Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 21:01 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 11 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: C4 Picasso &Bilstein B6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Ιούλ 2019, 22:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 13 Φεβ 2015, 17:39
Δημοσιεύσεις: 587
Τοποθεσία: Αλμυρός
Ανοίγω το παρών για να υπάρχει μήπως και βοηθήσω κάποιο μέλος.

Αλλάχτηκαν σήμερα αμορτισέρ και βάσεις, έγινε και ευθυγράμμιση και όλα καλά.
Περάστηκαν μετά από πάρα πολύ σκέψη και bilstein b6. Αυτά που βγήκαν ήταν kyb. Δεν περίμενα η citroen ότι θα είχε βάλει kyb.
Το αυτοκίνητο άλλαξε πολύ προς το καλύτερο. Ελαχιστοποιηθηκαν οι κλίσεις, απέκτησε αμεσότητα το τιμόνι με κόστος ένα κλικ στην άνεση. Είναι προοδευτικά, τουλάχιστον όσο θα δοκίμασα Ερχόμενος από Λάρισα με 10χλμ επαρχιακό με ανωμαλίες και άλλα 60 εθνική. Μου άρεσε πολύ η επαναφορά τους ύστερα από απότομη βύθιση.
Δείχνει πιο στιβαρό. Τα περίμενα πιο σκληρά και η αλήθεια ήταν ότι με είχαν τρομοκρατήσει ότι θα χαλάσει το αυτοκίνητο. Αλλά μου άρεσαν πάρα πολύ.
Οι επιλογές που είχαν ήταν :
1.Γνήσια, που τελικά ήταν kyb
2.Kyb του εμπορίου
3.Bilstein B4, τα φοράω σε άλλο αυτοκίνητο και δεν μου άρεσαν
4.Αυτά που έβαλα.

Πολύ ευχαριστημένος από εξυπηρέτηση στον Αδάμου στην Λάρισα επειδή χωρίς να χρειάζεται μου προσαρμοσαν ένα προστατευτικο κύπελο στα καινούρια, που επειδή είναι χοντρομπούκαλα, έπρεπε να το ανοίξουν με ποτηράκι. Έξτρα δουλειά 40 λεπτών.
Και οι φώτο.
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


Προσθήκη
Τα πίσω αμορτισέρ που έβγαλα είχαν σχεδόν μηδενική επαναφορά. Τα μπροστά ήταν λίγο καλύτερα. Ελατήρια δεν άλλαξα. Δεν ξέρω αν έκανα καλά.

Ευχαριστώ πολύ και τον Μάνθο που μου πρότεινε τα β6 ενώ εγώ τα φοβόμουν.

_________________
Βασίλης - C4 Picasso

www.diadrash.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Picasso &Bilstein B6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Ιούλ 2019, 12:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 13 Φεβ 2015, 17:39
Δημοσιεύσεις: 587
Τοποθεσία: Αλμυρός
jalbanis έγραψε:
billys έγραψε:
Αλλάχτηκαν σήμερα αμορτισέρ και βάσεις, έγινε και ευθυγράμμιση και όλα καλά.
Περάστηκαν μετά από πάρα πολύ σκέψη και bilstein b6. Αυτά που βγήκαν ήταν kyb. Δεν περίμενα η citroen ότι θα είχε βάλει kyb.
Το αυτοκίνητο άλλαξε πολύ προς το καλύτερο. Ελαχιστοποιηθηκαν οι κλίσεις, απέκτησε αμεσότητα το τιμόνι με κόστος ένα κλικ στην άνεση. Είναι προοδευτικά, τουλάχιστον όσο θα δοκίμασα Ερχόμενος από Λάρισα με 10χλμ επαρχιακό με ανωμαλίες και άλλα 60 εθνική. Μου άρεσε πολύ η επαναφορά τους ύστερα από απότομη βύθιση.
Δείχνει πιο στιβαρό. Τα περίμενα πιο σκληρά και η αλήθεια ήταν ότι με είχαν τρομοκρατήσει ότι θα χαλάσει το αυτοκίνητο. Αλλά μου άρεσαν πάρα πολύ.

billys έγραψε:
Είναι ακριβότερα από εμπορίου αλλά ίδια τιμή με τα μαμά. Ήμουν διστακτικός αρκετά και κάποιες φορές σκεφτόμουν μήπως βάλω τα γνήσια, αλλά όταν είδα την συμπεριφορά του αυτοκινήτου αλλά και ότι θα γνήσια έχουν ίδια τιμή με β6, ανακουφίστηκα.

Βασίλη, να τα απολαύσετε καλοτάξιδα και απροβλημάτιστα για πολλά όμορφα χιλιόμετρα!
Προφανώς, σε πρώτη-πρώτη εντύπωση υπερίσχυσε η σύγκριση με τα μαμά KYB στην κατάσταση που είχαν καταλήξει, τα οποία σύμφωνα με τα λεγόμενά σου έφτασαν 143000+ χιλιόμετρα και ήθελαν τελικά άμεσα αλλαγή αφού ήταν τερματισμένα από σκληρή χρήση! Σαφώς και η διαφορά συγκριτικά μεταξύ καινούργιων μαμά KYB και των καινούργιων Bilstein θα ήταν μικρότερη, χωρίς να αμφισβητώ πιθανή υπεροχή των Bilstein B6.
Αναμενόμενη είναι η εργοστασιακή τοποθέτηση KYB από την Citroen! H Kayaba έχει εξαπλωθεί εδώ και χρόνια σε όλο τον κόσμο, έχοντας τώρα στην Ευρώπη 5 εργοστάσια με 9 κέντρα διανομής/υποστήριξης/εξέλιξης, με τα οποία εξυπηρετεί την OEM και aftermarket ευρωπαϊκή αγορά. Με την Citroen (βλ. PSA) η συνεργασία έχει πάει ακόμη πιο πέρα από την απλή προμήθεια κοινών OEM αμορτισέρ, μαζί έχουν εξελίξει την ανάρτηση Progressive Hydraulic Cushions την οποία βλέπουμε σε C4 Cactus και C5 Aircross.
Τα Bilstein B6 προτάθηκαν και προτιμήθηκαν λόγω μεγάλων φορτίων και ρυμούλκησης; Σε τέτοια αντίστοιχη βαριά χρήση δεν σου άρεσαν τα Bilstein Β4 στο άλλο αυτοκίνητο που είπες ή γενικώς τα κρίνεις "λίγα"; Ρωτάω επειδή το ψάχνεις μερακλίδικα με τα αυτοκίνητά σου και οι απόψεις σου θα βοηθήσουν και άλλους ενδιαφερόμενους.


Θα σου απαντήσω εδώ για να μην χαθουν τα μηνύματα στο γενικό θέμα.
Τα kyb ποτέ δεν μου άρεσαν. Η 1η επαφή μαζί τους ήταν σε ενα civic vti που είχα πάρει μεταχειρισμένο και παρ'οτι είχε διπλά ψαλίδια παντού δεν μου άρεσε καθόλου η συμπεριφορά. Είχα περάσει τότε κονι και πάτησε δρόμο, όσο μπορούσε βέβαια. Να σημειωθει ότι δεν ήταν λιωμένα. Γενικά στα kyb και στο σιβικ αλλά και σε αυτό δεν μου άρεσε καθόλου η επαναφορά τους. Για μαλακό μου φαινόταν ατσούμπαλη.
Το picasso το έχω από 01/18 και όταν πέρασε κτεο ήταν σε αρκετά καλή κατάσταση. Ενδεικτικ'α να αναφέρω ότι οι μετρήσεις των αμορτισέρ ήταν 85% τα μπροστά και 75% πίσω περίπου. Ακόμα και τότε όταν περνούσε πάνω από ανωμαλίες και το αυτοκίνητο έστριβε, μετακινούνταν ελαφρ'α το πίσω μέρος. Ακόμα και στις συνδ'εσεις που κάνουν οι γέφυρες στην εθνική οδό. Με τα β6 επειδή πέρασα από τα ίδια σημεία δεν το είδα. Είναι νωρίς βέβαια αλλά θα γράψω 5κ και θα επιστρέψω.
Οπότε δεν ήθελα να περάσω σε kyb. Βέβαια όταν το αποφάσισα δεν ήξερα ότι και τα μαμά ήταν kyb. Αν το ήξερα, θα ήταν πιο εύκολη η απόφαση για τα β6. Έψαχνα για monroe reflex που έχω ακούσει πολύ καλά λόγια αλλά δεν έβγαζε για το δικό μου.
Γιατί δεν έβαλα τα β4; Στο 2ο αυτοκίνητο (φαβια 05) είχα από την 1η μέρα αγοράς του ελατήρια χαμηλώματος και σπορ αναρτήσεις όπως kw, tecnix coilover και bilstein β8. Τα τελευταία 2 χρόνια έχω περάσει σε μαμά ελατήρια και β4. Ναι είναι μαλακό αλλά δεν μου αρέσει πάλι η επαναφορά. Μπορεί να ακούγεται περίεργο αυτό που λέω και μου είναι δύσκολο να το εξηγήσω αλλά νομίζω ότι με τα β4 ο τροχός βαριέται. Βαριέται να πατήσει δρόμο και άλλοτε βαριέται να σηκωθεί. Δεν ξέρω αν οφείλεται στο γεγονός ότι έχω συνηθίσει σε σφιχτές λύσεις.
Σε αυτό έβαλα την β6 όχι για ρυμούλκηση αφού μόνο βάση για ποδήλατα θα βάζω αλλά επειδή ήθελα πιο άμεσο τιμόνι και δεν μου άρεσε το αυτοκίνητο που ήταν τόσο μαλακό. Όπως ανέφερα και πιο πάνω, έχασα 1 κλικ σε άνεση αλλά κέρδισα 3 κλικ σε συμπεριφορά. Ο μηχανικός όταν το πήρε να το δοκιμάσει πριν το πάρω ήταν πεπεισμένος ότι θα είναι πολύ σκληρό και ότι θα επέστρεφα μετά από κάποιο διάστημα για να τα αλλάξω. Αλλά όταν γύρισε από την δοκιμή είχε μείνει και αυτός ότι παρά το γεγονός που είχε σκληρύνει σε ανωμαλίες ήταν προοδευτικό.

_________________
Βασίλης - C4 Picasso

www.diadrash.gr


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε billys για την δημοσίευση του/της: jalbanis
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Picasso &Bilstein B6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Αύγ 2019, 09:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 13 Φεβ 2015, 17:39
Δημοσιεύσεις: 587
Τοποθεσία: Αλμυρός
Επανέρχομαι μετά από 5κ χιλιόμετρα για να γράψω εντυπώσεις. Έχοντας κάνει αστικά, υπεραστικά, χωματόδρομους σχημάτισα μία σφαιρική άποψη.
Η ανάρτηση είνια απόλαυση σε ανοιχτό αλλά και σε επαρχιακό δρόμο, σε στροφές ακόμα και αν υπάρχουν σαμαράκια. Γκρίνια από τα παιδιά πίσω αλλά και την γυναίκα δεν υπήρξε ακόμα και σε λακουβες. Επομένως όλα καλά. Δοκιμάστηκε και σε άσχημο χωματόδρομο (για τους ντόποιους στον χωματόδρομο που πηγαίνει στην παραλία Μικρό στο Πήλιο) με τις μικρές να τις έχει πάρει ο ύπνος χωρίς να ξυπνήσουν. Δεν ήταν βέβαια στο στοιχείο της αλλά δεν με κούρασε αν και την λυπήθηκα.
Την ανάρτηση δεν θα την συνιστούσα πάντως σε άτομα που κινούνται συνέχεια σε αστικό κύκλο. Κατέβηκα 2 φορές Αθήνα και με κούρασε ειδικά σε κάποιες περιοχές που ο δρόμος ήταν καρόδρομος.

_________________
Βασίλης - C4 Picasso

www.diadrash.gr


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε billys για την δημοσίευση του/της: netblaster
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Picasso &Bilstein B6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Αύγ 2019, 20:18 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
Όμορφα πράγματα!
Offtopic: Δεν ξέρω πόσα χρόνια έρχεσαι "Μικρο" αλλά πάλι καλα εχει μείνει ένα μικρό κομμάτι αστρωτο. Παλιά ήταν βάσανο (πρώτη φορά πήγα 2007) αλλά φέτος κατάφερα κάτω στο πάρκινγκ να φάω το lip. Μια φωτό να σου θυμίσω τα μπάνια σου
Εικόνα

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Picasso &Bilstein B6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Αύγ 2019, 20:18 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
Όμορφα πράγματα.
Offtopic: Δεν ξέρω πόσα χρόνια έρχεσαι "Μικρο" αλλά πάλι καλα εχει μείνει ένα μικρό κομμάτι αστρωτο. Παλιά ήταν βάσανο (πρώτη φορά πήγα 2007) αλλά φέτος κατάφερα κάτω στο πάρκινγκ να φάω το lip. Μια φωτό να σου θυμίσω τα μπάνια σου
Εικόνα

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Picasso &Bilstein B6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Αύγ 2019, 11:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 13 Φεβ 2015, 17:39
Δημοσιεύσεις: 587
Τοποθεσία: Αλμυρός
Skotis έγραψε:
Όμορφα πράγματα.
Offtopic: Δεν ξέρω πόσα χρόνια έρχεσαι "Μικρο" αλλά πάλι καλα εχει μείνει ένα μικρό κομμάτι αστρωτο. Παλιά ήταν βάσανο (πρώτη φορά πήγα 2007) αλλά φέτος κατάφερα κάτω στο πάρκινγκ να φάω το lip. Μια φωτό να σου θυμίσω τα μπάνια σου
Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Πηγαίνω μικρό κάθε χρόνο. Έχω πετύχει και όλο χωματόδρομο. Έχω ανέβει και με κατακλυσμός που δεν έβλεπα τπτ από λακκούβα και αναγκαστικά σταμάτησα. Φέτος είδα ότι έριξαν και χαλίκι. Αλλά και πάλι είναι άσχημος δρόμος.

_________________
Βασίλης - C4 Picasso

www.diadrash.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Picasso &Bilstein B6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Σεπ 2019, 22:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 18 Ιαν 2018, 00:02
Δημοσιεύσεις: 75
Τοποθεσία: Βόλος
Ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Μου κάνει εντύπωση που και στο δικό σου όταν πατούσε κάποια εγκοπή στο δρόμο, ή σε κάποιες ανωμαλίες κουνιόταν το πίσω μέρος. Νόμιζα ότι το δικό μου έχει κάποιο ελάττωμα.
Εμένα έχει αερανάρτηση πίσω. Μπροστά έβαλα τα β4 πριν μερικούς μήνες αλλά δεν είδα και καμιά διαφορά με αυτά που φορούσε.
Στην επόμενη αλλαγή θα προτιμήσω τα β6 (θα περάσουν κάποια χρόνια βέβαια).


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Picasso &Bilstein B6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Νοέμ 2021, 15:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 13 Μάιος 2016, 16:28
Δημοσιεύσεις: 94
Σήμερα αλλάχθηκαν στο Grand Picasso II τα αμορτισέρ και μπήκαν τα Bilstein B6.
Η συμβολή σου σε αυτή την επιλογή ήταν καθοριστική αγαπητέ billys. :thumb
Το αμάξι έκλεισε 5ετία με ~98.000km και τα μπροστινά αμορτισέρ είχαν αρχίσει να κοπανάνε σαν να είναι ξεβιδωμένα. Διαπιστώθηκε, αφότου τα βγαλάμε, ότι το έμβολο "έπαιζε" μέσα στη μπουκάλα. Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό. Το αυτοκίνητο κινείται ως επί το πλείστον σε ανοιχτό δρόμο, δεν έχει ταλαιπωρηθεί σε καρόδρομους...
Όπως και να έχει, άλλο αυτοκίνητο άφησα, άλλο πήρα... :shift
Αν με ρωτάτε, το αυτοκίνητο έτσι θα έπρεπε να βγαίνει απ'το εργοστάσιο.

_________________
Citroen C4 Grand Picasso II Intensive - 1.6 BlueHDI - Kyanos Blue


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Picasso &Bilstein B6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Νοέμ 2021, 15:43 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Ψιλοχοντροπονεμενη ιστορια τα αμορτισερ σε ολες τις εκδοσεις c4 της γενιας b7..

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Picasso &Bilstein B6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Νοέμ 2021, 23:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 13 Φεβ 2015, 17:39
Δημοσιεύσεις: 587
Τοποθεσία: Αλμυρός
netblaster έγραψε:
Σήμερα αλλάχθηκαν στο Grand Picasso II τα αμορτισέρ και μπήκαν τα Bilstein B6.
Η συμβολή σου σε αυτή την επιλογή ήταν καθοριστική αγαπητέ billys. :thumb
Το αμάξι έκλεισε 5ετία με ~98.000km και τα μπροστινά αμορτισέρ είχαν αρχίσει να κοπανάνε σαν να είναι ξεβιδωμένα. Διαπιστώθηκε, αφότου τα βγαλάμε, ότι το έμβολο "έπαιζε" μέσα στη μπουκάλα. Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό. Το αυτοκίνητο κινείται ως επί το πλείστον σε ανοιχτό δρόμο, δεν έχει ταλαιπωρηθεί σε καρόδρομους...
Όπως και να έχει, άλλο αυτοκίνητο άφησα, άλλο πήρα... :shift
Αν με ρωτάτε, το αυτοκίνητο έτσι θα έπρεπε να βγαίνει απ'το εργοστάσιο.


Όντως άλλο αυτοκίνητο και όντως έτσι θα έπρεπε να βγαίνει. Ασφαλή και ευχάριστα χιλιόμετρα σου εύχομαι.

_________________
Βασίλης - C4 Picasso

www.diadrash.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Picasso &Bilstein B6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Νοέμ 2021, 11:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 15 Οκτ 2021, 17:20
Δημοσιεύσεις: 38
Και τα koni str πιστευω θα εδειχναν διαφορα και καλυτερη αισθηση στο τιμόνι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 Picasso &Bilstein B6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Νοέμ 2021, 13:02 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
"Στάλθηκε από το γραφείο μου στον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα"

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 11 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Diesel 2.0 Grand Picasso
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4 Picasso
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 7
ΑΕΡΑΝΑΡΤΗΣΗ...ΤΕΛΟΣ σε C4 Grand Picasso.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: autokini
Απαντήσεις: 224
Πρόβλημα συμπλέκτη C3 Picasso
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: mpapagian
Απαντήσεις: 0
Μπροστινα Ντουλαπακια C4 Grand Picasso
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4 Picasso
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
A/C σε C4 GRAND PICASSO 2011
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: ΝΙΚΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ
Απαντήσεις: 5
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ