τα kyb ποτέ δεν μου άρεσαν. Η 1η επαφή μαζί τους ήταν σε ενα civic vti που είχα πάρει μεταχειρισμένο και παρ'οτι είχε διπλά ψαλίδια παντού δεν μου άρεσε καθόλου η συμπεριφορά. Είχα περάσει τότε κονι και πάτησε δρόμο, όσο μπορούσε βέβαια. Να σημειωθει ότι δεν ήταν λιωμένα. Γενικά στα kyb και στο σιβικ αλλά και σε αυτό δεν μου άρεσε καθόλου η επαναφορά τους. Για μαλακό μου φαινόταν ατσούμπαλη.
Το picasso το έχω από 01/18 και όταν πέρασε κτεο ήταν σε αρκετά καλή κατάσταση. Ενδεικτικ'α να αναφέρω ότι οι μετρήσεις των αμορτισέρ ήταν 85% τα μπροστά και 75% πίσω περίπου. Ακόμα και τότε όταν περνούσε πάνω από ανωμαλίες και το αυτοκίνητο έστριβε, μετακινούνταν ελαφρ'α το πίσω μέρος. Ακόμα και στις συνδ'εσεις που κάνουν οι γέφυρες στην εθνική οδό. Με τα β6 επειδή πέρασα από τα ίδια σημεία δεν το είδα. Είναι νωρίς βέβαια αλλά θα γράψω 5κ και θα επιστρέψω.
Οπότε δεν ήθελα να περάσω σε kyb. Βέβαια όταν το αποφάσισα δεν ήξερα ότι και τα μαμά ήταν kyb. Αν το ήξερα, θα ήταν πιο εύκολη η απόφαση για τα β6. Έψαχνα για monroe reflex που έχω ακούσει πολύ καλά λόγια αλλά δεν έβγαζε για το δικό μου.
Γιατί δεν έβαλα τα β4; Στο 2ο αυτοκίνητο (φαβια 05) είχα από την 1η μέρα αγοράς του ελατήρια χαμηλώματος και σπορ αναρτήσεις όπως kw, tecnix coilover και bilstein β8. Τα τελευταία 2 χρόνια έχω περάσει σε μαμά ελατήρια και β4. Ναι είναι μαλακό αλλά δεν μου αρέσει πάλι η επαναφορά. Μπορεί να ακούγεται περίεργο αυτό που λέω και μου είναι δύσκολο να το εξηγήσω αλλά νομίζω ότι με τα β4 ο τροχός βαριέται. Βαριέται να πατήσει δρόμο και άλλοτε βαριέται να σηκωθεί. Δεν ξέρω αν οφείλεται στο γεγονός ότι έχω συνηθίσει σε σφιχτές λύσεις.
Σε αυτό έβαλα την β6 όχι για ρυμούλκηση αφού μόνο βάση για ποδήλατα θα βάζω αλλά επειδή ήθελα πιο άμεσο τιμόνι και δεν μου άρεσε το αυτοκίνητο που ήταν τόσο μαλακό. Όπως ανέφερα και πιο πάνω, έχασα 1 κλικ σε άνεση αλλά κέρδισα 3 κλικ σε συμπεριφορά. Ο μηχανικός όταν το πήρε να το δοκιμάσει πριν το πάρω ήταν πεπεισμένος ότι θα είναι πολύ σκληρό και ότι θα επέστρεφα μετά από κάποιο διάστημα για να τα αλλάξω. Αλλά όταν γύρισε από την δοκιμή είχε μείνει και αυτός ότι παρά το γεγονός που είχε σκληρύνει σε ανωμαλίες ήταν προοδευτικό.